نوشته شده توسط : ساحل

پشتیبانی سایت چیست؟ و وظایف ادمین سایت چیست؟ حمایت سایت شامل دو بخش، حمایت فنی و پشتیبانی محتوایی است. اعمالی که برای محافظت و بقای سایت اتمام می شوند نیز، شامل پشتیبانی سایت می باشد. وظایف تیم پشتیبانی تارنما برای هر نوع سایتی متفاوت و الزامی است. خوب است بدانید که؛ امروزه اهمیت حمایت سایت، زیاد اغلب از طراحی سایت است.

طراحی و ایجاد یک تارنما تنها یک قدم در جهت گسترش کسب و کار می باشد.

پشتیبانی سایت باید بر اساس استانداردها و الگوریتم های گوگل چهره گیرد؛ احد از اصلیترین وظایف تیم حمایت وب سایت،

داشتن دانشی به روز شده، سعی و زمان زیاد می باشد.

پشتیبانی (Support) چیست؟
پشتیبانی وب سایت چیست؟
انواع وظایف ادمین سایت چیست؟
پشتیبانی تارنما بدست چه افرادی انجام می شود؟
دو حالت کلی پشتیبانی تارنما چیست؟
نتیجه یک حمایت خوب و قدرتمند
خدمات و وظایف تیم پشتیبانی وب سایت
سخن آخر
وظایف تیم حمایت تارنما پشتیبانی (Support) چیست؟
پس از دریافت سفارش از سوی کاربر، خدمات و وظایف تیم حمایت تارنما پیش درآمد می شود. با ذکر ساده تر، به مجموعه‌ای از خدمات که توسط شرکت‌ها به کاربران ارائه میشود، وظایف تیم حمایت وب سایت گفته میشود.

وظایف تیم پشتیبانی تارنما پشتیبانی فنی را برای محصولاتی که قبلاً فروخته اند در نظر میگیرند که این خدمات یا به صورت مجانی یا با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. معمولا حمایت از طریق ایمیل، تیکت و شبکه های اجتماعی به واسطه نرم‌افزار یا وب سایت، ارائه می گردد.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها از ” حمایت فنی ” برای رفع دشواری ها احتمالی درون سازمانی خود بهره‌گیری میکنند. و اینترنت به عنوان منبع خوبی برای این پشتیبانی‌ها می باشد.

در حال آماده خدمات و وظایف تیم حمایت وب سایت به صورت آزاد در اینترنت قابل دسترس می باشد که این خدمات نیز به دو چهره مجانی و پولی ارائه می شوند.

2- حمایت تارنما چیست؟
وظایف تیم پشتیبانی تارنما پشتیبانی وب سایت می توان به انجام بروزرسانی ها، رفع مشکلات، حفظ و حفاظت از سایت

وظایف ادمین سایت دربرگیرنده گردآور ای خدمات مانند: کارهای روزمره سایت، کارهای فنی سایت، انجام بروزرسانی ها، رفع مشکلات، حفظ و حفاظت از سایت در برابر ویروس و هکرها، انجام تغییرات و اصلاحات در سایت و…میباشد.

به این دسته از کارها که برای وب سایت ضروری می باشند، خدمات و وظایف ادمین سایت گفته می شود.

البته خدمات و وظایف ادمین سایت تنها به این چند موردی که اشاره کردیم ختم نمی شود، بلکه با پروا به نیاز مشتری افزایش پیدا می کند.

هیچ سایتی هستی ندارد که مبتلا دشوار نشود. و یا بیچارگی به پشتیبانی و بروز رسانی نداشته باشد. با پروا به الگوریتم های گوگل که هر ۲ ماه تغییراتی را در آن برپایی می کند. روند بروزرسانی و رفع سخت سایت نیز باید بروز رسانی شود، تا از رقبای کسب و کار خویش عقب نمانید.

پیشنهاد تیم تخصصی آنلاینر به شما: کوشش کنید صفر تا صد راه اندازی سایت خود را ، از طراحی گرفته الی سئو و حمایت سایت کل این موارد را به دست یک تیم و یا شرکت معتبر بسپارید؛ که برای شما ضمانت و تعهد اخلاقی و چیره دست دارا باشد . در این صورت سرعت ترقی پیشه شما افزایش خواهد یافت و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و با گمان راحت به سوداگری اینترنتی خویش می پردازید.


پیشنهاد آنلاینر به شما
قالب فروشگاهی پرسون پر فروش ترین قالب فروشگاهی که تا کنون بالای 1000 فروش موفق داشته است و توانسته نظر مثبت بیشتری کاربران را به خویش جلب کند.

قالب فروشگاهی پرسون با داشتن حمایت قوی، سازگاری با افزونه های مربوط به ووکامرس، داشتن 3 دمو ( دیجی کالا، بامیلو وپرسون)، ریسپانسیو بودن و دیگر ویژگی ها توانسته به عنوان احد از برترین قالب وردپرس فروشگاهی سنه را از آن خویش قالب پرسون

برخی از خریداران موفق قالب فروشگاهی پرسون:
وظایف تیم حمایت وب سایت گونه ها وظایف ادمین سایت چیست:
پشتیبانی محتوایی وب سایت
پشتیبانی فنی تارنما
پشتیبانی فنی سایت: شامل رفع مشکلات، بروزسانی فنی و امنیتی تارنما در تقسیم پشتیبانی فنی سایت قرار می گیرند.

پشتیبانی محتوایی سایت: ایجاد مطالب و مقالات جدید ، بروز رسانی مطالب قبلی و… نیز در دسته حمایت محتوایی سایت قرار می گیرند. هر سایتی نیازمند یک تیم فرآوری محتوا قدرتمند است.

مطالب مرتبط : سئو(SEO) و نقش آن در دیجیتال مارکتینگ چیست؟وظایف تیم پشتیبانی وب سایت حمایت تارنما بدست چه افرادی اتمام می شود؟
تیم پشتیبانی وب سایت
مدیر وب سایت
مدیر وب سایت
معمولاً ناچیز هزینه ترین حالت پشتیبانی سایت، پشتیبانی توسط مدیر یا مدیران تارنما می باشد، و در ریشه-بن-بیخ مهم ترین برتری این حالت توجیه اقتصادی آن است.

باتوجه به این که شدنی است مدیر وب سایت اطلاعات کافی در این زمینه را نداشته باشد، وبسایت مبتلا سخت خواهد شد. پس برای حفظ و بقای وب سایت، نیاز به حمایت و بروز رسانی همیشگی دارید.

تیم پشتیبانی وب سایت
وظایف تیم پشتیبانی تارنما وظایف ادمین سایت
در این حالت همانگونه که از نامش مشخص است، یک تیم حمایت یا شخص پشتیبان، به بروز رسانی و پشتیبانی های لازم می پردازد.

تیم پشتیبانی و یا فرد پشتیبان، صد در صد دوره های لازم و تجریبات لازم در این زمینه را بدست آورده است. و توانایی رفع مشکلات و ارائه تعلیم در سریع ترین موعد شدنی را دارد.

اما معمولا این شیوه رایگان نخواهد بود؛ و فرد یا تیم مربوطه خرج هایی را برای حمایت گرفتن خواهند کرد.

اما در این طریق باتوجه به این که برای رفع مشکلات زمان کمتری صرف خواهد شد، بی گمان مزایای بیشتری نسبت.به پشتیبانی توسط مدیر تارنما دارد و از نظر اقتصادی نیز خرج های صرف شده.با این شرایط توجیه کننده خواهد بود.

وظایف تیم پشتیبانی تارنما خصوصیات تیم حمایت آنلاینر

صرفه جویی در زمان و هزینه
دسترسی همش به تیم پشتیبانی
پاسخگویی به تیکت ها در سریع ترین سررسید ممکن
امکان گفتمان تلفنی با کارشناس مربوط
ارائه مشاوره تخصصی به مدیران وب سایت ها
دوره های آموزشی تخصصی حضوری
6 ماه پشتیبانی رایگان محصولات

5- دو حالت کلی پشتیبانی تارنما چیست؟
پشتیبانی حضوری
حمایت غیر حضوری ( مجازی )
پشتیبانی حضوری: پشتیبانی به سبک حضوری خیلی در ایران جا نیافتاده است.و افراد خیلی کمی هستند که چنین خدماتی را ارائه می دهند.

