نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به حساسیت مدیریت تماس ها برای کسب و کارهای گوناگون پس از نصب و تاسیس voip در سازمان و یا شرکت مربوطه به مدت ۱ ماه پشتیبانی رایگان ارائه خواهد شد. وانگهی یکتا از کسان متخصص (در زمینهIT) سازمان با تعلیم دقیق به عنوان ادمین سیستم و رابط با گروه نت وب گزینش خواهد شد.تخصص ما ویپ است و برای سپریدن این مهم از متخصصین این پهنه دعوت کرده و با عظم راسخ سال ها در زمینه ویپ و شبکه پیشه کرده ایم. متخصصین ما جمعی از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه هاس سراسری می باشند و از جوانان مومن و متخصص این حد و بوم سهم جسته ایم. کادر نت وب ، کادری حرفه ای و با تجربه در گویه برنامه نویسی، دشوار افزار و شبکه است.

خدمات امداد شبکه
نت وب جهت اجرای سیستمهای ویپ با پروا به اینکه صرفا در زمینه مشاوره، نصب و پیاده سازی ویپ تکاپو دارد و هیچ سودی از ساز و برگ کاربردی در پروژه نمی برد صادقانه و با آگاهی شما اقدام به خرید ساز و برگ می نماید. لذا با پروا به کیفیت ساز و برگ مناسبترین بها برای شما در عقیده گرفته خواهد شد. هزینه نصب و اجرای پروژه نیز نسبت به پروژه های IT زیاد پسندیده و محدود است.یکی از سیاستهای اصلی در نت وب، پشتیبانی همه جانبه جهت ایجاد رضایت مندی مشتری از خدمت خریداری شده است. ما بی وقفه کنار شما خواهیم ماند.

آموزش و پشتیبانی همه جانبه
با توجه به حساسیت مدیریت تماس ها برای کسب و کارهای گوناگون پس از نصب و راه اندازی ویپ در سازمان و یا کمپانی مربوطه به مدت ۱ ماه حمایت مجانی ارائه خواهد شد. همچنین گرد از افراد کارآزموده (در زمینهIT) سازمان با تعلیم ریزبین به عنوان ادمین سیستم و رابط با گروه نت وب برگزیدن خواهد شد.

سفارشی سازی ویپ

برقراری ارتباط VOIP با CRM
برقراری بستگی VOIP با برخی نرم ابزارها و مشکل افزارهای موجود در سازمان جهت راه اندازی داده سنتر (Data Center)
برنامه نویسی PHP و فراهم ساختن امکانات گوناگون جهت سهم برداری همه جانبه از VOIP بر بنیاد احتیاج سازمان
راه اندازی کال سنتر (Call Center) با فناوری ویپ
حذف خرج های تماس در شرکتهایی که دارای توضیع جغرافیایی هستند.
مشارکت و همکاری
تیم نت وب با تجربه چندین ساله در اجرای پروژه های ویپ و شبکه این امکان را دارد لغایت با کمپانی های همکار در زمینه IT مشارکت سازنده داشته باشد. و از پیشنهادات شما استقبال خواهد کرد.

راهکار شبکه و دشوار افزار

مشاوره، طراحی، پیاده سازی واجرای شبکه‌های کامپیوتری
نصب وراه‌اندازی ارتباطات شبکه بیسیم (Wireless Indoor & Outdoor )
ارائه سرورهای تخصصی وتجهیزات شبکه
طراحی واجرای اتاق سرور وData Center
مشاوره وپیاده‌سازی راهکارهای امنیت شبکه
قراردادهای پشتیبانی ونگهداری سخت انگیزه ها ومدیریت شبکه
ارائه راهکارهای بهینه‌سازی شبکه وارتباطات
راهکار امنیت اطلاعات

ارزیابی و تحلیل ریسکهای موجود
طراحی سیستم امن مدیریت تماسهای سازمان
طراحی و پیاده‌سازی سیاستها و روالهای امنیتی
آموزش کاربران درسطوح مدیریت سیستم وکاربری سیستم
خدمات گزیده تر مشتریان

در راستای ارائه خدمات بهینه باهدف برپایی وحفظ خوشنودی مشتریان راهکارهای برقراری وابستگی سر راست مشابه تلفن، ایمیل و فرم تماس با ما را جهت اخذ پیشنهادات، انتقادات و تعقیب امور مشتریان در نظر گرفته ایم و سربلندی می نماییم که ارج به مشتری سالهاست به عنوان یک ریشه-بن-بیخ در بین همگی اعضاء رعایت میگردد.

برتری های ویپ نسبت به سانترال
انعطاف پذیری در سپریدن پروژه های گوناگون و تنظیمات تحت وب
سازگاری بهتر با سیستم های کامپیوتری به دلیل انتقال صوت به چهره دیتا
عدم محدودیت در بکار گیری یک برند ویژه در اجزای سخت افزاری سیستم
جابه جایی و نقل محیط‌ زیاد ساده کاربران در سطح شرکت در روبرو روش های سنتی
مبتنی بر نرم انگیزه ها و قابل گسترش بر مبنای فعالیت کاری و گرفتن گزارش ها مختلف
موجب کاهش هزینه مکالمات بین شهری و بیرون از کشور خواهد شد به انگیزه استفاده از بستر شبکه و اینترنت
راهکارهای تلفنی بر بستر شبکه (VOIP)
VOIP (انتقال صوت بر پایه پروتکل اینترنت) که با اسم IP تلفنی نیز از آن یاد می شود، امکان استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری را برای مکالمات تلفنی فراهم می نماید. در روبرو به کارگیری خطوط تلفن سنتی ، VOIP از فن آوری دیجیتال کاربرد می نماید. ترقی شگفت انگیز تکنولوژی در تلفنهای مبتنی بر IP با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. برای سازمانها و موسساتی حائز بیش از یک شعبه که دربایستن به بیش از یک درونی در بیرون از ستاد اصلی سازمان دارند، تکنولوژی VOIP قادر است بستگی بین ۱۰۰ها شعبه آنان را استوار کند که هر کدام از این شعبات نیز خویش برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP می باشند. با سیستمهای VOIP سایر فرقی بین پرسنل این شعبات با پرسنل دفتر مرکزی کمپانی از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

VOICE OVER IP یا VOIP چیست؟
با اشاعه روز افزون شبکه جهانی اینترنت اکثر تکنولوژی‌ها برای بقا و گسترش کوشش می‌کنند خویش را به این شبکه متصل کنند لغایت بدین روش هم هزینه های خود را کاهش دهند و هم سرویس بهتر با امکانات بیشتر برای مشتریان خویش ارائه کنند. مخابرات و مکالمات تلفنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حال با توجه به این‌که بزرگ‌ترین شبکه بر اساس IP شبکه اینترنت است، به‌طور معمول از این فن‌آوری به‌عنوان منتقل کننده صدا بر روی شبکه اینترنت استفاده می‌شود. تلفن اینترنتی یا VoIP، امکان مکالمات تلفنی را روی بستر شبکه یا IP فراهم می‌سازد. سیستم‌های تلفنی VoIP نسبت به مراکز تلفن معمولی، پایداری و انعطاف بیش‌تری دارند. تلفن‌های معمولی با سیگنال‌های آنالوگ کار می‌کنند و دشواری ها زیادی را به به اتفاق دارند اما سرویس VoIP با سیگنال‌های دیجیتال پیشه میکند. بر این اساس، این تلفن‌ها با کاربری زیاد آسان‌تر، می‌توانند کیفیت به مراتب بالاتری را در اختیار کاربران پیمان دهند. از زمان نوکاری سیستم تلفن بدست گراهام بل این سیستم دستخوش تغییرات زیادی گردیده و هر روز فناوری های جدید و روش های امروزین جایگزین سیستم های قدیمی گردیده است. اشاعه دهندگان این سیستم فناوری VOIP که جزو واپسین روش های ارتباطی و انتقال صدا می باشد به علت به کارگیری فناوری انتقال صدا بر روی شبکه و به کارگیری امکانات TCP/IP و نرم افزاری با محدودیت های سیستم آنالوگ مواجه نیستند لذا مرتبا در حال تحول و نو آوری و افزودن امکانات بر روی این سرویس می باشند. این سیستم که به دلیل مزایای کثرت که به همراه دارد به سرعت در حال جایگزین شدن با سیستم های سنتی آنالوگ انتقال صدا می باشد و در آینده ای نه چندان دور بطور کامل جایگزین آن خواهد شد

Voip چیست؟
سرویس VOIP صدا را تبدیل به سیگنال دیجیتال کرده و بر روی بستر شبکه و اینترنت ارسال می کند. زمانی که شما یک عدد عادی را شماره گیری می نمایید، سیگنال قبل از رسیدن به مقصد به یک سیگنال معمولی تلفن تبدیل می گردد. سرویس Voip به شما این امکان را می دهد که مستقیما از روی رایانه شخصی، تلفن تحت شبکه، یا تلفن عادی که به تجهیزات Voip متصل است مستقیم تماس پایدار نمایید. وانگهی بر روی بستر وایرلس موجود در کمپانی یا اماکن عمومی نظیر پارکها، فرودگاه ها، رستوران و امثالهم میتوانید سر راست مکالمه را برقرار نمایید.

VoIP چگونه شغل می کند ؟
در گذشته ای نه چندان بعید ، پیشگامان پهنه های علمی به این نتیجه رسیدند که می تاب یک سیگنال را به چهره دیجیتال و در یک مسافت طولانی ارسال نمود . بدین منظور می بایست قبل از ارسال سیگنال ، آن را با به کارگیری یک مبدل آنالوگ به دیجیتال(ADC) ، تبدیل و سپس ارسال و در نقطه نهایی انتقال،با استفاده از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ(DAC) مجددا” آن را به آنالوگ تبدیل رو کرد .
فن آوری VoIP همانند آنچه اشاره گردید کار می کند . در پیش درآمد ، صدای دیجیتال شده در بسته های اطلاعاتی قرار می گیرد و پس از ارسال در مقصد مجددا” به صوت تبدیل می گردد. با ذخیره اطلاعات به فرمت دیجیتال می طاقت بر روی آنان مهار بهتری را اعمال نمایش داد . مثلا” می طاقت آنان را فشرده ، مسیر آنان را تعیین و یا آنان را به یک فرمت جدید دیگر تبدیل رو کرد .
شبکه های مبتنی‌ بر پروتکل TCP/IP از بسته های اطلاعاتی IP تشکیل می گردند که شامل یک هدر ( برای مهار ارتباطات ) و یک paylaod به هدف مبادله دیتا می باشند . فن آوری VoIP از بسته های اطلاعاتی IP به منظور جنبش در شبکه و رسیدن به مقصد نهائی استفاده می نماید .

چرا سیستم Voip؟
در حال آماده اشاعه بستر شبکه تبدیل به جزئی لاینفک از فناوری و نیازهای هر جامعه و سازمان و شرکت و …. گردیده و بستر ارتباطی از داخل هر مجموعه کوچک و کبیر گرفته تا ارتباطات بین شهری و جهانی فراهم است. با توجه به اینکه بروی همین بستر امکان برقراری سیستم Voip شدنی است دیگر نیازی به برقراری سیستمهای کهنه و سیم کشی به موازات بستر شبکه وجود ندارد و باعث تفریق خرج و دشواری ها میگردد.
مزیت سایر آن امکان برقراری پیوستگی بین نقاطی است به انگیزه پس مسافت یا شرایط فیزیکی امکان سیم کشی هستی ندارد. این سیستم براحتی بروی بستر Wireless ارتباط تلفنی شما را فراهم میکند.
از سایر امکاناتی که این سیستم برای شما فراهم میکند پیوستگی ارزان بین نقاط گوناگون بین شهری و کشوری است بصورتی که با استفاده از بستر اینترنت یا اینترانت این بستگی برقرار شده و خرج مکالمه بین شهری و بین کشوری از بین میرود.
با به کارگیری سانترال IP base به جای سانترال های آنالوگ برای مراکزی که تعداد تلفنهای درونی زیاد دارند با توجه به ارزانتر بودن این سانترال خرج بسیار کاهش میابد.

ارائه سرویس VOIP
روش‌های برقراری وابستگی تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری بستگی تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP کاربرد میشود. VoIP یک طریق برای تبدیل سیگنال‌های آنالوگ صوت به داده‌های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل میشوند.ممکن است از خویش بپرسید که این امر چگونه میتواند سودمند واقع شود. خوب، کافی است چند ثانیه درباره آن فکر کنید. اگر تبدیل سیگنال‌های آنالوگ به داده‌های دیجیتال شدنی باشد، VoIP میتواند یک ارتباط اینترنت استاندارد را به یک طریق مجازاً مجانی برای برقرای ارتباطات تلفنی در هر جای گیتی تبدیل کند. تنها کافی است هزینه ISP را بپردازید. این امر شما را قادر میکند که شرکت‌های تلفنی را به‌طور کامل کناره بگذارید.VoIP قابلیت این را دارد که روش کار سیستم‌های تلفنی را کاملاً متحول کند. شرکت‌های زیادی هستند که سرویس VoIP ارئه میدهند و پیوستگی هم در حال افزایش هستند.

با سیستم‌های VOIP به یگانه از سه طریق زیر میتوان وابستگی تلفنی استوار کرد
ATA :ساده‌ترین روش برقراری ارتباط VoIP با به کارگیری (ATA (Analog Telephone Adaptor ها که gateway هم نامیده می‌شوند، می‌باشد. این ادوات این امکان را به شما می‌دهند که از تلفن‌های آنالوگ استاندارد فعلیتان استفاده کنید.به آسانی می‌توانید Handset استانداردتان را به ATA متصل کنید، سپس ATA را به کامپیوتر یا وابستگی اینترنت خویش وصل کنید. با این کار توانا به برقراری ارتباط VoIP خواهید بود. ATA سیگنال آنالوگ را از تلفن استاندارد شما می‌گیرد و آن را به سیگنال دیجیتال حاضر برای انتقال در بستر اینترنت تبدیل می‌کند. به اتفاق بعضی ATA ها یک نرم اسباب هست که روی رایانه load می‌شود و شما را توانا می‌سازد که آن را برای VoIP با دقت پیکربندی کنید.

