نوشته شده توسط : ساحل

چگونه روی محصولات اینستاگرام تگ قیمت بگذاریم؟
راضیه حلاج 2020-06-15 41,161 احضار این مطلب در 5 دقیقه
تگ خرید فرآورده در اینستاگرام
اینستاگرام در بروزرسانی های بازپسین با افزودن قابلیت های فروشگاهی امکان فروش محصول از راه این پلتفرم را برای کسب و کارهای حقیر و کبیر فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید با اضافه کردن تگ بها در اینستاگرام محصولات خویش را قیمت گذاری کنید. پیش از این فقط مسیر برای هدایت کاربران اینستاگرام به خرید فرآورده قرار دادن لینک تارنما در استوری بود که نیاز به شمار دست کم 10 هزار فالوور داشتید. در ضمن افزودن لینک به بیو اینستاگرام هم ایده چندان نکوداشتن نبود و کاربران برای خرید محصولات شما مراحل طولانی را باید طی می کردند.
خوشبختانه با افزودن تگ محصول در اینستاگرام کاربران با یک لمس ساده می توانند اقدام به خرید محصولات شما بکنند. تگ فرآورده اینستاگرام یک مسیر عالی برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش فرآورده بشمار می رود. اما دقت داشته باشید برای به کارگیری این قابلیت باید در یکتا از کشورهای مورد تایید، حساب اینستاگرامی داشته باشید. در حال حاضر این قابلیت برای 46 کشور پرکار شده است. در این آموزش از میزبان فا مگ به شرح گسترده این موضوع خواهیم پرداخت.

موضوعاتی که در این جلسه آموزشی باره بحث و بررسی قرار می گیرند:

چگونه در اینستاگرام تگ بها بگذاریم؟
شرایط لازم برای قرار دادن تگ قیمت در اینستاگرام
مزایای تگ خرید اینستاگرام
آموزش گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام
سوالات متداول در ارتباط با تگ فرآورده در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام تگ بها بگذاریم؟
همان طور که می دانید در تعلیم های قبلی یاد گرفتیم که چگونه افراد را در اینستاگرام تگ کنیم؟ جالب است بدانید علاوه بر تگ کردن افراد روی پست ها امکان تگ کردن بها محصولات خویش را نیز خواهید داشت. نما تگ قیمت محصولات روی پست های فروش اینستاگرام همانند پست هایی است که کسان روی آن تگ شده اند. تصور کنید یک پیج فروش دارید و رغبت دارید محصولات خویش را معرفی کنید حال که اگر قابلیتی هستی داشته باشد که به واسطه آن بتوانید قیمت فرآورده را روی پست تگ کنید زیاد جذاب و کاربردی خواهد بود. تگ بها روی پست های ویدویی قابلیت درج شدن ندارند اما برای پست های تصویری شناسایی محصول توصیه می شود. در تصویر پایین مثال ای از تگ قیمت فرآورده روی یک فرآورده اینستاگرامی را تماشا می کنید. چنین تکنیکی علاوه بر جذابیت منجر به فروش بهتر خواهد شد چرا که پیج شما به چهره حرفه ای تر جلوه خواهد کرد.

چگونه در اینستاگرام تگ قیمت بگذاریم؟

شرایط لازم برای پیمان دادن تگ قیمت در اینستاگرام
در گرد از کشورهای باره تایید اینستاگرام حساب اینستاگرام داشته باشید.
دارا بودن یک سایت فروشگاهی برای محصولات فیزیکی (محصولات دیجیتالی و خدماتی حمایت نمی شوند.)
دارا بودن صفحه بازرگانی در فیس بوک
اتصال صفحه تجاری فیس بوک به حساب تجاری اینستاگرام
برای فعال سازی فروشگاه اینستاگرام بیچارگی به تایید از سوی اینستاگرام دارید.
نکته: امکان به کارگیری تگ فرآورده اینستاگرام در پست های ویدیویی هستی ندارد.

مزایای تگ خرید اینستاگرام
درج تگ بها فرآورده در اینستاگرام برتری های متعددی دارد از آنگونه مهم ترین آن ها می طاقت به افزایش فروش، حرفه ای تر عمل کردن و وانگهی ارائه محتوای وب اشاره نمود. در پیوسته به بازرترین خاصیت های این قابلیت جذاب می پردازیم:

کوتاه شدن پروسه خرید آنلاین از اینستاگرام
امکان فروش سر راست محصول از اینستاگرام
امکان نمایش ویترینی از محصولات در اینستاگرام
افزایش فروش محصولات
آموزش قراردادن یا تگ قیمت در اینستاگرام
خبر خوب این است که شما می توانید روی پست های قدیمی هم تگ خرید محصول در اینستاگرام را اضافه نمایید. علاوه بر این هر کاربری در اینستاگرام بدون هیچ محدودیتی می تواند از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استفاده کند و برای اضافه کردن تگ بها نیاز به شمار فالوور بالا نخواهد داشت. فعال سازی تگ محصول اینستاگرام دربرگیرنده 8 مرحله ساده است که در پیوسته به شرح مفصل آن می پردازیم.

1. حساب اینستاگرام خویش را به حساب تجاری تبدیل کنید.
برای ساخت فروشگاه و استفاده از تگ فرآورده در اینستاگرام لازم است اکانت اینستاگرام خویش را به اکانت بازرگانی تبدیل کنید. برای سپریدن این پیشه نوشتار چگونه حساب اینستاگرام خویش را به بیزینس اکانت تبدیل نماییم را مطالعه کنید.

2. در کشور مورد تایید اینستاگرام باشید.
در حال آماده تگ فرآورده اینستاگرام برای همه کاربران در دسترس نیست گذاشتن تگ خرید در اینستاگرام و نظر به اینکه اینستاگرام این خاصیت را برای برخی از کشورها ارائه دیتا برای پرکار سازی و استفاده از این قابلیت اینستاگرام لازم است در احد از کشورهای باره تایید اینستاگرام باشید. لیست کشورهایی که هم اکنون می توانند از این قابلیت بهره‌گیری کنند در پیوستگی آورده شده است.

