نوشته شده توسط : ساحل

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و مرسوم شدن به کارگیری این سیستم ها در ادارات و سازمان‌ها، لزوم به کارگیری شبكه های كامپیوتری و تاسیس Voip ویپ روز به روز افزایش می‌یابد. شبكه های كامپیوتری علاوه بر اینكه در تسریع ارتباطات داده‌ای نقش بسیار مهمی بازی می‌كنند، می‌توانند برای بسیاری از كاربردهای غیر دیتا ای همانند صدا و ویدئو نیز مورد استفاده پیمان گیرند.

در حال حاضر مفاهیم شبكه ای از ابعاد گوناگون گسترش پیدا كرده است این فرمایش باعث شده الی در طراحی‌های شبكه ویپ چندین عامل مهم در نظر گرفته شود الی امكان پیاده سازی تکنولوژی‌های جدید و كاربردهای متنوع با حداقل خرج و دگرگونی ها امكان پذیر باشد.

https://avashnet.com/setup-voip/

وجود شبكه‌های كامپیوتری استفاده از سرویس‌ها و تکنولوژی‌های ویژه و عمومی در شبكه را به طور روز افزون افزایش داده است، از جمله سرویس‌ها و تکنولوژی‌های مدرن مورد استفاده در شبكه‎های كامپیوتری، تكنولوژی ویپ یا همان Voice Over IP می‌باشد.

 

تکنولوژی ویپ Voip عبارت است از تعیین شیوه هایی که به وسیله آن، انتقال صدا بر روی شبکه IP فراهم می‌شود.

 

Voip سیسکو

راه اندازی voip ویپ این امکان را فراهم می‌آورد که مکالمات تلفنی و فکس را در شبکه های دیتا IP-Based با کیفیت، بها و بازده مناسب انتقال دهیم. دلیل به کارگیری تکنولوژی ویپ و نصب و راه اندازی Voip، ترکیب شبکه های داده و صوت و کاهش هزینه های مربوط به تماس های تلفنی برای مسافت‌های طولانی می‌باشد. سرویس Voip سیسکو این امکان را میدهد که بدون نیاز به تغییر تلفن ها و فکس های معمولی، مکالمات آنالوگ آنها را به دیجیتال تبدیل کرد و سپس از راه بستر شبکه های دیتا آن را انتقال داد. در روش ویپ، صدا به شکل داده در خواهد آمد و می‌توان به وسیله فشرده سازی حجم ترافیک آن را کاهش عدل و در ادامه از راه سوئیچ ها و Router های LAN و WAN با به کارگیری پروتکل های ویژه، صدا را انتقال داد.
راه اندازی voip

 

دلایل راه اندازی Voip
برای کاربرد و راه اندازی voip شما نیاز به سیم کشی اختصاصی برای شبکه خود ندارید و این خود یک برتری بزرگ است چرا که خرج های شما را به شیوه چشم گیری کاهش می‌دهد. هم چنین در صورتی که بخواهید نقل فضا کنید و به جای دیگری تغییر مکان دهید، هیچ وجه نیازی به سیم کشی مجدد و اقدامات این چنین نخواهید داشت.

تجهیزات و اجزای سرویس VoIP
به طور کلی یک شبکه مبتنی بر Voip سیسکو و برای تاسیس Voip به اجزای مختلفی دربایستن دارد:

 

voip سیسکو

دستگاه‌های تلفن
انواع گوشی های تلفن تحت شبکه و سرویس voip
تلفن ها شامل: IP Phone، تلفن های آنالوگ (معمولی) و یا نرم اسباب های مانند ساز IP Phone یا Soft Phone می‌باشند.

تفلن روی میز یا معمولی
این گونه محبوب ترین و رایج ترین گوشی تلفن برای به کارگیری سرویس voip می‌باشد. استفاده از این نوع گوشی voip مثل یک تلفن رومیزی ساده است که بدست کابل اترنت به تلفن شما متصل می‌شود و می‌توانید از آن بهره‌گیری کنید.

تلفن یو اس بی USB
ممکن است شما دربایستن داشته باشید از سرویس voip توسط رایانه خویش کاربرد کنید. برای این قصد می‌توان از درگاه های یو اس بی رایانه خویش بهره‌گیری کنید و با استفاده از گوشی های USB از سرویس voip بهره‌گیری نمایید.

تلفن مجازی (اینترنتی)
تلفن های مجازی معمولا نرم اسباب هایی (اغلب رایگان) هستند که توسط نصب آن ها روی سیستم خود اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت و ... می‌توان از سرویس ویپ استفاده کرد.

Gateway
این ساز و برگ ارتباط شبکه Voip سیسکو و شبکه تلفنی آنالوگ را برقرار می‌سازند. این ساز و برگ معمولا مسیریاب هایی با توانایی حمایت از صدا می‌باشند و مجموعه وظایف زیر را بر عهده داردن:

ارتباط خطوط تلفن و تجهیزات شبکه Voip سیسکو با این تجهیزات استوار می‌گردد. این ساز و برگ سیگنال های استاندارد تلفن را اخذ می‌نمایند و بعد از تبدیل این سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و فشرده سازی آنها مطابق با آدرس های IP، به مقصد مربوطه ارسال می‌گردد.
این ساز و برگ بسته های Voice ای را که از شبکه ویپ سیسکو گرفتن می‌نمایند پس از تبدیل به سیگنال های آنالوگ به مقصد تلفن های آنالوگ ارسال می‌نمایند. (برعکس عملیات فوق)
هر دو عملیات فوق، به چهره مقارن و دو طرفه (Full Duplex) اتمام می‌شود.

MCU
استفاده از تجهیزات MCU - Multi point Control Unit، در حالتی که به کنفرانس تلفنی بیچارگی داشته باشیم لازم می‌باشد به راستی اگر به پیوستگی تلفنی بیش از دو طرف بیچارگی داشته باشیم، برای راه اندازی Voip بیچارگی به استفاده از این ساز و برگ می‌باشد.

Application Server
این سرورها، سرویس های XML را برای IP Phone ها فراهم می‌سازد. بنابراین کاربران IP Phone ها از راه برنامه های کاربردی XML می‌توانند به Directory ها و Database های مربوطه دسترسی داشته باشند.

Gatekeeper
این تجهیزات در راه اندازی ویپ، عملیات مسیریابی و مدیریت مرکزی نقاط انتهایی همانند ترمینال‌ها، Gatewayها و MCU را اتمام می‌دهند. این ساز و برگ عملیات CAC (Call Admission Control) و ترجمه شماره تلفن یا نام‌ها به آدرس‌های IP را به هدف مسیریابی تماس ها در شبکه های H.323 سپریدن می‌دهند.

Call Agent
در راه اندازی VoIP این ساز و برگ کنترل تماس ها، CAC، مهار پهنای باند و برگردان آدرس های IP به عدد تلفن ها و ... را سپریدن می‌دهند. Call Manager کمپانی سیسکو از این نوع تجهیز می‌باشد. این تجهیز معمولا به هدف سیگنالینگ از پروتکل SCCP - Skinny Client Control Protocol کاربرد می‌نمایند.

واسط‌های صوتی Analog در شبکه‌های VoIP
در شبکه‌های VoIP، که از تلفن‌های Analog استفاده شده است به هستی یک Gateway که سیگنال‌های آنالوگ را به Digital تبدیل و آن‌ها را در بسته‌های IP بسته­ بندی نماید دربایستن می‌باشد. واسط‌های Analog که در Gateway‌ها از آن‌ها بهره‌گیری می‌شود شامل دو نوع به شرح پایین می‌باشد:

واسط‌های صوتی FXS (Foreign Exchange Station):
این واسط بستگی دستگاه‌های تلفن آنالوگ را مستقیم به روتر پایدار می‌نماید. این رابط حائز کانکتور RJ-11 می‌باشد. به طور نمونه شکل ذیل کارت VIC-2FXS را پرتو می‌دهد که دارای دو پورت صوت می‌باشد.

کارت Voip FXS

واسط‌های صوتی FXO (Foreign Exchange Station):
امکان پیوست روتر را مستقیماً به خط تلفن، یعنی به شبکه تلفن عمومی PSTN می‌دهد. کانکتور ارتباطی از گونه RJ-11 می‌باشد. این رابط این امکان را ایجاد می‌کند که افرادی که امکان دسترسی به شبکه IP دارند بتوانند با بیرون از این شبکه (یعنی شبکه PSTN)، بستگی برقرار کنند. شکل ذیل کارت VIC-2FXO را که دارای دو پورت می‌باشد را نشانه می‌دهد.

 

کارت Voip fxo

واسط‌های صوتی Digital در شبکه‌های VoIP
این واسط‌ها شامل واسط‌های E1 - T1 و BRI می‌باشند که امکان برقراری پیوستگی دیجیتال بین روتر و دستگاه PBX، روتر و خطوط E1-PRI مخابرات و دستگاه تلفن‌های دیجیتال را فراهم می‌نمایند. در تمامی این واسط‌ها از روش TDM در بخش کانال‌های خطوط بهره‌گیری می‌شود. در شکل زیر نمونه‌ای ‌از این ارتباط‌ها اثر داده شده است.

در ادامه جهت ارائه توضیحات تكمیلی و طرح پیشنهادی از راهكارهای شركت Cisco بهره‌گیری شده است، جهت ایجاد Integrity كامل، راهكارهای مدیریت تماس نیز مبتنی بر راهكارهای Unified Communication این شركت می‌باشد. شایان به ذكر است در حال حاضر شركت Cisco ارائه دهنده بزرگ‌ترین و جامع‌ترین راهكارهای VoIP وIP Telephony می‌باشد و راه اندازی VoIP سیسکو گرد از بهترین راه های پیاده سازی ویپ است.