IP Phones :این Handset ها کاملاً مانند Handset های استاندارد معمولی است. حائز یک کانکتور RJ 45 Ethernet به جای کانکتورهای استاندارد RJ 11 هستند. نوع بی‌سیم گوشی‌های IP سرشناس به Wi-Fi می‌باشد که از شبکه‌های Wi- Fi استفاده می‌کند.این تلفن‌ها تمام نرم افزارها و دشوار افزارهای لازم برای برقراری ارتباطات VoIP را به صورت built-in دارند. مستقیمأ به روتر شما وصل می‌شوند و یک ورودی سریع و مقرون به صرفه به دنیای VoIP فراهم می‌کنند.

کامپیوتر به کامپیوتر: این روش آسانترین شیوه به کارگیری تکنولوژی VoIP است. شرکت‌های زیادی هستند که نرم افزارهای مقرون به صرف‌های ارائه می‌دهند که می‌توانید برای این نوع VoIP از آنها بهره‌گیری کنید. معمولاً تنها مبلغی که باید پرداخت کنید تنها هزینه ماهانه ISP است. تمام آنچه که بیچارگی دارید یک میکروفون، بلندگو، یک کارت صدای پسندیده و یک پیوستگی اینترنت با سرعت پسندیده است.

مزایای VOIP
ازآنجاییکه با استفاده از VoIP شما از هر جایی که به پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید، می‌توانید وابستگی برقرار کنید، کاربران می‌توانند اثناء مسافرت ATA ها یا IP Phone هایشان را به اتفاق داشته باشند و به تمام خدماتی که تلفن خانگیشان ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشند.برخی افراد از یک softphone برای دسترسی به سرویس VoIP شان کاربرد می‌کنند. یک softphone یک نرم افزار گزیده تر است که سرویس VoIP را به کامپیوتر یا laptop شما load می‌کند. این برنامه‌ها این امکان را به شما می‌دهد که از راه laptop تان از هرجای جهان که به یک پیوستگی با پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید ارتباط تلفنی برقرار کنید. بسیاری از سرویس‌های VoIP امکان بررسی Voicemail شما را از راه اینترنت و یا بدست فایل پیوستگی نامه الکترونیکی که به رایانه یا PDA شما ارسال شده است را می‌دهد.برای مدیران شبکه، سیستم تلفن VoIP به این معنی است که به جای دو شبکه فقط با یک شبکه مقابل هستند. جابجایی سیستم VoIP نیز به آسانی چهره می‌گیرد. این بدین علت است که اکثر سیستم‌های تلفن باره استفاده در شبکه VoIP دارای رابط Web بوده و به راحتی توسط مدیر شبکه قابل مدیریت هستند. فرآیند MAC(Move, Add, Change) به راحتی قابل انجام خواهد شد و لازم نیست برای هر بار انجام MAC با سرویسدهندهتان تماس بگیرید. تمام اینها به معنای خرج کمتر برای سازمان شما می‌باشد.یکی سایر از منافعی که برای شرکت‌های حائز VoIP می‌تواند وجود داشته باشد این است که شعب سازمان‌ها می‌توانند در سرتاسر دنیا پراکنده شده باشند و نیازی به مجتمع بودن آنها نیست. دلیل گسترش روز افزون از سیستم VoIP فناوری مورد بهره‌گیری در این سیستم می باشد که گسترش دهندگان و تولید کنندگان این سیم بدون محدودیت سیستم های آنالوگ امکان افزودن امکانات فراوانی را دارند. در ذیل به برخی از مزایای این سیستم اشاره می شود.

عدم محدودیت جغرافیایی :در سیستم های سنتی برای پیوست هر کاربر به مرکز تلفن نیاز به کابل کشی جداگانه می باشد. البته اگر کاربر در نقطه ای خارج از محدوده جغرافیایی دفتر باشد این امر امکان پذیر نمی باشد. در سیستم VoIP پیوستگی به مرکز از طریق شبکه می باشد. بدین معنی که در هر نقطه از گیتی که امکان برقراری وابستگی به شبکه مرکزی از راه وایرلس، اینترانت، اینترنت و هر شکل سایر ارتباطی هستی داشته باشد، امکان پیوندیدن درونی به مرکز تلفن وجود دارد. این اتصال می تواند از طریق گوشی تلفن تحت شبکه، رایانه، تلفن همراه و … اتمام پذیرد.
عدم نیاز به سیم کشی مجزا :در عصر حاضرهر دفتر، شرکت، سازمان و مجموعه ای به شبکه مجهز می باشد که برای برقراری سیستم VoIP به کارگیری بستر موجود شبکه امکان پذیر می باشد. بدین معنی که برای سیستم تلفن سایر احتیاج به سیم کشی جداگانه وجود ندارد که خود سبب کاهش هزینه و سهولت در کار می گردد.
ارتباطات رایگان:ارتباط تلفنی تحت شبکه با استفاده از طرق گوناگون ارتباطی و اینترنت اتمام می گیرد.. لذا مکالمات بدون دربایستن به عدد گیری و بصورت مجانی انجام می پذیرد.
قابلیت انتقال خطوط :با به کارگیری سیستم VoIP می توان بوق هر شهر یا کشوری را در شهر یا مملکت دیگری در کمر بستن داشت. این طریق نه فقط سبب کاهش خرج های تلفن می گردد بلکه با کمک آن می توان دفاتر مجازی در کمر بستن داشت که در دفتر اصلی پاسخگویی اتمام گیرد. از سایر استعمال های این طریق انتقال خطوط تلفن به محلی است که مخابرات امکان واگذاری خطوط تلفن را ندارد.
یکپارچه سازی :شرکت ها و سازمان هایی که حائز بیش از یک دفتر می باشند در هر مرکز خطوط تلفن یا یک مرکز تلفن جداگانه دارند. برای تماس با همدیگر باید عدد گیری کرده و بستگی پایدار نمایند و در ضمن چنانچه تماس از خارج دفتر داشته باشند و تماس گیرنده با دفتر دیگری نیز هدف مکالمه داشته باشد باید از او اراده تا شماره دفاتر دیگر را شماره گیری نماید. در سیستم مرکز تلفن VoIP همگی دفاتر در دفتر اصلی متمرکز می شوند. چنانچه کارمندان و مدیران منظور تماس با همدیگر را داشته باشند براحتی با اخذ شماره درونی می توانند با هم تماس حاصل نمایند و شخصی که از بیرون دفتر تماس گرفته است براحتی می تواند به داخلی دیگری که در دفتر دیگر پیمان دارد متصل گردد.
مدیریت ساده : در سیستم سانترال تحت شبکه مدیریت مرکز زیاد ساده می باشد. مراکز تلفن VoIP محیطی را تحت شبکه در پسندیدن کاربر قرار می دهند که از طریق آن می تواند تنظیمات را تغییر داده، کاربر اضافه نموده و یا گزارش گیری نماید.
اتاق کنفرانس :از سایر امکانات مراکز تلفن تحت شبکه اطاق کنفرانس می باشد که تعداد زیادی از کسان در درون و خارج دفتر می توانند همهنگام با هم مکالمه داشته باشند.
گسترش آسان:گسترش و اضافه نمودن کاربر در این سیستم ها زیاد آسان می باشد و همانند سیستم های سنتی نیاز به سیم کشی دوباره برای هر کاربر وجود ندارد.
امکانات افزوده: مراکز تلفن تحت شبکه حائز امکاناتی هستند که بصورت یکپارچه در برگزیدن کاربر قرار می گیرد. بسیاری از این امکانات در سیستم های سنتی قابل اضافه کردن نمی باشد و یا برای هر کدام باید قطعه و سیستم جداگانه ای تعبيه نمود.
مکالمات تصویری: مکالمه تصویری در سیستم های تلفن تحت شبکه به راحتی امکان پذیر می باشد و با استفاده از تلفن های تحت شبکه مجهز به دوربین و یا حتی نوت بوک و Webcam این فرمایش امکان پذیر می باشد.
دریافت و ارسال فکس از راه اینترنت: با استفاده از سیستم FoIP دستگاه مرکزی میتواند فکس را گرفتن کرده و آن را به آدرس شما ایمیل نماید. وانگهی از طریق اینترنت می توان به دستگاه متصل شده و از راه آن با عدد دفتر خویش فکس ارسال نمایید. این بدان معنی است که شما در هر نقطه از دنیا که باشید به دستگاه فکس خویش دسترسی دارید.در اجرای سیستم VoIP با توجه به انعطاف پذیری این تکنولوژی که در حال حاضر در گیتی به سرعت در حال گسترش می باشد روش های متنوعی را می نا پیاده سازی کرد که نیاز شما را بطور کامل پوشش دهد و بهترین کاربرد را از این تکنولوژی روز جهان برد.
انتخاب یک سیستم تلفن VOIP
اگر شما تصمیم به پیاده سازی سیستم VoIP در سازمان خود دارید، نخست مشخص کنید که کدامیک از ساز و برگ تلفنی فعلیتان را می‌توانید حفظ کنید. بدین ترتیب می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. بسیاری از سیستم‌های تلفن دیجیتال با اضافه کردن کمترین سخت اسباب و بروزرسانی نرم اسباب حائز قابلیت آدرس دهی می‌شوند.علاوه بر این شما باید مطمئن باشید که تمامی دستگاه‌های مورد بهره‌گیری شما مانند فکس، پردازشگر کارت اعتباری، سیستم‌های امنیتی و … می‌توانند به چهره یکپارچه به سیستم تلفن VoIP شما متصل شود.در پسین پیشنهاد می‌شود که هیچگاه سعی نکنید با خریدن تلفن‌های VoIP دست دوم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. به خاطر داشته باشید که VoIP یک فناوری جدید بوده و حتی شدنی است ساز و برگ مربوط به یک سال پیش هم از رده خارج شده باشند. همچنین خرج نصب چه تلفن شما نو باشد چه دست دوم تفاوتی نمی‌کند و حتی ممکن است در چهره استفاده از تلفن‌های دست دوم مجبور شوید هزینه خدمات بیشتری بپردازید.

مهم ترین ویژگی هایVOIP
کیفیت بالا و کم مانند صدای مکالمه
حداقل دیرکرد زمانی در مکالمه
پوشش تمام کشورهای جهان
وضوح و شفافیت صدا، بدون هستی خراش و بازتاب در صدا
سادگی و آسانی کاربری
قیمت پسندیده مکالمات
امکان بهره‌گیری بدون دربایستن به شماره گیری مرکز تلفن
امکان استفاده در تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر های دستی و سایر رایانه ها
قابلیت اتصال به سانترال
قابلیت بهره‌گیری چندین نفر از یک Account
جابه‌جائی آسان شماره‌های تلفنی، به این.
برای برقراری تماس‌های تحت اینترنت از هر نقطه دنیا
برقراری تماس‌های Point to Point مابین دفتر مرکزی و دفاتر نمایندگی خارج از کشور بر روی بستر اینترنت
امکان تماس با کلیه شماره‌های به‌صورت سر راست و با خرج ناچیز
امکان تماس کلیه کارکنان دفاتر و شعب با یکدیگر به‌صورت ۳ شماره‌ای و با هزینه
قیمت کمتر خدمات تلفنی به خصوص تماس‌های راه دور
حذف کد شهر
برقراری ارتباط بین دفاتر و شعب شرکتها با فناوری ویپ
یکی از بارزترین ویژگی های ویپ در سازمان ها، پیوست دفاتر، شعب و کارخانجات به دفتر مرکزی می باشد. به عبارت ساده تر همگی دفاتر شما در هر نقطه ای از گیتی که باشند بصورت یکپارچه در می آیند و علاوه بر اینکه ارتباطات بین دفاتر کاملا رایگان می گردد، شما می توانید از امکان انتقال خطوط شهری بین دفاتر استفاده نمایید و این به معنی کاهش خرج ها و سهولت در برقراری پیوستگی در سازمان ها می باشد.همچنین اگر یک سازمان حائز دفتر یا کارخانه ای در نقطه ای می باشد که امکان تخصیص تلفن شهری از راه مخابرات هستی ندارد، می توانید از راه ویپ خطوط دفاتر دیگر خود را به آنجا انتقال دهید.با توجه به درخواست ها و سفارشی سازی های گوناگون در این پهنه و جستار مربوط به انتقال خطوط از طریق ویپ و امکانات بسیاری که در این گویه موجود است

گوشی ویپ دست دوم

ارائه خدمات پشتیبانی ویپ
حتما برای شرکت و مجموعه شما هم پیش آمده که برای مدیریت تماسهایتان از وبپ کاربرد کرده اید حال یا یگانه از مهندسان کمپانی این کار را اتمام داده است و یا یک فرد یا شرکت دیگر اما احتمالاً خیلی از عملکرد سیستم راضی نباشید و یا گزارش ها و درخواستهای بیشماری که از ویپ انتظار داشتید نتوانستند برای شما پیاده سازی کنند. با اطمینان خاطر میتوانیم به شما این امید را بدهیم که نت وب با تجربه موفق خود در پیاده سازی سفارشی سازی های مورد نظر برای سیستمهای ویپ سازمانها در کنار شماست و درخواستهایتان را در کمترین زمان برآورده خواهد ساخت.