پشتیبانی غیر حضوری : پشتیبانی غیر حضوری، مجازی و یا مسیر دور، رایج.ترین حالت پشتیبانی در فضای مجازی می باشد. که به حالت های مختلفی مثل پشتیبانی.از روش نرم انگیزه ها های گفتگوی آنلاین (تلگرام و…)، تماس تلفنی و یا به.صورت مکاتبه ای از طریق نامه ، ایمیل ، پیامک و تیکت چهره میگیرد.

6- نتیجه یک حمایت خوب و قدرتمندوظایف تیم حمایت وب سایت وظایف ادمین سایت
یک پشتیبانی خوب باعث جذب مشتریان جدید می شود. در ضمن باعث حفظ مشتریان فعلی می شود.

یک وب سایت باید مشتری محور باشد.و محتوای وب سایت، بطور مرتب به روز شود.و کانال های ارتباطی با مشتری به درستی شغل کنند. این موارد شامل فرم های تماس، آدرس و محصولات و خدمات.و لیست بها ها می باشند.

7- خدمات و وظایف تیم حمایت وب سایت
تمامی وبسایت ها چه استاتیک و چه داینامیک دربایستن به تعمیر و نگهداری دارند. گستره خدمات و وظایف ادمین سایت عبارتند از:

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
نگه داری هاست و برنامه های نظارتی و پیشروی کردن آنها
پیگیری عملکرد سایت و سئو
نظارت بر بروز رسانی محتوا
به روز رسانی های پنل ها، پلاگین ها و افزونه ها
به روز رسانی ایمنی وب سایت
پشتیبانی موارد ویژه و اضطراری امنیت تارنما (هک شدن، اسپم ها و تازش هکر ها و …)
8- سخن آخر
همانطور که گفتیم، نزدیک هر گونه وب سایتی.و در هر اندازه ای،.در طول موعد به وظایف تیم حمایت وب سایت.و الزام داشتن آن پی خواهد برد. همانند تمام محصولات، پشتیبانی و خدمات بعد از فروش، کیفیت و اعتبار تولید.کننده آن فرآورده را نشانه می دهد. وب سایت ها نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند.

در صورتی که یک تارنما به نکویی توسعه داده شود، از پشتیبانی فرآوری کننده در دراز مدت برخوردار خواهد بود. و این جستار به اینکه ما کدام.شرکت طراحی تارنما را گزینش کنیم بر می گردد. و اینکه این کمپانی بتواند وب سایت.را در سالهای بعد حمایت و مسائل فنی آن را حل یا به روز رسانی کند.

خوشبختانه تیم تخصصی آنلاینر با تجربه بلند مدت و شناخته شده خویش در راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و … مشتریان خویش را در طی این سنه ها خوشنود نگه داشته است.

منبع:

https://avashtech.com/support-site/



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیران خودرو در نظر دارد تا در راستای تعهد به مشتریان عزیز اقدام به برگزاری طرح ویژه خدمات پس از فروش از اواخر بهمن ماه کند. این شرکت در راستای تعهد به مشتریان عزیز و با شعار همراه همیشگی اقدام به برگزاری طرح ویژه خدمات پس از فروش از اواخر بهمن ماه کند.

این طرح ویژه از ۲۵ بهمن ماه لغایت ۶ اسفندماه در کلیه نمایندگی های مجاز سراسر کشور آغاز و شامل ۲۰درصد تخفیف تا سقف ۳ میلیون ریال و بازدید رایگان خواهد بود.
همچنین پس از اتمام این کمپین خدماتی ،به بیش از ۴۰۰ نفر از افراد شرکت کننده در این طرح به قید قرعه از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی و اعتبار خدمات پس از فروش اهداء خواهد شد.

قابل ذکر است، مشتریانی می توانند از این طرح استفاده کنند که حتما اپلیکیشن موبایل را بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند. مشتریان مدیران خوردو جهت کسب اطلاعات تکمیلی از نحوه برگزاری و قرعه کشی، متقاضیان میتوانند به وب سایت www.mvms.ir مراجعه نمایند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا، اعلام کرد که فناوری خودران تسلا تا پایان سال ۲۰۲۱ به سطح ۵ یعنی بالاترین سطح فناوری خودران خواهد رسید. او ضمن اعلام این ادعای بزرگ گفت که مشتریان نمی‌توانند تکنولوژی خودرانی که قبلا در یک تسلای دیگر خریده‌اند را به خودروی جدیدی که در آینده خریداری می‌کنند، انتقال دهند.

فناوری خودران تسلا هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و نمی‌توان عنوان کرد که این سیستم چگونه تا پایان امسال به یک سیستم خودران کامل تبدیل خواهد شد. ماسک همچنین ادعا می‌کند که این فناوری تحت هر شرایطی بدون نیاز به تعامل انسانی، قادر به رانندگی در هر مکانی خواهد بود.

کلید اصلی رسیدن به این نقطه از پیشرفت، استفاده از فیلم‌های دوربین و پردازش خودکار فیلم‌ها توسط سیستم عصبی تسلا است. در حال حاضر تسلا در حال کار بر روی ابرکامپیوتری به نام «Dojo» است که این وظیفه را برعهده دارد. ماسک در ادامه ضمن اعلام این مسئله که دست او برای گرفتن مجوز این فناوری کاملا باز است عنوان کرد که در حال حاضر برای صدور مجوز فناوری خودران با سایر تولیدکنندگان در حال مذاکره است.

 

 

 

علاوه بر این مشخص شد که فناوری خودران تسلا بین رانندگان و خودروها قابل انتقال نیست. یعنی مشتری که چند سال پیش ۷ هزار دلار برای این فناوری هزینه کرده، باید ۱۰ هزار دلار دیگر هم برای این فناوری که هنوز به مرحله مصرف عمومی نرسیده، هزینه کند. البته ماسک عنوان کرد که این فناوری طی چند ماه آینده به عنوان اشتراک به مشتریان ارائه خواهد شد.

به جز فناوری خودران، تاخیر تسلا در تولید کامیون‌های الکتریکی و سایر مدل‌های آینده به علت محدودیت آن‌ها در تامین باتری است و تسلا از شرکای باتری ساز خود از جمله پاناسونیک و CATL برای افزایش تولید باتری درخواست کمک کرده است.

پیش از این مدیرعامل ویمو از نحوه کارکرد تسلا و فناوری خودران آن انتقاد کرده بود و ایلان ماسک هم به شیوه خود جواب این انتقادها را داد. با این وجود، آنطور که مدیرعامل تسلا مدعی است، به نظر می‌رسد این شرکت فاصله زیادی با فناوری خودران ندارد و به نظر می‌رسد جنگ فناوری خودران در مرحله مهم و بحرانی خود قرار دارد.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%B7%D8%AD-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در اینستاگرام ، نام شما برند شما و پروفایل شما اسم شما است. یوزرنیم اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی سایر زیاد اهمیت دارد و باید کاملا شما را بی همتا نشانه داده و کاملا ویژه شما باشد.

در واقع نام اکانت اینستاگرام شما و یا نام کاربری اینستاگرام شما دقیقا همان چیزی است تاثیرات انتخاب اسم پیج اینستاگرام که شما می خواهید با آن شناخته شوید و با آن در واقع شما باره خطاب قرار بگیرید.

