نوشته شده توسط : ساحل

دوره آموزشی اصول فروشدر این مطلب که یک مقاله در مورد تکنیک های فروش در بازاریابی است ما کوشش کردیم که به اصطلاح چیزی از قلم نیندازیم و یک نوشتار کامل در باره تکنیک های فروش موفق و وانگهی فنون بازاریابی حضوری به به اتفاق فایل قابل دانلود تعلیم بازاریابی و فروش pdf و چند ویدیو آموزشی در پسندیدن شما پیمان دهیم . امیدوارم که برای شما مفید واقع شود.

موضوع را با جمله ای از برایان تریسی پیش درآمد میکنیم:

تکنیک های فروش موفق

داستانی در مورد فروش و بازاریابی:
یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن پیشه از منزل به گذرگاه افتاد و به گرد از فروشگاه های بزرگ در فرمانروایی کالیفرنیا که کل چیز می فروشند، رفت.مدیر فروشگاه به او گفت: «یک روز فرصت داری الی بطور آزمایشی پیشه کرده و در سرانجام روز با پروا به نتیجه ی کار در باره استخدام درون تصمیم می گیریم.»

در پسین نخستین روز کاری، مدیر به سراغ پسر رفت و از او پرسید که چند الی فروش داشته است.

پسر پذیرش داد: « یک فروش »

مدیر با شگفتی گفت: «تنها یک فروش؟! بی تجربه ترین متقاضیان در اینجا دست کم ده لغایت بیست فروش در روز دارند. حالا مبلغ فروشت چقدر بوده است؟»

پسر گفت: «۱۳۴,۹۹۹ دلار.»

مدیر تقریباً فریاد کشید: «۱۳۴,۹۹۹ دلار؟ مگر چه فروخته ای؟»

پسر گفت: «اول یک قلاب ماهیگیری حقیر فروختم، بعد یک قلاب ماهیگیری بزرگ، بعد یک چوب ماهیگیری گرافیت به به اتفاق یک چرخ ماهیگیری ۴ بلبرینگه. بعد پرسیدم کجا می روید، گفت ماهیگیری در کنداب پشتی. من هم گفتم پس به قایق هم نیاز دارید و یک قایق توربوی دو موتوره به او فروختم. بعد پرسیدم اتومبیل تان چیست و آیا می تواند این قایق را بکشد که گفت هوندا سیویک. بعد من هم یک بلیزر به او رهنمود دادم که او هم خرید.»

مدیر با تعجب پرسید: «او آمده بود که یک قلاب ماهیگیری بخرد و داخل به او قایق و بلیزر فروختی؟»

پسر به آرامی گفت: «نه، او با همسرش دعوا کرده و اعصابش به هم ریخته بود و آمده بود یک بسته قرص اعصاب بخرد که من گفتم بعد فرجام هفته ی شما ویران شده است، بیا یک برنامه ی ماهیگیری برایت ترتیب بدهم!»

دلیل این موفقیت بی همانند چه بود؟

احترام به مشتری، حس کمک کردن به مشتری و هم درد بودن با مشتری، اینها تمامی می توانند جواب درست باشند.

چرا بازاریابی ؟!
دنیای امروز دنیای تحولات سریع و مفصل در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت اثر از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های گوناگون بازرگانی شده است.

آنچه به باور می نا گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد بعدها ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاسیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های سوداگری را به سود سایرین از دست می دهد.

تکنیک های فروش در بازاریابی

در این شرایط همپای تجارت پهنه ی فروشندگی نیزبه عنوان ذیل مجموعه ی تجارت –چه به چهره کلی در عقیده گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است. هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در وابستگی با این تغییر کجا قرار بگیرد.

آموزش بازاریابی

بازار پر چشم وهمچشمی معاصر کمپانی ها را بر آن داشته است اصول بازریابی که با سوژه فروش بطور جدی تصادف کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و کارشناس برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند.

به ویدیو پایین که از دوره آموزشی اصول فروش بدست تیم لیندا و ترجمه مدیران ایران تهیه شده پروا کنید:


برای تماشا دوره کامل اینجا کلیک کنید

به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب که در مورد تکنیک های فروش در بازاریابی است را با دقت مطالعه بفرمایید.