کشورهای باره تایید اینستاگرام
بریتانیا هلند پرتغال فنلاند لتونی
فرانسه سوئد لهستان لیتوانی
ایتالیا سوئیس رومانی مکزیک
اسپانیا دانمارک قبرس آرژانتین
آلمان بلژیک نروژ کرواسی
مجارستان بلغارستان پرو اسلوونی
آفریقای جنوبی جمهوری چک مجارستان لوکزامبورگ
اتریش ایرلند اروگوئه برزیل
هلند یونان اکوادور مالت
کره استرالیا ژاپن پاناما
دومینیکن نیوزیلند پاراگوئه اروگوئه
اکوادور بلیز
3. اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.
اطمینان حاصل کنید که از واپسین نسخه اینستاگرام استفاده می کنید. برای بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام به گوگل پلی مراجعه کنید.

4. حساب اینستاگرام خویش را به تقسیم تجاری فیس بوک اضافه کنید.
در فیس بوک یک صفحه بازرگانی برای کسب و کارتان ایجاد کنید و از راه گزینه link Accounts اکانت اینستاگرام خود را به صفحه تجاری فیس بوکتان متصل نمایید. برای ایجاد صفحه بازرگانی در فیس بوک مراحل زیر را تعقیب کنید:

در بالای صفحه روی گزینه create و بعد گزینه page کلیک کنید.
چگونه در اینستاگرام تگ بها بزاریم؟
در صفحه نمایش داده شده گزینه Business or Brand را برای ساخت پیج تجاری برگزیدن نمایید.
اکنون نام و تقسیم بندی پیج بازرگانی خود را وارد نمایید.
تگ فرآورده اینستاگرامپس از اتمام مراحل بالا پیج بازرگانی شما ساخته می شود. حال لازم است اکانت شما به فیسبوک متصل شود. به قصد اتصال حساب اینستاگرام به فیس بوک آموزش پیوستگی اینستاگرام به فیس بوک را مطالعه نمایید.
5. کاتالوگ محصولات خویش را در فیس بوک ایجاد کنید.
در پیوستگی برای داشتن قابلیت تگ قیمت، لازم است پروفایل کسب و کار خویش را به یک کاتالوگ از محصولاتتان در فیس بوک متصل نمایید. مراحل برپایی کاتالوگ فرآورده در فیس بوک زیاد ساده است:

ابتدا یک فروشگاه فیس بوک ایجاد کنید.
برای اتمام این شغل به گذرگاه Settings → Template and Tabs بروید.
تگ خرید فرآورده در اینستاگرام
اکنون در سمت راست صفحه گزینه settings روبرو تب shop را انتخاب نمایید و روی لینک ظاهر شده ضربه بزنید.
تگ خرید محصول در اینستاگرام
سپس در صفحه شاپینگ محصولات خویش را به فروشگاه تان اضافه نمایید. برای سپریدن این شغل روی دکمه add product کلیک کنید و فرآورده خود را به همراه اطلاعات آن وارد نمایید.
نکته: در صورتی که محصولی را به اشتباه شناسایی کردید می توانید آن را ویرایش و یا حذف نمایید.
پس از افزودن فرآورده باید چشم براه تایید فرآورده از سوی فیس بوک باشید. چنانچه فرآورده شما تایید نشد اطلاعات آن را کمی ویرایش کنید.
نکته: پروا داشته باشید پیش از وارد کردن فرآورده لازم است واحد پول و روش پرداخت فرآورده را مشخص نمایید.
6. صبر کنید لغایت فروشگاه اینستاگرام شما تایید شود.
پس از اتمام مراحل فوق در خاتمه باید صبر کنید تا فروشگاه شما بدست اینستاگرام تایید شود. در چهره تایید فروشگاه توسط اینستاگرام در اپلیکینش اینستاگرام با پیغام start tagging product on instagram روبرو می شوید.

همچنین در صورتی که تگ فرآورده اینستاگرام برای شما پرکار شود در هنگام انتشار پست در بخش کپشن گزینه tag product در پایین tag people افزوده می شود. اگر هنوز این گزینه را تماشا نمی کنید احتمالا حساب شما هنوز در حال رسیدگی است و روند رسیدگی حساب شدنی است لغایت چند روز درازا بکشد.

چگونه در اینستاگرام تگ قیمت بگذاریم؟

نکته: امکان استفاده از تگ محصول و تگ اکانت به صورت همهنگام در یک پست وجود ندارد.

7. اضافه کردن تگ فرآورده در اینستاگرام
برای افزودن تگ خرید در اینستاگرام در هنگام انتشار پست در مرحله واپسین،انجام گزینه tag product را انتخاب نمایید.

نکته: در نظر داشته باشید تنها محصولاتی را می توانید به تگ خرید اضافه کنید که پیشتر در صفحه بازرگانی فیس بوکتان معرفی کرده باشید.
8. آنالیز ترافیک ورودی از تگ خرید اینستاگرام
یکی از موارد مهم و بنیادی در کسب و کارها رسیدگی و آنالیز شدامد ورودی به سایت است. شما می توانید تگ خرید فرآورده در اینستاگرام را به نوع ای کاربرد کنید که بتوان آن را آنالیز نمود. به عنوان مثال می توانید از کوتاهی کننده های لینک استفاده نمایید. به کمک این ادوات می توانید میزان ورودی هر تگ به سایت و تعداد خرید فرآورده از راه آن تگ را رسیدگی نمایید.

سوالات متداول در ارتباط با تگ فرآورده در اینستاگرام
تگ خرید در اینستاگرام چگونه نمایش دیتا می شود؟
تگ خرید فرآورده با یک آیکن سبد حقیر در ذیل صفحه پست فرآورده باره عقیده نمایش دیتا می شود. کافیست کاربران فرآورده باره نظر را لمس کنند تا اطلاعات فرآورده و قیمت آن برای آنها ظاهر شود. سپس با لمس تگ خرید محصول و برگزیدن گزینه view on website مستقیما به سایت فروشگاهی فرآورده مورد نظر جهت خرید هدایت می شوند.
اگر تقاضا از سوی اینستاگرام رد شد چکار می طاقت کرد؟
دیگر امکان فعال سازی تگ فرآورده برای پیج باره نظر هستی ندارد و با پیج دیگری باید درخواست خویش را ثبت نمایید.
از کجا می نا فهمید درخواست پرکار سازی تگ محصول اینستاگرام تایید شده است یا خیر؟
در صورتی که درخواست شما تایید شده باشد پیغام start tagging product on instagram را نگریستن می کنید. در ضمن می توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
فروش چه محصولاتی از طریق تگ محصول اینستاگرام غیر مجاز است؟
فروش محصولات دارویی، تنباکو، سلاح سرد و گرم، مواد مخدر، سیگار، ارزهای دیجیتال، محصولات دیجیتالی (دانلودی) و محصولات همانند بازداشته می باشد.
آیا امکان پرکار سازی تگ خرید محصول بدون تارنما وجود دارد؟
خیر. برای فروش محصولات خود دربایستن به تارنما فروشگاهی خواهید داشت. شما می توانید از فروشگاه سازهای مجانی کاربرد کنید.
چرا باید تگ محصول در اینستاگرام را فعال کنیم؟
کسب و کارها به هدف فروش محصولات خود باید از تگ محصول در اینستاگرام استفاده نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خیلی از تکنولوژی‌های همراه و غیر همراه برای اتصال به سایر دستگاه‌ها احتیاج به یک کابل رابط دارند و تا زمانی که این ارتباط برقرار نشود، استفاده از آن وسیله هم بی معنی خواهد بود. کابل‌ها یک یا چند رشته سیم یا طناب در کنار هم به صورت بسته، به‌هم‌پیچیده یا به‌هم‌بافته شده‌ هستند که در دنیای دیجیتال، وظیفه دارند تا اطلاعات و یا انرژی را از مبدأ به مقصد منتقل کنند. 