یک یوزرنیم خوب و یا یک اسم کاربری تاثیر گذار اینستاگرم راه برند سازی و محبوبیت شما در اینستاگرام را بسیار صاف خواهد کرد. اسم کاربری شما هویت شما برای فالوور اینستاگرام شما است و حتی در صورت موفقیت در اینستاگرام فالوور پیج اینستاگرام شما نیز به پیگیری کردن پیج شما سربلندی خواهد کرد.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟
این میزان اهمیت مایه می شود الی شما برای برگزیدن نام کاربری اینستاگرام با یک بحران جدی مواجه باشید و موعد زیادی را برای انتخاب این نام صرف کنید. برای گزینش یوزرنیم اینستاگرام بهتر است آغاز از خود سوالاتی را بپرسید و بدانید که کجا برادر دارید اسم پیج شما شناخته شود و چقدر پیمان است دوست داشتنی شود؟

چه گونه اکانتی بیچارگی دارید؟
آیا منظور دارید اکانت بازرگانی اینستاگرام راه اندازی کنید یا صرفا یک اکانت شخصی اینستاگرام احتیاج دارید؟ آیا منظور دارید از اینستاگرام برای پر رنگ تر کردن بعضی از فعالیت های خود کاربرد کنید و یا نه تنها اخ دارید گاها با رفقا خود در ارتباط باشید؟ آیا اصلا تفاوتی برای شما دارد که گونه کاربری اینستاگرام شما چه باشد؟

یوزرنیم اینستاگرام
اجازه دهید بگوییم بی گمان تفاوت دارد. به راستی بخصوص اگر برای کسب درآمد از اینستاگرام شغل می کنید داشتن نام کاربری خوب برای شما تفاوت دارد. متداول ترین برگزیدن اسم کاربری برای پیج اینستاگرام برگزیدن یک اسم کاربری شخصی است.

شما با داشتن یک پیج شخصی اینستاگرام می توانید سوداگری خویش را هم شناسایی کنید و حتی حرفه و تخصص خویش را هم نشان دهید و یا سایر شبکه های اجتماعی خویش را با آن لینک کنید. هر چند رهنمود می کنیم حتی اگر به پیگیری راه اندازی پیج سوداگری اینستاگرام هم هستید حتما یک پیج شخصی هم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام :چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در حال آماده بسیاری از هنرپیشه ها و بازیگران، بازیکنان ، خوانندگان، عکاسان و غیره صفحه شخصی خودشان را دارند و یک صفحه تجاری اینستاگرام هم تاسیس کرده اند.

در برگزیدن نام کاربری برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد که نوع پیج شخصی است یا تجاری و اگر شخصی است آیا به پیگیری برند سازی شخصی هستید و یا برای فعالیت نرمال و وابستگی با دوستانتان این شبکه را تاسیس کرده اید.

در ادامه راهکارهایی برای برگزیدن یک اسم کاربری خوب را برای اینستاگرام برای شما روشنگری خواهیم داد.

اسم حقیر برای پیج شخصی و برند سازی شخصی
افزایش فالوور اینستاگرام
افرادی که به تعقیب برند سازی شخصی در اینستاگرام هستند معمولا اثر ای از خودشان در اسم کاربری برپایی می کنند. اسم حقیر و یا ترکیبی از نام کوچک و بزرگ بهترین انتخاب برای این قصد است.

اما اگر اسم حقیر گزینش شود ، بخصوص وقتی فرد شناخته شده ای نیستید می تواند تاثیر اکثریت داشته باشد زیرا اسم کوچک در ابتدای نام کاربری ، به خاطر سپردن اسم را ساده تر می کند.

برخی برای نوشتن نام حقیر خویش خلاقیت به هزینه می دهند و از شکل ها و املا و یا فونت های متفاوت بهره‌گیری می کنند.

نام کبیر یا نام خانوادگی
افزایش فالوور اینستاگرام
تنها زمانی از اسم فامیلی بهره‌گیری کنید که شناخته شده هستید و می دانید فالوور اینستاگرام با نوشتن نام شما به تعقیب شما خواهد گشت. اگر فرد شناخته شده ای نیستید به کارگیری نام خانوادگی تنها برای دسترسی رفقا خودتان پسندیده است و باعث می شود لغایت به خاطر تفویض اسم کاربری اینستاگرام برای فالوور اینستاگرام سخت شود.

ترکیب اسم با عنوان کاری
بسیاری از برند های سرشناس اینستاگرام از یک شیوه خلاقانه برای معرفی خویش کاربرد کرده اند. این کسان از اسم خویش و یا گاهی اسم فامیلی خویش در ابتدای اسم کاربری بهره‌گیری می کنند و بلافاصله از اسم تخصص و یا مخفف شناخته شده تخصص خویش برای شناسایی خویش استفاده می کنند.

این کار باعث می شود که خیلی ساده تر هم اسم و هم کار و جنبش فرد وارد ذهن فالوور اینستاگرام شود و وانگهی جذابیت زیادی هم دارد.

استفاده از عبارت های خاص
افزایش فالوور اینستاگرام
برخی از عبارت ها در اسم کاربری مصطلح شده و بسیاری از افراد برای رسمیت دادن به پیج خویش و یا برپایی تمایز برای اسم کاربری اینستاگرام خود از این عبارت ها استفاده می کنند.

مثلا گرد از پر کاربردترین این عبارت ها، عبارت official که معمولا در نخست و یا انتهای نام کاربری اضافه می شود و تفاوتی هم ندارد که پیج شخصی باید یا پیج بازرگانی . official در نام کاربری به مفهوم رسمی بودن پیج کمک می کند و معمولا توسط دسته ها و یا اجتماعات گزینش می شود و یا افرادی که در این گستره ها پرکار هستند از این اسم بهره‌گیری می کنند.

برخی سایر نیز از عبارت original در اسم کاربری اینستاگرام خویش کاربرد می کنند. در واقع این عبارت مفهوم اصل بودن و یا پرتو هویت یک ناحیه و یا کار را برای فالوور اینستاگرام هویت می دهد. کاربرانی که به پیگیری هویت، اصالت و یا سرچشمه و این دست مفاهیم هستند می توانند از این عبارت استفاده کنند.

دیگر اصطلاح پر استعمال را می تاب عبارت real در پیش یا بعد اسم یا نام خانوادگی در برگزیدن نام کاربری اینستاگرام دانست.

واژه real برای رساندن مفهوم واقعی، حقیقی، غیر مصنوعی ، ریشه-بن-بیخ بودن، طبیعی بودن و از این دست مفاهیم استفاده می شود و معمولا سوداگری ها و یا افرادی که به تعقیب رساندن این مفاهیم هستند از این عبارت استفاده می کنند.

استفاده از آندرلاین ( _ ) در اسم کاربری
افزایش فالوور اینستاگرام
آندرلاین در واقع برای مقاصد مختلفی در اسم کاربری بهره‌گیری می شود اما قصد اصلی جداسازی کردن نام و ایجاد تمایز است. به راستی وقتی فردی می خواهد با دو عبارت شناخته شود از این ترفند بهره‌گیری می کند.

مثلا یک منش هنری وقتی می خواهد با نام حقیر و نوع سازی که می نوازد قابل جستجو باشد این ترفند را کاربرد می کند. هر چند برخی از کابران اینستاگرام هم از این ترفند برای اینکه نام آنها پیشتر بهره‌گیری شده برای استفاده از نام تکراری کاربرد می کنند. معمولا بهتر است از یک بار آندرلاین کاربرد کنید و استفاده بسیار متعلق به تفکیک شناختی را مشکل می کند.

استفاده از اعداد در نام کاربری
افزایش فالوور اینستاگرام
در نام کاربری بعضا می توانید از اعداد هم استفاده کنید. مثلا برند ۳۶۱ به انگیزه شناخته شدن بدست شماره می تواند به راحتی توسط فالوور اینستاگرام که تعقیب این عبارت است جستجو شود. یا مثلا شماره تولد برای افرادی که دنبال مشخص کردن سن خویش هستند و یا سنه زایش خود هستند استعمال نکوداشتن دارد.

در عقیده داشته باشید که ترجیحا از اعداد زمانی کاربرد کنید که تعقیب اختراع نقش در ذهن فالوور اینستاگرام باشید. مثلا فردی که یک برند ثبت کرده و نام آن را گذاشته بیست می تواند از عدد ۲۰ برای برپایی این تصویر ذهنی خیلی خوب استفاده کند.

عدم به کارگیری عبارات غیر مرسوم
الان نزدیک کل می دانند و یا فکر می کنند که عبارات نا مرسوم و تاب متعارف برای فالوور فیک و یا فالوور غیر پرکار بهره‌گیری می شود. اگر از عبارت های غیر مرسوم و اجنبی کاربرد کنید بخت جذب فالوور اینستاگرام را برای خود مختصر می کنید. بخصوص اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و برند سازی هستید به هیچ عنوان از نام کاربری غیر مرسوم و بیگانه کاربرد نکنید.