 

صونی دیجیتال Voip

 

فرآیند تماس تلفنی هنگام استفاده از مدیریت متمرکز تماس Cisco
در این قسمت برای درک بهتر از اینکه چه اتفاقی اثناء برقراری یک تماس تلفنی از طریق سرویس VoIP در سررسید استفاده از Cisco call manager رخ می‌دهد خواهیم پرداخت به طور کلی شدامد سرویس تلفنی به دو تقسیم کلی تقسیم می‌شود:

ترافیک مهار وابستگی تلفنی
بسته‌های صوتی حامل صوت کاربران سرویس
ترافیک کنترل وابستگی تلفنی، شدامد پروتکل‌هایی از قبیل MGCP، SIP، H.323 می‌باشد که در باره استفاده جهت برقراری یک تماس تلفنی می‌باشد. تبدیل عدد تلفن به آدرس IP دستگاه گیرنده، حفاظت و کنترل بستگی تلفنی در سررسید مکالمه و در ضمن واپسین،انجام بخشیدن به این تماس از وظایف این پروتکل‌ها می‌باشند.

همان طور که در شکل ذیل نگریستن می‌نمایید بسته‌های صوت از گونه بسته‌های RTP (Real-Time Transport Protocol) می‌باشند که این پروتکل از راه پروتکل UDP در لایه 4 و IP در لایه 3 جابجا می‌شود. ضمناً در لایه 2 با توجه به نوع بستر دسترسی در این شبکه از پروتکل متفاوتی از قبیل PPP، Ethernet و یا ATM استفاده می‌شود.

راه اندازی تماس Voip

با پروا به شکل زیر فرآیند یک تماس به شرح پایین خواهد بود:

 

تماص تصویری Voip

هنگامی که کاربر گوشی تلفن را بر می‌دارد، یک سیگنال OFF-Hook به نخستین Gateway (روتر R1) فرستاده می‌شود. این روتر نیز بعد از اخذ سیگنال مربوطه Cisco call manager را از این تقاضا و برقراری تماس (Request) آگاه می‌سازد.
Call manager Cisco از روتر R1 سیگنال بوق را برای گوشی تقاضا كرده و منتظر گرفتن عدد تماس می‌ماند.
کاربر شماره گیری می‌نماید، روتر R1، ارقام شماره گیری شده را (تک تک) به Cisco Call Manager ارسال می‌نماید.
Call Manager، در جدول مسیریابی خویش ارقام عدد گیری شده را جستجو می‌نماید. بر پای بست، جدول مسیریابی Call Manager، شماره تلفن در خواستی مربوط به روتر R2 می‌باشد.
Call Manager، به روتر R2 سیگنال زنگ زدن را ارسال می‌نماید سپس بستگی بر پایه پروتکل RTP، برقرار می‌گردد.
لازم به بیان است عملیات وارسی بر تماس در درازا تماس تلفنی بدست Call Manager انجام می‌شود در صورتی که یگانه از Gateway‌ها تشخیص دهد که کیفیت بستگی پسندیده نمی‌باشد Call Manager را مستحضر می‌سازد و Call Manager ارتباط را قطع می‌نماید.

پروتکل های سرویس VoIP
در این سرنوشت گونه ها پروتکل های باره بهره‌گیری در شبکه ویپ بیان شده است.
H.323
استاندارد ITU-T می‌باشد، که انتقال تصویر و صدا را بر روی شبکه های بر پایه IP فراهم می‌سازد.
MGCP
پروتکلی است برای مهار تماس‌های VoIP و ارتباط آنها با Gateway
SIP
پروتکلی است همانند به H.323 و لغایت حدی ساده تر که توسط IETF جهت برپایی یک بستگی دو طرفه ایجاد شده است.
RTP
پروتکل RTP، مهار اخذ بسته های در بر گیرنده صوت و صحت توالی آن را اتمام می‌دهد.
RSVP
RSVP پروتکل سیگنالینگی است که جهت اجتناب از تاخیر و تامین کیفیت از منابع شبکه کاربرد کرده و آنها را برای انتقال صوت رزرو می‌کند. این پروتکل وظیفه مدیریت کیفیت سرویس را نیز دارد.
Mega co/H.248
پروتکل Mega co، بسیار همانند پروتکل MGCP است و بین عناصر درگاه های چند رسانه ای که به چهره فیزیکی از هم جدا می‌باشند کاربرد می‌شود.
RTSP
پروتکل RTSP، یک پروتکل لایه استعمال می‌باشد و برای مهار روی تحویل جریان داده های بلادرنگ بکار می‌رود.
RVP
پروتکل RVP، پروتکلی برای انتقال جلسات تلفنی دیجیتال در شبکه های مداری یا دیتا ای است. این پروتکل تسهیلاتی برای برپایی و پیکربندی تماس بین دستگاه سرویس گیرنده و دستگاه سرور یا سوئیچ تلفن، فراهم کرده است.
مزایای سرویس Voip ویپ
از مهمترین مزایای به کارگیری فناوری VoIP سیسکو و نصب و راه اندازی VoIP در یک سازمان، می‌توان به موارد پایین اشاره نمود:

عدم دربایستن به پرداخت هزینه مسیر دور و یا شهری جهت برقراری تماس تلفنی بین مراکز مختلف
افزایش سطح امنیت تلفنی به جهت کاربرد نمودن از بستر خصوصی
امکان تعریف و یا انتقال شماره تلفن به چهره دلخواه
یکپارچگی بستر تلفنی با بستر داده
امکان دسترسی به شبکه VoIP سیسکو سازمان از هر نقطه در مملکت و بیرون از کشور
کیفیت بسیار بالای تماس های شبکه VoIP سیسکو
امکان برقراری بستگی های تصویری در شبکه VoIP
قابلیت گسترش پذیری و نرمش پذیری بالای شبکه VoIP سیسکو
همچنین نرم انگیزه ها مدیریت تماس کمپانی Cisco تحت عنوان Cisco Unifed Communications Manager یا همان CUCM یک سیستم گفت‌وشنود است، که در راستای پیاده سازی Voip یکی از المان‌های اصلی در تاسیس Voip کمپانی سیکو می‌باشد. این نظام از طریق یک GUI قابل دستیابی است و یک واسطه خط دستور (CLI) برای تسهیل امکان عیب یابی و اداره پایه ای سیستم، مانند شروع و توقف سرویس‌ها و تاسیس دوباره به آن اضافه شده است. برای فراهم کردن امنیت بیشتر، CUCM Cisco Security Agent به چهره پیش فرض Load شده برروی سامانه ارائه شده است.

راه اندازی voip سیسکو

برخی از نکات مهم در طراحی و راه اندازی VoIP دربرگیرنده موارد ذیل می‌باشد:
در وابستگی بین مراکز، پهنای باند حائز اهمیت می‌باشد از آنجا که هر خط ویپ، بیچارگی به حداقل 21Kps و بیشینه 106Kps در مسیر رفت و برگشت دارد، در صورت پر شدن Bandwidth موجود اختلال در بستگی به وجود می‌آید و در این حالت صدا مرتبا قطع و وصل می‌شود، لذا به یک پهنای باند اختصاصی و همیشگی بیچارگی می‌باشد.
فاصله زمانی عبور بسته ها از مبدا به مقصد و برگشت (Ping Time) در سرویس Voip باید کمتر از 500 ms باشد، زیرا در صورت اغلب بودن فاصله زمانی در پیوستگی Delay برپایی خواهد شد و عبور صدا با تاخیر صورت می‌گیرد.
در طراحی و راه اندازی VoIP گزینش و تنظیمات فشرده سازی حائز اهمیت می‌باشد، لذا در چهره استفاده از استانداردهایی که فشرده سازی را کمتر سپریدن می‌دهند میزان کاربرد پهنای باند بیشتر خواهد شد. در صورت به کارگیری فشرده سازی بالا میزان کیفیت صدا ذیل خواهد آمد. برای بهره‌گیری بهینه از Bandwidth به کارگیری QoS در لایه 2 و 3 پیشنهاد می‌شود.
بهترین برگزیدن برای سیستم ویپ
برای انتخاب بهترین سرویس voip بهتر است با متخصص باره نظر، نیاز خود را به اشتراک بگذارید و نظرات وی را برای این منظور استفاده کنید. موارد استفاده از سرویس ویپ زیاد بسیار هستند و این باره دلیلی است برای دربایستن به مشاوره با یک متخصص.

یکی سایر از سرویس های قابل ارائه توسط تیم فنی کمپانی فناوران عصر شبکه پاسارگاد، پیکربندی و رفع عیب تخصصی و تاسیس سرویس Voip بر پایه پروتکل SIP می‌باشد. سرویس SIP Phone در حال حاضر بدست کمپانی ارجمند مخابرات ایران و مخابرات ایالت تهران در حال ارائه می‌باشد. توضیحات تکمیلی در خصوص این سرویس در مقاله VoIP قابل مشاهده می‌باشد.
در این خصوص راه شغل تیم فنی شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد، جهت ایجاد پایداری، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان هر چه بیشتر، در نتیجه برای تاسیس VoIP بر پایه ارتباطات سیپ ترانک برروی سامانه CUCM کمپانی سیسکو می‌باشد.
اطلاعات تکمیلی تر در "What is VoIP" سایت سیسکو موجود می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

هوشمند کردن خانه با Eve Energy,Eve Energy چیست,خانه هوشمند

Eve Energy  یک رابط ساده برق است

 

هوشمند کردن خانه با Eve Energy
اگر فکر می‌کنید تحقق رویای خانه‌های هوشمند بسیار دور از ذهن است و تا مدت‌ها به آن دست پیدا نمی‌کنید سخت در اشتباه هستید زیرا محصول جالب و کاربردی شرکت Elgato همان راه ورود به یک دنیای تمام هوشمند است.