فروشگاه های اینترنتی و مشکلات مدیریت تماسهایشان
در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر فروشگاه های اینترنتی در ایران بوده ایم.با برسی چند فروشگاه اینترنتی و ساز و کارهای وابستگی با مشتریانشان و ثبت اطلاعات مشتریان متوجه شدم متاسفانه پروسه قوی و مدونی برای این مهم از سوی مدیران این گونه کسب و کار اندیشه نشده است و باعث شده با توجه به رشد مشتریانشان و تعدد تامین کنندگان آنها متاسفانه مبتلا دشواری ها متفاوتی شوند.حال شاید بپرسید که ویپ در این نوشتار چه جایگاهی میتواند داشته باشد. با توجه به خدماتی که با تاسیس ویپ میتوان به این فروشگاه ها عدل نقش ویپ زیاد پر رنگ خواهد شد.در این مطلب تنها به تیتر برخی از مشکلاتی که بر راز گذرگاه کسب و کارهای اینترنتی است اشاره مینمایم. که تمامی آنها توسط تاسیس سیستم یکپارچه ویپ VOIP و سی آر ام CRM به راحتی قابل برطرف شدن است.

۱- برپایی بستری مناسب برای پاسخ گویی به سوالات مشتریان

۲- آگاهی رسانی به مشتریانی که کالای خاصی را جاسازی کرده اند.

۳- ارائه خدمات پس از فروش مناسب بر اساس کالای خریداری شده

۴- هدایت مشتریان بر پای بست، گروه بندی کالایی باره نظر به کارشناسان فروش همان حوزه

۵- ثبت تقاضا مشتریان در ساعت غیر کاری توسط تلفن

۶- دسترسی به گزارشات متفاوت از عملکرد فروش فروشگاه و گونه ها گزارش ها متفاوت دیگر به تفکیک کالای خریداری شده و شماره موبایل مشتریان و ایمیل آنها

۷- بازاریابی تلفنی هوشمند بدون دربایستن به به کارگیری کارشناسان فروش

۸- ثبت اطلاعات مشتریان به صورت جامع و نرم افزاری بدون ستیز هاست و سایت

۹- اطلاع از سابقه ( نشانی شماره تماس کالاهای خریداری شده کالای مرجوع شده پیگیریهای انجام شده ) فرد تماس گیرنده با کمپانی به چهره هوشمند

۱۰- برگزیدن کد های ویژه به مشتریان جهت برقراری ارتباط تند با شرکت

۱۱- ایجاد بستری مناسب برای بستگی با نمایندگی های کمپانی بدون صرف خرج تلفنی

۱۲- ایجاد شرایط مناسب برای بعید کاری کارشناسان فروش و صرفه جویی مالی و منابع

۱۳- امکان گسترش ساده درونی های مجموعه و افزایش پرسنل بدون نیاز به سیم کشی داخلی جهت برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان

مدیریت فروش و خدمات پس از فروش با ویپ
گزارش توزیع تماس ها:
• شمار تماسهای پاسخ داده شده در هر روز
• میانگین/حداکثر/حداقل درازا مدت تماس در هر روز
• سررسید چشمداشت تماسهای برای استجابت دیتا شده در هر روز
• میانگین/حداقل/حداکثر سررسید چشمداشت در هر روز
• زمان انتظار تماسهای برای پاسخ داده نشده در هر روز
• میانگین/حداقل و حداکثر سررسید چشمداشت تماسها در هر روز
• تماس برای فروش و مخاطبین در هر روز
• تماس های پخش شده در هر ساعت
• میانگین/حداقل و حداکثر درازا تماسها در هر ساعت
• میانگین/حداقل و بیشینه درازا مدت انتظار تماس در هر ساعت
• پخش زمان چشمداشت مکالمه های استجابت داده شده در هر ساعت
• زمان چشمداشت برای تماسهای بی استجابت در هر ساعت
• میانگین/حداقل وحداکثر موعد انتظار تماسهای بی پذیرش در هر ساعت
• میزان فروش و مخاطبین در هر ساعت
• تماسهای پذیرش دیتا شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و بیشینه درازا مدت مکالمه در هر روز هفته
• زمان چشمداشت تماسهای پاسخ دیتا شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و بیشینه موعد چشمداشت تماسهای بی پذیرش در هر روز هفته
• میزان فروش و مخاطبین در هر روز هفته
• گزارشات ساعتی را می توان برای نصف یا یک ربع ساعت نیز تنظیم کرد.

گزارش عملکرد اپراتورها:
• تعداد اپراتورهای در دسترس
• مجموع زمان
• میانگین موعد اپراتور
• حداقل/حداکثر طول مدت دوره اپراتور
• در دسترس بودن اپراتور
• موعد اپراتور در حالت وقفه
• سررسید قابل پرداخت و غیر قابل پرداخت اپراتور
• سررسید دوره ها و وقفه های هر اپراتور
• میانگین مدت دوره هر اپراتور
• میانگین مدت وقفه هر اپراتور
• نسبت مدت هر وقفه به هر دوره
• درصد سررسید وقفه سپری شده
• میانگین وقفه در هر دوره
• تماسهای پذیرش دیتا شده (تعداد،میانگین زمان، درصد کل) برای هر اپراتور
• تماسهای پذیرش دیتا شده مربوط به گروه خدماتی
• مکان تماسهای استجابت دیتا شده هر اپراتور
• جزئیات کامل دوره وقفه اپراتور
• جزئیات کامل وقفه اپراتور
• تاریخچه دوره وقفه کامل اپراتور (تاریخچه دوره و وقفه به طور همزمان)



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

چک کردن جیمیل

 

همگی به خوبی می دانیم که جی‌میل یکی از قدرتمندترین سرویس های ایمیل محسوب می شود. با این وجود می توان با استفاده از افزونه ها (add-ons) که در بخش Gmail Labs قرار دارند آن را مفیدتر و کارآمدتر ساخت. اگر مفهوم Lab برای شما تازگی دارد و با آن آشنا نیستید باید گفت که این قسمت در واقع به عنوان بخش آزمایشگاهی محسوب می شود و جی‌میل در این قسمت امکانات جدید خود را محک می زند. آن هایی که مفید هستند به ویژگی های استاندارد جی‌میل تبدیل می شوند مانند دکمه Send  و Archive که زمانی جز بخش آزمایشی Gmail Lab بودند. اما علیرغم این که آن ها در Labها قرار دارند همیشه این شانس برایشان وجود دارد که از این قسمت خارج شوند و به عنوان ویژگی اصلی قرار بگیرند، تغییر کنند یا حتی به طور کلی ناپدید شوند و جی‌میل آن ها را از لیست Lab حذف نماید.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

جی‌میل یکی از قدرتمندترین سرویس های ایمیل محسوب می شود

 

به منظور فعال سازی هر یک از ویژگی های Gmail Lab بر روی آیکون تنظیمات (چرخ دنده) که در بالا و سمت راست پنجره جی‌میل وجود دارد کلیک کنید. سپس به بخش Settings > Labs بروید. از میان ویژگی هایی که در این صفحه لیست شده است، ویژگی مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از دکمه Enable که در روبروی قابلیت مورد نظر است، انجام دهید.

 

در نهایت بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید. در صورتی که پس از فعال کردن هر کدام از این موارد دچار مشکل شدید شما می توانید با استفاده از آدرس https://mail.google.com/mail/u/0/?labs=0 به اینباکس خود دسترسی پیدا کنید. با انتخاب این آدرس تمام ویژگی های Lab غیرفعال خواهند شد و محیط جی‌میل شما به حالت پیش فرض باز خواهد گشت.

 

در ادامه قصد داریم شما را با ۴ مورد از ویژگی های مهمی که در بخش Lab قرار دارد آشنا کنیم:

آیکون احراز هویت برای ارسال کنندگان تایید شده

کلاهبرداران اینترنتی، به خصوص کسانی که از طریق ایمیل اقدام به کلاهبرداری می نمایند همیشه در تلاش هستند تا با استفاده از ایجاد روش های جدید مردم را فریب داده و اطلاعات شخصی و مالی آن ها را بدست آورند. در حالی که هیچ جایگزینی برای شیوه های امنیتی معمول وجود ندارد، شما می توانید با افزودن آیکون احراز هویت از بخش Gmail Lab برای فرستندگانی که مورد تایید شما هستند یک لایه امنیتی اضافی ایجاد نمایید.

 

پس از فعال کردن این ویژگی یک آیکن شبیه به کلید در کنار نام فرستندگان مورد اعتماد مانند PayPal و Google Wallet قرار خواهد گرفت. در صورتی که فرستندگان، تعداد زیادی ایمیل به کاربران جی‌میل ارسال کنند و کاربران جی‌میل نیز این ایمیل ها را جز اسپم تلقی نکند در نتیجه گوگل نام این فرستندگان را در لیست فرستندگان قابل اعتماد قرار خواهد داد.  هم چنین اگر فرستندگان از پروتکل DMARC استفاده نمایند نیز نام آن ها در این لیست قرار خواهد گرفت. (استفاده از پروتکل DMARC بدان معنا است که آن ها فقط ایمیل های معتبر ارسال می کنند و هر ایمیل غیرمعتبری که توسط آن دومین ارسال می شود، رد خواهد شد.)

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

 

گوش دادن به فایل صوتی در ایمیل

کاربران می توانند از Google Voice در تمام پیام های متنی خود در تلفن های همراه استفاده کنند. بنابراین چرا چنین پیام هایی مستقیما به اینباکس شما ارسال نشود؟

پس به شما پیشنهاد می کنیم ویژگی Google Voice player in mail  را از برگه Labs فعال سازید. با انجام این کار زمانی که یک پیام صوتی در جی‌میل خود دریافت می کنید، به جای این که به صفحه جدیدی از مرورگر برای گوش دادن به فایل صوتی هدایت شوید، می توانید مستقیما آن فایل صوتی را در داخل پیام خود اجرا کنید. پس از گوش دادن به فایل صوتی آن پیام به حالت “Read” در خواهد آمد. بنابراین نیازی نیست تا بار دیگر که اینباکس خود را از طریق تلفن همراه چک می کنید، آن فایل را اجرا نمایید.

 

بازگرداندن پیام ارسال شده

مهم نیست محتوای ایمیلی که ارسال می کنیم به شدت منتقدانه و کنایه آمیز باشد یا از روی خشم و عصبانیت نوشته شده باشد. مهم این است که همه ما پس از ارسال ایمیلی که نباید آن را می فرستادیم به شدت احساس اضطراب و پشیمانی می کنیم. اگر شما نمی توانید اضطرابی که به طور ناگهانی به شما دست می دهد، کنترل کنید، ویژگی Undo Send می تواند شما را از این اضطراب و تحقیر شدن نجات دهد.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

ترفندهای جیمیل

 

در واقع این ویژگی ایمیل شما را با تاخیر ارسال می کند. این تاخیر می تواند ۵، ۱۰، ۲۰ یا حتی ۳۰ ثانیه باشد. این ویژگی مهلتی به شما خواهد داد تا با زدن دکمه Undo از ارسال پیام خود جلوگیری کنید. پس از فعال سازی این ویژگی کافی است تا از بخش Settings > General مدت زمانی لغو کردن یک پیغام را مشخص نمایید.

 

پاسخ های از پیش آماده

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده که یک پاسخ را بارها و بارها برای افراد مختلف ارسال کرده باشید. مثلا پاسخ هایی مانند “پیام شما را دریافت کردم” ، “در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود ندارد” یا ” به دلیل سفر امکان پاسخگویی نیست”. پاسخ های از پیش آماده (Canned Responses) در Google Lab این امکان را فراهم می کند تا پیغام های از پیش نوشته شده و ثابت را آماده کرده تا با یک کلیک آن ها را ارسال نمایید.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

 

زمانی که شما این ویژگی را فعال کردید، ایجاد یک پاسخ از پیش آماده نیز ساده خواهد بود. برای این منظور بر روی Compose کلیک کرده  و پاسخی که قصد دارید ذخیره کنید، تایپ نمایید. سپس بر روی فلشی که در پایین و گوشه سمت راست پنجره پیام قرار دارد کلیک کنید و از منوی ظاهر شده گزینه Canned responses > New canned response را انتخاب نمایید. برای پاسخ خود نامی انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه OK کلیک کنید. هم چنین زمانی که قصد دارید از پاسخ های آماده خود استفاده نمایید پس از انتخاب گزینه Reply به منظور پاسخ دادن به مخاطب خود، بار دیگر بر روی فلشی که در پایین و گوشه سمت راست پنجره پیام قرار دارد کلیک کنید. سپس گزینه Canned response را انتخاب کرده و از زیر منوی ظاهر شده نام پیامی که از پیش تهیه کردید را برگزینید.

 

پنجره پیش نمایش

یکی از نقاط ضعف جی‌میل این است که برای دیدن محتویات یک پیغام باید آن را باز کنید. که این موضوع باعث می شود زمانی که شما قصد دارید به سرعت در میان پیام های درون اینباکس خود جابجا شوید، وقت زیادی از شما گرفته شود. استفاده از پنجره پیش نمایش (Preview Pane) باعث می شود تا واسط کاربری جی‌میل به چند بخش تقسیم شود (ظاهری که در اکثر نرم افزارهای ارسال ایمیل تحت ویندوز وجود دارد.) و در نتیجه هم زمان با حرکت کردن در میان پیام ها، محتویات آن ها را نیز مشاهده کنید.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

ویژگی های Gmail Lab

 

زمانی که شما این ویژگی را فعال می کنید یک دکمه جدید در کنار دکمه تنظیمات ظاهر خواهد شد. از طریق این دکمه شما می توانید بین حالت پیش فرض و حالت پنجره پیش نمایش سوییچ کنید و هم چنین مشخص کنید که پنجره پیش نمایش به صوت افقی دیده شود یا به صورت عمودی.