استفاده از وب سایت
افزایش فالوور اینستاگرام
وب سایت های نامدار و شناخته شده معمولا از نام وب سایت خود برای نام کاربری اینستاگرام کاربرد می کنند. این شغل به آنها کمک می کند که نه تنها اقدام به جذب فالوور اینستاگرام مشتری خود بکنند بلکه باعث می شود که بازدید سایت آنها نیز افزایش یابد و همچنین راحت تر در ذهن مشتری برند سازی می کنند.

البته در عقیده داشته باشید که برای برند سازی و جذب فالوور اگر حوزه و یا آدرس سایت شما طولانی است فقط از بخشی از آن هم می توانید استفاده کنید و لازم نیست یک نام کاربری طولانی و مشکل داشته باشید.

داشتن یک اسم کاربری مهیج و جذاب می تواند در رشد فالوور اینستاگرام و جذب بیشتر فالوور و لایک اینستاگرم و نهایتا برند سازی و محبوبیت در اینستاگرام نقش زیادی داشته باشد. شما حتی برای به کارگیری ربات اینستاگرام نیز می توانید با داشتن یک اسم کاربری عالی و جذاب راه جذب فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام را نیز هموارتر کنید.

کارشناسان ما در شرکت فالوجت با طراحی یک ربات منحصر به فرد و هوشمند اینستاگرام حاضر ارائه خدمات راستین جذب فالوور فعال اینستاگرام به شما متناسب با اسم کاربری و تکاپو سایت شما هستند لغایت با یک اسم کاربری جذاب اقدام به جذب فالوور هدفمند برای پیج خود بکنید. با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مکالمات کاربران اپل
اپل با انتشار پیامی ضمن عذرخواهی از کاربران در خصوص شنود مکالمات آنها در سرویس فیس تایم نصب شده بر محصولاتش، اعلام کرده که این باگ برطرف شده است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته بود که اخبار و گزارش‌های متعددی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد باگ و آسیب پذیری جدیدی در پلتفرم تماس ویدئویی فیس تایم اپل وجود دارد که به افراد غریبه و هکرها این امکان را می‌دهد با برقراری یک تماس ویدئویی از طریق پلتفرم فیس تایم با مخاطب و کاربر موردنظر، حتی بدون اینکه وی جواب تلفن خود را بدهد و تماس برقرار شود، قادر خواهند بود صدای محیط پیرامون مخاطب موردنظر را از طریق میکروفون موجود در گوشی آیفون شنود کرده و از تمامی مکالمات خصوصی آنها به صورت مخفیانه آگاه و مطلع شوند.

  

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، یکی از سخنگویان اپل در این خصوص خطاب به کاربران و کارشناسان اعلام کرد که اپل از این موضوع آگاه است و کارشناسان مربوطه نیز درصدد هستند تا هرچه سریع‌تر باگ و مشکل مربوطه را برطرف کنند. ما قصد داریم که این مشکل امنیتی را از طریق یک به‌روزرسانی نرم افزاری که احتمالاً در هفته آینده منتشر می‌شود، در اختیار کاربرانمان قرار دهیم.

  

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، حالا به نظر می‌رسد که اپل با انتشار بیانیه و پیامی جدید، ضمن عرض پوزش از کاربران پلتفرم تماس ویدئویی فیس تایم، اعلام کرده است که نسخه به‌روزسانی و آپدیت جدیدی را در هفته جاری منتشر خواهد کرد تا کاربران بتوانند با خیال راحت و آسوده به تماس ویدئویی در این پلتفرم بپردازند و هیچ مشکل امنیتی نیز برای آنها بوجود نیاید.

 

انتظار می‌رود در هفته جاری کاربران بتوانند با دریافت جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی او اس، این آسیب پذیری و ضعف امنیتی را رفع کرده و امنیت سایبری دستگاه خود را افزایش دهند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11019603.html



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
یک اپلیکیشن جدید مشکل ژست گرفتن در عکاسی را برای اینستاگرام حل کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورج، اپلیکیشن SOVS که مخفف عبارت یک فرد خیلی خاص یا SomeOne Very Special است، نرم افزاری کره ای است که به شما کمک می کند در زمان عکس گرفتن با گوشی به عکاس بفهمانید دقیقا دوست دارید با چه ژستی از شما عکس گرفته شود.

 

نحوه کار با این نرم افزار بسیار ساده است. ابتدا باید از منو ژست مد نظر خود را برای عکاسی انتخاب کنید و سپس گوشی را به دست عکاس بدهید تا آواتار برنامه را بر روی شما بیندازد. با این کار قاب بندی مناسب و عکاسی با ژست مد نظر شما ممکن می شود.

 

همچنین در این نرم افزار قاب بندی های متنوعی در دسترس است که از جمله آنها می توان به قاب بندی ۳ در ۴ برای اینستاگرام یا قاب بندی مربعی اشاره کرد. برنامه یادشده فعلا تنها با سیستم عامل iOS سازگاری دارد و در دو نسخه متفاوت عرضه شده است.

 

نسخه خاص این برنامه که ۹۹ سنت قیمت دارد برای عکاسی تک نفره طراحی شده و نسخه دیگر که SOVS۲ نامیده می شود به رایگان در دسترس بوده و برای تهیه عکس های گروهی در نظر گرفته شده است. این نرم افزار از قابلیت خرید درون برنامه ای هم برخوردار است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11019671.html



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام چیست؟

در این نوشتار منظور داریم به انگیزه ها ریپورت شدن در اینستاگرام بپردازیم. اینستاگرام حائز برخی از اصول و قوانین است که در اثناء به کارگیری آن باید رعایت شوند. چنانچه این قوانین رعایت نشود، کاربران دیگر می‌توانند تخلف شما را گزارش دهند. علت ریپورت شدن در اینستاگرام چیست و شما را ریپورت کنند.

اگر اکانت شما برای مدت طولانی مسدود شود، امکان دارد به طور کامل اکانتتان حذف شود. در صورتی که حائز یک اکانت با شمار فالوور بالا هستید، حتما این مطلب را پیگیری کنید. ریپورت شدن اکانت هایی که تعداد فالوور بالایی دارند، می‌تواند خطر جدی برای آن ها محسوب شود.

 

دلایل ریپورت شدن اکانت اینستاگرام
فالو و لایک کردن بیش از حد
فالو بیش از مرز احد از دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام
فالو و لایک کردن بیش از حد، گرد از دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام محسوب می شود. برخی مواقع اوقات کاربران برای افزایش فالوورهای خویش کوشش می کنند افراد دیگر را فالو یا لایک کنند. اینستاگرام این موضوع را یک عمل منفی از سوی کاربران می‌داند.

برای این که اکانت شما بواسطه این سوژه ریپورت نشود، بایستی محدودیت های پایین را رعایت کنید.

در درازا هر ساعت نهایتا ۶۰ لغایت پست را لایک بکنید.
در درازا هر ساعت نهایتا ۶۰ تا کامنت بگذارید.
در درازا هر ساعت نهایتا ۶۰ تا پیام ارسال کنید.
در طول هر ساعت نهایتا ۶۰ نفر را فالو کنید.
توجه داشته باشید که شما در درازا روز می توانید سرانجام ۱۴۴۰ لغایت لایک و فالو داشته باشید.

برای اطلاع از محدودیت های اینستاگرام به نوشتار قوانین و محدودیت های اینستاگرام در سنه ۲۰۲۰ مراجعه نمایید.

 

انتشار پست بیش از حد
انتشار بیش از حتماً پست در اینستاگرام یکی دیگر از دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام است. الگوریتم مقابله با اسپم در اینستاگرام این موضوع را یک باره منفی می داند. به این دلیل شما باید بین انتشار پست های خود یک فاصله زمانی در نظر بگیرید.

 

کپی رایت محتوای اکانت های دیگر
یکی از دلایل ریپورت شدن پیج در اینستاگرام کپی محتوا از پپج های دیگر است. اپلیکیشن اینستاگرام زیاد روی این موضوع حساس است. در صورتی که شما محتوای پیج دیگری را کپی کنید، صاحب آن پیج می‌تواند این جستار را گزارش دهد و شما ریپورت شوید. اگر خواستید از محتوای پیج دیگری در اکانت خود استفاده کنید، حتما بایستی آن پیج را در پست خود تگ کنید.