 

Eve Energy چیست؟
Eve Energy که یک رابط ساده برق است با اتصال بین محصول برقی و پریز برق خانه این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از گوشی هوشمندتان این دستگاه را کنترل کنید. به‌طور مثل کافی است Eve Energy را به برق زده و دو شاخه چراغ خوابتان را به آن وصل کنید تا براحتی بتوانید چراغ را با استفاده از تلفن‌همراه خاموش یا روشن کنید.

 

هوشمند کردن خانه با Eve Energy,Eve Energy چیست,اختراعات جدید

با Eve Energy هر  وسیله برقی به یک وسیله هوشمند تبدیل خواهد شد

 

همچنین Eve Energy که با استفاده از بلوتوث به تلفن همراهتان وصل می‌شود، قابلیت پشتیبانی کامل از دستیار صوتی اپل یعنی سیری را دارد و به دستورات صوتی شما جواب مثبت می‌دهد. تلویزیون، چراغ مطالعه، درهای کنترلی و هر وسیله برقی دیگری که به ذهنتان می‌رسد با Eve Energy به یک وسیله هوشمند تبدیل خواهد شد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/eve3-energy2-home.html



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محققان موفق به ساخت یک گوشی شده‌اند که صدای بلند محیط را برای کاهش آسیب به سلول‌های شنوایی، کم می‌کند.

یک دکمه کنترل‌کننده صدا برای گوش شما! این چیزی است که شرکت "ناپس"(Knops) برای ما به ارمغان آورده است که به ما توانایی انتخاب بین 4 سطح صدا را می‌دهد.

حالت اول تقریبا صداها را با همان شدتی که هستند، به گوش منتقل می‌کند.

 

برای تنظیم حالت دوم باید حلقه بیرونی را کمی بچرخانید تا فیلتر 10 دسی‌بل را فعال کنید.

حالت سوم، فعال کردن فیلتر 20 دسی‌بل است و حالت چهارم نیز بلندی صداهای محیط تا 30 دسی‌بل را کاهش می‌دهد.

 

این گوشی‌ها قابلیت سازگاری با هر شکل و مدل از گوش را دارند و در یک جعبه محافظ زیپ‌دار دایره‌ای با 8 سانتی‌متر قطر عرضه می‌شوند.

نویسنده این گوشی را در یک کنسرت امتحان کرده است و بر کارآمد بودن آن صحه می‌گذارد.

 

 گوشي هندزفری, اختراعات جدید

گوشی که صدای بلند محیط را برای کاهش آسیب به سلول‌های شنوایی کم می‌کند

 

این هندزفری در کاهش حجم کلی صدای محیط و محافظت از شنوایی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، ضمن اینکه به هیچ وجه امکان فهمیدن اصوات را از شما نمی‌گیرد و شما می‌توانید صداهای اطرافتان را به وضوح، اما با میزان حجم کمتر بشنوید.

 

 

ضمن اینکه در استفاده از گوشی‌های مشابه، شما برای صحبت کردن با دوستان خود مثلا در یک کنسرت، نیاز به درآوردن گوشی دارید، در حالی که با "ناپس" چنین نیازی نخواهید داشت و می‌توانید تنها با تغییر تنظیمات گوشی و فشردن یک دکمه، شرایط دلخواهتان را ایجاد کنید.

 

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ "ناپس"، ظاهر آن است. در حالی که مدل‌های مشابه اغلب بی‌رنگ و شفاف و نسبتا کوچک هستند، "ناپس" بزرگ است و حلقه نقره‌ای دور آن، شما را با یک وسیله نوآورانه جدید نشان می‌دهد.

 

 گوشي هندزفری, اختراعات جدید

این هندزفری در کاهش حجم کلی صدای محیط و محافظت از شنوایی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد

 

نکته نهایی و پراهمیت برای اکثر مردم، قیمت است. قیمت این گوشی‌ها به ازای هر جفت، 69 دلار است که با وجود اینکه کمی گران به نظر می‌آید، اما در ازای محافظتی که از شنوایی ما می‌کند، مقرون به صرفه است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/reverse-handsfree2-invented.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


یک طریق چند مرحله‌ای وجود دارد که با فرمانبرداری کردن از آن، می‌توانید مطمئن باشید یک سوداگری اینترنتی حقیر را توسط طراحی سایت با کامیابی راه‌اندازی کرده‌اید. من هزاران تن را دیده‌ام که با اطاعت از این روش کسب و کارهای موفقی راه‌‌انداخته و توسعه داده‌اند. بعد با ما به اتفاق باشید و برای راه‌اندازی یک سوداگری اینترنتی توسط طراحی سایت به توصیه‌های ذیل پروا نمایید.

۱- یک بیچارگی در بازار پیدا کنید و به آن پذیرش بدهید.
۲- برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد.
۳-گسترش سفارش طراحی طراحی سایت شرکتی سایت بدهید!
۴- از موتور‌های جستجو برای جذب ترافیک به سایت‌تان استفاده کنید.
۵- به عنوان یک فرد کارآزموده برای خود اعتبار جمع کنید.
۶- مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل دنبال کنید.
۷- با استفاده از تکنیک‌های بیش‌فروشی (upselling) و فروش بک‌اند (back-end) درآمد خود را افزایش دهید.
۸- همه‌ی افراد، از یک کارآفرین تازه‌کار گرفته الی افراد باتجربه و خبره در این کار، می‌توانند از این فرآیند برای شروع یک سوداگری هوده ببرند.

گام ۱: یک دربایستن در بازار پیدا کنید و به آن پذیرش بدهید
بیشتر افرادی که بازپسین کاری را آغاز می‌کنند مرتکب این اشتباه می‌شوند که آغاز به تعقیب تولید محصول می‌روند و پس به فکر بازاریابی برای آن می‌افتند.

برای اینکه شانس خویش را برای موفقیت افزایش دهید، پیشه را با بازاریابی نخست کنید. رمز شغل این است که افرادی را پیدا کنید که به پیگیری مسیر حلی برای یک دشوار هستند، اما پاسخ‌های چندانی پیدا نکرده‌اند. اینترنت این شیوه‌‌ی جستجوی techradar بازار را راحت کرده است:

به انجمن‌های آنلاین مراجعه کنید لغایت ببینید مردم چه سوالاتی می‌پرسند و تلاش می‌کنند چه مشکلاتی را حل کنند.
در کلیدواژه‌ها جستجو کنید تا ببینید ملت چه کلیدواژه‌هایی را  جستجو می‌کنند که برای آنها سایت‌ها و رقابت زیادی وجود ندارد.
به سایت رقیبان بالقوه‌ی خود مراجعه کنید. از sitebuilderreport کاری که آنها برای پاسخ‌گویی به مایحتاج اتمام می‌دهند یادداشت‌برداری و آن را بررسی کنید. ممکن است از چیزی که شما یاد گرفته‌اید بهره‌گیری کنند و فرآورده باره احتیاج بازار را فرآوری کرده باشند، در این چهره شدنی است اتمام همان کاری که آنها می‌کنند، بهتر از چشم وهمچشمی کردن باشد.

گام ۲: برنامه‌ای برای تبلیغ و بازاریابی داشته باشید که فروش شما را افزایش بدهد
marketing- طراحی سایت
رعایت موارد زیر، به شما اطمینان می‌دهد کسانی که از سوداگری اینترنتی شما رویت می‌کنند، از لحظه‌ی ورود تا موعد خرید، درگیر پروسه فروش می‌شوند.

با انتخاب تیتر‌های جذاب، مشتریان را به محصول‌تان اغلب علاقه‌مند کنید.
مشکلی که فرآورده شما آن را حل می‌کند، روشنگری دهید.
این اطمینان را ایجاد کنید که شما می‌توانید این مشکل را حل کنید.
نظرات افرادی را که قبل از این از فرآورده شما کاربرد کرده‌اند، در سایت اضافه کنید.
قدری درباره‌ی محصول و اینکه چگونه به کاربران فایده می‌رساند صحبت کنید.
پیشنهاد ویژه‌ای به مشتریان بدهید.
کیفیت فرآورده خود را تضمین کنید.
این دانستن را برپایی کنید که به کارگیری فرآورده شما بایسته است.
از بازدیدکنندگان بخواهید که محصول شما را خریداری کنند.
از شیوه این فرآیند باید روی این سوژه تمرکز کنید که فرآورده یا خدمات شما چگونه می‌تواند به شکلی بی همتا مشکل ملت را حل کند یا کیفیت زندگی آنها را شفا بخشد. مثل یک مشتری فکر کنید و بپرسید «این محصول یا سرویس چه فایده‌ای برای من دارد؟»

گام ۳: به گسترش سفارش طراحی سایت بدهید!
هنگامی که بازار و محصول خود را مشخص و فرآیند فروش‌تان را نهایی کردید، آن‌گاه آماده‌ی طراحی سایت برای کسب و کار کوچک‌تان هستید. حتما به خاطر داشته باشید که طراحی سایت شما باید بدست تیم معتبر و با تجربه‌ای مشابه گسترش انجام شود . وبسایت شما کمتر از ۵ ثانیه زمان دارد لغایت توجه مشتریان را جلب کند، در غیر این چهره آنها خواهند رفت و سایر هرگز از سایت شما بازدید نمی‌کنند.