 

حتما تا به حال اسم یک از کابل های VGA ، DVI ، HDMI ، USB ، IDE ، SATA ، eSATA و … به گوشتون خورده و شاید نمی دانید هر کدام از این کابل ها چه کاربردی دارند.

در ادامه شما را با انواع کابل ها آشنا می کنیم:

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل «VGA» مخفف عبارت «Video Graphics Array

 

کابل VGA : 

کابل «VGA» مخفف عبارت «Video Graphics Array» و به معنای «آرایه‌های گرافیکی و ویدئویی» است. این کابل در واقع قدیمی‌ترین استانداردی است که هنوز هم در بسیاری از تجهیزات کامپیوتری یافت می‌شود. VGA در سال 1987 میلادی معرفی شد. در بسیاری از کارت‌های گرافیک، تلویزیون‌ها، مانیتورهای کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها از این کابل استفاده می‌شد.

کابل VGA می‌تواند تا رزولوشن 640 در 480 پیکسل را در 16 رنگ پشتیبانی کند، همچنین با کاهش رزولوشن به 320 در 200 پیکسل می‌توانید تعداد رنگ را تا 256 افزایش دهید. 

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل اتصالی دی وی آی Digital Visual Interface

 

کابل DVI :

کابل اتصالی دی وی آی (Digital Visual Interface) به عنوان جانشینی برای اتصالات آنالوگ به دنیای فناوری اتصالات و کابل های کامپیوتر وارد شد و جانشین کابل‌های VGA گردید. در واقع نمایشگرهای دیجیتال مانند پنل‌های LCD به سمت برخورداری از کیفیت بالاتر گام برداشتند و در زمان اندکی نیز به نمایشگرهای خانگی تبدیل شدند. برای اتصال کامپیوتر به این نمایشگرها نیز از کابل DVI استفاده می‌شود. این کابل سه مدل مختلف دارد.

DVI-A: سیگنال‌های آنالوگ را انتقال می‌دهد و اجازه خواهد داد تا این سیگنال‌ها با DVI سازگار باشند. درواقع این نوع تبدیل می‌تواند برای مانیتورهای CRT یا LCD های قدیمی با کیفیت پایین استفاده شوند.

DVI-D: می‌تواند سیگنال‌های دیجیتال جدیدتر را انتقال دهد.

DVI-I: قادر است هم سیگنال‌های آنالوگ و هم دیجیتال را منتقل کند.

با این حساب توجه داشته باشید که برای استفاده از کابل‌های DVI شما دستگاهی در اختیار دارید که باید یا VGA را به DVI تبدیل کنید و یا اینکه DVI را به VGA. در این صورت است که این کابل به درد شما می‌خورد.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل USB 

 

کابل USB: 

این ساده‌ترین و پرکاربرد‌ترین کابلی است که در اکثر وسایل دیجیتال، حداقل یک درگاه برای آن وجود دارد و به آن USB نوع A گفته می‌شود. USB یک راه استاندارد شده و راحت برای اتصال تا ۱۲۷ سخت‌افزار مختلف به یک کامپیوتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. تا به حال سه نسخه از استاندارد USB ارائه شده است. نسخه 1 آن ژانویه 1996 برای نخستین بار وارد بازار شد و در بهترین حالت تنها می‌توانست 12 مگابیت معادل 1.5 مگابایت اطلاعات را در ثانیه جا‌به‌جا کند.

 

آوریل سال 2000، نسخه دوم با امکان انتقال 480 مگابیت برابر با 60 مگابایت اطلاعات در ثانیه معرفی شد. آخرین نسخه آن یعنی USB 3.0 توانایی جا‌به‌جایی اطلاعات با سرعت 5 گیگابیت معادل 600 مگابایت در ثانیه را دارا می‌باشد. مهم‌ترین دلیلی که باعث محبوبیت خانواده USB در بین رابط کاربری‌های مختلف شده است، امکان انتقال هم‌زمان داده‌ها در کنار انرژی برای تأمین برق مورد نیاز است.

 

حداکثر طول کابل‌های USB البته به‌ غیر از نسخه 3 آن، 5 متر است. چرا که در اندازه‌های بیشتر از این مقدار، انتقال انرژی ناممکن خواهد بود. با این حال اگر کابلی بیشتر از 5 متر داشتید، می‌توانید از انواع هاب برای این منظور استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم خانواده USB دارای 2 دسته بندی نوع A و B است که هر یک برای یکی از دو سر کابل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل HDMI

 

کابل HDMI :

در یک دهه اخیر این نوع کابل ها به استاندارد تبدیل شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بر خلاف کابل های قبلی که معرفی شدند این کابل هم تصویر و هم صدا را منتقل می کند. این کابل فقط سیگنال های دیجیتال را ارسال می کند. چهار نمونه از این نوع کابل ها داریم.

– نوع A بیشتر معروف می باشد. این نوع کابل ها را با 19 پین در سر نری آن می شناسند.

– نوع B  بزرگتر از نوع A هستند و داری 29 پین در قسمت سر نری آن می باشند.

– نوع C دارای 19 پین می باشد و بیشتر برای دستگاه های قابل حمل مانند دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

– نوع D که بیشتر شبیه میکرو ها هستند و آن ها هم 19 پین دارند.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل  RCA 

 

کابل RCA :

 

کابل‌های معروف قرمز، سفید و زرد که نوعی رابط «RCA» هستند در زمانی پر طرفدارترین نوع رابط‌های صوتی و تصویری محسوب می‌شدند.