 

Auto-advance

اگر شما عادت دارید در بازه های زمانی که خود مشخص کرده اید تعداد زیادی از ایمیل های خود را بررسی کنید (که اکثر افراد نیز همین عادت را دارند)، به جای این که هر زمان که ایمیلی برایتان رسید آن را بخوانید، این کار از جهاتی باعث صرف زمان زیادی برای شما خواهد شد. اجازه دهید کمی ساده تر این موضوع را شرح دهیم. قابلیت Auto-advance باعث خواهد شد که شما بعد از انجام عملیاتی مانند delete، archive یا mute یک ایمیل، دوباره به اینباکس باز نگردید. در واقع اگر این ویژگی را فعال کنید بلافاصله پس از انجام یکی از عملیات ذکر شده محتویات ایمیل دیگری به صورت خودکار به شما نشان داده خواهد شد. هم چنین شما می توانید با استفاده از بخش Settings > General تعیین کنید که ایمیلی که پس از عملیات مذکور نشان داده می شود، ایمیل بعدی باشد یا ایمیل قبلی شما.

منبع:click.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

نرم افزار تلگرام , ترفند جدید تلگرام

آموزش کار با تلگرام

 

با استفاده از این ترفند می‌توانید متن پیام ارسالی خود در تلگرام را مخفی نمایید. به طوری که متن به صورت پوشیده به دست دریافت‌کننده می‌رسد و وی تنها با لمس دکمه‌ی خواندن پیام می‌تواند آن را بخواند. این روش بسیار مناسب زمان‌هایی است که مایل نیستید شخص دیگری به جز دریافت‌کننده، پیام شما را بخواند یا به طور تصادفی آن را در قسمت اطلاع‌رسانی‌های شخص دریافت‌کننده مشاهده کند. این روش در حالت چت عادی قابل استفاده است و نیازی به استفاده از چت محرمانه یا Secret Chat نیست.

 

برای این کار ابتدا وارد صفحه‌ی گفتگو با شخص مورد نظر شوید.

اکنون در قسمت تایپ پیام، ابتدا عبارت زیر را عیناً تایپ نموده و سپس یک فاصله تایپ کنید:

  @hideitbot

 

بعد از تایپ فاصله، متن پیام مورد نظر خود را تایپ نمایید.

حالا با انتخاب Send covered text یا Send generic message، نوع مخفی‌سازی را انتخاب کنید تا پیام به آن صورت برای فرد مورد نظر ارسال گردد.

 

نرم افزار تلگرام , ترفند جدید تلگرام

متن پیام ارسالی خود در تلگرام را مخفی نمایید

 

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید پیام به صورت مخفی برای فرد ارسال شده است و قابل خواندن نیست.

 

نرم افزار تلگرام , ترفند جدید تلگرام

مخفی کردن متن پیام در تلگرام

 

برای خواندن این پیام، شخص مورد نظر بایستی دکمه‌ی Read را انتخاب کند. بلافاصله بعد از انتخاب این دکمه، متن پیام شما روی صفحه ظاهر می‌گردد.

 

نرم افزار تلگرام , ترفند جدید تلگرام

امکانات تلگرام

 

منبع:tarfandestan.com

 

 


:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز تارنما توسینسو . امروز میخواهیم در مورد قابلیتی به اسم PXE در BIOS سیستم که مخفف Preboot Execution Environment است صحبت کنیم. PXE بصورت " پیکسی " تلفظ می شود. و به کامپیوتر این امکان را می دهد که از راه شبکه بصورت Remote بوت شود و این در حالیست که سیستم کلاینت هارد دیسکی ندارد و از طریق یک سرور مجزا در شبکه بوت می شود و سیستم عامل روی آن نصب می شود و حاضر به کار می شود. PXE برای نخستین بار به عنوان یک فریمورک Wired for Management یا WfM بدست کمپانی Intel در سنه 1999 شناسایی شد. WfM شرکت اینتل امروز بدست Active Management Technology جایگزین شده است اما PXE همچنان ابزاری ارزشمند در نزد کارآزمودگان شبکه در سرتاسر جهان است.

pxe boot چیست؟

بوت کردن سیستم از طریق شبکه معمولا در محیط هایی انجام می شود که سیستم های کلاینت فاقد هارد دیسک هستند و این پروسه بوت از طریق روتر ها و سرور های مرکزی سپریدن می شود و سیستم های کلاینت که در اینجا به آنها Thin Client میگوییم بصورت مرکزی مدیریت می شوند. در محیط هایی با پردازش ها و محاسبات متمرکز هزینه های نگهداری کاهش می یابد و امکان افزایش امنیت شبکه و کنترل متمرکز روی سیستم های کلاینت را به ما می دهد. PXE code که بدست سیستم های کلاینت ارائه می شود سیستم های کلاینت را قادر می سازد تا بصورت ریموت Boot شوند و پیکربندی های لازم برای نصب شدن سیستم عامل روی آن اتمام شود. لازم به ذکر است که PXE code در تراشه ROM اندوخته می شود. این پروسه زمینه استفاده از پروتکل های شبکه نظیر UDP ، TFTP ، IP و DHCP را فراهم می کند. مزایای کلیدی استفاده از قابلیت PXE دربرگیرنده موارد زیر هستند :

سیستم کلاینت یا همان Workstation نیازی به هارد دیسک یا دیگر دستگاه های ذخیره سازی برای بوت شدنش ندارد.
PXE به Vendor خاصی وابسته نیست. به این معنی که میتوانید براحتی شبکه خود را گسترش دهید و همچنان از PXE کاربرد کنید.
نگهداری از سیستم های کلاینت را آسان می کند زیرا بسیاری از پیشه ها بصورت Remote انجام می شود.
ذخیره سازی متمرکز اطلاعات امنیت اطلاعات را برای شبکه فراهم می کند.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 تترینگ با بلوتوث, قابلیت تترینگ آندروید

تفاوت تترینگ و هات‌اسپات

 

Tethering و Hotspot اصطلاحاتی هستند که توسط اغلب مردم اشتباه گرفته می‌‌‌شوند. هر دوی این اصطلاحات به شبکه سازی مربوط هستند. به بیان ساده به اتصال یک دستگاه به دستگاه دیگر tethering گفته می‌شود. به همین دلیل اتصال دو دستگاه به یک دیگر با استفاده از وای‌فای، بلوتوث یا USB را می‌توان tethering نامگذاری کرد. Tethering امکان به اشتراک گذاری اتصال اینترنت از یک دستگاه به دستگاه دیگر را نیز فراهم می‌کند. از طرف دیگر، Hotspot تنها مختص وای‌فای است. یک Hotspot مکانی است که با استفاده از یک دستگاه به نام اکسس پوینت امکان دسترسی دستگاه‌های بیسیم به اینترنت را فراهم می‌کند.

 

Tethering چیست؟

اتصال یک دستگاه به دستگاه دیگر tethering نام دارد. برای مثال، اتصال یک تلفن موبایل به یک لپ‌تاپ با کابل USB را می‌توان نوعی tethering نام‌گذاری کرد. Tethering را می‌توان از طریق رابط‌های مختلف از قبیل وای‌فای، بلوتوث یا USB انجام داد. Tethering معمولا امکان به اشتراک گذاری اتصال اینترنت از یک دستگاه به دستگاه دیگر را نیز فراهم می‌کند. تمام سیستم عامل‌های تلفن‌های هوشمند مدرن قابلیت Tethering با به اشتراک گذاری اینترنت را دارند. ویندوز، اندروید و iOS امکانات داخلی را در اختیار کاربر می‌گذارند که امکان tethering از طریق وای‌فای، بلوتوث و USB را فراهم می‌کند.

 

Tethering از طریق وای‌فای که به عنوان mobile hotspot نیز شناخته می‌شود ساده‌ترين و متداول‌ترین روش استفاده از tethering است. تنظیمات و راه اندازی آن بسیار ساده است و وجود ماژول Wi-Fi در اغلب دستگاه‌های موبایل نیاز به تجهيزات اضافی برای اشتراک گذاری را برطرف می‌کند.

 

Tethering از طریق بلوتوث به دلیل کم بودن سرعت تبادل داده نسبت به وای‌فای و همچنین تنظیمات و راه اندازی مشکل‌تر آن زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما قبل از فراگير شدن وای‌فای از این شیوه زیاد استفاده می‌شد.

 

Tethering از طریق USB بسیار پرسرعت است و به دلیل قابلیت شارژ شدن دستگاه در زمان اتصال به USB دیگر نگرانی تمام شدن باتری در زمان به اشتراک گذاری نیز وجود نخواهد داشت. اما متاسفانه همه دستگاه‌ها قابلیت Tethering از طریق USB را پشتیبانی نمی‌کنند و از طرفی در هر دو سمت این اتصال به درایور یا نرم افزارهای خاصی نیاز است و به یکسری تنظیمات خاص نیز نیاز خواهید داشت.

 

Tethering معمولا از NAT برای به اشتراک گذاری اینترنت استفاده می‌کند. بنابراین در اینجا تنها دستگاهی که به اینترنت متصل است و قرار است اتصال اینترنت خود را به اشتراک بگذارد یک ای‌پی عمومی‌ دارد. سایر دستگاه‌های متصل شده به وسیله tethering از ای‌پی خصوصی استفاده می‌کنند.

 

 تترینگ با بلوتوث, قابلیت تترینگ آندروید

Hotspotها هم در مکان‌های عمومی‌ و هم در مکان‌های خصوصی استفاده می‌شوند

 

Hotspot چیست؟

یک hotspot مکانی است که امکان دسترسی به اینترنت با استفاده از وای‌فای را فراهم می‌کند. hotspot با استفاده از دستگاهی به نام اکسس پوینت ساخته می‌شود. در موارد استفاده رایج، معمولا hotspot و اکسس پوینت یک چیز در نظر گرفته می‌شوند. یک اکسس پوینت معمولا دستگاهی است که به یک روتر یا یک گیت وی که به اینترنت دسترسی دارد متصل شده است.

 

اکسس پوینت به انواع مختلفی از دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از وای‌فای به آن متصل شده و از طریق روتری که به آن متصل است امکان دسترسی به اینترنت را نیز برای این دستگاه‌ها فراهم می‌کند. در روترهای پیشرفته امروزی، روتر و اکسس پوینت در یک دستگاه واحد ادغام شده‌اند.

 

Hotspotها هم در مکان‌های عمومی‌ و هم در مکان‌های خصوصی استفاده می‌شوند. امروزه خیلی از مکان‌های عمومی‌ در سراسر دنیا مثل فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و خیلی مراکز دیگر به hotspot مجهز هستند. بسیاری از آنها خدمات دسترسی رایگان به اینترنت را فراهم می‌کنند، در حالی که برخی دیگر تجاری بوده و نیاز به پرداخت حق اشتراک دارند. امکان راه اندازی یک hotspot در خانه از طریق یک روتر بی‌سیم متصل به اینترنت نیز وجود دارد. این متداول‌ترین تکنیک برای به اشتراک گذاری اینترنت بین دستگاه‌های مختلف در خانه است.

 

صرف نظر از سخت افزار، این روزها امکان ساخت hotspot به وسیله نرم افزار نیز وجود دارد. نرم افزارهایی مثل connectify me, Virtual Router و همین‌طور ابزار داخلی سیستم عامل‌ها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با تبدیل کردن ماژول Wi-Fi در لپ‌تاپ یا تلفن هوشمند خود به یک hotspot مجازی اینترنت را به اشتراک بگذارید. به این روش از به اشتراک گذاری منابع mobile hotspot نیز گفته می‌شود و چیزی شبیه به Wi-Fi tethering است.

 

چه تفاوتی بین Tethering و Hotspot وجود دارد؟

Tethering به معنای اتصال یک دستگاه به دستگاه دیگر با استفاده از وسایلی از قبیل وای‌فای، بلوتوث و USB است که عمدتا از آن برای به اشتراک گذاری اینترنت استفاده می‌شود. Hotspot مکانی است که با استفاده از دستگاهی به نام اکسس پوینت اینترنت را برای دستگاه‌های بی‌سیم فراهم می‌کند.

Tethering اصطلاحی است که برای اتصال از چند روش مختلف مثل وای‌فای، بلوتوث و USB استفاده می‌کند، اما Hotspot معمولا به وای‌فای محدود می‌شود.

 

Wi-Fi tethering و mobile hotspot دو اصطلاح یکسان هستند. mobile hotspot با استفاده از نرم افزار ساخته می‌شود و در آن یک دستگاه مثل تلفن موبایل به یک اکسس پوینت مجازی تبدیل می‌شود.

در حالت کلی یک Hotspot نوعی دستگاه خاص به نام اکسس پوینت است که به روتر متصل شده است. Tethering نیز به اتصال بین دستگاه‌هایی از قبیل تلفن، لپ‌تاپ و کامپیوتر اشاره دارد، اما دستگاه‌های فیزیکی شبکه مثل اکسس پوینت و روتر در آن دخالتی ندارند.

 

یک hotspot (نه mobile hotspot) می‌تواند به طور همزمان اینترنت را برای تعداد زیادی دستگاه فراهم کند، اما tethering اینترنت را هم زمان برای تعداد کمی‌ دستگاه فراهم می‌کند.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/difference-tetering2-hatspot.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 نرم افزار افزودن واترمارک به عکس, اضافه کردن آنلاین واترمارک به عکس ها

نرم افزار واترمارک کردن تصاویر

 

افزودن واترمارک (متن یا علامت قرار گرفته روی تصویر اصلی) به تصاویر یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از کپی آنلاین آن بدون اشاره به صاحب تصویر است. 

درست است که از دید بسیاری، این راهکار ایده‌آل نیست و شاید در کل چندان فایده نداشته باشد،‌ ولی در هر حال امروزه این روش راه‌حل غالب است و فعلا هم خواهد بود. در این مطلب قصد داریم راه‌های مختلف اضافه‌کردن واترمارک به یک عکس، از آسان تا پیچیده را به شما معرفی کنیم.