 

تیم با اشتیاق و تعهد، فرهنگ و تاب خویش را بکار گرفته الی با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و خرج ارائه داده و با خدمات مفصل آموزش، حمایت و تولید محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

جدیدترین متدهای طراحی سایت و تکنولوژی های روز جهان برای راه اندازی وبسایت شما بهره‌گیری می‌کند تا محتوای سایت شما به شکیل ترین و بهینه ترین حالت ممکن در همگی دستگاه های نمایشی موجود از آنگونه موبایل‌، تبلت، لپ‌تاپ و صفحه مانیتور و یا حتی تلویزیون نمایش دیتا شود. در همه بسته های خدماتی این کمپانی راهکارهای جامعی برای درمان رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش سرعت و امنیت وبسایت تعبیه شده است. بسته های گوناگون طراحی سایت با خدمات و تعرفه های متنوع این امکان را به مشتریان میدهد لغایت مناسب ترین تدبیر را با توجه به نیاز و بودجه خویش برگزیدن کنند.

چرا طراحی سایت برای کسب و کار شما الزامی است؟
business- طراحی سایت
شاید فکر کنید داشتن یه کانال تلگرام یا صفحه اینستگرام برای معرفی شما کافیست ولی با داشتن یک وبسایت می توانید در باره موتورهای جستجو برای کل شناخته شوید. سوداگری خودتان را در همه ساعات روز در معرض مخاطبان خود پیمان دیتا و بازرگانی خود را متحول کنید. وب سایت شما دفتر کار آنلاین و معرف هویت، برند و کلاس کاری شماست.

با تمام مزایایی که داشتن یک وب سایت دارد ولی خرج این روش تبلیغاتی بسیار کمتر از سایر طریق های تبلیغاتی است.
یک تارنما می تواند نقش یک بروشور،بیلبورد و … را برای شما ایفا کند با این تفاوت که :
۱- شما با طراحی سایت خوب می توانید به راحتی کلیه محصولات خود را به بازدید کنندگان شناسایی کنید، (هیچ محدودیتی در شمار صفحات و میزان توضیحات ندارید) آنها را از واپسین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد بیچارگی آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید.
۲- یک وب سایت عازم پسندیده برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالاها و خدماتی است که کمپانی به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به کمپانی مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت کمپانی مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.
۳- با استفاده از یک پایگاه اینترنتی می طاقت به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.
۴-مشتریان شدنی است ۲۴ ساعته به شما دسترسی نداشته باشند، اما در هر سررسید و مکانی می توانند به تارنما شما مراجعه کنند. پس تارنما نماینده ای از شماست که ۲۴ ساعته دست یافتنی است.
۵- با اشاعه اینترنت، روز به روز به شمار افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای برگزیدن استفاده می کنند افزوده می شود. عدم حضور شما در چهره حضور سایر رقبا در این پهنه یعنی از دست دادن مشتریان.
درآخر همه مراحل تجارت موفق، از جمله تبلیغ، اطلاع رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در کل منابع، به وسیله یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی اتمام پذیر است.
امروزه ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت بیشتر تارنما آن شرکت است. بر این بنیاد حضور در شبکه جهانی اینترنت (حتی اگر حضوری ضعیف باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود .



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تبلیغات محتوایی یکی از بهترین نوع تبلیغات برای جایگزینی با تبلیغات نمایشی (مانند بنری) بدون هدف و مکملی مناسب برای تبلیغات متنی (مانند تبلیغات گوگلی) می‌باشد. شاید با مراجعه به وب‌سایت‌های خبری و یا سایت های پربازدید تولید محتوا، نمونه ای از این نوع تبلیغ را که با یک عکس و یک متن در قالب جمله ای کوتاه و تیتروار به گونه ای جذاب پکیج شده است را مشاهده کرده باشید.

 

تبلیغات محتوایی چیست؟

همانطور که از اسم آن مشخص است، تبلیغ محتوا به معنای قرار دادن محتواهای در فرمت‌های مختلف در مقابل چشم مخاطبین و جلب توجه آن‌ها است. این استراتژی به مطرح شدن محتوا و برند شما کمک می‌کند و باعث موفقیت آن می‌شود. راه‌های زیادی برای تبلیغ محتوا وجود دارد.

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات پولی، سئو، اینفلوئنسر مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و … . هر راهی که بتواند افراد بیشتری را متوجه محتوای شما کند، توزیع و تبلیغ محتوا نامیده می‌شود. تبلیغ محتوا، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود و باید مدت‌ها قبل از تولید و انتشار محتوا برای آن برنامه‌ریزی کنید.  

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

تبلیغات محتوایی یکی از بهترین نوع تبلیغات می‌باشد

 

جای تعجب نیست که تعریف دقیق تبلیغات محتوایی کمی دشوار است، چرا که بسیاری از افراد عبارت تبلیغات محتوایی (content advertising) را با بازاریابی محتوایی (content marketing) اشتباه می‌گیرند. برخی افراد هستند که این عبارت را با تبلیغات همسان یا نیتیو اشتباه می‌گیرند.

 

بازاریابی محتوا :

بازاریابی محتوا (Content marketing) در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدئو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید و منتشر گردد.

 

تبلیغات محتوایی
  • افزایش آگاهی در مورد برند
  • افزایش فروش محصول
تبلیغات محتواییبرای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکز شده‌است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به وضوح تعریف و شناخته شده هستند. این عمل با هدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودده صورت می‌گیرد.

 

اهداف تبلیغات محتوایی

افزایش آگاهی در مورد برند

افزایش آگاهی در مورد محصولات

افزایش تعداد موقعیت‌های فروش بالقوه

ایجاد وفاداری

افزایش فروش

مشتریان مشتاق

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است

 

تبلیغات محتوایی درست زمانی نتیجه می دهد که پیش از آن بازاریابی محتوایی بطور صحیح انجام شده باشد و مخاطبین و کاربران مورد نیاز جمع آوری شده باشند. البته اینطور نیست که تصور شود تبلیغات محتوایی تنها و فقط مشروط به این باشد که پس از بازاریابی محتوایی اجرا شود.

 

بلکه می توان تبلیغات محتوایی را در رسانه های اجتماعی که همانند ویروسی زنده، اطلاعات را به سرعت بسیار زیادی در سطح جامعه منتشر می کند ارائه داد تا مستقیما کاربر برای خرید محصول اقدام نماید. البته این کار نیازمند توان بالا در تولید محتوا و همچنین شناخت کافی از نحوه تبلیغ محتوایی در شبکه های اجتماعی بطوری که مخاطب در بین انبوهی از پیام ها، برای آن تبلیغ ارزش قائل شود و آن را مطالعه کند می باشد.

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

تفاوت تبلیغات محتوایی با تبلیغات همسان 

 

آیا تبلیغات محتوایی همان تبلیغات همسان با یک اسم دیگر است؟

این سوال نیز یکی از ابهامات موجود در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات محتوایی همان تبلیغات همسان یا تیتیو  است؟ خیر، این تساوی تقریبا نادرست است.

تبلیغات همسان با ارائه گزارش همسان با ساختار پلتفورم ارائه دهنده آن موفقیت آمیز بوده است. در این نوع تبلیغات، بسیاری از کاربران به تفاوت موجود بین محتوای اصلی و محتوای تبلیغاتی پی نمی‌برند.

 

از طرف دیگر تبلیغات محتوایی باید در چشمان کاربر نسبت به محتوای اصلی قابل تشخیص باشد. در این زمان است که محتوای با کیفیت نقش تاثیرگذاری در تصمیم کاربر می‌گذارد. برای مثال شما به دنبال دانلود یک مقاله علمی هستید، واضح است که به روش ارائه آن توسط سایت میزبان اهمیت نمی‌دهید، تنها چیزی که دنبال آن هستید کیفیت خوب است. بنابراین شاید اصلا متوجه نشوید که بر روی یک تبلیغ کلیک کرده‌اید!

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

 استفاده از ویدئو و پادکست کمتر در تبلیغات محتوایی به کار برده می شود

 

مزایای تبلیغات محتوایی (content advertising)

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات محتوا این واقعیت است که شما لازم نیست نگرانی در مورد ایجاد محتواهایی داشته باشید که به راحتی بتوان آن را پیدا کرد. در واقع جالب است بدانید که موتور های جستجوگر، سئو، کلمات کلیدی و موارد مشابه نقش مهمی در تبلیغات محتوا بازی نمی کنند و بنابراین می توانند کاملا نادیده گرفته شوند.

 

در عوض، به سادگی کانال توزیع را که فکر می کنید برای محتوای مناسب تر است انتخاب کرده و مقدار مناسب فضای تبلیغاتی یا زمان تبلیغات را خریداری کنید. این نه تنها کار را بسیار آسان می کند، بلکه باعث می شود که از تبلیغات و محتوا به شیوه بسیار هدفمند استفاده شود. بازاریابی محتوا، به ویژه در حوزه هایی مانند رسانه های اجتماعی مفید می باشد و به محدود کردن هزینه تبلیغات محتوا کمک می کند.

 

توانایی سفارشی سازی محتوای با چنین دقتی، مزیت دیگری دارد و آن هم این است که می توان از آن برای موضوعات بسیار خاص و مخاطبان محدودتری استفاده کرد که با استفاده از اقدامات بازاریابی محتوا، به مراتب بیش از حد پر هزینه و ناکارآمد خواهد بود. همچنین، تبلیغات محتوایی معمولا به خوبی پوشش داده می شود؛ این بدان معنا است که به طور کلی کانال تبلیغاتی مناسب برای هر نوع مخاطب وجود دارد. این امر باعث می شود تبلیغات محتوا بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

 روش های تبلیغ محتوا

 

روش‌های استفاده از تبلیغات محتوایی

اطلاعات گرافیکی(اینفوگرافیک): استفاده از این نوع گرافیک ها به شرطی که دارای محتوای مناسب باشند می تواند مانگاری و اثر گذاری بیشتری بر ذهن مخاطب داشته باشد و برای مدت زیادی بر روی رسانه ها باقی بماند.