با این که معمولا به این کابل‌ها به عنوان کابل RCA  اشاره می‌شود، ولی در واقع RCA به رابط فلزی سر کابل‌ها اشاره می‌کند و مخفف نام شرکت «Radio Corporation of America» است که استفاده از این کابل‌ها را به امری عمومی در بین مردم تبدیل کرد.

 

کابل‌های قرمز و سفید برای سیگنال‌های صوتی، و کابل‌ زرد برای ارسال سیگنال تصویر استفاده می‌شود. این سه کابل به کمک یکدیگر توانایی انتقال تصویر با رزولوشن 480i یا 576i را به همراه صدای استریو دارند.

درست همانند کابل VGA، رابط RCA نیز توسط کابل‌های DVI و HDMI جایگزین شده است.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل های IDE

 

کابل IDE :

از کابل های IDE برای اتصال قسمت های مختلف مادربورد کامپیوتر استفاده می شود. اگر شما یک هارد درایو قدیمی را باز کنید این کابل را مشاهده خواهید کرد. کانکتور این کابل 40 پین دارد و نمونه کوچکتر 2.5 اینچی دارای 44 پین می باشد.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل SATA 

 

کابل ساتا / SATA Cable :

گفتنی است که کابل‌های ساتا (Serial Advanced Technology Attachment) نوع جدیدتر کابل‌های IDE قدیمی محسوب می‌شوند و عملکرد بهتری نیز دارند؛ به‌طوری که سرعت انتقال داده‌ها در کابل‌های ساتا بیشتر از کابل‌های IDE است. این کابل‌ها از نوارهای بلند و نازکی تشکیل شده‎‌اند و امروزه بسیاری از کامپیوترها با کابل‌های ساتا سازگار هستند و کمتر کامپیوتری را می‌بینیم که هنوز از کابل‌های IDE جهت اتصال هارد به مادربورد استفاده کند. یک کابل ساتا از دو کانکتور تشکیل شده است که هر کدام آن‌ها دارای 7 پین هستند و به شکل L طراحی شده‌اند.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل Ethernet

 

کابل Ethernet یا شبکه :

این کابل که دیگر برای همه آشناست و برای وصل شدن به یک شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. در بیشترین استفاده همان وصل شدن کامپیوتر به مودم ها می باشد. این نوع کابل دارای سه نوع متفاوت از نظر سرعت می باشد.

– Cat 5 ، ساده ترین نوع است و سرعت 10 تا 100 مگابیتی را فراهم می کند.

– Cat 5 ، نوع پیشرفته تر Cat 5 می باشد و تا سرعت 1000 مگابیت را پوشش می دهد.

– Cat 6 ،بهترین عمکرد را دارد و تا سرعت 10 گیگابیت را پشتیبانی می کند.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/familiarity-variety1-cables.html



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کنسول بازی چیست؟

کنسول بازی وسیله سرگرمی کامپیوتری است که منحصرا برای اجرای بازی های ویدیویی روی مانیتور یا تلویزیون طراحی شده . اکس باکس 360 ، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 و 3 معروف ترین کنسول های بازی در دنیا هستند . کنسول بازی نسل های مختلفی رابه خودش دیده است. در سال های اخیر کنسول بازی به قدری پیشرفته شده که دارای امکاناتی مثل سیستم عامل هوشمند ، اینترنت ، ذخیره سازی ، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی شده اند .

 

اگر جزء آن دسته از گیمرهایی هستید که زیاد بازی می‌کنید، احتمالا بزرگترین دغدغه شما در این روزها که هزینه‌‌های زندگی سر به فلک کشیده است، قیمت بالای بازی‌های کنسولی است. وقتی یک بازی جدید می‌آید، اگر بخواهید آن را برای پلی استیشن 4 بخرید، احتمالا باید بخش زیادی از پس‌انداز خود را خرج کنید. این در حالی است که در مورد بازی‌های چندپلتفرمی، شما می‌توانید نسخه کامپیوتر بازی را با قیمتی به مراتب پایین‌تر از نسخه‌های کنسولی تهیه کنید. 

 

 طریقه اتصال دسته بازی به کامپیوتر, نحوه اتصال دسته بازی به کنسول xbox 360

 راههای اتصال دسته کنسول های بازی مختلف

 

بازی کردن با کامپیوتر مزیت‌های زیادی دارد؛ علاوه بر قیمت پایین‌تر بازی‌ها، شما محدود به نسل فعلی نیستید و می‌توانید بازی‌های چند سال قبل‌تر را نیز تجربه کنید. گذشته از این، همه می‌دانند که انجام بازی‌های تیراندازی، استراتژی و بیشتر نقش‌آفرینی‌ها روی پی‌سی لذت بیشتری دارد. اما در سوی مقابل، بعضی بازی‌ها هم هستند که تجربه آنها با کیبورد و موس می‌تواند زجرآور باشد. 

 

اینجاست که اهمیت داشتن یک دسته بازی مناسب برای کامپیوترهای شخصی مشخص می‌شود. شما می‌توانید انواع مختلف دسته‌های بازی سازگار با پی‌سی را خریداری کنید، اما اگر کنسول داشته باشید راه بهتری هم وجود دارد. می‌توانید از دسته کنسول‌تان برای بازی کردن روی پی‌سی استفاده کنید.

 

 طریقه اتصال دسته بازی به کامپیوتر, نحوه اتصال دسته بازی به کنسول xbox 360

مایکروسافت استاندارد جدیدی به نام Xbox Wireless در برخی از کامپیوترها ایجاد کرده است

 

راههای اتصال دسته کنسول های بازی مختلف :

استفاده از یک کابل USB:

خیلی ساده یک کابل میکرو USB را به دسته متصل کنید و دیگر سر کابل را به یکی از اسلات های کامپیوتر خود بزنید. در ویندوز 10 کامپیوتر شما فورا دسته را شناسایی می‌کند. بر روی ویندوز 8.1 یا ویندوز 7، خود ویندوز به صورت خودکار درایورهای لازم را دانلود کرده و کنترلر در عرض چند دقیقه آماده‌ی استفاده می‌شود.