 

راه سریع و ساده

آسان‌ترین روش برای اضافه کردن نوعی از کپی‌رایت به تصویرتان، استفاده از ابزار متن (Text Tool) در هر برنامه ویرایش تصویری است که با آن راحت‌تر هستید (حتی Paint مایکروسافت هم کار را راه می‌اندازد!) کافی است تصویر را در این برنامه باز کنید، ابزار متن را انتخاب و نامتان (یا هر عنوان دیگری) را روی آن بنویسید. این متن می‌تواند کوچک در گوشه‌ای باشد یا بزرگ و وسط تصویر می‌تواند هررنگ یا فونتی داشته باشد که می‌خواهید. همه اینها بستگی به خودتان دارد. پس از آن تصویر را ذخیره می‌کنید و تمام.

 

خروجی این راهکار ممکن است چندان قشنگ از آب درنیاید، اما در عوض سریع و راحت است. مثلا اگر می‌خواهید چند تصویر را برای انتخاب به کسی بفرستید، این روش احتمالا کفایت کند.

 

استفاده از ابزارهای آنلاین

راهکار آسان دیگری برای واترمارک‌کردن تصاویر، بهره‌گیری از ابزارهای آنلاینی مانند PicMarkr.com است. در این سایت می‌توانید تا پنج عکس را آپلود کنید (یا از منابع دیگر وارد کنید)، سپس از سه نوع واترمارکینگ موجود (متن، تصویر یا کاشی‌شده) انتخاب کنید. واترمارک متن که مشخص است، واترمارک تصویر هم زمانی است که تصویر دیگری (مانند لوگو) را روی تصویر اصلی اضافه می‌کنید.

 

البته اندازه این تصویر را باید از قبل تنظیم کرده باشید. حالت سوم هم عملا متن یا تصویری را روی کل عکس تکرار می‌کند. PicMarkr سایت بدی نیست،‌ اما ایراد اصلی آن نبود گزینه تعیین میزان شفافیت واترمارک است که کار را محدود می‌کند.

 

سایت Watermark.ws سرویس دومی است که انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد متن یا تصویر را روی هر جای تصویر که خواستید بکشید. همچنین فونت، رنگ و شفافیت تصویر نیز در این سایت امکان تغییر دارد که به کمک آن می‌توانید وضوح واترمارک را به دلخواه تنظیم کنید. این سایت بین سایت‌های مشابه، تقریبا حرفه‌ای‌ترین خروجی را به شما می‌دهد.

 

از سایت Watermarkphotos.net هم می‌توانید برای افزودن واترمارک استفاده کنید. چیزی که این سایت را از دیگران متمایز می‌کند آن است که تمام عملیات روی تصویر به‌صورت محلی انجام می‌شود و محتوای شما به سرورشان منتقل نخواهد شد. یعنی یک لایه امنیتی بیشتر برای آنهایی که نگران هستند!

 

 نرم افزار افزودن واترمارک به عکس, اضافه کردن آنلاین واترمارک به عکس ها

 واترمارک کردن تصاویر 

 

نرم‌افزارهای خاص برای واترمارک

نرم‌افزارهای متنوعی، هم رایگان و هم پولی برای واترمارک کردن تصاویر هستند که همان کار سرویس‌های آنلاین معرفی‌شده را انجام می‌دهند، اما با توجه به این‌که نیاز به آپلود و دانلود تصاویر ندارند، هم سریع‌تر هستند و هم برای وضعیت اینترنت ما گزینه بهتری به‌شمار می‌آیند!

 

نرم‌افزار Alamoon Watermark یکی از این نرم‌افزارهاست که به کمک آن می‌توانید علاوه بر واترمارک اعمال دیگری مثل برش، تغییر اندازه و تنظیم کیفیت تصویر را هم انجام دهید. این نرم‌افزار را می‌توانید از آدرس زیر دانلود کنید:

alamoon.com/

watermark-software.html

 

در کنار این برنامه، گزینه‌های دیگری مانند TSR Watermark یا uMark هم هستند که عمل افزودن واترمارک به‌وسیله آنها به‌راحتی انجام می‌شود. البته uMark در حالت عادی پولی است، ولی نسخه‌ای رایگان نیز با امکانات محدود دارد. این دو نرم‌افزار را نیز می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

watermark-image.com

uconomix.com/Products/uMark/Default.aspx

 

اما پیش از آن‌که برای دانلود این برنامه‌ها دست به کار شوید، چک کنید، ممکن است در حال حاضر هم نرم‌افزاری روی کامپیوترتان نصب داشته باشید که این امکان را داشته باشد! برنامه‌هایی مانند IrfanView یا XnView که نرم‌افزارهای نمایش تصویر محبوبی به شمار می‌آیند، در داخل خود قابلیت افزودن واترمارک به عکس را دارند.

 

استفاده از ویرایشگرهای تصویر

در حرفه‌ای‌ترین مرحله، نرم‌افزارهای ویرایشگر تصویر مانند فوتوشاپ، GIMP یا Pixelmator قرار دارند که با استفاده از آنها می‌توان واترمارکی دقیق با تنظیمات مشخص به تصویر اضافه کرد. این‌که واترمارک شما از نظر گرافیکی در چه سطحی باشد، بستگی به مهارت شما با این نرم‌افزارها دارد، ولی در پایه‌ترین حالت به این صورت عمل کنید:

 

پس از بارگذاری تصویر اصلی در نرم‌افزار، متن مورد نظر را روی آن با فونت و رنگ دلخواهتان بنویسید. حال درجه شفافیت (Opacity) را به‌میزانی تنظیم کنید که متن تا حدی در تصویر محو شود (عددی بین 40 تا 60 درصد می‌تواند مناسب باشد). در فوتوشاپ این عدد در قسمت لایه‌ها برای لایه متن قابل تنظیم است.

 

فوتوشاپ و برنامه‌های مشابه معمولا گزینه ضبط و اتوماتیک‌سازی یک عمل مشخص را هم دارند. با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانید روند افزودن واترمارک را به صورت خودکار برای حجم زیادی از تصاویر انجام دهید.

 

 نرم افزار افزودن واترمارک به عکس, اضافه کردن آنلاین واترمارک به عکس ها

واترمارک کردن تصاویر در موبایل

 

واترمارک در موبایل

گاهی می‌خواهید تصویری را در وب یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برای افزودن واترمارک به کامپیوتر دسترسی ندارید. بنابراین باید این کار روی همان گوشی یا تبلت انجام شود. یکی از بهترین و قوی‌ترین این اپ‌ها، iWatermark نام دارد که هم برای اندروید و هم iOS عرضه شده است. با این برنامه تصویرتان را انتخاب کرده و در چند حرکت ساده واترمارک مورد نظرتان،‌ چه متن و چه لوگو را به آن اضافه می‌کنید. این اپ شاید از نظر محیط چندان چشمگیر نباشد، ولی کار را راه می‌اندازد و همچنین گزینه واترمارک کردن چند تصویر به‌طور همزمان را هم دارد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/add-watermarks2-pictures.html



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مجازی سازی چیست؟
مجازی سازی به چه معنی است؟ یک کانتینر دیجیتالی (container) معمولاً برای شغل با یک سیستم عامل طراحی شده است که دارای فضاهای مشخص شده برای استفاده از منابع یک رایانه است. کانتینتر های سنتی حائز یک یکتا پردازش مرکزی (CPU) ، یک حافظه مشخص برای اندوخته سازی و یک فضای تغییر ناپذیر برای حافظه رم است. ولی وقتی مجازی سازی به میدان می اید کل چیز فرق میکند، مجازی سازی با تمام این موارد به عنوان یک استخر رفتار می کند ، پس در چهره لزوم می نا آنها را اشاعه عدل و مجدد تخصیص داد.

مجازی سازی چه کاری انجام می دهد؟
هنگامی که مجازی سازی دستور می دهد لغایت چندین سیستم عامل به طور همزمان در یک دستگاه اجرا شوند ، ترکیب سیستم ها یک ماشین مجازی (VM) نامیده می شوند. تکه اولیه دشوار انگیزه ها که یک VM روی ان پیشه می کند میزبان نامیده می شود. VM هایی که با انسجام داخل میزبان پیشه می کنند ، مهمان نامیده می شوند.

VM ها می توانند همهنگام چندین سیستم عامل را اجرا کنند که در غیر این صورت برای اجرای چند سیستم عامل دربایستن به سخت افزار جداگانه بود به عبارتی ماشین های مجازی هم در هزینه ها کاسته اند و هم بهره وری را زیاد کرده اند . می نا متعلق به برای افزودن بسیاری از سیستم عامل های مختلف به یک مهار مرکزی واحد بهره‌گیری کرد. این مایه می شود مجازی سازی برای شبکه های بزرگ سودمند باشد ، که می توانند چندین سیستم را برای دسترسی به احتیاج هایشان آنها اضافه کنند. من می توانم از VM بهره‌گیری کنم لغایت از کامپیوتر شخصی خودم استفاده کنم ، اما می توانم از یک VM بهره‌گیری کنم الی یک سرور کامل را در ان جای دهم . مجازی سازی یک سخت اسباب ساده را به یک سیستم پیچیده تبدیل می کند الی من بتوانم بدون افزودن همش مشکل اسباب های جدید و خرج های زیاد ، آن را سفارش سازی وبرای مصرف خود تعدیل کنم.

هایپروایزر چیست؟
Hypervisors در سنه 1965 و بدست ibm ایجاد شد. آنها در نخست برای تست سیستم های اشتراکی بین ماشین های مجازی باره کاربرد قرار گرفتند . اکنون ، hypervisor ها معمولاً برای اختصاص منابع سخت افزاری به ماشینهای مجازی ، که به عنوان “میهمان” در دستگاه میزبان شناخته می شوند ، کاربرد می شود.

Hypervisor ها برای کارهای مختلفی کاربرد می شود ، از آنگونه محاسبات ابری ، مدیریت سرور و برنامه های ساده در حال اجرا با سیستم عامل شما را ندارید. برای اجرای فرایندها و سیستم های عامل در ماشین های مجازی ، کاملاً جدا از سیستم اصلی خود ، می توانید از یک hypervisor استفاده کنید.

اگر مطالب مارا تعقیب کرده اید ما در مورد ابر و گونه ها ان توضیحاتی کاملی ارائه دادیم رایانش ابری متکی و متصل به مجازی است و بدون ان عملیات رایانش ابری ناممکن است. 3 لایه دشوار اسباب ، نرم افزار و “لایه” مجازی سازی هستی دارد كه به ایجاد و میزبانی ماشینهای مجازی كمك می كند. ماشین های مجازی در هاست پیشه می کنند ، که به عنوان hypervisor سرشناس است.

خود hypervisor یک نرم افزاری است که در رأس لایه مشکل اسباب نصب شده است و لایه مجازی سازی را ایجاد می کند و مایه برپایی بستری برای VM ها می شود. در واقع هایپروایزر یک نرم افزار است نه دشوار اسباب . مهم این است که مفاهیم Hypervisor را با سیستم عامل قاطی نکنید. به راستی ، سیستم عامل نیز نوعی نرم انگیزه ها است اما پیشه جداگانه خود را در پردازش و مجازی سازی دارد.

Hypervisor منابع سخت افزاری را از دشوار اسباب بیرون می کشد و آنها را به سخت انگیزه ها مجازی تبدیل می کند. hypervisor مهمترین عامل مهم در برپایی مجازی سازی است ، این همان چیزی است که لایه مجازی سازی را ایجاد می کند. نظر به اینکه برای تعامل و استفاده از مشکل افزار باید نرم اسباب نصب شود ، برای کار با مجازی سازی باید hypervisor نصب شود. نوشتار ای ک میخوانید حاصل چندین ساعت پژوهش و رسیدگی است.

Hypervisor برای چه مواردی کاربرد می شود؟
کاربرد هایپروایزر: گرد از مهمترین مزایای به کارگیری ماشین های مجازی این است که اگر یکی از آنها ویران شود ، سایر ماشینهای مجازی یا دشوار انگیزه ها اصلی یا سیستم عامل را تحت تأثیر پیمان نمی دهد. علت این است که ، اگرچه آنها از یک سخت انگیزه ها فیزیکی یکسانی بهره‌گیری می کنند ، اما منطقاً از یکدیگر متمایز هستند.

دلیل سایر استفاده از هایپر وایزر و برای ماشینهای مجازی به منظور اهداف امنیتی است.Hypervisor یک لایه اضافه بین سیستم عامل شما و عملیاتی که داخل ماشین مجازی انجام میدهید ایجاد میکند . حتی اگر اقدام به دانلود و اجرای یک ویروس در ماشین مجازی کنید دشوار اسباب و سیتسم عامل شما نگاهداشته خواهد ماند البته گذرگاه هایی وجود دارد به نام Escape که میتواند مجازی سازی شمارا bypass کند اما چنین باگ ها و اسیب هایی سریعا از طرف کمپانی ارائه دهنده ان نرم انگیزه ها رفع شده و برای ان یک وصله امنیتی ارائه میشود(شما بیچارگی نیست نگران این جستار باشید).

انواع Hypervisor
Hypervisor بر دو گونه است Type 1 و Type 2 که ما به طور گسترده در مورد هرکدام روشنگری میدهیم.