 

صفحه اینترنتی: عاملی که باعث تفاوت بین صفحه معمولی اینترنت و صفحه ای که در آن تبلیغات محتوایی قرار دارد می شود در جذابیت محتوا و صفحات است که باعث جذب بازدید کنندگان بیشتر و مطالعه بیشتر محتوای تبلیغات میشود.

 

 

ویدئو: استفاده از ویدئو و پادکست به دلیل صرف هزینه صوتی و تصویری، کمتر در تبلیغات محتوایی به کار برده می شود ولی به دلیل سهولت استفاده از آن می تواند تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/content-advertising2-internet.html



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تصویر تبلیغاتی لپ‌تاپ نوکیا به این موضوع اشاره می‌کند که این محصول سبک و نیرومند خواهد بود و اسم «پیوربوک» برای آن در نظر گرفته شده است.


چند وقتی است که شایعات به لپ‌تاپ نوکیا اشاره می‌کنند و البته اطلاعات دقیقی در پسندیدن ما پیمان نمی‌دهند؛ ولی امروز بالاخره تازه ساخت لپ‌تاپ نوکیا تأیید شد.

مقاله‌ی مرتبط:
مشخصات کامل گوشی نوکیا 5.4 فاش شد
براساس اطلاعات منتشرشده، این لپ‌تاپ قرار است در هند راهی بازار شود و حتی صفحه مخصوص آن در فروشگاه‌های آنلاین راه‌اندازی شده است. تصویری هم به‌عنوان تیزر این لپ‌تاپ منتشر شده است که در پیوستگی می‌توانید آن را مشاهده کنید:

لپ تاپ نوکیا

این تصویر به‌تنهایی اطلاعات زیادی درباره لپ‌تاپ نوکیا در اختیارمان پیمان ندادند؛ ولی در آن، عبارت «قدرتمند» و «بسیار سبک» دیده می‌شود. در ضمن مشخص شده است که این لپ‌تاپ با نام پیوربوک عازم بازار می‌شود. احتمالا این لپ‌تاپ هم جزو محصولات پیور نوکیا خواهد بود. این کمپانی پیشتر گوشی پیور ویو را عازم بازار کرده بود.

هنوز مشخص نیست نوکیا این لپ‌تاپ را در چه تاریخی رهسپار بازار می‌کند.

منبع: https://www.zoomit.ir/laptop/365760-nokia-laptop-purebook/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ین مطلب مختص کسب و کارها و شرکتی‌هایی است که در فرمانروایی کرج واقع شده‌اند و قصد تاسیس سایت شرکتی برای سوداگری خود را دارند.

سعی داریم در پیوسته نکات مهمی که باید در هنگام طراحی تارنما شرکتی در نظر داشته باشید را به شما توضیح دهیم در چهره نیاز به راهبری بیشتر می‌توانید ازمشاوره حضوری کمپانی آوش تک کاربرد کنید لغایت به طور کامل شما را راهبری کنیم.

چرا باید برای کمپانی خویش سایت طراحی کنیم؟
جواب به این سوال کاملا روشن است؛ زیرا حجم به کارگیری اینترنت بدست عموم مردم بالا رفته و خیلی از اشخاص برای رفع نیازهای خود نخستین جایی را که برگزیدن می‌کنند اینترنت و جستجو در گوگل است.
خصوصا در این چگونگی که مرض کرونا نیز در حالت وخیم خویش قرار دارد؛ حس دربایستن به اینترنت و حل دشواری ها به صورت اینترنتی بیشتر شده است و ملت ترجیح می‌دهند در منزل خود نشسته و با یک جستجو ساده سخت خود را از طریق اینترنت حل کنند.

راه اندازی سایت شرکتی در کرج

اگر هنوز به فکر طراحی سایت نیافتاده‌اید به شما رهنمود می‌کنیم هر چه زودتر اقدام کنید.

اگر رقیب های خود را آنالیز کنید؛ متوجه می‌شوید که آن‌ها زودتر از شما اقدام کرده و برای خویش سایت شرکتی دارند و یا اگر بخت با شما یار باشد و رقیبانتان هنوز هیچ سایتی سایت وردپرسی طراحی نکرده باشند؛ بهترین موقعیت است که شما از این فرصت کاربرد کنید و سایت شرکتی خود را در کرج راه اندازی کنید و جز اولین ها باشید.

این نکته را یادتان نرود که: اولین‌ها دائم برنده بوده‌اند.

https://avashtech.com/office-website-design-in-karaj/

طراحی سایت شرکتی در کرج پاسخ می دهد؟
بله بی گمان طراحی سایت جواب می‌دهد و حتی بازدهی شرکت را چندین برابر اغلب می‌کند و به هر چه اغلب دیده شدن شما نیز کمک خواهد کرد.

اما امکان دارد شما یک کمپانی مطرح در منطقه خویش باشید اما در سایر مناطق کرج حتی اسم شرکت شما هم به گوششون نخورده باشد؛ زیرا همانطور که در بالا اشاره کردم اولین جایی که عموم مردم برای مشکلات خویش به آن رجوع میکنند، جستجو در گوگل است و اگر شما سایت شرکتی در کرج نداشته باشید؛ خیلی از مخاطبان خود در فرمانروایی البرز را از دست خواهید داد.

در ادامه با یک نمونه کاربردی اهمیت داشتن سایت را روشنگری می‌دهیم:

فرض کنید که 5 شرکت در زمینه نصب و راه اندازی آسانسور در کرج وجود دارد؛از این 5 شرکت، 1 شرکت حائز سایت و 4 شرکت دیگر سایتی ندارند.

حال اگر فردی منظور داشته باشد شرکتی در زمینه نصب و تاسیس بالابر در کرج را پیدا کند؛ نخستین کاری که می کند، این است که عبارت را در گوگل جستجو می کند مانند:

 

به دلیل اینکه 4 شرکت دیگر هیچ سایتی ندارند، برنده بازی شرکتی خواهد بود که دارای سایت است و شخص جستجو کننده به راحتی از راه سایت ارزان کمپانی با شماره‌های شرکت دارنده سایت تماس می‌گیرد و از خدمات شرکتی که حائز سایت است استفاده می کنند. حال هر چقدر می‌خواهند آن 4 تا کمپانی سایر مطرح و در کار خویش چیره دست باشند، اما فقط در ناحیه خود شناخته شده‌اند؛ اما شرکتی که سایت دارد در کل کرج مطرح و شناخته می‌شود..

در نتیجه تاسیس سایت شرکتی در کرج میتواند برای کمپانی شما فایده آوری خیلی فوقانی داشته باش .

همانطور که گفته شد اگر جزء نخستین ها هم باشید با گذشت سررسید اعتبار زیادی کسب خواهید کرد و اگر رقیبان شما هم اقدام به طراحی سایت کنند مشتریان به انگیزه کهنه بودن وبسایتتان، شما را ترجیح می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این مطلب به شما می آموزد که چگونه Windows Defender را بطور موقت و "دائمی" در ویندوز 10 خاموش کنید. به خاطر داشته باشید که غیرفعال کردن Windows Defender کامپیوتر شما را در معرض تهدیدات امنیتی قرار می دهد. علاوه بر این ، استفاده از ویرایشگر رجیستری در خارج از پارامترهای تعریف شده در این مقاله می تواند به کامپیوتر شما آسیب برساند.

 

روش 1

خاموش کردن Windows Defender

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

استارت را باز کنید. روی نماد ویندوز در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید. منوی Start ظاهر می شود.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

Settings را باز کنید. بر روی نماد تنظیمات شکل چرخ دنده در سمت چپ پایین از فهرست شروع کلیک کنید. با این کار پنجره تنظیمات باز می شود.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

روی Update & Security در ردیف پایین گزینه های تنظیمات کلیک کنید.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

روی Windows Security کلیک کنید.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

بر روی Virus & threat protection کلیک کنید. این اولین گزینه در زیر "Protection areas"  است که در نزدیکی بالای صفحه قرار دارد. با این کار پنجره Windows Defender باز می شود.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

روی Virus & threat protection settings کلیک کنید. این گزینه را در وسط صفحه پیدا خواهید کرد.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

روی سوییچ آبی روشن " on " کلیک کنید. زیر عنوان "Real-time protection" ، سپس در صورت درخواست از Yes کلیک کنید. این ویژگی Windows Defender را خاموش می کند.  

 

همچنین می توانید با کلیک کردن روی سوییچ آبی " on " در زیر عنوان  "Cloud-delivered protection"  و سپس بر روی بله در هنگام سؤال ، گزینه حفاظت مبتنی بر cloud Windows Defender را غیرفعال کنید.

Windows Defender دفعه دیگر که رایانه خود را دوباره راه اندازی کنید ، دوباره به حالت خود باز می گردد.

 

روش 2

غیرفعال کردن Windows Defender

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

استارت را باز کنید. روی نماد ویندوز در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید. منوی Start ظاهر می شود.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

ویرایشگر رجیستری را باز کنید. برنامه Registry Editor به شما امکان می دهد تا در ویژگی های اصلی رایانه خود تغییراتی ایجاد کنید. برای باز کردن آن ، موارد زیر را انجام دهید:

regedit را تایپ کنید.

روی نماد آبی regedit در بالای منوی Start کلیک کنید.