 

انتشار محتوای نامناسب
انتشار محتوای نامناسب در اینستاگرام یکی از دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام
همان طور که گفتیم اینستاگرام حائز قوانینی از خویش است. انتشار محتوای غیرمجاز در پیج خویش مشابه محتوای جنسیتی و خشونت‌آمیز، از دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام محسوب می‌شود. چنانچه بیننده شما این دسته از پست ها را از شما ببیند می‌تواند به اینستاگرام گزارش دهند.

 

ورود به اکانت با آدرس IP های مختلف
چنانچه شما با چندین آدرس IP و دستگاه مختلف وارد اکانت خویش شوید، پیجتان توسط اینستاگرام ریپورت می‌شود. اینستاگرام وقتی با چنین صحنه‌هایی روبرو می‌شود، اندیشه می‌کند که اکانت شما در حال هک شدن است. لذا این باره یگانه از دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام محسوب می شود. برای رفع این کار، بایستی پیش از ورود به اکانت خود، پیامک تایید را وارد کنید.

 

چگونه رفع ریپورت شویم؟
چگونه رفع ریپورت شویم؟

همان طور که ذکر شد، انگیزه ها مختلفی برای ریپورت شدن وجود دارد. به همین انگیزه مسیر های رفع ریپورت هم متفاوت هستند.

مثلا اگر شما به انگیزه لایک و فالو بسیار ریپورت شده باشید، می‌توانید با تفریق کار و جنبش خود، از ریپورت بیرون شوید. ولی مسیر های دیگری هم هستند تا شما زودتر از ریپورت خارج شوید. شما می توانید از مخاطبین خویش بخواهید کامنت انگلیسی برایتان بگذارند. با سپریدن این پیشه اینستاگرام متوجه می‌شود که شما ربات نیستد و از ریپورت بیرون می شوید.

 

خارج شدن از ریپورت با تغییر شماره و ایمیل
تا اینجا ما به شما همگی انگیزه ها ریپورت شدن در اینستاگرام را گفته ایم. به هر دلیلی که ریپورت شده باشید، می‌توانید با تغییر ایمیل یا شماره خویش از ریپورت خارج شوید. به منظور سپریدن این شغل مراحل پایین را دنبال کنید.

اینستاگرام را باز کنید و به سرنوشت پروفایل خود بروید.
بر روی گزینه آبی رنگ Edit Profile کلیک کنید.
تغییر شماره و ایمیل برای رفع ریپورت
در ذیل صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، می‌توانید هم شماره و هم ایمیل خود را تغییر دهید.
تغییر ایمیل برای رفع ریپورت در اینستاگرام
این گذرگاه یک مسیر حل کارآمد و راحت برای رفع ریپورت محسوب می شود.

 

خارج شدن از ریپورت با به کارگیری بخش تنظیمات
با استفاده از همان اکانت ریپورت شده، شما می توانید از اینستاگرام خود درخواست رفع ریپورت کنید. برای انجام این پیشه مراحل پایین را پیگیری کنید.

به پروفایل خویش بروید و بر روی آیکون چرخ دنده که همان تقسیم تنظیمات است کلیک کنید.
فرستادن تقاضا به اینستاگرام برای رفع ریپورت
در مرحله پس بر روی گزینه Help کلیک کنید.
ارسال درخواست رفع ریپورت در اینستاگرام

در صفحه ای که برایتان مفتوح می شود بر روی گزینه Report Problem کلیک کنید.
ارسال در آهنگ رفع ریپورت در اینستاگرام

حال در مرحله سرانجام تنها کافیست تا اطلاعات خویش را وارد کنید و بفرستید.
پر کردن فرم تقاضا ریپورت در اینستاگرام
چگونه بفهمیم بدست چه کسی ریپورت شده ایم؟
همان طور که گفتیم گرد از انگیزه ها ریپورت شدن در اینستاگرام، گزارش دهی مخاطبین شما است. گذرگاه حل دقیقی هستی ندارد که شما بفهمید چه کسی شما را ریپورت کرده است. ولی چنانچه به کسی شک داشتید می‌توانید با به کارگیری یک گذرگاه این جستار را متوجه شوید.

شما باید بفهمید که پست های آن شخص برایتان اثر داده می شود یا خیر. در صورتی که آن فرد پستی را منتشر کند و برای شما نشان داده نشود، یعنی آن شخص شما را ریپورت کرده است.

 

در این نوشتار ما به انگیزه ها ریپورت شدن در اینستاگرام پرداختیم. همچنین برخی از طریق های رفع ریپورت را هم به شما گفتیم. امیدواریم که این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. رهنمود می کنیم به تعلیم گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام هم نگاهی بیندازید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز با توجه به ترقی تکنولوژی هر روز با شبکه اجتماعی جدیدی آشنا می شویم که به هدف آسانی ارتباط امکاناتی را در برگزیدن کاربران خویش پیمان می دهد. اینستاگرام نیز از دوست داشتنی ترین شبکه های اجتماعی در دنیای امروزی بشمار می رود که به علت قابلیت ها و امکاناتی که به کاربران خود ارائه می دهد به عنوان مهم ترین رقیب دیگر شبکه های اجتماعی شناخته شده است.در حال آماده بیش از یک میلیون کاربر فعال در اینستاگرام تکاپو می کنند. پس آموزش نحوه ساخت اکانت اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر ساخت پیج در اینستاگرام با اپلیکیشن می توان از روش ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت استفاده نمود.

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

ساخت اکانت اینستاگرام در اینترنت به دو روش امکان پذیر است:
اپلیکیشن
ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر
ساخت حساب اینستاگرام با اپلیکیشن
کمتر کسی پیدا می شود که گوشی هوشمند اندروید و یا آیفون داشته باشد ولی از شبکه اجتماعی اینستاگرام کاربرد نکند. اگر قصد ساخت پیج در اینستاگرام با به کارگیری برنامه اینستاگرام را دارید لازم است مراحل ذیل را دنبال کنید.

قبل از هر چیز برای ثبت نام به یک حساب ایمیل احتیاج خواهید داشت. جهت ساخت یک حساب ایمیل نوشتار آموزش ساخت ایمیل را مطالعه فرمایید.

ابتدا با پروا به نوع گوشی تلفن همراهتان اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب نمایید.
پس از نصب اپلیکیشن آن را باز کنید.
روی لینک آبی رنگ sign up with email or phone number در اندروید و یا گزینه create new account در آیفون کلیک نمایید.ساخت حساب جدید در اینستاگرام
در مرحله بعد پنجره ای به شما اثر داده می شود که حائز دو تب است. تب phone جهت ثبت اسم از طریق شماره تلفن و تب email به هدف ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل مورد استفاده پیمان می گیرد.
ساخت حساب کاربری برای اینستاگرام
در صفحه باز شده اطلاعات حساب کاربری خویش را شامل نام کامل و یک پسورد مد نظر وارد نمایید. سپس روی دکمه Next کلیک کنید.
ساخت حساب کاربری در اینستاگرام
اکنون تاریخ زایش خود را در پنجره نما شده مشخص نمایید و روی دکمه Next کلیک کنید.
برنامه ساخت اکانت اینستاگرام
حال با پنجره خوش آمدگویی اینستاگرام روبرو می شوید. مجددا روی دکمه Next کلیک کنید.
ایجاد اکانت اینستاگرام با ایمیل
در این سرنوشت می توانید دوستان اکانت فیس بوکتان را بیابید و آنها را فالو کنید. با برگزیدن لینک skip از این مرحله عبور کنید.
ایجاد اکانت اینستاگرام
در مرحله بعد می توانید عکس پروفایل خود را اضافه کنید. برای رفتن به مرحله بعد skip را بزنید.
ایجاد اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن
در صورت گرایش می توانید جهت ورود به سیستم از راه فیس بوک به اکانت فیس بوک خود متصل شوید. اگر با فیس بوک ثبت نام کنید در هنگام خروج از سیستم از شما خواسته می شود وارد اکانت فیس بوکتان شوید.