Type 1 (هایپروایزر نوع 1)
دو طریق برای نصب مجازی سازی روی سیستم هستی دارد. نخستین تکنیک نصب نرم اسباب Type 1 Hypervisor بصورت سر راست بر روی لایه مشکل انگیزه ها است. حال سوالی پیش می آید ،که آیا سخت افزار خود به سیستم عامل نصب شده روی آن در پیش درآمد احتیاج ندارد؟ در واقع مفاهیم مختلفی هستی دارد ، پروانه دهید آنها را به روشی بهتری درک کنیم.

hypervisor گونه 1 بین مشکل اسباب و ماشین مجازی قرار دارد ، که حائز سیستم عامل خاص خویش است و این بدان معناست که مشکل افزار میزبان (یک سیستم) محدود به یک سیستم عامل نمی باشد زیرا این سیستم را توانا می سازد بیش از یک سیستم عامل در ماشینهای مجازی اجرا کند . هایپرایزرهای نوع 1 معمولاً سریعتر و کارآمد تر هستند زیرا دسترسی سر راست به مشکل اسباب اصلی دارند و نیازی به لایه سیستم عامل ندارند.

انواع هایپروایزر Hypervisor

در این نوع hypervisor ، کامپیوتر یا سروری که Hypervisor به طور سر راست روی آن نصب شده است ، یک دستگاه میزبان و وانگهی هر ماشین مجازی مهمان نامیده می شود. این گونه hypervisor سیستم عامل های میهمان یا ماشین های مجازی مهمان را بر روی سخت انگیزه ها مدیریت می کند.

با داشتن یک Hypervisor Type 1 ، یک سیستم می تواند یک سیستم عامل (فرضا ویندوز) را اجرا کند و علاوه بر این کمینه یک باره از سیستم عامل های سایر ، به عنوان نمونه ، لینوکس اوبونتو، کروم او اس یا هر نسخه سایر را اجرا کند . نظر به اینکه hypervisor Type 1 مستقیم بر روی مشکل افزار شناسایی می شود ، به عنوان Hypervisor Bare Metal نیز شناخته می شود. تصویر زیر لایه های مجازی سازی هنگام به کارگیری هایپر وایزر گونه 1 (Bare Metal) را نشان می دهد.

یکی از خاصیت های استفاده از Hypervisor Bare این است که هرگونه مسائل موجود در یک VM بر روی ماشین های مجازی سایر که بر روی هایپروایزر اجرا میشوند کارایی نمیگدارد و هر کدام از یکدیگر متمایز هستند . این امر مایه می شود مشتری برنامه های مختلفی را به طور هم زمان بر روی VM ها اجرا کند و کارهای متفاوتی را اتمام دهد بدون اینکه اثری بر روی سایر ماشین های مجازی و سیستم عامل های نصب شده در ان بگذارد.هیچ چیزی بین Hypervisor و سیستم عامل وجود ندارد ، به همین خاطر Hypervisor قدرت زیادی در کنترل و به کارگیری سخت انگیزه ها دارد حتی توانا به دسترسی به uefi و نقاط دلنازک به چهره مستقیم است



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

اینترنت اکسپلورر 10, مرورگر ie

یکی از قابلیت‌های جدیدی که در نسخه‌ی 10 مرورگر IE به چشم می‌خورد، قابلیت Spell Checker یا غلط‌گیر املایی است. این قابلیت که در هنگام تایپ متون عمل می‌کند، غلط‌های موجود در متون انگلیسی تایپ شده را مشخص کرده و لغات صحیح مرتبط با هر واژه را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. در صورتی که علاقه‌ای به این قابلیت جدید ندارید در این ترفند به معرفی نحوه‌ی غیرفعال کردن آن خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا نرم‌افزار Internet Explorer 10 را اجرا کنید.
سپس بر روی آیکن Tools (به شکل چرخ‌دنده) کلیک کنید (می‌توانید کلیدهای ترکیبی Alt+X را نیز فشار دهید).
در منوی نمایش داده شده بر روی Manage add-ons کلیک کنید.
اکنون در پنجره‌ی باز شده در قسمت Add-on Types بر روی Spelling Correction کلیک کنید.
سپس از پایین پنجره تیک گزینه‌ی Enable spelling correction را غیرفعال کنید.
در نهایت بر روی دکمه‌ی Close کلیک کنید.
اکنون این قابلیت غیرفعال شده است.
برای فعال‌سازی مجدد Spell Checker می‌توانید مجدد تیک گزینه‌ی Enable spelling correction را فعال کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/internet-explorer10-checker.html



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



غیر فعال سازی اطلاع رسانی های ناخواسته در فیس بوک

همانطور که می دانید فیس بوک شما را از تمامی فعالیت های اخیر دوستان و دیگر صفحات با خبر می سازد که شما با هر بار مراجعه به حساب فیس بوک تان با لیست عظیمی از این خبرها مواجه می شوید که ممکن است تمام این اطلاع ها برای شما خوشایند نباشند و یا حتی ممکن است این اطلاع رسانی ها به صورت اتوماتیک برای شما از طرف دوستان تان ارسال شده باشند از قبیل دعوت به پیوستن به گروه و یا انجام بازی خاصی و… .

فیس بوک, ترفندهای فیس بوک

غیر فعال سازی اطلاع رسانی های ناخواسته در فیس بوک
لازم به ذکر است در صورت فعال سازی اطلاع رسانی از طریق ایمیل شما شاهد دریافت همین اطلاع ها با جزئیات بیشتری در ایمیل تان نیز می شوید. حال ما در این مطلب شما را با چگونگی سفارشی سازی دریافت این اطلاع ها در پروفایل تان آشنا خواهیم ساخت.

فیس بوک, ترفندهای فیس بوک

با استفاده از این ویژگی فیس بوک، شما می توانید دریافت اطلاعاتی نظیر ارسال نظر دوستان بر روی عکسی خاص، اطلاعات مربوط به بازی و دیگر خبرها را غیر فعال سازید. برای انجام این کار کافی است همانند شکل زیر علامت ضرب در را بر روی اطلاع مورد نظر انتخاب کنید.

بعد از انتخاب علامت فوق، حال می توانید گزینه Unfollow و یا Turn off را همانند شکل زیر به منظور خاموش کردن اطلاع رسانی برای بخش مربوطه انتخاب سازید.

فیس بوک, ترفندهای فیس بوک

غیر فعال سازی اطلاع رسانی از طریق ایمیل

به منظور انجام این کار گزینه تنظیمات حساب کاربری (Account Settings) را از حساب فیس بوک تان انتخاب کرده و سپس گزینه رخدادها (Notifications) را انتخاب کنید. هم اکنون در قسمت اطلاع رسانی های اخیر (Recent Notifications) همانند شکل زیر آخرین ایمیل های ارسال شده برای شما را مشاهده می کنید که می توانید با کلیک بر روی آیکن مربوطه همانند شکل زیر ارسال آن ها را غیر فعال سازید.

فیس بوک, ترفندهای فیس بوک

گزینه فوق برای تمام اطلاع رسانی های موجود می باشد که شما می توانید با انتخاب گزینه Edit همانند شکل زیر اطلاع رسانی های کلی مربوط به گروه ها، فعالیت های دوستان، برچسب ها و… را ویرایش کنید.

فیس بوک, ترفندهای فیس بوک

شما می توانید با یک بار اعمال این تغییرات برای همیشه از دست اطلاع رسانی های ناخواسته خلاص شوید.
منبع:hinetwork.ir

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو چیست ؟ سئو سایت چیست ؟ بهینه سازی سایت کمپانی سئو یاب با دارا بودن چندین سال تجربه در گویه سئو تارنما و بهینه سازی تارنما برای تمام موتورهای جستجو Google، Bing،Yahoo،MSN و… مفتخر به کسب بیشترین میزان خوشنودی مندی از کارفرمایان محترم می باشد . عملیات متفاوتی جهت بهینه سازی سایت باره بهره‌گیری قرار می گیرد که از وسط آنها می طاقت به White SEO یا همان سئو سفید،Black SEO یا همان سئو سیاه اشاره نمود .

ذکر این نکته در این قسمت زیاد حائز اهمیت می باشد در صورتیکه سئو سایت شما از طریق Black SEO ،سئو سیاه بهینه شده باشد موتورهای جستجو، تارنما بهینه شده با روش Black SEO را در تو لیست سیاه پیمان داده و پس از آن به سرعت رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کاهش یافته و تفریق رتبه در موتورهای جستجو سبب می گردد تا تارنما در موتورهای جستجو دیده نشود.

سئو سایت

سئو چیست؟ چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟


سئو سایت و بهینه سازی سایت در همه فرآیند های بهینه سازی سایت دربرگیرنده یک سری از اصول بنیادی می باشد که سئویاب بعد از تحویل پروژه به کارفرمایان محترم این موارد را به آنها انتقال می دهد الی در صورت لزوم بدون پرداخت خرج و با اتکا به نیروی فنی مجموعه خویش در راندمان هرچه بهتر از قدرت های خود کوشا باشند.

با توان اخذ موتورهای جستجوگر در دو دهه تازه و افزایش گرایش کاربران اینترنتی به به کارگیری این واسطه ها ، این مطلب که بیننده بتواند به جای نوشتن کامل آدرس تارنمای شما ، فقط با جستجوی کلیدواژه یا مطلبی پیوسته به آن به سایت مذبور دسترسی پیدا کند از اهمیت کثرت برخوردار شده است .

در سنه های اولیه رواج به کارگیری موتورهای جستجوگر – همانند هر پدیده نوپای دیگری – عیوب و اشتباهات فراوانی در قالب آن ها هستی داشت که سبب می شد لغایت کسان زیرک از این ناهمخوانی ها نهایت کاربرد را کرده و با فنون تخصصی و زیرکانه اما نامطلوب برای مخاطبین ( مثلاً تکرار به ظاهر بی دلیل یک کلمه ویژه یا لینک دهی های بی ثمر و نامرتبط ) خویش را در معرض دید کاربران عام پیمان دهند ، این در حالی بود که گردانندگان این نمایش نیز بیکار ننشسته و در صدد رفع این سوراخ های پر تعداد برآمدند .

وجود این عوامل به جنگی تمام عیار تبدیل شد که تا امروز نیز پیوستگی داشته و طرفین این جدال ( یعنی موتورهای جستجوگر به اخص گوگل و افرادی که متعاقب میانبری راحت برای رسیدن به صدر نتایج نمایش دیتا شده هستند ) همچنان درگیر آن می باشند ؛ چالشی که روز به روز به سود عوامل غیر انسانی و هوش مصنوعی پیشروی کرده و عرصه کار و جنبش را برای افرادی که در چارچوب آن کار و جنبش نکرده و برآنند بی نوبت به جلوی این صف برسند ، تنگ تر می کند .

در این میان ، گردآور هایی که به سئو ، بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization متوسل می شوند ، در صورتی که اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند قبل ببرند ، با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این پالایه عبور کرده و با پابرجا کردن شایستگی و شایستگیشان در مراتب بالای این نتایج می نشینند و در صورتی که به هر طریقی از این دستورالعمل ها لغزش نمایند ، متهم به بر راز کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت طاقت فرمانی سپریدن گرفته شده ، با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند .

در همین رابطه از آنجایی که گام قرار دادن در گذرگاه خواسته های گوگل امری تخصصی ، زمانبر و طاقت فرسا می باشد ، در صورتی که فرد یا مجموعه ای به تعقیب آن بوده و بخواهد در میان رقبای محلی یا بین المللی خود بهتر دیده شود ، ملزم به تخصیص موعد قابل توجهی از ساعات مفید کاریش بوده و عملاً نمی تواند هم به این امور و هم به کار و جنبش های روزانه خود برسند ، در نتیجه اینکه برداشتن این هندوانه ها با یک دست ، هیچ کدام را سالم به مقصد نمی رساند . از سویی دیگر ، استخدام وبمستری همیشگی به عنوان یک کارمند مقاوم نیز خرج های کثرت به اخص برای مجموعه های کوچک در بر خواهد داشت که چه بسا برای آنان توجیه اقتصادی نداشته باشد ، به همین علت است که تأکید کارآزمودگان امر به برون سپاری این پدیده مهم و سپردن آن به دست افراد حرفه ای در این حوزه می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

تست سلامت فایل‌ها پیش از دانلود, ترفندهای اینترنتی

تشخیص آلوده بودن فایل

 

این روزها با وجود اینترنت‌های پرسرعت، درخواست دانلود فایل از اینترنت نیز افزایش یافته و تقریبا تمام کاربرانی که به این شبکه جهانی دسترسی دارند نسبت به دانلود فایل از آن نیز اقدام می‌کنند. 

 

همان‌طور که می‌دانید وبگردی و دانلود فایل از اینترنت مستلزم رعایت نکات امنیتی زیادی است، اما یکی از مهم‌ترین این نکات، دانلود نکردن فایل از سایت‌های نامعتبر و ناشناخته است. همچنین در صورت دانلود از هر سایت شناخته شده نیز همواره توصیه می‌شود نرم‌افزارهای امنیتی قدرتمندی روی رایانه شما نصب شده باشد تا چنانچه فایل دانلودی به ویروس یا دیگر بدافزارها آلوده بود، رایانه شما آلوده نشود.

 

دوست دارید با یک روش بسیار ساده بدون نیاز به دانلود هر فایل، ابتدا آلوده یا پاک بودن آن از کدهای مخرب را بررسی کرده و در صورت اطمینان از سلامت فایل نسبت به دانلود آن اقدام کنید؟ در این شرایط نه تنها در ترافیک مصرفی اینترنت صرفه‌جویی می‌شود، بلکه در صورت تجهیز نبودن به نرم‌افزارهای امنیتی روی رایانه خود نیز می‌توانید با آرامش نسبتا بیشتری دانلود از اینترنت را انجام دهید. برای انجام این کار کافیست این مراحل را دنبال کنید:

 

ابتدا به سایت موردنظر که قصد دارید فایلی را از آن دریافت کنید، بروید.