وقتی از شما خواسته شد ، yes را کلیک کنید.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

به محل پوشه Windows Defender بروید. شما این کار را با گسترش هر یک از پوشه های لازم در بخش سمت چپ ویرایشگر رجیستری به شرح زیر انجام می دهید:

پوشه "HKEY_LOCAL_MACHINE" را با دوبار کلیک بر روی آن باز کنید (اگر پوشه از قبل گسترش یافته است ، این مرحله را رد کنید).

پوشه "SOFTWARE" را گسترش دهید.

پوشه ""Policies"" را به پایین بروید و گسترش دهید.

پوشه "Microsoft" را گسترش دهید.

یکبار روی پوشه "Windows Defender" کلیک کنید.

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

بر روی پوشه "Windows Defender" راست کلیک کنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

New را انتخاب کنید. نزدیک به بالای منوی کشویی است. انتخاب آن باعث ایجاد یک منوی پاپ آپ می شود.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

DWORD (32-bit) Value را کلیک کنید. این گزینه در فهرست بازشو قرار دارد. با کلیک بر روی آن ، یک فایل آبی و سفید در پنجره "Windows Defender" در سمت راست صفحه قرار می گیرد.

 

 چگونگی فعال windows defender, مشکل windows defender

 

"DisableAntiSpyware" را به عنوان نام پرونده وارد کنید. وقتی پرونده DWORD ظاهر می شود ، DisableAntiSpyware را تایپ کنید و ↵ Enter را فشار دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/turnoff-windows-defender.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اصول تعرفه طراحی سایت
اگر به دنبال طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات اخیر ای از جدید ترین آپدیت های طراحی تارنما به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید جای درستی آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خویش به چند کمپانی طراحی سایت مراجعه کنید با دامنه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین انگیزه انتخاب بهترین کمپانی طراحی سایت کمی سخت است و برای آغاز پروژه به جای این که از شرکت قیمت طراحی سایت تک صفحه ای مورد عقیده بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خویش دارید.
با توجه به بودجه تان چه خاسته هایی از طراحی تارنما دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در عقیده بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از مجانی آغاز می شود و لغایت چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها وابستگی به اعتبار و کیفیت کمپانی طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از وب سایت پیوستگی دارد. بنابراین بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی سایت روی هدف و بودجه خود متمرکز شوید. با این تفکر در ادامه نوشتار انتظاراتی که از هر تارنما با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.


تعرفه طراحی سایت

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت
اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم واقعیت برای برگزیدن بهترین کمپانی طراحی سایت و با هزینه پسندیده داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم انسجام داشته باشد. برخی از کسان می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این کسان نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یگانه از طریق های طراحی سایت مجانی به کارگیری سایت ساز های مجانی است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از دسته آن ها امکان برگزیدن قالب های اندک است. علاوه بر این می توان از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می طاقت طراحی وب سایت را اتمام داد. در این روش تمام پروسه طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های حاضر کاربرد می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است خدمات پشتیبانی و همچنین خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. برخی کمپانی ها حمایت قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا کوتاهی مدت هستند و پس از زمان مشخص در ازای مبالغ اکثریت پشتیبانی را پیوستگی می دهند و در ضمن اتمام پروسه سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از پایه ها اصلی به شمار می رود پس یا باید خودتان دست به شغل شوید و یا پروژه سئو را به دست کارآزمودگان سئو شرکت طراحی سایت باره نظر بسپارید. پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.


از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف عقیده کنید
اگر هدف مسیر انداز کسب و کار آنلاین را دارید رهنمود ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان بها و آماده نروید زیرا هدف شما مسیر انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد بعد باید از همان ابتدای کار جا پای خود را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت چیره دست و اختصاصی که تماما متناسب با نیاز و خواسته و سلیقه شما می باشد پیشه خود را آغاز نمایید .توجه داشته باشید که این شغل بی گمان خرج فوقانی را برای شما دربردارد ، ولی خیالتان راحت است که از راه همین صرف هزینه می توانید به درآمدزایی اکثریت بپردازید.
این موضوع را در نظر داشته باشید اگر یک تارنما حرفه ای می خواهید ، یک تارنما حاضر و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این جهت طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که طبق سلیقه مشتری از همان ابتدای پیشه کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست چشمداشت نداشته باشید که کمپانی هایی که با تعرفه طراحی سایت محدود به شما وعده وعید وب سایت های اختصاصی را می دهند ، یقینا هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه حاضر بودن قالب سایت به نما اختصاصی خویش خواهید شد و این بازپسین شروع دردسر شماست.
در واپسین،انجام به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی وب سایت های اختصاصی مهارشدنی می باشد شما در عین اکنون می توانید بی نهایت قابلیت و ویژگی به تارنما خود اضافه کنید ، وارونه می توانید قابلیت هایی را از آن کم کنید و از این روش بها نهایی طراحی وب سایت را مهار کنید.


خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
• فعالیت در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی حرفه ای سایت
• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• تعداد صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• حمایت و پاسخگویی


چه طراحی سایتی برای شما پسندیده است؟
تمام تارنما ها با یک قصد طراحی نمی شوند هر کدام تاثیر و قصد خاصی دارند. متعلق به جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و حرفه ای تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با پروا به همه این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین انگیزه است که باید طراحی سایت مناسب برای سوداگری خویش را انتخاب کنید لغایت از هزینه های اضافی در امان باشید. برای نمونه اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و کاربران اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه می دهند می بایست امنیت کاربران را تامین کنید که همین فرمایش در تغییر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است البته امنیت طراحی سایت در هر شرایطی از اولویت های هر وب سایتی می باشد اما برخی سایت ها که تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند باید از امنیت بالاتری برخوردار باشند.


مهم ترین سوالات در گستره تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
هزینه طراحی سایت چگونه تخمین می شود؟
از آنجایی که همگی سایت های طراحی شده پردازش به چهره کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و از قالب های مجانی مثل وردپرس و جوملا در فرآیند طراحی سایت کاربرد نمی شود فلذا قیمت های دقیق و مشخص تنها در جلسات حضوری و مشاوره متناسب با احتیاج و خواسته های مشتری تخمین می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های مفصل تری که نسبت به وب سایت های اطلاع رسانی و ... دارند فلذا هزینه و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز اغلب خواهد بود اما همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که در فرآیند طراحی سایت از cms و قالب های رایگان استفاده نمی کند فلذا نمی تاب قیمت تغییر ناپذیر و مشخصی را برای آن در عقیده گرفت ، قیمت ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود تخمین می شوند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در فرآیند طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های آماده کاربرد می شود این طور تارنما های حاضر در مدت زمان بسیار کوتاه به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در مقابل وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای آغاز تکاپو همگی فرآیند به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با بیچارگی و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین علت است که وب سایت های اختصاصی گران تر هستند.

طراحی سایت های اختصاصی چقدر سررسید می برند؟
همانطور که بیان شد چون صفر تا صد وب سایت به صورت اختصاصی پیاده سازی می شود پس مدت زمان تقریبی که برای تارنما های اختصاصی در عقیده گرفته می شود بین 30 الی 40 روز می باشد.
چرا به تازگی قالبهای آماده طراحی سایت نمی فروشد ؟
قالب های آماده علاوه بر دشواری ها پرشمار امنیتی قابلیت بروزرسانی و از کل مهمتر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری چون گوگل را ندارند و همین مهم مایه استقبال زیاد کم مخاطبین و برآیند اینکه حذف این گونه سرویس از خدمات شده است .



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینفلوئنسر کیست؟

به زبان ساده ، اینفلوئنسر شخصیت های شبکه های اجتماعی با تعداد زیادی فالور وفادار و  متعهد هستند. بیشتر اینفلوئنسرها با هواداران خود رابطه دوستانه ای دارند.

طرفداران ، به نوبه خود ، اغلب این اینفلوئنسر را به عنوان الگو در نظر می گیرند و توصیه های آنها را دنبال می كنند. در حقیقت، اینفلوئنسرها اغلب به عنوان شخصیتهای معتبر یا متخصصان در بخشهای مختلف خود شناخته می شوند. آیا می خواهید بدانید که چرا اینقدر تأثیرگذار هستند؟

 

به دلیل دسترسی به شبکه های اجتماعی ،  اینفلوئنسرها قادر به برقراری ارتباط شخصی با فالورهای خود هستند. برخلاف افراد مشهور قدیم ، زندگی آنها در هاله ای از رمز و راز نیست. این همان چیزی است که مخاطبان تحت تأثیر مخاطبان خود قرار می دهد.

 

اینفلوئنسرها معمولاً نگاهی اجمالی به زندگی شخصی خود را برای فالورهای خود نشان می دهند. این دقیقاً همان چیزی است که به آنها کمک می کند با طرفداران خود پیوندهای دوستانه برقرار کنند.

اینفلوئنسرها افراد مشهور شبکه های اجتماعی هستند که مقدار مشخصی از اهرم فشار را در جوامع طرفداران خود دارند.

 

بازاریابی اینفلوئنسر چیست؟, چگونه می توان یک اینفلوئنسر شد

انواع دسته های اینفلوئنسر 

 

انواع اینفلوئنسرها

اکثر اینفلوئنسرها در یکی از چند دسته ی زیر قرار میگیرند که آخرین دسته به سرعت به مهمترین دسته تبدیل شده است :

• سلبریتی ها یا افراد مشهور

• متخصصان صنعت و رهبران فکری

• وبلاگ نویس ها و تولیدکنندگان محتوا

• میکرو اینفلوئنسرها

 

امروزه حجم بسیاری از مارکتینگ اینفلوئنسر اجتماعی در شبکه های اجتماعی ایجاد می شوند و به طور برجسته ای توسط میکرو اینفلوئنسرها و وبلاگ نویس ها. متخصصان صنعت و رهبران فکری مانند روزنامه نگاران هم میتوانند به عنوان اینفلوئنسر در نظر گرفته شوند و جایگاه مهمی را برای برندها حفظ کنند.