نکته: پروا داشته باشید اطلاعاتی نظیر آدرس ایمیل و یا شماره تلفن به منظور دریافت کد تایید به حقیقت وارد شود.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت
اگر امکان نصب اپلیکیشن اینستاگرام برای شما هستی ندارد می توانید یک مسیر ساده تر را انتخاب نمایید. برپایی اکانت اینستاگرام با کامپیوتر پسندیده کسانی است که اغلب وقتشان را با رایانه می گذرانند و یا از گوشی های کهن ساده بهره‌گیری می کنند.

وارد سایت اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com شوید.
اطلاعات کاربری خویش را در فیلدهای اثر دیتا شده وارد نمایید و روی دکمه sign up کلیک نمایید.
می توانید با گزینش گزینه Log in with Facebook وارد اکانت فیس بوک تان شوید و از این طریق ثبت اسم نمایید.
ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر
به قصد ثبت اسم از راه ایمیل روی گزینه sign up کلیک کنید. اما اگر از راه فیس بوک ثبت نام می کنید در اثناء خروج از حساب کاربری تان از شما درخواست می شود که به اکانت فیس بوکتان لاگین کنید.
اگر از راه ایمیل اقدام به ساخت حساب کاربری اینستاگرام کردید از راستی آدرس ایمیلتان اطمینان حاصل کنید.

نکته: پروا داشته باشید ایمیلی را وارد نمایید که به آن دسترسی دارید الی در مواقعی که رمز ورود خویش را فراموش کردید بتوانید اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

نکاتی که در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام باید رعایت گردد
آدرس ایمیل وارد شده نباید قبلا توسط اکانت دیگری کاربرد شده باشد.
رمز عبور وارد شده باید شامل 8 کاراکتر ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای خاص باشد.
امکان تغییر اسم کاربری بعد از ساخت اکانت بدست کاربر هستی دارد.
در صورتی که در فیس بوک اکانت داشته باشید می توانید از راه فیس بوک حساب کاربری اینستاگرام برپایی کنید.
اگر از راه ایمیل اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید حتما بعد از نخستین ورود در تقسیم ویرایش پروفایل شماره تلفن خود را جهت بالا بردن امنیت اضافه کنید.
پسورد انتخابی نمی تواند تکراری باشد. (قبلا بهره‌گیری شده باشد.)
شماره تلفن وارد شده در هنگام ثبت اسم نباید قبلا توسط اکانت دیگری بهره‌گیری شده باشد.
در انتخاب اسم کاربری باید دقت داشته باشید از کاراکترهای غیر مجاز بهره‌گیری نشود.
سعی کنید یک پسورد امن برای اکانت اینستاگرام خود گزینش نمایید.
بهتر است برای هر اکانت یک پسورد جداگانه در عقیده گرفته شود.
به منظور افزایش امنیت بهتر است پسورد اکانتتان را پس از مدتی تغییر دهید.
نام کاربری انتخابی شما باید بی همتا باشد.
اگر می خواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف و یا غیر فعال نمایید مقاله آموزش حذف و غیر پرکار کردن اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.
اگر می خواهید جزئی از این شبکه اجتماعی نیرومند باشید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم. در این مطلب نحوه ساخت حساب جدید در اینستاگرام آموزش داده شده است. اگر قبل از این از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده نکردید و نحوه ثبت اسم در اینستاگرام را نمی دانید این مقاله از میزبان فا مگ بی گمان به شما کمک خواهد کرد. ساخت اکانت اینستاگرام به هیچ عنوان پیشه پیچیده ای نیست و به راحتی آب خوردن است. پس از احضار این مطلب ایجاد اکانت اینستاگرام را به دو شیوه یاد می گیرید. اگر در این مقوله دیدگاهی دارید با ما درمیان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و مرسوم شدن به کارگیری این سیستم ها در ادارات و سازمان‌ها، لزوم به کارگیری شبكه های كامپیوتری و تاسیس Voip ویپ روز به روز افزایش می‌یابد. شبكه های كامپیوتری علاوه بر اینكه در تسریع ارتباطات داده‌ای نقش بسیار مهمی بازی می‌كنند، می‌توانند برای بسیاری از كاربردهای غیر دیتا ای همانند صدا و ویدئو نیز مورد استفاده پیمان گیرند.

در حال حاضر مفاهیم شبكه ای از ابعاد گوناگون گسترش پیدا كرده است این فرمایش باعث شده الی در طراحی‌های شبكه ویپ چندین عامل مهم در نظر گرفته شود الی امكان پیاده سازی تکنولوژی‌های جدید و كاربردهای متنوع با حداقل خرج و دگرگونی ها امكان پذیر باشد.

https://avashnet.com/setup-voip/

وجود شبكه‌های كامپیوتری استفاده از سرویس‌ها و تکنولوژی‌های ویژه و عمومی در شبكه را به طور روز افزون افزایش داده است، از جمله سرویس‌ها و تکنولوژی‌های مدرن مورد استفاده در شبكه‎های كامپیوتری، تكنولوژی ویپ یا همان Voice Over IP می‌باشد.

 

تکنولوژی ویپ Voip عبارت است از تعیین شیوه هایی که به وسیله آن، انتقال صدا بر روی شبکه IP فراهم می‌شود.

 

Voip سیسکو

راه اندازی voip ویپ این امکان را فراهم می‌آورد که مکالمات تلفنی و فکس را در شبکه های دیتا IP-Based با کیفیت، بها و بازده مناسب انتقال دهیم. دلیل به کارگیری تکنولوژی ویپ و نصب و راه اندازی Voip، ترکیب شبکه های داده و صوت و کاهش هزینه های مربوط به تماس های تلفنی برای مسافت‌های طولانی می‌باشد. سرویس Voip سیسکو این امکان را میدهد که بدون نیاز به تغییر تلفن ها و فکس های معمولی، مکالمات آنالوگ آنها را به دیجیتال تبدیل کرد و سپس از راه بستر شبکه های دیتا آن را انتقال داد. در روش ویپ، صدا به شکل داده در خواهد آمد و می‌توان به وسیله فشرده سازی حجم ترافیک آن را کاهش عدل و در ادامه از راه سوئیچ ها و Router های LAN و WAN با به کارگیری پروتکل های ویژه، صدا را انتقال داد.
راه اندازی voip

 

دلایل راه اندازی Voip
برای کاربرد و راه اندازی voip شما نیاز به سیم کشی اختصاصی برای شبکه خود ندارید و این خود یک برتری بزرگ است چرا که خرج های شما را به شیوه چشم گیری کاهش می‌دهد. هم چنین در صورتی که بخواهید نقل فضا کنید و به جای دیگری تغییر مکان دهید، هیچ وجه نیازی به سیم کشی مجدد و اقدامات این چنین نخواهید داشت.

تجهیزات و اجزای سرویس VoIP
به طور کلی یک شبکه مبتنی بر Voip سیسکو و برای تاسیس Voip به اجزای مختلفی دربایستن دارد:

 

voip سیسکو

دستگاه‌های تلفن
انواع گوشی های تلفن تحت شبکه و سرویس voip
تلفن ها شامل: IP Phone، تلفن های آنالوگ (معمولی) و یا نرم اسباب های مانند ساز IP Phone یا Soft Phone می‌باشند.

تفلن روی میز یا معمولی
این گونه محبوب ترین و رایج ترین گوشی تلفن برای به کارگیری سرویس voip می‌باشد. استفاده از این نوع گوشی voip مثل یک تلفن رومیزی ساده است که بدست کابل اترنت به تلفن شما متصل می‌شود و می‌توانید از آن بهره‌گیری کنید.

تلفن یو اس بی USB
ممکن است شما دربایستن داشته باشید از سرویس voip توسط رایانه خویش کاربرد کنید. برای این قصد می‌توان از درگاه های یو اس بی رایانه خویش بهره‌گیری کنید و با استفاده از گوشی های USB از سرویس voip بهره‌گیری نمایید.

تلفن مجازی (اینترنتی)
تلفن های مجازی معمولا نرم اسباب هایی (اغلب رایگان) هستند که توسط نصب آن ها روی سیستم خود اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت و ... می‌توان از سرویس ویپ استفاده کرد.