 

استفاده از آداپتور Xbox Wireless :

مایکروسافت استاندارد جدیدی را به نام Xbox Wireless در برخی از کامپیوترها ایجاد کرده است، اما اگر کامپیوتر شما فاقد آن بود چه می‌شود؟ اگر می‌خواهید به صورت بیسیم اتصال دسته ایکس باکس وان به کامپیوتر را تجربه کنید، باید یک آداپتور Xbox Wireless خریداری کنید. آن را به یکی از درگاه‌های USB کامپیوترتان متصل کنید و به ویندوز اجازه دهید درایورهای لازم را نصب کند. سپس دکمه‌ی آداپتور را فشار دهید، دسته را روشن کنید و بر روی دکمه “Bind” در بالای دسته فشار دهید تا آن‌ها به یکدیگر متصل شوند.

 

استفاده از بلوتوث :

شما می‌توانید با استفاده از بلوتوث نیز به اتصال دسته ایکس باکس وان به کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 خود بپردازید. برای این کار باید مدل دسته‌ی شما، جدید باشد. ابتدا بر روی کامپیوتر خود از آدرس Settings > Devices > Bluetooth & other devices بلوتوث را فعال کنید و دکمه‌ی “Bind” روی دسته را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا در حالت جفت سازی قرار گیرد.

 

 طریقه اتصال دسته بازی به کامپیوتر, نحوه اتصال دسته بازی به کنسول xbox 360

اتصال دسته پلی استیشن 3 به کامپیوتر

 

اتصال دسته پلی استیشن 3 (دوال شاک 3) به کامپیوتر:

برای استفاده از دسته پلی استیشن 3 روی ویندوز نیاز به نصب درایور مخصوص دارید و این کار کمی پیچیده است. ابتدا باید دسته را با کابل USB پی‌سی متصل کنید. سپس باید درایورهای .NET Framework 4.0 و Visual C++ را نصب کرده و بعد از آنها به سراغ نصب درایور رسمی ایکس‌باکس 360 بروید.

 

حالا باید یک امولاتور به نام SCP Tookit را نصب کنید تا ویندوز دسته پلی‌استیشن 3 را به عنوان کنترلر ایکس‌باکس 360 شناسایی کند. پس از دانلود امولاتور مذکور، باید فایل‌های آن را اکسترکت کنید. سپس در پوشه‌ای که فایل‌‌ها اکسترکت شده‌اند به مسیر ScpServer > bin بروید.

 

روی فایل ScpDriver دوبار کلیک کنید و در پنجره‌ای که باز می‌شود Install را بزنید. سپس پنجره را ببندید و دوباره به پوشه bin بازگردید. حالا روی فایل ScpMonotor دوبار کلیک کنید. حالا شما می‌توانید کنترلر پلی‌استیشن 3 را که با عنوان Pad 1 شناسایی شده است مشاهده کنید.

 

صاحبان کامپیوتر مک خوش‌شانس‌تر از ویندوزی‌ها هستند، چون لازم نیست برای اتصال دسته پلی‌استیشن 3 به کامپیوترشان این همه دردسر بکشند. آنها بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری می‌توانند از طریق بلوتوث یا کابل USB از کنترلر پلی‌استیشن 3 استفاده کنند.

 

 

 طریقه اتصال دسته بازی به کامپیوتر, نحوه اتصال دسته بازی به کنسول xbox 360

اتصال دسته کنسول ایکس باکس ۳۶۰

 

اتصال دسته کنسول ایکس باکس ۳۶۰ :

برای انجام تنظیمات دسته بازی باید Calibration Tool را پیدا کنید. به منوی Start بروید. حالا Settings را انتخاب کنید.

بعد در Settings روی Devices کلیک کنید.

در پنجره بعدی اسکرول را پایین بکشید تا Printers And Scanners را ببینید. روی آن کلیک کنید و سربرگ Devices And Printers را انتخاب کنید. در نسخه های دیگر ویندوز به جای این کار به مسیر Control Panel > Devices And Printers بروید.

 

حالا در این قسمت شما باید دسته بازی خود را مشاهده کنید. اگر دسته بازی خود را در اینجا نمی بینید اتصالات خود را چک کنید و مطمئن شوید که دسته بازی به درستی وصل شده است.

دسته بازی خود را پیدا کنید. روی آن کلیک راست کنید گزینه Game Controller Settings را انتخاب کنید.

بعد پنجره ای به شما نمایش داده می شود. روی دکمه Properties کلیک کنید.

در پنجره  دیگر سربرگ Settings را انتخاب کنید. دکمه Calibrate را کلیک کنید.

 

از اینجا به بعد به طور خودکار Calibration Wizard اجرا می شود و دسته بازی شما تنظیم می شود.

 

 طریقه اتصال دسته بازی به کامپیوتر, نحوه اتصال دسته بازی به کنسول xbox 360

 طریقه اتصال دسته بازی به کامپیوتر

 

اتصال دسته PS4 به کامپیوتر : 

ویندوز در حالت عادی از دسته های PS4 پشتیبانی نمی کند، اما از دسته های ایکس باکس ۳۶۰ به طور کامل پشتیبانی می کند.

اساس این آموزش جا زدن دسته PS4 به جای دسته Xbox 360 و شناساندن آن به ویندوز می باشد.

به این منظور می توانید از امولاتور DS4Windows استفاده کنید که به سادگی قابل دریافت می باشد.

 http://ds4windows.com/

 

پس از دانلود فایل فشرده امولاتور با استفاده از برنامه هایی نظیر WinRar یا WinZip فایل ها را اکسترکت کرده و در جایی آشنا ذخیره کنید. پس از این کار با استفاده از ابزار بروزرسانی شبیه سازی DS4Windows مطمئن شوید که از جدیدترین نسخه آن استفاده می کنید.

 

مراحل نصب و راه اندازی این شبیه ساز بسیار ساده و سرراست بوده و نیازمند فشردن چندین دکمه است. کاربران ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ می توانند تنها در یک مرحله نصب و راه اندازی را انجام دهند. در حالیکه کاربران ویندوز ۷ می بایست درایورهای مربوط به Xbox 360 را نیز دانلود نمایند.

 

پس از به پایان رسیدن راه اندازی، می توانید دسته PS4 خود را به رایانه متصل نمایید.

توصیه می شود دسته خود را از طریق کابل میکرو یو اس بی معمولی PS4 به رایانه متصل کنید، چراکه اتصال بی سیم آن به PC مستلزم انجام مراحلی سخت تر است که کمی دانش بیشتر را از کاربر طلب می کند.