تعریف فروش
تکنیک های بازاریابی و فروش

تعریف فروش از نظر تام هاپکینز


تعریف مدیریت بازاریابی – فروش شخصی
یکی سایر از تکنیک های فروش در بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است. فروش یک پیوستگی دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری خفته و بستگی دوم، برگشت مشتری به شرکت است.

در تعریف مدیریت بازاریابی وظیفه فروشنده این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری، آن احتیاج را با فرآورده شرکت تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند.

فروش شخصی موثر در مملکت فروشنده (مادر)، مستلزم ایجاد پیوستگی مطلوب با مشتری است. بازار جهانی به دلیل این که خریدار و فروشنده ممکن است از فرهنگهای متفاوت برخوردار باشند، دچار چالش میشود. روشها و تلاشهای رودررو در فروش شخصی برای محصولات صنعتی اهمیت زیادی دارد.

در سال ۱۹۹۳، یک شرکت مالزیایی به نام YTL، به تعقیب یک مناقصه هفتصد میلیون دلاری برای توربینهای ژنراتور بود که در آن زیمنس از آلمان و جنرال الکتریک کمپانی داشتند.

فرانسیس یو ، مدیر وای تی ال از مدیران عالی هر دو شرکت، درخواست جلسه کرد. وی گفت من میخواستم که رو در رو و حضوری آنها را ببینم و پی ببرم که آیا میتوانیم با آنها کار کنیم و معامله را انجام بدهیم یا نه.

زیمنس دعوت را برآوردن کرد ولی جنرال الکتریک، نماینده اجرایی خود را برای جلسه فرستاد. زیمنس بابت رفتن به جلسه، برنده پیمان نامه مربوطه شد.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت شیوآمی قصد دارد گوشی نسل پنجم رد می کی ۳۰ خود را به روز کرده و برای اولین بار پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۷۶۸ جی را بر روی آن نصب کند.

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، شیوآمی نسخه جدیدی از این گوشی ۵G ردمی ۳۰K به روز و ارزان شد موسوم به نسخه ریسینگ یا مسابقه‌ای را عرضه خواهد کرد که با استفاده از پردازنده ۷۶۸G توان اجرای بازی‌های سنگین و پیچیده را پیدا خواهد کرد.

 

سرعت پردازش ۷۶۸G از ۲.۴ گیگاهرتز به ۲.۸ گیگاهرتز افزایش یافته و همین افزایش ظاهراً کوچک اجرای طیف گسترده‌ای از بازی‌های رایانه‌ای را تسهیل می‌کند.

 

از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تمام اچ دی، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. چهار دوربین ۶۴، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر امکانات گوشی یادشده است.

 

مزیت دیگر این گوشی قیمت مناسب آن است که با چنین امکاناتی تنها ۲۸۰ دلار قیمت دارد. زمان دقیق عرضه این نسخه به روز شده به بازارهای جهانی مشخص نیست



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل اعلام کرده به مک بوک ایرهای تولید شده از سال 2013 به قبل خدمات پس از فروش ارائه نمی دهد و آنها را بازنشسته محسوب می کند. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اپل در شرایطی مک بوک ایرهای قدیمی تر از سال ۲۰۱۴ را بازنشسته کرده که بسیاری از آنها محبوبیت زیادی دارند و کماکان به طور گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بخش عمده اپل مک بوک ایرهای قبل از سال 2013 را بازنشسته کرد ایرهای بازنشسته شده از اواسط سال ۲۰۱۳ به قبل تولید شده اند و این بازنشستگی برخی مدل های مک بوک پرو که از اواسط سال ۲۰۱۴ به قبل تولید شده اند را هم شامل می شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل مک بوک

مالکان این لپ تاپ ها از این پس در صورت مراجعه به نمایندگی های رسمی شرکت اپل نمی توانند هیچ نوع خدمات پس از فروشی دریافت کنند. این امر منجر به اعتراض برخی کاربران در شبکه های اجتماعی شده است.

 

اپل آی پادتاچ های نسل پنجم را هم در فهرست بازنشستگی خود قرار داده است. احتمال می رود این شرکت در آینده نزدیک این فهرست  را باز هم توسعه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا شما هم یکتا از کاربرهای اینستاگرام هستید؟ پس حتما می‌دانید که دل احتقار از این اپلیکیشن محبوب، راحت نیست. اما اگر تصمیم گرفته‌اید مدتی اجتناب را بردباری کنید الی مشتاق‌تر برگردید؛ دی اکتیو کردن بهترین گذرگاه است. با حذف گذرا اکانت اینستاگرام، چیزی را از دست نمی‌دهید. بعد از دی اکتیو، هر زمانی که خواستید به اینستاگرام برگردید. درِ اینستاگرام همش به روی شما باز است!