 

و نهایتا سلبریتی ها هستند که اینفلوئنسرهای اصلی محسوب میشوند، و با وجود اینکه اهمیت آنها به عنوان اینفلوئنسر رو به کاهش است اما همچنان نقش قابل توجهی در این امر دارند.

 

بازاریابی اینفلوئنسر چیست؟, چگونه می توان یک اینفلوئنسر شد

چگونه می توان یک اینفلوئنسر شد

 

چگونه اینفلوئنسر شویم؟

بسیاری از افراد به زندگی یک اینفلوئنسر حسادت می کنند. آنچه که ما معمولاً نمی توانیم تشخیص دهیم تلاش مداومی است که باید برای گذران زندگی پر زرق و برق داشته باشند.

واقعیت این است که هیچ پاسخی آسان برای این سوال وجود ندارد که چگونه یک اینفلوئنسر شویم. با این وجود ، مراحل خاصی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا تلاش خود را در مسیر درست هدایت کنید.

 

جایگاه خود را شناسایی کنید

اگر می خواهید یک اینفلوئنسر شوید ، بسیار مهم است که جایگاهی را انتخاب کنید که با تصویر شما همسو باشد. یک روش آسان برای انتخاب جایگاه خود ارزیابی نقاط قوت و ضعف است. طرحی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید و مهارت های خود را بیشتر تقویت کنید.

 

تصمیم گیری در مورد یک جایگاه خاص به شما کمک می کند مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کرده و محتوای خود را متناسب با ترجیحات آنها تنظیم کنید.

به طور معمول ، هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی تأثیرگذاری ، می توانید یکی از دسته های زیر را انتخاب کنید:

- مسافرت رفتن

- سبک زندگی

- فشن

- غذا

- زیبایی

- ورزش ها

- بازی کردن

- سرگرمی

- فن آوری

- سلامتی و تندرستی

لازم نیست فقط به یکی از این دسته ها محدود شوید. می توانید دو یا چند مورد از این جایگاهها را با هم ترکیب کنید. اطمینان حاصل کنید که جایگاهای جداگانه با یکدیگر همسو هستند. 

برای شما اجباری نیست که به این جایگهای شناخته شده پایبند باشید. کلید تبدیل شدن به یک تأثیرگذار (اینفلوئنسر) ، افزودن کارهای منحصر به فرد خود به هر کاری هستید. 

 

سیستم عامل خود را انتخاب کنید

شما به عنوان یک اینفلوئنسر، باید حضوری قدرتمند در اینترنت داشته باشید. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید از هر بستر رسانه اجتماعی موجود استفاده کنید. بسته به جایگاه شما ، برخی از سیستم عامل ها ممکن است برای محتوای شما بهتر از سایرین مناسب باشند.

 

به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ نویس مد هستید ، Instagram برای محتوای بصری شما بهتر از سیستم عامل های دیگر مانند Twitter و LinkedIn کار می کند. در حقیقت ، 93٪ از افراد اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام را ترجیح می دهند زیرا بهترین نتیجه را دارد. با این حال ، به این معنی نیست که اگر جایگاه شما با سیستم عامل همسو نیست ،  تمام تلاش خود را بر روی اینستاگرام متمرکز کنید.

 

شما همچنین باید بستری را در نظر بگیرید که مخاطبان شما به احتمال زیاد از آن استفاده می کنند. اگر استفاده از چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی را انتخاب کردید ، مطمئن شوید که محتوای خود را برای هر کانال تنظیم کرده اید.

 

اگرچه توصیه می شود پلتفرمی متناسب با محتوای خود و مخاطبان مورد نظر خود انتخاب کنید ، اما نباید سایر کانالهای توزیع را نادیده بگیرید. در عوض ، باید تلاش کنید تا دانش کارایی اولیه کانالهای دیگر را کسب کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید.

 

بازاریابی اینفلوئنسر چیست؟, چگونه می توان یک اینفلوئنسر شد

راههای تبدیل شدن به اینفلوئنسر

 

مطالب خود را در اولویت قرار دهید

محتوای با کیفیت بالا شاید قوی ترین پاسخ به این سوال باشد که چگونه یک اینفلوئنسر شویم. بسیار مهم است که محتوای منحصر به فرد و معتبری را منتشر کنید که مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرد. در حقیقت ، این تنها راه مجذوب نگه داشتن مخاطب با محتوای شماست. صرف نظر از نوع محتوایی که ایجاد می کنید ، باید معنی دار و با ارزش باشد.

بسته به جایگاه و کانال های توزیع خود ، می توانید انواع مختلفی از مطالب مانند پست وبلاگ ، عکس ، فیلم ، پادکست و غیره را انتخاب کنید.

همچنین می توانید با مارک هایی که با آنها همکاری می کنید ، هدایا یا مسابقات مشترک رسانه های اجتماعی را اجرا کنید. 

 

بسیار مهم است که شما ویژگی منحصر به فردی را پیدا کنید که شما را از سایر افراد اینفلوئنسر در جایگاه متمایز کند. این علاوه به کمک به برجسته بودن محتوای شما ، تصویر شما را به عنوان یک اینفلوئنسر نیز تثبیت می کند. 

 

به مخاطبان خود گوش دهید

یک روش موثر برای اطمینان از اینکه محتوای شما جذابیت ایجاد می کند ، ایجاد محتوایی است که مخاطبان شما می خواهند. 

برای به دست آوردن ایده های مربوط به محتوای مرتبط ، می توانید یک جستجوی سریع در Google برای جایگاه خود انجام دهید. به پایین نتایج جستجو بروید تا کلمات کلیدی را که توسط مخاطبان شما استفاده می شود ، پیدا کنید. 

 

اگر می خواهید محتوای شما با مخاطب خود جنجالی ایجاد کند ، باید درک عمیقی از فالورهای خود داشته باشید.

اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارای یک بخش تجزیه و تحلیل هستند که می تواند به شما اطلاعاتی در مورد مخاطبان هدف خود ارائه دهد. شما به اطلاعات جمعیتی مخاطبان مانند جنسیت ، موقعیت جغرافیایی ، شغل ، رفتار آنلاین و غیره دسترسی پیدا می کنید.

 

علاوه بر این ، باید به بخش نظرات رسانه های اجتماعی و پست های وبلاگ خود بسیار توجه کنید. این می تواند یک معدن طلای ایده های محتوای تازه باشد که مخاطب شما می خواهد آن را بخواند/ تماشا کند. همچنین می توانید نظرسنجی های مربوط به شبکه های اجتماعی را انجام دهید و از فالورهای خود بخواهید که همه موارد ترجیحی و مشکلات خود را برای شما بازگو کنند.

 

بازی هشتگ خود را بالا ببرید

اگر از خود می پرسید که چگونه می توانید اینفلوئنسر شوید و در آن برتری پیدا کنید ، جواب این است که از هشتگ های مناسب استفاده منطقی کنید. محتوای شما فقط وقتی به مخاطب مناسب برسد با ارزش و معنی دار می شود.

یک روش موثر برای افزایش بازدید محتوای شما افزودن هشتگ های مناسب به پست های خود در شبکه های اجتماعی است. این امر خصوصاً برای افرادی که تازه کار خود را به عنوان اینفلوئنسر شروع می کنند و باید مخاطبان خود را افزایش دهند بسیار مفید است.

 

هشتگ های مرتبط و پرطرفدار را در مکان خود شناسایی کنید. سپس از آنها در پست های خود استفاده کنید تا محتوای شما توسط مخاطبان کاملا جدیدی که ممکن است از وجود شما بی اطلاع بوده باشند ، دیده شود. هنگام استفاده از هشتگ ، باید مراقب باشید که پست های خود را با پست های غیر ضروری پر نکنید. فقط از هشتگهایی استفاده کنید که با تصویر شما به عنوان یک اینفلوئنسر همسو باشند.

 

بازاریابی اینفلوئنسر چیست؟, چگونه می توان یک اینفلوئنسر شد

اینفلوئنسر

 

ثبات را حفظ کنید

انتشار مطالب با کیفیت بالا به طور منظم یکی از موثرترین راه ها برای حفظ توجه مخاطبان است. وقتی شما به طور منظم محتوای خوبی ارائه می دهید ، باعث ایجاد حس پیش بینی در بین مخاطبان شما می شود.

این به نوبه خود باعث افزایش جذابیت مخاطبان و افزایش توانایی شما می شود. توصیه می شود که برای همه مطالبی که قصد دارید در چند ماه آینده منتشر کنید یک جدول زمانی ایجاد کنید. همچنین می توانید یک برنامه هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید.

 

با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که کیفیت محتوای شما هرگز در تلاش برای حفظ منظم بودن به خطر نیفتد. اگر شرایطی پیش آمد که در تاریخ پیشنهادی نمی توانید محتوا ارائه دهید ، برای برقراری ارتباط پستی منتشر کنید. به مخاطبان خود اطمینان دهید که روی محتوا کار می کنید و به زودی در دسترس خواهد بود.

 

در صورت اتمام محتوای با کیفیت خوب ، می توانید از ویژگی استوری در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید. می توانید تصاویر ساده ای بارگذاری کنید تا مخاطبان شما را ببینند.