 

 طریقه اتصال دسته بازی به کامپیوتر, نحوه اتصال دسته بازی به کنسول xbox 360

اتصال دسته کنسول نینتندو سوییچ به کامپیوتر

 

اتصال دسته کنسول نینتندو سوییچ (دسته پرو و جوی‌کان‌ها) به کامپیوتر:

دسته پروی کنسول سوییچ پس از اتصال با بلوتوث، روی ویندوز و مک کار می‌کند. شما حتی می‌توانید جوی‌کان‌های کنسول سوییچ را هم به همین روش به کامپیوتر متصل کنید؛ فقط باید بدانید که هر جوی‌کان به‌صورت مستقل به عنوان یک دسته شناسایی می‌شود.

 

برای اتصال با بلوتوث در ویندوز 10 به مسیر Settings > Devices > Bluetooth > Add Bluetooth or other device > Bluetooth بروید و اگر از ویندوز 7 استفاده می‌کنید مسیر Control Panel > Hardware and Sound > Add a device را دنبال کنید.

 

حالا باید دکمه سینک (Sync) را روی دسته پرو یا جوی‌کان به مدت چند ثانیه فشار دهید. پس از این کار، نام دسته در منوی بلوتوث ویندوز نمایش داده می‌شود و شما با انتخاب این نام، می‌توانید به راحتی کنترلر سوییچ را به کامپیوتر متصل کنید. جالب است بدانید که همین روش در مورد مک و سیستم‌عامل اندروید هم جواب می‌ٔهد. کافی است به منوی بلوتوث در هر یک از این پلتفرم‌ها بروید و سپس دکمه سینک کنترلر را فشار دهید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/connect-gameconsoles2-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۱- یک پروفایل عالی طراحی کنید.

۲- عکاسی کنید و بهترین ویرایش را اتمام دهید.

۳- روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را پایین نویس کنید.

۴- از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خویش بهره‌گیری کنید.

۵- مشارکت با سایر کاربران

۶- استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید

۷- کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه اتمام دهید.

حتما می‌دانید که اینستاگرام یک کانال رو به رشد است که کسان و شرکت ها به طور یکسان برند خود را گسترش می دهند. به گزیده تر برای کسب و کارها، روشی برای نرمش پذیری نام بازرگانی شماست، استخدام کارمندان آینده، نمایش فرآورده و نزاکت کمپانی شما، لذت بردن مشتریان، و برپایی سوداگری جدید.

اما اینجا یک قرارداد است: به جز سرشناس بودن شما، افزایش فالوور در اینستاگرام واقعاً سخت است که بدون هیچ شغل سختی در اینستاگرام به تعقیب یک ظفر کبیر بگردیم.

به طور متوسط برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون احتیاج به زمان و توجه روزانه و مداوم دارد. خوشبختانه، چندین راه وجود دارد که می‎توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام حداقل به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا چیره دست خود در اینستاگرام انجام دهید.

همه چیز درباره این است که بدانید سررسید و کوشش خویش را کجا سرمایه گذاری کنید. با سفارشی کردن پروفایل خود، گزینش مطالب عالی، نگارش کپی هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و شغل با نفوذ کنندگان و طرفداران برای تشویق تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا آغاز کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور اول را چطور جذب کنیم. از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور بسیار جذب کند گرفته الی استفاده از رقابت برای درست ماندن در اسم بازرگانی خود.

حالا برویم سراغ فرمان العمل اصلی که چطور فالوورهای اکثریت را در اینستاگرام بدست آوریم؟

دستورالعمل افزایش فالوور اینستاگرام:
۱- پروفایل خود را برپایی و بهینه سازی کنید

۲- یک فرآوری کننده درونمایه تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست قراردادن یا کنید

۵- بعضی از مطالب خویش را سازماندهی کنید.

۶- لذت دسته بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه کاربرد کنید

۸- با کاربران سایر تعامل داشته باشید، از آنگونه با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که شبیه به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام پیکار برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و ویدئوی live

۱۲- پروفایل خود را برای پیدا کردن و پیگیری کردن راحت کنید

اول – پروفایل خویش را برپایی و بهینه سازی کنید
کسب درآمد از اینستاگرام
برای افزایش فالوور اینستاگرام، قبل از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خویش را سفارشی سازی کنید. به فالوورهای بالقوه خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را پیگیری کنند. چطور؟ از اینجا شروع کنید که به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مثل نام کسب و کار شما. اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید اسم سوداگری خود را به عنوان بخش نخست اسم کاربری خویش حفظ کنید لغایت هنگامیکه مردم به دنبال کسب و کار شما هستند اغلب به شما تقریبا شوند.

توجه: مطمئن شوید که اسم سوداگری خویش را به طور کامل به فیلد نام در بخش گزینه ها اضافه کنید. دکمه های دندانه دار در ios و سه نقطه در اندروید. این پایین تصویر پروفایل شما و پایین username شما در جستجو ظاهر خواهد شد. پس مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. برای ایجاد نمایه عمومی، اینستاگرام را مفتوح کنید، گزینه ها (Options) را باز کنید، و مطمئن شوید که حساب خصوصی (Private Account) خاموش است.


برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر پروفایل انتخاب کنید که برند شما در دیگر شبکه های اجتماعی نیز باشد مشابه لوگوی شرکت خود.

سپس تقدیر bio یا توضیحات مربوط به خویش را با اطلاعات سودمند و لذت بخش و علمی و آموزنده درباره برند خویش پر کنید. اطلاعاتی مانند این دستور می دهد لغایت مردم در ارتباط با شما اغلب بدانند و دلیلی به آنها می دهید که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل این می‌شود که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. و اشاره به منش را نیز اضافه کنید.

در اینجا چند مثال برای الهام بخشی وجود دارد:

@WeWork: “Make a life, not just a living.”
@Oreo: “See the world through our OREO Wonderfilled lens.”
@CalifiaFarms: “Crafting, concocting and cold-brewing up a delicious, plant-based future.”
@Staples: “We make it easy to #MakeMoreHappen”
سپس، یک لینک به bio خود اضافه کنید لغایت اگر ملت می خواهند به تارنما شما بروند بتوانند به راحتی به طور سر راست از اینستاگرام به وب سایت بروند. فضای وابستگی داده شده برای URL ها خیلی با ارزش است. زیرا این فقط محیط‌ در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، پس متعلق به عاقلانه استفاده کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام رهنمود می‌کنیم که لینک را اختصار کنید الی بیشتر قابل کلیک باشد. می توانید از سایت Bitly برای کوتاه کردن لینک بهره‌گیری کنید.