ما در تیم آکادمی دیدوگرام دوره آموزشی گام به گام را برای شما آماده کرده‌ایم. حذف موقت اینستاگرام دوره‌ای که بعد از دیدنش، آموزگار شغل با اینستاگرام خواهید بود. پس از رویت این دوره سایر سوال و مشکلی برای شغل با اینستاگرام ندارید.


موقع کار با اینستاگرام مدام براتون سوال قبل میاد؟‌
ما در دوره گام به گام اینستاگرام قراره به همه سوال‌ها و مشکلاتتون درباره شغل با اینستاگرام جواب بدیم. حاضر چیره دست شدن هستید؟
برای مشاوره مجانی تماس بگیرید:
021-41897111 (داخلی 3)
در این مقاله، دی اکتیو اینستاگرام را مرحله به مرحله روشنگری می‌دهیم. برای حذف همیشگی اکانت اینستاگرام، نوشتار آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

اما اگر می‌خواهید اکانت اینستاگرامتان را موقتی حذف کنید، بعد با ما همراه باشید:

بعد از حذف موقت اکانت اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟
قبل از این‌که به سراغ مراحل دی اکتیو کردن برویم، حتما این چند نکته را بخوانید:

امکان دی اکتیو کردن، فقط هفته‌ای یک بار وجود دارد. اگر امروز اینستاگرامتان را دی اکتیو کنید و فردا مجدد آن را پرکار کنید؛ باید الی یک هفته برای پرکار کردن مجدد صبر کنید.
اگر اکانت اینستاگرامتان را موقتی حذف کنید، هیچ‌کدام از اطلاعات شما مثل؛ پست‌ها، لایک‌ها‌، کامنت‌ها و دایرکت حذف نمی‌شود. اطلاعات تنها محو می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را ببیند.
بعد از دی اکتیو کردن، اسم کاربری الی چند ساعتی instagrammer است. اما پس از چند ساعت، پیج و اسم کاربریتان کاملا حذف می‌شود.
بلافاصله بعد از دی اکتیو اینستاگرام نمی‌توانید آن را برگردانید. برای این کار، باید حداکثر ۲۴ ساعت صبر کنید.
چگونه اکانت اینستاگرام را دی اکتیو کنم؟
برای دی اکتیو کردن، باید از سایت اینستاگرام اقدام کنید. در مرحله اول روی لینک پایین کلیک کنید و وارد اکانتتان شوید:

لینک دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام

دی اکتیو اینستاگرام

اگر از پیش وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید.

اگر پسوردتان را فراموش کرده‌اید؛ با کلیک روی گزینه Forget password، لینکی به ایمیلتان ارسال می‌کند که از آن‌جا باید پسوردتان را عوض کنید.

بعد از ورود به اکانتتان، به سرنوشت پروفایل، تقسیم ویرایش پروفایل(Edit Profile) بروید.

دی اکتیو اینستاگرام

وقتی روی گزینه ویرایش پروفایل کلیک کردید، ذیل صفحه سمت راست، روی گزینه حذف گذرا اکانت(Temporarily disable my account) کلیک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام

حالا باید در مرحله ۴ دلیل دی اکتیو کردن اکانتتان را برگزیدن کنید. ما در این‌جا گزینه Something else را گزینش می‌کنیم.

دی اکتیو اینستاگرام

در مرحله بعد باید در قسمتی که با شماره ۵ مشخص شده؛ پسورد اکانتتان را وارد کنید.

اگر پیشتر به اکانتتان وارد شده‌اید و پسوردتان یادتان نیست؛ با کلیک روی گزینه Forget password رمزتان را عوض کنید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لوازم جانبی موبایل

محصولات جانبی موبایل شامل پاوربانک، مچ‌بند هوشمند، کابل، تبدیل، شارژر، دانگل بلوتوث و... است.

محصولات گیمینگ

این قسمت کیبورد، ماوس، هدست، گیم پد، کنسول بازی و... متناسب با سطوح مختلف از آماتور تا حرفه‌ای را شامل می‌شود.