این می تواند به مشغول نگه داشتن مخاطب کمک کند و به شما کمک کند بدون صرف ساعت ها برای تکمیل یک ویدیو ، با آنها در ارتباط باشید.

 

با سایر اینفلوئنسرها همکاری کنید

هنگامی که کار خود را شروع می کنید و هنوز از خود می پرسید که چگونه می توانید یک اینفلوئنسر شوید ، همکاری با شخصی معروف در جایگاه شما می تواند کمک بزرگی کند. این امکان را به شما می دهد تا به طرفداران آنها دسترسی پیدا کنید و به شما امکان می دهد آنها را به پروفایل های شبکه های اجتماعی خود جذب کنید.

 

شما باید بتوانید مورد استفاده دیگری را به اینفلوئنسر دیگر پیشنهاد دهید تا آنها را برای همکاری با شما وسوسه کند. اگر اینفلوئنسرهای بزرگتر دور از دسترس به نظر می رسند، حتی می توانید با اینفلوئنسرهای کوچک که دارای طرفداران کوچک و در عین حال بسیار درگیر هستند ، شریک شوید.

 

بازاریابی اینفلوئنسر چیست؟, چگونه می توان یک اینفلوئنسر شد

چگونه اینفلوئنسر شویم

 

یک وب سایت بسازید

اگر از کسی بخواهید چگونه یک اینفلوئنسر شود، احتمالاً او توصیه های زیادی در مورد استراتژی های محتوا و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به شما می کند.

افراد بسیار کمی به شما می گویند که یک وب سایت می تواند بر اعتبار شما به عنوان یک اینفلوئنسر تأثیر بگذارد. با این حال ، هر کسی که از راه دور با بازاریابی و مارک تجاری آشنا باشد ، می داند که یک وب سایت چقدر می تواند مهم باشد.

 

بنابراین، چرا وب سایت شما مهم است؟ با افزایش طرفداران شما ، بسیاری از افراد وسوسه می شوند جستجوی سریع نام شما را در Google انجام دهند. داشتن یک وب سایت کاملاً طراحی شده و کاملاً کاربردی به تصویر شما اعتبار می بخشد و به شما کمک می کند تا اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/who-become02-influencer.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرویس گوگل داکس چیست؟

گوگل داک یک برنامه رایگان مبتنی بر وب است که می توان در آن به طور آنلاین اسناد و صفحات گسترده را ایجاد، ویرایش و ذخیره کرد. شما می توانید در هر جایی که هستید از طریق یک کامپیوتر که به اینترنت متصل است به این اسناد دسترسی پیدا کنید.

 

کاربران Google Docs می توانند اسناد و صفحات گسترده را با فونت های مختلف ایجاد، ویرایش و آپدیت کنند، متن ها را با فرمول ها ترکیب کنند از جداول و تصاویر استفاده کنند و … کاربران می توانند روی این موضوع کنترل داشته باشند که چه کسانی این فایل ها را مشاهده کنند.

 

گوگل داکس را باید یک ابزار ویرایش فایل‌های متنی قدرتمند دانست که دسترسی به فایل‌ها را در بستر اینترنت مهیا می‌کند.

گوگل داکس ، بدون نرم افزار و آنلاین کارتان را راه می اندازد.

این قابلیت هم مثل دیگر سرویس هایی که گوگل ایجاد کرده، بسیار کاربردی است بطوری که شما می توانید اکسل و پاورپوینت مورد نظرتان را آنلاین تولید و به اشتراک بگذارید.

 

گوگل داکس یک ابزار حرفه ای ذخیره فایل است که هم تنها برای یک نفر و هم برای استفاده گروهی چند نفر کاملا مناسب است. این ابزار قابلیت های ویرایش زیادی به همراه قابلیت هایی برای کارهای گروهی در اختیار شما قرار میدهد.

 

در ادامه شما را با چند قابلیت دیگر گوگل داکس آشنا می کنیم :

 

کار روی فایل‌های ورد به صورت گروهی در گوگل داکس

اگر با همکاران و دوستان خود مشغول ویرایش یک فایل ورد هستید، بهتر است این کار را در سرویس گوگل داکس پیگیری کنید چرا که با وجود قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری فایل و همگام‌سازی، بسیار ساده و راحت می‌توان کار را ادامه داد. کافی است از منوی File و گزینه‌ی Share استفاده کنید و پس از وارد کردن جیمیل دوستان و همکاران خود، نوع دسترسی هر شخص را تنظیم کنید.

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

اشتراک‌گذاری فایل و همگام‌سازی به صورت گروهی در گوگل داکس

 

اگر قرار است همه قادر به ویرایش فایل باشند، حالت Can edit را برای همه انتخاب کنید و اگر شخصی صرفاً ناظر و بیننده است، حالت Can view‌ را برای وی در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌توان روی یک فایل آنلاین، همیشه و همه‌جا و از حساب‌های مختلف تغییراتی ایجاد کرد.

 

ذخیر‌ه‌سازی خودکار فایل :

برخلاف مایکروسافت آفیس، لازم نیست به خاطر نگرانی بابت از دست رفتن تغییرات ایجاد شده، به صورت پیاپی فایل را ذخیره کنید. از آنجایی که گوگل داکس بعد از ایجاد هر فایل آن را به صورت خودکار در گوگل درایو ذخیره کرده و همچنین بعد از اعمال هر تغییر، سریعا نسخه جدید را جایگزین نسخه قبلی می‌کند، دکمه‌ای تحت عنوان “Save” به منظور ذخیره‌سازی دستی درونش وجود ندارد.

 

تمپلت های رایگان گوگل داکس

شما می توانید از تمپلت های گزارشی، رزومه و غیره که از قبل آماده شده است استفاده کنید؛ همه این تمپلت ها کار شما را خیلی بهتر می کنند و کار شما را راحتتر می کنند.

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

 تمپلت های گزارشی، رزومه و غیره در گوگل داکس

 

ببینید دیگران چه تغییراتی انجام داده‌اند:

سندی را در گوگل داکز باز کرده و از منوی فایل گزینه See revision history را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود تا سند شما در حالت متفاوتی قرار داده شود و در سمت راست یک بخش کناری اضافه می‌شود. در این قسمت لیست زمان‌هایی که تغییرات روی سند انجام شده و کسی که آن تغییرات را اعمال کرده قابل مشاهده است. با این روش می‌توانید ببینید چه کسی تغییرات و ویرایش‌ها را روی سند انجام داده است.

 

اما علاوه بر آنچه در بالا گفته شد، می‌توانید با انتخاب هر آیتم در لیست تغییرات کنار صفحه، آن مورد را به عقب برگردانید یعنی تغییر یاد شده را نادیده بگیرید. اگر شخص دیگری که روی سند شما کار می‌کند، ساعت‌ها کار سخت شما را با تغییرات نادرست از بین برده، براحتی می‌توانید با لغو تغییرات آن شخص، فایل‌ خود را به حالت اولیه برگردانید.

 

تایپ صوتی به زبان فارسی در گوگل داکس:

تایپ کردن برای بسیاری از کاربران آن‌قدر دردسرساز و وقتگیر است که بسیاری از کاربران آرزو دارند یک نرم‌افزار صحبت‌هایشان را به‌صورت مکتوب در نرم‌افزارهای ویرایشگر متنی تایپ کند. خوشبختانه این نیاز به لطف خدمات رایگان و بسیار مناسب گوگل رفع شده و امروز کاربران فارسی زبان نیز هرجای دنیا که باشند می‌توانند بدون نیاز به صفحه‌کلید فارسی و بدون خسته کردن انگشتان خود صحبت کرده و صحبت‌های خود را به‌صورت متن تایپ شده روی صفحه‌نمایش مشاهده کنند.

این قابلیت در سرویس گوگل داک فعال شده و کاربران با استفاده از مرورگر کروم و یک میکروفن مناسب و البته دسترسی به اینترنت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. 

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

تایپ صوتی به زبان فارسی در گوگل داکس

 

دسترسی آسان به گوگل داکس از طریق گوشی و تبلت و ...:

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، گوگل داکس یک وب‌اپلیکیشن است و برای دسترسی به آن فقط اینترنت و مرورگر لازم است. اما برای استفاده‌ی بهتر می‌توان از اپلیکیشن اندروید یا iOS آن استفاده کرد که بسیار سبک و سریع عمل می‌کند. در مقابل برای استفاده کردن از Word می‌بایست مجموعه‌ی آفیس را نصب کرد که زمان زیادی می‌طلبد.

 

توجه کنید که Google Docs از طریق Google Drive نیز در دسترس است و در واقع اگر فایلی در فضای ابری گوگل درایو ذخیره شده باشد و از نوع ورد باشد، می‌توان آن را با گوگل داکس باز کرد. حتی باز کردن فایل‌های PDF و عکس و تبدیل این موارد به فایل ورد قابل‌ ویرایش نیز ممکن است.

 

سرویس گوگل داکس, آموزش گوگل داک

گوگل داکس یک وب‌اپلیکیشن است و برای دسترسی به آن فقط اینترنت و مرورگر لازم است

 

پشتیبانی از انواع فایل‌های متنی در Google Docs :

گوگل داکس قابلیت باز کردن فایل‌های مختلفی مثل docx و dox و PDF‌ و txt و برخی انواع دیگر را دارد. به علاوه اگر از گوگل داکس استفاده کرده‌اید و می‌خواهید فایل نهایی را به صورت داکیومنت Word مایکروسافت و با فرمت docx ذخیره کنید، نیازی به نرم‌افزارهای تبدیل فایل نیست. کافی است از منوی File و گزینه‌ی Download as استفاده کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/googledocs-service01-features.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()