در نهایت، آگهی ها (notifications) را فعال کنید به این ترتیب وقتی ملت عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا برای آنها کامنت می گذارند را می توانید ببینید. این به شما دستور خواهد عدل که تند تر با آنها ارتباط برپا کنید.

مثل بسیاری از کمپانی ها در توییتر. برای پرکار کردن اعلان ها، به گزینه ها(Options) بروید و سپس تنظیمات اعلان ها را گزینش کنید (Push Notification Settings.) و همه (From Everyone) را برای هر تقسیم ای انتخاب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام ما پیشنهاد نمی کنیم که حساب اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک لینک دهید. بعد پست های اینستاگرام شما به طور اتوماتیک در حساب های سایر منتشر می شوند. انواع پست ها متفاوت است.

دوم – یک فرآوری کننده درونمایه تعیین کنید
تولید محتوا
تولید محتوا
فقط یک یا دو تن حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در چهره امکان، شخصی را برگزیدن کنید که تجربه به کارگیری حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های مفید اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان بزرگ شغل می کنید، شدنی است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند در ارتباط با چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک تقاضا سازمان یافته یا دستورالعمل مستند در دست است. این اسناد باید به مردم آگاهی دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما تقاضا کنند، هنگامیکه می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این شغل را اتمام دهند.

سوم – مهارت عکاسی و ویرایش عکس و کار کردن با عکس ها
برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر شدنی است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست. این به این معنی نیست که حتماً باید دوره های عکاسی را بگذرانید لغایت عکس های اینستاگرام نکوداشتن داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها قبل از آغاز شغل باید تمرین مشکل داشته باشید. ولی باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا باشید.


مهارت های عکاسی
از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، چه بسا اغلب عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن به اتفاق خود گرفته اید. فقط اینطور نیست، اما چشمداشت می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های چیره دست برای عکس اینستاگرام خویش کاربرد می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند بهره‌گیری می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی کلمه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خود را دلشاد کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام بعضی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما اغلب اوقات آنها برای برپایی یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس ها را قبل از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس مفتوح کنید و آنها را ویرایش کنید.

چهارم – آغاز به پست گذاشتن
وقتی که پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را در ارتباط با عکاسی و ویرایش عکس بدانید، الان سررسید آغاز پست قراردادن یا است. ایده نکویی است که تعداد زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ عدد یا بیشتر، لغایت پیش از اینکه آغاز کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی ملت پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را ببینند که کل صفحه را پوشانده است. به جای اینکه شمار انگشت شماری ببینند، به این ترتیب آنها با تازه می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای آغاز پست گذاشتن در اینستاگرام، ابتدا قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و شروع به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خویش کنید. با گذشت زمان، میخواهید که تصاویر را با تاریخی که دارند تقسیم بندی کنید و ساحل هم بگذارید، مانند پسین هفته یا وقتی که به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست قراردادن یا آغاز به برنامه ریزی می کنید منش های بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور چشمگیر موعد و فرکانس پست گذاری خود را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خویش را در منطقه زمانی متفاوت منظور پیمان می دهید. می‌توانید از قالب های رایگان بهره‌گیری کنید.

برنامه خویش را برای مخاطبان خاص خود که ممکن است سررسید بر باشد.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, کامپیوترهای کوانتومی

 

این روزها، عصر کامپیوترهای پر سرعت است و کامپیوترهای کوانتومی که پدیده‌ای نوظهور هستند، طی چند سال آینده، شیوه‌های ارتباطی انسان‌ها، درمان بیماری‌ها و حتی حل مسائل چالش برانگیز کنونی را به کل متحول خواهند کرد. اما برخی از متخصصان صنعت کامپیوتر، نگرانند که کامپیوترهای کوانتومی بتوانند حتی خود اینترنت را نیز از کار بیندازند.

 

گوگل تحقیقات جدیدی انجام داده که اعلام می‌کند چنین اتفاقی ممکن است زودتر از چیزی که پیش‌بینی شده روی دهد. بر اساس تحقیقی که خبر آن به‌صورت غیر‌رسمی منتشر شده، کامپیوترهای کوانتوم به زودی به مقام برتری کوانتوم یا quantum supremacy دست پیدا خواهند کرد. یعنی، کامپیوترهای کوانتوم قادر به انجام فعالیت‌هایی خواهند شد که در حال حاضر حتی قدرتمندترین کامپیوترها نیز از انجام آنها ناتوان هستند.

 

این تئوری را اولین بار دکتر ریچارد فینمن در سال ۱۹۸۲ مطرح کرد. در این تئوری ادعا می‌شود که کامپیوترهای کوانتوم، وِیژگی‌های اختصاصی فیزیک کوانتوم را دارا هستند و با پیشرفت علم کامپیوتر، به قدرت پردازشی دست پیدا می‌کنند که فراتر از هر کامپیوتر دیگری است. کامپیوترهای کوانتوم، به جای استفاده بیت‌های سنتی – صفر و یک‌هایی که برای ذخیره و انتقال داده استفاده می‌شود- از بیت‌های کوانتومی یا کیوبیتز (qubits) بهره برده‌اند. کیوبیت‌ها دیگر محدود به دو حالت دوگانه صفر و یک نبوده و می‌توانند با هر بار اضافه شدن به سیستم کامپیوتر کوانتومی، قدرت آن را به طرز قابل‌توجهی افزایش ‌دهند. کیوبیت‌ها برای ادامه فعالیت خود باید در محیط بسیار سرد نگهداری شوند - تقریبا نزدیک به صفر مطلق( ۲۷۳- درجه‌سلسیوس).

 

این ویژگی باعث می‌شود که نگهداری این نوع کامپیوترها اگر غیر‌ممکن نباشد، بسیار هزینه بر شود. به‌عبارت دیگر، شاید تنها، شرکت‌های عظیمی همچون گوگل، ناسا یا سیا بتوانند به چنین قدرتی دست پیدا کنند. آن‌طور که از ادله بر می‌آید، ظاهرا گوگل در رابطه با تکنولوژی این سبک انقلابی از کامپیوترها نیز، مثل دیگر حوزه‌ها پیشتاز شده است. این شرکت موفق شده یک کامپیوتر ۷۲-qubit تولید کند که قادر است محاسبه‌ای را که یک سوپر کامپیوتر سنتی در ده هزار سال ! انجام می‌دهد، تنها در ۲۰۰ ثانیه انجام دهد.