تجهیزات شبکه

شما انواع تجهیزات شبکه شامل مودم، رک، تجهیزات حفاظتی، کابل های شبکه، اسپلیتر و... را می‌توانید مشاهده کنید و بخرید. همچنین در این بخش، هزاران محصول دیگر شامل انواع کابل و تبدیل، انواع ماشین های اداری اعم از پرینتر و کاتریج، انواع محصولات صوتی و تصویری مانند اسپیکر، هدفون، هدست، انواع نرم‌افزار و لوازم التحریر شامل نوشت افزار و کیف، انواع ماشین آلات برقی و غیربرقی و... را با قیمت مناسب تهیه کنید.

قیمت تمامی محصولات در shop9 از سایر فروشگاه‌های دیگر ارزان‌تر است و شما عزیزان می‌توانید با مقایسه‌ی قیمت محصولات با فروشگاه‌های دیگر از ارزان‌بودن محصولات ما آگاه شوید.

شاپ9

shop9 برای راحتی مشتریان گرامی صفحه اینستاگرامی خود را به آدرس shop9.ir راه‌اندازی کرده است. در این صفحه علاوه‌بر محصولات، پست‌هایی برای افزایش اطلاعات کاربران و مسابقات هفتگی و ماهیانه گذاشته می‌شود. جلب رضایت مشتری هدف اصلیshop است؛ از‌این‌رو، کاربران می‌توانند هزینه را در منزل و پس از دریافت کالا یا به‌صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین، ارسال برای سفارش‌های بیش از ۱۵۰ هزار تومان رایگان است.

یکی از ویژگی‌های مهم‌ shop9، مشاوره‌ی رایگان برای خرید محصول است. حتی در‌صورتی‌که بعد از درنظرگرفتن بودجه و نیازهایتان توانایی لازم برای انتخاب محصول را نداشته باشید، جای نگرانی نیست. متخصصان آگاه و حرفه‌ای shop9 کمک می‌کنند به‌سادگی بهترین محصول متناسب با بودجه و خواسته‌هایتان را انتخاب و با بهترین قیمت تهیه کنید.

منبع :https://www.zoomit.ir/2020/7/25/360868/shop9-online-shop/

 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1 - وب سایت هیچ وقت نمی خوابد. اکثر مردم در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته می باشند در وب گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک تارنما هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمی باشد. یک وب سایت به سوداگری یا سازمان شما این امکان را می دهد که به چهره شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 365 روز سال مفتوح باشد. داشتن یک وب سایت برابر داشتن یک کارمند مشغول به شغل تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

 

2 - رقبای شما تارنما دارند. اگر شما در رقابت مستقیم با سوداگری دیگری باشید و رقیب شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد، این یک برتری روشن برای رقیب شما به حساب می رود، به ویژه اگر به اندازه کافی برای تارنما خود بازاریابی کرده باشد. یک تارنما یک مسیر عالی برای رقابت در کسب و کار می باشد.

 

3 - گوگل شما را به مشتریانتان شناسایی می کند. بیش از هر زمان دیگری ملت گذرگاه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییر دیتا اند و امروزه ملت اطلاعات خود را آنلاین به دست می آورند. سوداگری شما باید آنلاین هم در برگزیدن مردم باشد.

 

4 - داشتن یک تارنما اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت، تصویر کلی سوداگری شما را به عموم ملت بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان و یا سوداگری شما خواهد شد.

 

5 - سوداگری های حقیر آنلاین درآمد عالی دارند. طراحی سایت فروشگاهی در شیراز بر پای بست، آمار، کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت باشند درآمدی به طور متوسط 39 درصد اغلب از کسب و کارهای کوچکی که تارنما نداشته باشند دارند.

 

6 - تقریبا 45 میلیون نفر در ایران از اینترنت بهره‌گیری می کنند و در سراسر گیتی بیش از 3 میلیارد تن از اینترنت استفاده می کنند، داشتن یک تارنما می تواند شهرت سوداگری شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید اغلب کند و این خود یک امتیاز برای توسط آوردن درآمد اغلب می باشد.

 

7 - وب سایت، ایجاد مشتری برای کسب و کار را بیشتر می کند. بر اساس آمارگرفتن 50 درصد از فروش اینترنتی به مشتریان جدید تعلق دارد. داشتن یک تارنما به طور قابل پروا تعداد مشتریان شما را اغلب می کند، مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید.