روی گزینه دانلود یا هر جای دیگری که با کلیک روی آن عملیات دانلود فایل آغاز می‌شود کلیک راست ماوس را فشار داده و یکی از گزینه‌های زیر را باتوجه به مرورگر مورد استفاده خود انتخاب کنید (در دیگر مرورگرها نیز گزینه‌های مشابهی به چشم می‌خورد):

کروم: Copy link address

فایرفاکس: Copy link address

اِج: Copy link

 

حالا به سایت virustotal.com مراجعه کنید. (در صورت بسته بودن دسترسی به دلیل تحریم ایران، آدرس آی‌پی خود را به کشور دیگری تغییر دهید)

در میانه صفحه تب URL را انتخاب کرده و ضمن فشار کلیک راست ماوس در کادر موردنظر، گزینه Paste را انتخاب کنید تا لینک کپی شده در مرحله 2، در این بخش وارد شود.

 

تست سلامت فایل‌ها پیش از دانلود, ترفندهای اینترنتی

تست سلامت فایل‌ها پیش از دانلود

 

روی آیکون جست‌وجو که به شکل یک ذره‌بین است، کلیک کنید و منتظر بمانید تا عملیات دانلود فایل روی سرورهای Virustotal و بررسی آن به اتمام برسد.

در پایان بررسی، نتایج اسکن فایل موردنظر شما توسط حدود 65 آنتی‌ویروس قدرتمند در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

در این شرایط چنانچه بسیاری از آنتی‌ویروس‌ها آلوده بودن فایل را تشخیص دهند، باید از دانلود و اجرای آن اجتناب کنید. همچنین در صورتی‌که هیچ‌کدام آلودگی را شناسایی نکنند به احتمال زیاد فایل آلوده نیست، اما باتوجه به نبود اطمینان صد درصدی در این شرایط توصیه می‌شود ضمن رعایت نکات امنیتی از آن فایل استفاده کنید.

 

در حالت سوم نیز چنانچه برخی آنتی‌ویروس‌ها فایل را آلوده تشخیص داده و برخی دیگر آلودگی را در آن شناسایی نکردند، می‌توانید با مراجعه به تب Community و مشاهده نظرات دیگر کاربران از آلوده بودن یا نبودن فایل اطمینان حاصل کنید. البته در این شرایط نیز دانلود و اجرای فایل با احتیاط بیشتر توصیه می‌شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/test-files2-download.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

قابلیت‌های جدید گوگل, بازی شیر یا خط آنلاین

شیر یا خط به سبک گوگل

 

نوبت گرفتن برای انجام کاری در گذشته به روشهای جالبی انجام می شد و بسیاری از افراد در انجام کارهای گروهی برای اینکه چه کسی به عنوان اولین نفر کار را آغاز کند از روش های جالب و سرگرم‌کننده‌ای استفاده می کردند. این نوع تعامل برای شروع انجام یک کار آرام آرام در بین کودکان نیز رواج پیدا کرد.

 

شیر یا خط یکی از معروف ترین روش هایی است که برای شروع انجام یک کار به خصوص برای بازی های کودکانه مورد استفاده قرار می گرفت و حالا با اینترنتی شدن بسیاری از امور انجام شیر یا خط نیز در محیط وب کاملا میسر است.

 

گوگل در یکی از قابلیت‌های خود به شما این امکان را می دهد که شیر یا خط را به صورت آنلاین تجربه کنید.

 

برای این کار کافیست عبارت Flip a coin در مرورگر گوگل تایپ کنید تا پرتاب سکه انجام شده و جهت خط (Tails) یا شیر (Heads) برای شما نمایش داده شود.

 

در ادامه تصاویر این روش جالب و آنلاین را ببینید.

 

قابلیت‌های جدید گوگل, بازی شیر یا خط آنلاین

 شیر یا خط گوگل

 

قابلیت‌های جدید گوگل, بازی شیر یا خط آنلاین

شیر یا خط آنلاین

 

قابلیت‌های جدید گوگل, بازی شیر یا خط آنلاین

 

منبع:yjc.ir

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پیش تر در وبلاگ وبزی به طرح نکات طلایی سئو و چگونگی کسب رتبه های برتر در گوگل پرداختیم، اصول و الفبای کلی بهینه سازی که رعایت هر کدام از آنها می تواند کارایی بسیار مهمی در شفا سئوی تارنما شما بگذارد. احد از مهم ترین این اصول، انتخاب واژه ها کلیدی است. این واژه ها به راستی همان عبارت هایی هستند که منجر به جذب بازدید کننده از گوگل و دیده شدن در نتایج جست و جو خواهند شد. هر چقدر در برگزیدن درست این واژه ها و عبارت های کلیدی دقت اکثریت به خرج دهید، گمان کردن کامیابی تان نیز بیشتر خواهد شد.

در این نوشتار با شناسایی 8 روش کارآمد در یافتن واژه ها کلیدی، به رسیدگی و آموزش بکارگیری آنها در نگارش مطالب استاندارد و سئو شده پرداختیم. با ما به اتفاق باشید...

 

 

1. استفاده از پیشنهادات گوگل

پیشنهادات گوگل یکتا از بهترین منابعی است که می توانید برای یافتن واژه ها کلیدی ارزشمند از آن استفاده کنید. کافیست کلمه‌ی اصلی خودتان را در کادر جست و جو تایپ کرده و چشم براه پیشنهادات بمانید.

گوگل همواره به تعقیب نمایش مفیدترین نتایج و هدایت شما به آن صفحات است و سعی می کنند واژه ها پرتکرار و متداول را به شما توصیه دهد. وقتی عبارتی به احد از پیشنهادات گوگل بدل می شود، می توانیم به ارزش آن پی ببریم و نتیجه بگیریم که افراد زیادی به دنبال جست و جوی آن هستند.

هرچند که الگوریتم های گوگل در نمایش نتایج، اندک به یکی دو پارامتر مشخص نیست و شدنی است بسته به عوامل متنوع تغییر کنند، ولی مهم ترین هدفش رساندن شما به نزدیک ترین و ریزبین ترین نتیجه است که تقسیم عمده ای از این سوژه بواسطه‌ی محبوبیت و میزان جست و جوی آن تعیین می شود.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: آموزش ثبت سایت در گوگل

 

2. جست و جوهای مرتبط گوگل

است در عبارت های پیشنهادی گوگل به محض تایپ کردن یک واژه یا جمله روی صفحه نقش می بندند، ولی جست و جوهای پیوسته بعد از اینکه دکمه‌ی اینتر را تنگنا دادید، صحیح در انتهای نخستین صفحه‌ی جست و جو و زیر پسینیان نتیجه به نمایش درمی آیند.

در این تقدیر می توانید به احسان عبارات و کلمات کلیدی که مرتبط با واژه‌ی اصلی تان هستند را کشف کنید. عموما گوگل هشت عبارت مرتبط با جست و جوی شما را در این تقدیر پرتو خواهد داد.

 

جست و جوهای مرتبط گوگل


3. استفاده از ابزارهای متفاوت در یافتن کلمات کلیدی

برای تحلیل واژه ها و یافتن پیشنهادات جدید، بایسته است که از ابزارهای این دامنه استفاده کنید. توصیه ما بکار بستن همزمان چندین دست موزه و مرجع مختلف، مقایسه‌ی نتایج آن و در نهایت برگزیدن نهایی است. چرا که هر کدام از این ابزارها، بخشی از شمردن را در کمر بستن دارند و تحلیل شان شدنی است نسبت به نا و جامعه کاربران، دچار محدودیت هایی باشد. خصوصا در تحلیل رفتار کاربران ایرانی که گاهی با برخی محدودیت ها و تحریم ها دست به گریبان هستند.

وقتی تنها به بررسی واژه ها در یک دست موزه اکتفاء می کنید، احتمالا بخش عمده ای از کاربران و متعاقبا عبارات مهم زیاد زیادی را از دست خواهید داد.


Google Keyword Planner محیط‌ مناسبی برای بررسی محبوبیت واژه ها مختلف در بین کاربران و ترجیحات شان برای جست و جو نسبت به یک سوژه مشخص است، اما اگر به دنبال منابع دیگری می گردید ما این موارد را نیز به شما رهنمود می کنیم که مطالعه‌ی گزارش های هرکدام و تجمیع آمارهای توسط آمده از هر ابزار، اطلاعات فوق العاده مهمی را به شما خواهد گفت:

 

1. Keyword Tool بعنوان یک افزار مجانی و نیرومند می تواند به شما در یافتن واژه ها کمک کند. ویژگی مثبت این دست موزه پیشنهاد واژه ها طولانی ولی پر استفاده و مورد جست و جو در بین واژه های گوناگون است. کلمات کلیدی طولانی (Long-Tail Keywords) نرخ تبدیل فوقانی دارند و رقابت بر راز آن ها کمتر است. برای درک بهتر این مفهموم به مثال ذیل دقت کنید.


پیداکردن کلمات کلیدی طولانی در گوگل

 

1. Google Trends اینکه مردم در حال آماده چه چیزی را بیشتر جست و جو می کنند و از کدام کلمات بهره‌گیری می کنند، به تفکیک زبان و مناطق جغرافیایی گوناگون می توانید در گوگل ترندز ببینید.

3. شبکه های اجتماعی گذرگاه سایر پیدا کردن واژه ها مرتبط از پیشنهادات و نتایج جست و جو در یوتیوب، توئیتر یا اینستاگرام است که با پروا شمار بالای کاربران شان سنجه نکویی در تشخیص ارزش و محبوبیت یک عبارت بشمار می روند.

 

 

4. آنالیزور ها و آمارگیرها

آمارگیرها نقش مهمی در تعیین راهبرد سئوی شما ایفا می کنند. نگریستن کانال های ورودی، نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان، تحلیل رفتار آنها و... بخشی از امکانات متعددی است که آمارگیرهایی نظیر گوگل آنالیتیکس به شما ارائه می کنند.

 

پیشنهاد می نماییم این مقاله را هم بخوانید: تعلیم به کارگیری گوگل آنالیتیکس و رسیدگی شدامد سایت

 

درست است که ابزار های تحلیل گر آنلاین در درستی "همه چیز" را به شما نمی گویند یا تقسیم ناچیز گزارش هایشان کمی با تاخیر به اتفاق است، با این حال می توانید احصاء کلی از کلمه هایی که باعث شدند بازدیدکننده به سمت شما بیاید را در پنل کاربری خویش ببینید. با یافتن عبارت های اصلی که سبب شده اند گوگل مخاطبان را به سایت شما ارجاع دهد، به ریشه‌ی ارزشمندی دست می یابید که مانور دادن روی همان کلمات، می تواند ترافیک اکثریت نیز به سمت شما بکشاند.

 

پیشنهاد می کنیم این نوشتار را هم بخوانید: 7 تدبیر پابرجا کردن شده برای افزایش ترافیک فروشگاه آنلاین شما

 

هرچند کلماتی که از طریق می یابید، الزاماً هدف اصلی شما نیستند و ممکن است به یک صفحه‌ی مشخص از سایت شما نیز منجر نشود. ولی در هرحال برایتان بازدیدکننده می فرستند و این ارزش دارد. برای مثال یک جست و جو را در نظر بگیرید که صفحه ای تحت آن عنوان هستی ندارد و گوگل تنها به نمایش چند نتیجه پیوسته اکتفا می کند. شما بعنوان یک تولید کننده درونمایه با استفاده از این فرصت و نگارش مطلبی با همین عنوان و حول همین موضوع، می توانید بازدیدکنندگان بسیاری به سوی خویش سرازیر کنید.

 

چگونگی یافتن کلمه کلیدی

 

5. بررسی گزارش تبلیغات

اگر کمیپن تبلیغات کلیکی (PPC) در گوگل ادز دارید، گزارش های آن از نرخ کلیک و عبارات ارجاع شده بهترین و قابل گواهمندی ترین مرجع برای نگریستن وضعیت تان خواهند بود. گوگل ادز اطلاعات به مراتب دقیقی تری نسبت به گوگل آنالیتیکس و دیگر آمارگیرها به شما ارائه می کند و خواهد گفت کاربران نسبت به چه عبارت هایی میل بیشتری اثر داده اند و کدام کلمات، واژه ها کلیدی و ارزشمندی به حساب می آیند.

از تعداد کلیک های هر کدام از مواردی که برای تبلیغات درنظر گرفته اید، می توانید در برگزیدن تیتر ها و توضیحات مطالب هم کاربرد کنید و سئوی ارگانیک خویش را بهبود ببخشید. همان چیزی که آمارگیرها تقریبا در ارائه‌ی ریزبین آنها اهمال می ورزند :)

 

 

6. بررسی سایت های پرسش و پاسخ

جمله های سوالی نیز می توانند ایده‌ی نکویی برای تیتر اصلی یک مطلب یا واژه ها کلیدی آن باشند. تارنما های زیادی هستی دارند که کاربران در آنها به پرسش و پاسخ درباره موضوعات گوناگون مشغول هستند. سایت هایی همانند Ask ، Yahoo Answers ، LinkedIn Answers یا مثال های درونی که با یک جست و جوی اختصار می توانید آن ها را پیدا کنید.

سوالاتی که در این وب سایت ها مطرح می شود، عبارت های بلند تری بوجود می آورد که امکان چشم وهمچشمی را برای شما ساده تر می کند. در این شرایط احتمال کامیابی شما در رسیدن به صدر نتایج جست و جو نیز افزایش می یابد.

نکته حائر اهمیت توجه به میزان بازدید صفحه و شمار استجابت ها و نظرات تألیف شده نسبت به یک پرسش است که می تواند معیاری از کل گیر بودن و محل بحث بودن آن سوژه باشد. در عقیده داشته باشید که همه آنچه که به عنوان سوال در این سایت ها مطرح می شوند، پسندیده شما نیستند و چه بسا از عقیده گوگل نیز ارزشی نداشته باشند. وظیفه شما رسیدگی جوانب گوناگون این امر است. می توانید میزان محبوبیت یک عبارت را با مقایسه سوالات مشابه بدست آورید یا با جایگزینی کلمات هم معنی، متداول ترین جست و جو ها را پیدا کنید.