Gateway
این ساز و برگ ارتباط شبکه Voip سیسکو و شبکه تلفنی آنالوگ را برقرار می‌سازند. این ساز و برگ معمولا مسیریاب هایی با توانایی حمایت از صدا می‌باشند و مجموعه وظایف زیر را بر عهده داردن:

ارتباط خطوط تلفن و تجهیزات شبکه Voip سیسکو با این تجهیزات استوار می‌گردد. این ساز و برگ سیگنال های استاندارد تلفن را اخذ می‌نمایند و بعد از تبدیل این سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و فشرده سازی آنها مطابق با آدرس های IP، به مقصد مربوطه ارسال می‌گردد.
این ساز و برگ بسته های Voice ای را که از شبکه ویپ سیسکو گرفتن می‌نمایند پس از تبدیل به سیگنال های آنالوگ به مقصد تلفن های آنالوگ ارسال می‌نمایند. (برعکس عملیات فوق)
هر دو عملیات فوق، به چهره مقارن و دو طرفه (Full Duplex) اتمام می‌شود.

MCU
استفاده از تجهیزات MCU - Multi point Control Unit، در حالتی که به کنفرانس تلفنی بیچارگی داشته باشیم لازم می‌باشد به راستی اگر به پیوستگی تلفنی بیش از دو طرف بیچارگی داشته باشیم، برای راه اندازی Voip بیچارگی به استفاده از این ساز و برگ می‌باشد.

Application Server
این سرورها، سرویس های XML را برای IP Phone ها فراهم می‌سازد. بنابراین کاربران IP Phone ها از راه برنامه های کاربردی XML می‌توانند به Directory ها و Database های مربوطه دسترسی داشته باشند.

Gatekeeper
این تجهیزات در راه اندازی ویپ، عملیات مسیریابی و مدیریت مرکزی نقاط انتهایی همانند ترمینال‌ها، Gatewayها و MCU را اتمام می‌دهند. این ساز و برگ عملیات CAC (Call Admission Control) و ترجمه شماره تلفن یا نام‌ها به آدرس‌های IP را به هدف مسیریابی تماس ها در شبکه های H.323 سپریدن می‌دهند.

Call Agent
در راه اندازی VoIP این ساز و برگ کنترل تماس ها، CAC، مهار پهنای باند و برگردان آدرس های IP به عدد تلفن ها و ... را سپریدن می‌دهند. Call Manager کمپانی سیسکو از این نوع تجهیز می‌باشد. این تجهیز معمولا به هدف سیگنالینگ از پروتکل SCCP - Skinny Client Control Protocol کاربرد می‌نمایند.

واسط‌های صوتی Analog در شبکه‌های VoIP
در شبکه‌های VoIP، که از تلفن‌های Analog استفاده شده است به هستی یک Gateway که سیگنال‌های آنالوگ را به Digital تبدیل و آن‌ها را در بسته‌های IP بسته­ بندی نماید دربایستن می‌باشد. واسط‌های Analog که در Gateway‌ها از آن‌ها بهره‌گیری می‌شود شامل دو نوع به شرح پایین می‌باشد:

واسط‌های صوتی FXS (Foreign Exchange Station):
این واسط بستگی دستگاه‌های تلفن آنالوگ را مستقیم به روتر پایدار می‌نماید. این رابط حائز کانکتور RJ-11 می‌باشد. به طور نمونه شکل ذیل کارت VIC-2FXS را پرتو می‌دهد که دارای دو پورت صوت می‌باشد.

کارت Voip FXS

واسط‌های صوتی FXO (Foreign Exchange Station):
امکان پیوست روتر را مستقیماً به خط تلفن، یعنی به شبکه تلفن عمومی PSTN می‌دهد. کانکتور ارتباطی از گونه RJ-11 می‌باشد. این رابط این امکان را ایجاد می‌کند که افرادی که امکان دسترسی به شبکه IP دارند بتوانند با بیرون از این شبکه (یعنی شبکه PSTN)، بستگی برقرار کنند. شکل ذیل کارت VIC-2FXO را که دارای دو پورت می‌باشد را نشانه می‌دهد.

 

کارت Voip fxo

واسط‌های صوتی Digital در شبکه‌های VoIP
این واسط‌ها شامل واسط‌های E1 - T1 و BRI می‌باشند که امکان برقراری پیوستگی دیجیتال بین روتر و دستگاه PBX، روتر و خطوط E1-PRI مخابرات و دستگاه تلفن‌های دیجیتال را فراهم می‌نمایند. در تمامی این واسط‌ها از روش TDM در بخش کانال‌های خطوط بهره‌گیری می‌شود. در شکل زیر نمونه‌ای ‌از این ارتباط‌ها اثر داده شده است.

در ادامه جهت ارائه توضیحات تكمیلی و طرح پیشنهادی از راهكارهای شركت Cisco بهره‌گیری شده است، جهت ایجاد Integrity كامل، راهكارهای مدیریت تماس نیز مبتنی بر راهكارهای Unified Communication این شركت می‌باشد. شایان به ذكر است در حال حاضر شركت Cisco ارائه دهنده بزرگ‌ترین و جامع‌ترین راهكارهای VoIP وIP Telephony می‌باشد و راه اندازی VoIP سیسکو گرد از بهترین راه های پیاده سازی ویپ است.

 

صونی دیجیتال Voip

 

فرآیند تماس تلفنی هنگام استفاده از مدیریت متمرکز تماس Cisco
در این قسمت برای درک بهتر از اینکه چه اتفاقی اثناء برقراری یک تماس تلفنی از طریق سرویس VoIP در سررسید استفاده از Cisco call manager رخ می‌دهد خواهیم پرداخت به طور کلی شدامد سرویس تلفنی به دو تقسیم کلی تقسیم می‌شود:

ترافیک مهار وابستگی تلفنی
بسته‌های صوتی حامل صوت کاربران سرویس
ترافیک کنترل وابستگی تلفنی، شدامد پروتکل‌هایی از قبیل MGCP، SIP، H.323 می‌باشد که در باره استفاده جهت برقراری یک تماس تلفنی می‌باشد. تبدیل عدد تلفن به آدرس IP دستگاه گیرنده، حفاظت و کنترل بستگی تلفنی در سررسید مکالمه و در ضمن واپسین،انجام بخشیدن به این تماس از وظایف این پروتکل‌ها می‌باشند.

همان طور که در شکل ذیل نگریستن می‌نمایید بسته‌های صوت از گونه بسته‌های RTP (Real-Time Transport Protocol) می‌باشند که این پروتکل از راه پروتکل UDP در لایه 4 و IP در لایه 3 جابجا می‌شود. ضمناً در لایه 2 با توجه به نوع بستر دسترسی در این شبکه از پروتکل متفاوتی از قبیل PPP، Ethernet و یا ATM استفاده می‌شود.

راه اندازی تماس Voip

با پروا به شکل زیر فرآیند یک تماس به شرح پایین خواهد بود:

 

تماص تصویری Voip

هنگامی که کاربر گوشی تلفن را بر می‌دارد، یک سیگنال OFF-Hook به نخستین Gateway (روتر R1) فرستاده می‌شود. این روتر نیز بعد از اخذ سیگنال مربوطه Cisco call manager را از این تقاضا و برقراری تماس (Request) آگاه می‌سازد.
Call manager Cisco از روتر R1 سیگنال بوق را برای گوشی تقاضا كرده و منتظر گرفتن عدد تماس می‌ماند.
کاربر شماره گیری می‌نماید، روتر R1، ارقام شماره گیری شده را (تک تک) به Cisco Call Manager ارسال می‌نماید.
Call Manager، در جدول مسیریابی خویش ارقام عدد گیری شده را جستجو می‌نماید. بر پای بست، جدول مسیریابی Call Manager، شماره تلفن در خواستی مربوط به روتر R2 می‌باشد.
Call Manager، به روتر R2 سیگنال زنگ زدن را ارسال می‌نماید سپس بستگی بر پایه پروتکل RTP، برقرار می‌گردد.
لازم به بیان است عملیات وارسی بر تماس در درازا تماس تلفنی بدست Call Manager انجام می‌شود در صورتی که یگانه از Gateway‌ها تشخیص دهد که کیفیت بستگی پسندیده نمی‌باشد Call Manager را مستحضر می‌سازد و Call Manager ارتباط را قطع می‌نماید.