 

8 - تارنما محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانیست. اکثر کسب و کارهای حقیر فقط توانا به بازار یابی در شهر خویش و یا پیرامون اطراف شهر خود می باشند. با به کارگیری تارنما شما می توانید کالاهای خویش را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پروا به ترقی های روز افزون در صنعت و فناوری های مختلف، کسان و سازمان ها هم نیازمند دگرگونی ها و به روز شدن هستند. قصد از این نوشتار بررسی مراحل نصب و تاسیس سیستم تلفنی تحت شبکه یا همان IPPBX در کسب و کار شما و نحوه ی به کارگیری آن است. در شروع به بررسی پیش نیازهای راه اندازی ویپ VoIP می پردازیم.

پیش از طریق اندازی ویپ در سازمان، می بایست بستر شبکه درونی یا همان LAN راه اندازی شود. هنگام تاسیس شبکه باید به امکانات و قابلیت های ساز و برگ شبکه هم دقت بسیاری نمایید. نکاتی از قبیل شمار پورت سوئیچ ها، PoE بودن، پورت گیگ، نوع کابل ها، ارتباطات وایرلس و ... باید مورد پروا پیمان گیرند.

پس از نصب ساز و برگ پسیو شبکه و تاسیس بستر اولیه، مسئله ی مهم سایر راه اندازی DHCP سرور است که برای تخصیص آدرس های IP اتوماتیک به ساز و برگ موجود در شبکه به آن نیاز داریم. همانطور که پیداست، نیازی به اینترنت برای راه اندازی ویپ نخواهیم داشت؛ و این مسئله ای است که در ذهن بسیاری از کاربران به اشتباه ایجاد شده است.

نکته ی فرجام برای تاسیس سیستم تلفنی، حاضر بودن خطوط و تحویل خطوط به هر صورتی که هستند (آنالوگ، دیجیتال یا ترانک SIP) می باشد تا به چهره یکپارچه به سیستم ویپ متصل شوند.

یکی دیگر از مسائلی که ذهن افرادی که قصد تاسیس این سیستم را دارند به خویش مشغول می کند، احتیاج به کابل کشی جدید برای به کارگیری ویپ است. این در حالیست که احد از مزیت های VoIP، استفاده از بستر شبکه کنونی بوده و نیازی به پیاده سازی بستر جدید نیست.

پس از طریق اندازی کامل بستر شبکه، گام بعدی، بررسی نیازمندی ها و انتظارات سوداگری یا سازمان از سیستم تلفنی ویپ می باشد؛ زیرا بسته به نیازمندی های مطرح شده می توان راهکارهای مختلفی را پیشنهاد داد. برای مثال می توان از رکورد مکالمات، منوی صوتی IVR، صف تماس، ... نام برد.

برای مدیریت یک شبکه ی ویپ و ارتباطات بر پایه آن، اصطلاحا به یک مرکز تلفن، سانترال یا همان IPPBX بیچارگی داریم. در ایران، در زمینه ی سانترال های سنتی، برندی همچون پاناسونیک شناخته شده است اما در مقوله ی ویپ، مرکز تلفن های IP کمتر شناخته شده اند و محصولات شرکت های معتبر به انگیزه ها مختلفی یا به ایران وارد نمی شوند یا در چهره واردات نیز، قیمت های بالایی خواهند داشت.

یکی از راهکارهای مقرون بصرفه که بسیاری از کمپانی ها، ویپ را با آن می شناسند، نرم اسباب متن مفتوح یا Open source استریسک Asterisk می باشد. پلتفرم و نرم اسباب (Asterisk) از یک محیط مدیریتی Command Line سهم می برد و به همین علت برای آسانی در استفاده از این نرم انگیزه ها و تنظیمات آن، کمپانی های مختلف پرکار در این زمینه، نرم افزارهای گرافیکی و محیط WebGUI بر روی این پلتفروم تعبیه کرده اند که پیشه با این سیستم را به مراتب راحت تر کرده است. برای نمونه نرم انگیزه ها های نامی مختلفی مثل Issable ،Elastix ،FreePBX از جمله ی مشهورترین ها هستند.