 

 

7. نگاهی به ویکی پدیا داشته باشید

ویکی پدیا بعنوان بزرگترین ادب نامه‌ی آزاد، مرجعی شناخته شده برای مخاطبان اینترنت در سراسر گیتی به آمار می آید. با هستی کاربرمحور بودن، دقت و کوشش نویسندگان و اعضای ارشد این گردآور در بررسی مقالات، باعث شده تا صفحات ویکی پدیا، استاندارد و بیشتر جزو برترین نتایج جست و جوی گوگل باشند.

توجه به تیتر گزینش شده (Title) ، توضیحات (Description) و همچنین تگ های عنوان (Headings) بهره‌گیری شده در هر مقاله، می تواند به شما در برگزیدن درست تر کلمات و عبارات کلیدی کمک کنند و ایده های خوبی در نگارش به شما دهد.

همچنین تقدیر "جستارهای وابسته" در انتهای هر مقاله، چندی صفحه‌ی همانند را به شما پرتو می دهد که می توانید از آنها در پیدا کردن زنجیره ای از اصطلاحات پیوسته استفاده کنید.

سئوی ویکی پدیا

 

8. ذیل عقیده دریافت رقبا

برای انتخاب بهترین کلمات، همواره رفتار رقبا را رصد کنید و نتایج جست و جوی واژه ها مرتبط با پیشه خودتان را بررسی کنید. برای آغاز کلمه ای با درازا نسبتا کوتاه را گزینش کرده و نخستین نتایج گوگل را نگریستن و تحلیل کنید. به نحوه‌ی چینش تیترها و چگالی واژه ها کلیدی در یک پاراگراف یا یک دسته از صفحه پروا کنید.

اگر پیشه شما در حوزه‌ی پوشاک است، با جست و جوی عبارت های کلی نظیر "خرید پوشاک مردانه" یا "خرید اکسسوری مردانه" نتایج جست و جو ها را نگاه کنید و از آنها در جهت درمان خودتان، مدل (اروپایی) بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

کمپین های تبلیغاتی اینترنتی, ایده های کمپین های تبلیغاتی

کمپین‌های تبلیغاتی معمولا با هدف استفاده در یک دوره مشخص تولید می‌شوند

کمپین تبلیغاتی یک دسته تبلیغ است که حول یک پیام متمرکز شده اند. در کمپین تبلیغاتی از مجاری مختلف بازاریابی برای رساندن این پیام استفاده می‌شود. همچنین زمان بندی برای این کمپین ها بسیار مهم است.

 

کمپین تبلیغاتی یک سری از پیام‌های تبلیغاتی است که یک ایده و تم مشترک را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارند و یک ارتباط بازاریابی یکپارچه را تشکیل می‌دهد. ارتباط بازاریابی یکپارچه (IMC)، پلتفرمی است که در آن گروهی از افراد می‌توانند ایده‌ها و عقاید خود را به یک اصل رسانه‌ای بزرگ تبدیل کنند. کمپین‌های تبلیغاتی از کانال‌های رسانه‌ای متنوع در یک چارچوب زمانی خاص استفاده می‌کنند تا مخاطبان را بشناسند و آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.

 

تم کمپین، پیام اصلی است که مخاطبین آن را حین انجام فعالیت‌های تبلیغاتی دریافت می‌کنند. تمرکز اصلی کمپین بر تم است که انگیزه اصلی فعالیت‌های مجموعه تبلیغات فردی و ارتباطات بازاریابی را تعیین می‌کند. کمپین‌های تبلیغاتی معمولا با هدف استفاده در یک دوره مشخص تولید می‌شوند. اما بسیاری از آن‌ها موقتی هستند چون بعد از مدتی مشخص می‌شود که مؤثر، رقابتی و ترکیبی از عناصر بازاریابی نیستند.

 

کمپین های بازاریابی به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا بهترین استراتژی های پیشبرد فروش را برای محصولات و خدمات شرکت شناسایی کنند. چه پیشنهاد محصولات یا خدمات بدهید یا برنامه ای برای ترفیع محصول خود داشته باشید، کمپین بازاریابی می تواند شما را از طریق فرآیندها هدایت کند.

 

قبل از اینکه کمپین تبلیغاتی خود را گسترش دهید، باید جایگاه شرکت خود را در بازار و جایگاهی که می خواهید به آن دست یابید را مشخص کنید. سپس کمپین تبلیغاتی خود را به گونه ای طراحی کنید که ارزش ها، ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات شما قبل از برگزاری کمپین حفظ شده و حتی افزایش یابد.

 

کمپین های تبلیغاتی اینترنتی, ایده های کمپین های تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی پیام‌های تبلیغاتی است که یک تم مشترک را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارند

 

انواع کمپین های تبلیغاتی :

Generic Ad : تاکید روی نوع محصول نسبت به برند

تاکید روی ارائه دهنده ی محصول ندارد به جای آن روی منابع کلی محصول و فوائد آن تمرکز دارد.

 

Product Ad: تمرکز روی نمایش منافع و مزیت های محصولات قیمت ، ارزش و کارکرد محصول

 

Brand Ad : تاکید روی برند محصول(ممکن است اشاره ای کوچک به محصول داشته باشد یا نه) اساس Brand Ad بر ساخت تصویر ذهنی برای برند می باشد برای کل محصولات پیشنهاد واجد ارزش با استفاده از ساخت تصویر ذهنی خوب برای برند.

 

Co-operative: تبلیغات و پروموش هایی که در مدت محدود با پیشنهادات خاص از لحاظ قیمتی و یا خریدهایی با هدیه ارائه می شود.

 

Retail Ad : پیام هایی که براساس برندهای موجود یا محصولات موجود که ارزش ذره ای توسط فروشگاه خرده فروش پارکینگ رایگان یا فروشگاهی ۲۴ ساعته با کافه رستوران و…

 

Range Ad: تبلیغ محدوده ی کامل از محصولات

تمام محصولات برند یک تبلیغ نمایش داده می شود.

 

Corporate  Advertising: تبلیغ شرکت ( تولیدی ، خدماتی یا بازرگانی)

همچنین برای شرکت های مالی برای ارائه خدمات مالی جدید یا رونمایی از فرصت سرمایه گذاری جدید یا به دست آوردن مشتریان جدید

 

Direct Response Ad : تبلیغات مستقیم از تولید کننده یا توزیع کننده بدون واسطه خرده فروش و عمده فروش

 

Public–Service Ad: یک تبلیغ غیرتجاری برای بالا بردن آگاهی مردم از یک مشکل خاص یا فرهنگی یا …

 

کمپین های تبلیغاتی اینترنتی, ایده های کمپین های تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی زیر مجموعه از کمپین بازاریابی است

 

تفاوت کمپین تبلیغاتی با کمپین بازاریابی :

کمپین تبلیغاتی یعنی استفاده از استراتژی تبلیغات و انتخاب یک رسانه درست برای انتقال پیام برند، سپس ساخت یک فرآیند تبلیغی برای معرفی محصول و ترغیب مخاطبان برای خرید محصول.

 

کمپین تبلیغاتی بنا به شرایط شرکت اعم از منابع مادی، مزیت های رقابتی محصول و خوشنامی برند، طوری رنگ آمیزی شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد که لذت استفاده از محصول را بزرگ نشان دهد به گونه ای که با نمایش چند باره آن مخاطب ناخودآگاه تصمیم می گیرد.

 

در طرف دیگر کمپین تبلیغاتی زیر مجموعه از کمپین بازاریابی است از مطالب بالا متوجه شدیم کمپین تبلیغاتی صورت نمی گیرد مگر آنکه بازار هدف شناخته شده، اطلاعات کامل راجع به محصولات بدست آمده، مزیت های رقابتی آشکار شده و برنامه هایی برای معرفی برند صورت گرفته باشد.

 

در کمپین تبلیغاتی از رسانه برای افزایش فروش و معرفی یک محصول استفاده می شود اما در کمپین بازاریابی مجموعه از استراتژی های بازاریابی صورت می گیرد تا مخاطب علاوه بر اینکه از برند و محصولات شرکت آگاه شود به استفاده از سبد محصولات شرکت نیز ترغیب شود.

 

در کمپین بازاریابی قرار نیست با رنگ و لعاب دادن تیزر تبلیغاتی ساخت چرا که در اصل در کمپین بازاریابی تصمیم می گیریم که کمپین تبلیغاتی چه طور و با چه هزینه ای انجام دهیم .

برای رسیدن به اهداف کمپین بازاریابی می توان از استراتژی های مختلفی همانند بازاریابی رو در رو،هدایای تبلیغاتی ،برنامه های تفریحی و تشویقی،شرکت در مناسب های ویژه و نمایشگاه و … استفاده کرد.

 

کمپین های تبلیغاتی اینترنتی, ایده های کمپین های تبلیغاتی

تصاویر و ویدئو راحت تر در ذهن و حافظه مخاطب باقی می مانند

 

نکاتی برای  اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق

بازار هدف خود را بررسی کنید :

ممکن است شما از انواع روش‌های تبلیغات آنلاین استفاده کنید، اما اگر بدون هدف و استراتژی عمل کنید، فقط کاربران را گیج و بودجه خود را هدر داده‌اید. بنابراین بازار هدف خود را بررسی و شخصیت مخاطبان مورد نظرتان را تعریف کنید. پس از تقسیم بندی آنها می‌توانید تبلیغات تاثیری‌گذاری داشته باشید.

 

مزیت رقابتیتان را پررنگ تر جلوه دهید:

یکی از کلید های موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی تاکید بیشتر بر موفقیت های شرکت است- آن دسته از عواملی که موجب مزیت رقابتی شرکت گردیده است.- بسیاری از کمپین های تبلیغاتی هوشمندانه اجرا می گردند اما در معرفی صحیح مزایا و ویژگی های برتر محصول یا خدمت شکست می خورند.

 

کمپین های تبلیغاتی اینترنتی, ایده های کمپین های تبلیغاتی

یکی از کلید های موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی تاکید بیشتر بر موفقیت های شرکت است

 

باید هزینه نمایید تا درآمد کسب کنید:

راه های فراوانی برای پس انداز پول های شرکت وجود دارد اما کمپین تبلیغاتی جای مناسبی برای صرفه جویی در هزینه ها نیست؛ چرا که این امر مستقیما بر فروش و سودآوری شرکت تاثیر می گذارد.

 

وب‌سایت خود را آماده نگه دارید :

ماموریت اصلی همه روش‌های تبلیغات آنلاین، اطلاع رسانی و هدایت کاربران به صفحه فرود مشخص شده است. به همین دلیل باید سایت خود را برای پذیرایی از کاربران ورودی آماده کنید. رعایت نکات تجربه کاربری در کنار طراحی گرافیکی خوب و سرعت بارگذاری مناسب از جمله مواردی است که باید به آن اهمیت دهید.

 

تصویر برندتان را در ذهن ها ثبت نمایید:

کمان لوگوی مک دونالد را حتی در شرایطی که یک فرد با سرعت بالا در حال عبور از یک بزرگراه باشد تشخیص می دهد. محصولات بسیار زیادی هستند که از طریق لوگو یا بسته بندیشان به سرعت در ذهن افراد شناخته می شود. متاسفانه بسته بندی مقوله است که اکثر شرکت های ایرانی در آن ضعیف عمل نموده اند.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/online-advertising2-campaigns.html



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

موقعیت های بسیاری وجود دارد که در آن بروزرسانی صفحه به طور مداوم سودمند است، یک حراج سایت eBay یک مثال خوب است. شما می توانید یک افزونه برای کروم اضافه کنید که به طور خودکار صفحه شما را بروزرسانی می کند.

 

مراحل :

 

بروزرسانی صفحه کروم, رفرش کروم

 

عبارت "auto refresh chrome" را در Google جستجو کنید. بر روی یک افزونه که در لیست وجود دارد مانند "Easy Auto Refresh" کلیک کنید.

 

بروزرسانی صفحه کروم, رفرش کروم

 

روی «Add to Chrome» در گوشه بالا سمت چپ کادر پس زمینه خودکار کلیک کنید.

 

بروزرسانی صفحه کروم, رفرش کروم

 

دکمه "Add" را فشار دهید تا شروع به نصب افزونه refresh کند.

 

بروزرسانی صفحه کروم, رفرش کروم

 

روی آیکون فلش دایره ای که در کنار نوار آدرس وب در Chrome قرار دارد کلیک کنید.

 

بروزرسانی صفحه کروم, رفرش کروم

 

هنگامی که می خواهید ویژگی تازه سازی را شروع کنید، دکمه سبز "Start " را فشار دهید. طول زمان بین رفرش شدن صفحه در سمت چپ نشان داده شده است. نماد با فلش های دایره ای سبز روشن می شود و تا زمانی که شما آن را متوقف کنید، صفحه را در فاصله زمانی انتخاب کنید. با کلیک کردن بر روی آیکون دوباره آن را انجام دهید و سپس دکمه «Stop» را کلیک کنید.

 

نکات :

اطمینان حاصل کنید که شما چرخه تازه سازی را متوقف کنید اگر نتایجی را که می خواهید، مانند صفحه ای بیابید که در آن می خواهید پیشنهاد دهید. در غیر این صورت ممکن است نتایج را از دست بدهید.

 

هشدارها :

مراقب باشید که سایت هایی را که استفاده می کنید، تازه ای داشته باشید، زیرا برخی ممکن است هشدارهایی در مورد چنین فعالیت هایی داشته باشند، زیرا پهنای باند خود را استفاده می کنند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/automatically-refreshpage02-chrome.html



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()