پروتکل های سرویس VoIP
در این سرنوشت گونه ها پروتکل های باره بهره‌گیری در شبکه ویپ بیان شده است.
H.323
استاندارد ITU-T می‌باشد، که انتقال تصویر و صدا را بر روی شبکه های بر پایه IP فراهم می‌سازد.
MGCP
پروتکلی است برای مهار تماس‌های VoIP و ارتباط آنها با Gateway
SIP
پروتکلی است همانند به H.323 و لغایت حدی ساده تر که توسط IETF جهت برپایی یک بستگی دو طرفه ایجاد شده است.
RTP
پروتکل RTP، مهار اخذ بسته های در بر گیرنده صوت و صحت توالی آن را اتمام می‌دهد.
RSVP
RSVP پروتکل سیگنالینگی است که جهت اجتناب از تاخیر و تامین کیفیت از منابع شبکه کاربرد کرده و آنها را برای انتقال صوت رزرو می‌کند. این پروتکل وظیفه مدیریت کیفیت سرویس را نیز دارد.
Mega co/H.248
پروتکل Mega co، بسیار همانند پروتکل MGCP است و بین عناصر درگاه های چند رسانه ای که به چهره فیزیکی از هم جدا می‌باشند کاربرد می‌شود.
RTSP
پروتکل RTSP، یک پروتکل لایه استعمال می‌باشد و برای مهار روی تحویل جریان داده های بلادرنگ بکار می‌رود.
RVP
پروتکل RVP، پروتکلی برای انتقال جلسات تلفنی دیجیتال در شبکه های مداری یا دیتا ای است. این پروتکل تسهیلاتی برای برپایی و پیکربندی تماس بین دستگاه سرویس گیرنده و دستگاه سرور یا سوئیچ تلفن، فراهم کرده است.
مزایای سرویس Voip ویپ
از مهمترین مزایای به کارگیری فناوری VoIP سیسکو و نصب و راه اندازی VoIP در یک سازمان، می‌توان به موارد پایین اشاره نمود:

عدم دربایستن به پرداخت هزینه مسیر دور و یا شهری جهت برقراری تماس تلفنی بین مراکز مختلف
افزایش سطح امنیت تلفنی به جهت کاربرد نمودن از بستر خصوصی
امکان تعریف و یا انتقال شماره تلفن به چهره دلخواه
یکپارچگی بستر تلفنی با بستر داده
امکان دسترسی به شبکه VoIP سیسکو سازمان از هر نقطه در مملکت و بیرون از کشور
کیفیت بسیار بالای تماس های شبکه VoIP سیسکو
امکان برقراری بستگی های تصویری در شبکه VoIP
قابلیت گسترش پذیری و نرمش پذیری بالای شبکه VoIP سیسکو
همچنین نرم انگیزه ها مدیریت تماس کمپانی Cisco تحت عنوان Cisco Unifed Communications Manager یا همان CUCM یک سیستم گفت‌وشنود است، که در راستای پیاده سازی Voip یکی از المان‌های اصلی در تاسیس Voip کمپانی سیکو می‌باشد. این نظام از طریق یک GUI قابل دستیابی است و یک واسطه خط دستور (CLI) برای تسهیل امکان عیب یابی و اداره پایه ای سیستم، مانند شروع و توقف سرویس‌ها و تاسیس دوباره به آن اضافه شده است. برای فراهم کردن امنیت بیشتر، CUCM Cisco Security Agent به چهره پیش فرض Load شده برروی سامانه ارائه شده است.

راه اندازی voip سیسکو

برخی از نکات مهم در طراحی و راه اندازی VoIP دربرگیرنده موارد ذیل می‌باشد:
در وابستگی بین مراکز، پهنای باند حائز اهمیت می‌باشد از آنجا که هر خط ویپ، بیچارگی به حداقل 21Kps و بیشینه 106Kps در مسیر رفت و برگشت دارد، در صورت پر شدن Bandwidth موجود اختلال در بستگی به وجود می‌آید و در این حالت صدا مرتبا قطع و وصل می‌شود، لذا به یک پهنای باند اختصاصی و همیشگی بیچارگی می‌باشد.
فاصله زمانی عبور بسته ها از مبدا به مقصد و برگشت (Ping Time) در سرویس Voip باید کمتر از 500 ms باشد، زیرا در صورت اغلب بودن فاصله زمانی در پیوستگی Delay برپایی خواهد شد و عبور صدا با تاخیر صورت می‌گیرد.
در طراحی و راه اندازی VoIP گزینش و تنظیمات فشرده سازی حائز اهمیت می‌باشد، لذا در چهره استفاده از استانداردهایی که فشرده سازی را کمتر سپریدن می‌دهند میزان کاربرد پهنای باند بیشتر خواهد شد. در صورت به کارگیری فشرده سازی بالا میزان کیفیت صدا ذیل خواهد آمد. برای بهره‌گیری بهینه از Bandwidth به کارگیری QoS در لایه 2 و 3 پیشنهاد می‌شود.
بهترین برگزیدن برای سیستم ویپ
برای انتخاب بهترین سرویس voip بهتر است با متخصص باره نظر، نیاز خود را به اشتراک بگذارید و نظرات وی را برای این منظور استفاده کنید. موارد استفاده از سرویس ویپ زیاد بسیار هستند و این باره دلیلی است برای دربایستن به مشاوره با یک متخصص.

یکی سایر از سرویس های قابل ارائه توسط تیم فنی کمپانی فناوران عصر شبکه پاسارگاد، پیکربندی و رفع عیب تخصصی و تاسیس سرویس Voip بر پایه پروتکل SIP می‌باشد. سرویس SIP Phone در حال حاضر بدست کمپانی ارجمند مخابرات ایران و مخابرات ایالت تهران در حال ارائه می‌باشد. توضیحات تکمیلی در خصوص این سرویس در مقاله VoIP قابل مشاهده می‌باشد.
در این خصوص راه شغل تیم فنی شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد، جهت ایجاد پایداری، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان هر چه بیشتر، در نتیجه برای تاسیس VoIP بر پایه ارتباطات سیپ ترانک برروی سامانه CUCM کمپانی سیسکو می‌باشد.
اطلاعات تکمیلی تر در "What is VoIP" سایت سیسکو موجود می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

هوشمند کردن خانه با Eve Energy,Eve Energy چیست,خانه هوشمند

Eve Energy  یک رابط ساده برق است

 

هوشمند کردن خانه با Eve Energy
اگر فکر می‌کنید تحقق رویای خانه‌های هوشمند بسیار دور از ذهن است و تا مدت‌ها به آن دست پیدا نمی‌کنید سخت در اشتباه هستید زیرا محصول جالب و کاربردی شرکت Elgato همان راه ورود به یک دنیای تمام هوشمند است.

 

Eve Energy چیست؟
Eve Energy که یک رابط ساده برق است با اتصال بین محصول برقی و پریز برق خانه این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از گوشی هوشمندتان این دستگاه را کنترل کنید. به‌طور مثل کافی است Eve Energy را به برق زده و دو شاخه چراغ خوابتان را به آن وصل کنید تا براحتی بتوانید چراغ را با استفاده از تلفن‌همراه خاموش یا روشن کنید.

 

هوشمند کردن خانه با Eve Energy,Eve Energy چیست,اختراعات جدید

با Eve Energy هر  وسیله برقی به یک وسیله هوشمند تبدیل خواهد شد

 

همچنین Eve Energy که با استفاده از بلوتوث به تلفن همراهتان وصل می‌شود، قابلیت پشتیبانی کامل از دستیار صوتی اپل یعنی سیری را دارد و به دستورات صوتی شما جواب مثبت می‌دهد. تلویزیون، چراغ مطالعه، درهای کنترلی و هر وسیله برقی دیگری که به ذهنتان می‌رسد با Eve Energy به یک وسیله هوشمند تبدیل خواهد شد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/eve3-energy2-home.html



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()