قطعا مرکز تلفن می بایست برای ارتباط با شبکه ی مخابرات، از راه خطوط تلفنی به این شبکه متصل شود. پس نیاز داریم تا خطوط شهری از هر نوعی که هستند را به مرکز تلفن متصل کنیم. برای این پیشه بیچارگی به مبدل یا گیت وی Gateway داریم.

در صورتی که از مرکز تلفن استریسک کاربرد می کنید، این امکان وجود دارد که کارت های تلفنی که اصطلاحا به کارت تلفنی استریسک هم شناخته می شوند را برای پیوندیدن خطوط شهری آنالوگ یا دیجیتال، بکار بگیرید.

پس به طور کلی برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ روش های ذیل هستی خواهند داشت:

1. مراکز تلفن بازرگانی و Embedded

2. نصب نرم انگیزه ها استریسک بر روی سرور + کارت یا گیت وی

3. نصب نرم افزار استریسک بر روی سرور مجازی + گیت وی

البته طریق دیگری نیز هستی دارد که استفاه از مراکز تلفنی ابری یا اصطلاحا CloudPBX/ HostedPBX می باشد که سعی می نماییم در مقاله ای سایر در خصوص آن صحبت کنیم.

 

مراکز تلفن Embedded

روش اول به کارگیری مراکز تلفنی آماده می باشد. مرکز تلفن ها یک سری دستگاه هایی هستند که به چهره قبل فرض پلتفرم نرم افزاری بر روی آن ها تعبیه شده و یک پیرامون گرافیکی، برای انجام تنظیمات و مدیریت دارند. این مرکز تلفن ها را می طاقت به عنوان پایدارترین طریق برای تاسیس سیستم تلفنی نام برد. هر مرکز تلفن بسته به قدرت مشکل افزاری که دارد، شمار کاربر و تماس های همزمان مشخصی را پشتیبانی می نماید.

 

نصب نرم اسباب استریسک بر روی سرور + کارت یا گیت وی

در این شیوه سیستم تلفنی را بسته به خطوط آن گردآور با به کارگیری کارت یا گیت وی و سرور تاسیس می کنیم. کارت های آنالوگ، دیجیتال، GSM بر روی سرور نصب شده و سپس نرم انگیزه ها استریسک یا FreePBX بر روی سرور نصب می گردد.

سروری که برای سیستم تلفنی گردآور برگزیدن می کنید باید متناسب با نیازمندی های سیستم باشد. اگر تعداد خطوط شهری و E1 فوقانی دارید و شمار کاربر های شما بسیار است، باید یک سرور با قدرت خوب تعبيه کنید

توجه: در هنگام استفاده از کارت حتما باید یک سرور فیزیکی و مستقل برای این سیستمقیمت نصب و راه اندازی تجهیزات ویپدر نظر بگیرید و نمی توان به صورت مجازی (VM) تاسیس نمایید.

تفاوتی که این شیوه با شیوه پیشین دارد، مشکل اسباب سرور و نصب نرم انگیزه ها می باشد. در روش قبلی متذکر شدیم که بر روی مرکز تلفن ها نرم افزارهای مربوطه به صورت پیش فرض با سخت انگیزه ها کاملا بهینه و استاندارد تعبیه شده ولی در این شیوه علاوه بر نصب به نرم افزار، می بایست نگران نگهداری و تاثیر سرور مجزا نیز بود.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شناسایی ۲۹۵ افزونه سارق اطلاعات در مرورگر کروم

بررسی‌های مؤسسه ادگارد نشان می‌دهد بیش از ۸۰ میلیون کاربر کروم حداقل یکی از ۲۹۵ افزونه معیوب عرضه شده برای این مرورگر را نصب کرده‌اند که برای سرقت اطلاعات به کار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، ۲۹۵ افزونه مخرب شناسایی شده اطلاعات خصوصی کاربران را سرقت کرده و با بررسی آنها برای نمایش آگهی‌های هدفمند در درون نتایج جستجوی بینگ و گوگل اقدام می‌کنند.

شرکت ادگارد که این افزونه‌های سارق را شناسایی کرده می‌گوید بخش زیادی از افزونه‌های یادشده مدعی بلوکه کردن آگهی‌های تبلیغاتی مزاحم هستند. اما به جای این کار اطلاعات کاربران را می‌دزدند و تبلیغات هدفمند نمایش می‌دهند. بسیاری از این افزونه‌ها در وب استور رسمی مرورگر کروم هم در دسترس هستند.

برخی از این افزونه‌ها که در ظاهر تنها برای پیش بینی آب و هوا به کار می‌روند و برخی دیگر نیز از نمایشگرها اسکرین شات می‌گیرند. از مجموع ۲۹۵ افزونه مخرب شناسایی شده ۲۴۵ افزونه کارکرد خاصی به جز سرقت اطلاعات ندارند و بدون اجازه کاربر به طور دائمی در پس زمینه مرورگر فعال باقی می‌مانند.

علیرغم اطلاع رسانی این موضوع به گوگل، این شرکت هنوز برای حذف افزونه‌های مخرب شناسایی شده اقدام نکرده و اکثر آنها هنوز در وب استور کروم در دسترس هستند.

 

 

منبع : 

https://www.mehrnews.com/news/4991569/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DB%B2%DB%B9%DB%B5-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

پیکسل 4a بالاخره بعد از چندین ماه تاخیر معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی میان‌رده از چیست اسنپ‌دراگون 730G با قابلیت 5G استفاده می‌کند. البته گوگل دو هندست 5G دیگر نیز در پاییز امسال رونمایی خواهد کرد. به‌گفته یکی از تحلیلگران مطرح به نام Ross Young، حداقل یکی از این گوشی‌ها دارای نمایشگر بسیار بزرگی خواهد بود.

گوگل تایید کرده است که پیکسل (4a (5G و پیکسل 5 اواخر امسال عرضه خواهند شد. این شرکت همچنین گفته که قیمت پیکسل (4a (5G از ۴۹۹ دلار شروع خواهد شد و هر دو دستگاه در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، ایرلند، آلمان، فرانسه، تایوان، ژاپن و استرالیا به فروش خواهند رفت.

خوشبختانه ما اطلاعات زیادی درباره این هندست‌ها داریم. براساس شایعات، هر دو دستگاه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 765G خواهند بود که در داخل وان پلاس نورد و ال‌جی Velvet استفاده شده است. هرچند هر دو گوشی احتمالا از سیستم دوربین دوگانه استفاده خواهند کرد، اما پیکسل (4a (5G از همان دوربین‌های پیکسل 4 بهره خواهد برد و پیکسل 5 ظاهرا از دوربین‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی استفاده خواهد کرد.

پیکسل 5 احتمالا باتری بزرگتری خواهد داشت

قبلا گزارش شده بود که پیکسل (4a (5G و پیکسل 5 به‌ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۱ اینچی و ۵.۸ اینچی خواهند بود. حالا Young ادعای این گزارش را رد کرده و گفته است که یکی از این گوشی‌ها مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خواهد بود.

حدس ما این است که این نمایشگر بزرگ روی پیکسل 5 استفاده خواهد شد. پیکسل (4a (5G نسبت به پیکسل 4a چیپست بهتری خواهد داشت و همانطور که گفته شد احتمالا یک دوربین اضافی خواهد داشت. البته ما فکر می‌کنیم که گوگل به‌خاطر ۱۵۰ دلار افزایش قیمت از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی روی این گوشی استفاده نخواهد کرد.

Young قبلا گفته بود پیکسل 5 مجهز به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. او همچنین امروز گفته است که این نمایشگر توسط سامسونگ دیسپلی و BOE ساخته خواهد شد.

همانطور که می‌دانید عمر باتری پیکسل 4 چندان زیاد نیست و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی مصرف انرژی بالاتری دارند. اسنپ‌دراگون 765G برخلاف اسنپ‌دراگون 865 مصرف انرژی بهینه‌ای ندارد و بنابراین پیکسل 5 احتمالا نسبت به مدل قبلی خود باتری بزرگتری خواهد داشت.
گوگل می‌گوید که مشکلات مرتبط با شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن معرفی پیکسل 4a شد. اخیرا اپل هم اعلام کرده که معرفی آیفون 12 به تعویق خواهد افتاد. این موضوع باعث شده تا شایعاتی درباره معرفی پیکسل 5 در ماه اکتبر وجود داشته باشد.

به‌گفته Young، عرضه پنل پیکسل 5 به‌زودی شروع خواهد شد و بنابراین به نظر او این گوشی حدود دو ماه دیگر یعنی در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

 

 

منبع : 

https://itresan.com/307097/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-5-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-6-67-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86%DB%8C-%D9%88-120-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%87%D8%B2-%D8%AE



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()