 

اما چنین توسعه و دستاوردی قطعا بدون هزینه نخواهد بود. آقای تیم کالان، یکی از مسوولان شرکت امنیت سایبری Sectigo، هشدار داده که توسعه این نسل جدید از ماشین‌ها می‌تواند تبدیل به فاجعه‌ای شود که کالان از آن تحت عنوان «آخرالزمان کوانتومی» نام برده است. بیشترین تهدیدی هم که ایجاد می‌شود، در حوزه تکنولوژی‌های رمزگذاری هویدا خواهد شد مانند تکنیک‌هایی که همین حالا در برنامه‌های پیغام‌رسانی مانند واتساپ دیده می‌شود. دو سیستم معمول رمزگذاری که RSA و ECC نام دارند، می‌توانند از تمام داده‌های کاربران در مقابل مجرمان سایبری، هکرها و آژانس‌های جاسوسی محافظت کند.

 

داده‌های مربوط به ارگان‌ها و دولت‌ها، دپارتمان‌های آموزشی، تجاری و پزشکی، با وجود کامپیوترهای کوانتومی می‌تواند در معرض خطر بزرگی قرار بگیرد؛ زیرا سیستم‌های قدرتمند این کامپیوترها می‌تواند به سرعت داده‌های رمزگذاری شده را بشکند و هیچ مانعی در مقابل آن وجود ندارد.

 

آقای کالان در مصاحبه‌ای با The Independent می‌گوید: «فعلا هیچ کس نمی‌تواند به‌طور قطع بگوید که کامپیوترهای کوانتوم چه زمانی موفق خواهند شد سیستم‌های رمزگذاری RSA و ECC را شکست دهند، اما بسیاری از تحلیلگران معتقدند این اتفاق بین ۱۰ الی ۱۵ سال آینده رخ خواهد داد.» کالان توضیح می‌دهد در چنین شرایطی، تمام حوزه‌های دنیای صنعت، از سیستم‌های مدرن اقتصاد، تجاری، ارتباطی، حمل‌و‌نقل گرفته تا حوزه‌های ساخت‌و‌ساز، انرژی، دولت‌ها، سیاست، پزشکی و سلامت می‌توانند تحت سلطه اهداف و نیات صاحبان این قدرت جدید در بیایند.

 

هشدار داده شده که اگر تدابیری اندیشیده نشود، بیت‌کوین می‌تواند دقیقا همزمان با ورود کامپیوترهای کوانتومی، از صحنه فضای مجازی حذف شود. علاوه بر سیطره روی حوزه‌های حیاتی مانند دولت‌ها، اقتصاد و زیرساخت‌های مهم کشورها، برخی معتقدند که کامپیوترهای کوانتوم می‌توانند باعث پایان یافتن دوران قدرت ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین شوند. زیرساخت‌های تکنولوژیک بیت‌کوین و ارزهای مشابه، بر پایه پیشرفت‌های تکنولوژی رمزگذاری یا cryptography بنا نهاده شده، پیشرفت‌هایی که می‌تواند از شبکه‌های بلاک‌چین در برابر حملات سایبری محافظت کند. اما کامپیوترهای کوانتوم می‌توانند قدرت این سیستم‌های حفاظتی را از بین ببرند.

 

شرکت امنیت سایبری Post Quantum، درباره بیت‌کوین اعلام‌کرده: «بدون شک، ضدکامپیوترهای کوانتومی نیست» و هشدار داده اگر تدابیر لازم اتخاذ نشود، بیت‌کوین می‌تواند دقیقا همزمان با ورود کامپیوترهای کوانتومی، از صحنه فضای مجازی حذف شود. خوشبختانه، ظاهرا راه‌حل‌هایی نیز وجود دارد و اقداماتی در حال انجام است تا الگوریتم‌های ضدکوانتومی تولید شود که بتواند دنیای دیجیتال را در برابر این نسل جدید از کامپیوترها حفظ کند. موسسه ملی استانداردهای تکنولوژی (National Institute for Standards and Technology یا Nist) در آمریکا، همین حالا موفق شده ۲۰ الگوریتم جدید در رابطه با تغییر تکنیک‌های امنیت رمزگذاری مجازی طراحی کند. البته اینکه میزان کارآیی این الگوریتم‌ها تا چه اندازه است فعلا مشخص نیست.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11038188.html



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,گهواره
تکان خوردن گهواره کودکان به خوابیدن سریع و راحت آنها کمک می کند و حالا فناوری، تکان خوردن آرام تختخواب های بزرگ دونفره بزرگسالان را هم ممکن کرده است.

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، یک شرکت بلژیکی به نام آدیوا برای تسهیل ارتعاش آرام و ملایم تختخواب های دونفره چهار پایه خاص را جایگزین پایه های عادی تختخواب ها کرده که همگی با سیم به یک واحد مرکزی کنترل در مرکز تخت وصل می شوند. همچنین این سیم ها به دو حسگر حرکتی متصل می شوند که در دو طرف تخت قرار دارند.

 

وقتی فرد به تختخواب می رود، می تواند از یک اپلیکیشن خاص تلفن همراه یا دستیار صوتی الکسای آمازون برای فعال کردن ارتعاش تختخواب ادیوا وان استفاده کند. با این کار چهار پایه تخت مذکور به سمت بالا و پایین حرکت می کنند و تختخواب مانند موج آب به آرامی به حرکت درمی آید.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,گهواره

بر اساس برنامه ریزی کاربر این ارتعاش می تواند برای تمام طول شب یا برای مدت زمانی مشخص ادامه یابد. حسگرهای حرکتی بعد از پی بردن به خوابیدن فرد جلوی تداوم ارتعاش را می گیرند. اما اگر فرد در طول شب بیدار شود و بیش از حد تکان بخورد ارتعاش دوباره آغاز می شود.

 

زمان دقیق عرضه این تختخواب در بازار مشخص نیست، اما قیمت آن برابر با ۳۰۷۷ دلار اعلام شده است.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11038168.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ویندوز ۱۰
پشتیبانی ویندوز ۱۰ از پاسخ به تماس های گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید سرانجام عملیاتی شد و این خدمات در پیش نمایش جدید سیستم عامل مذکور به نمایش گذاشته شد. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، مایکروسافت نسخه پیش نمایش تازه ای از ویندوز ۱۰ را برای تعدادی توسعه دهنده داخلی در معرض دید قرار داده که به علاقمندان امکان می دهد هم به تماس های دریافتی از طریق گوشی های اندرویدی پاسخ دهند و هم با رایانه شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ تماس های خارجی برقرار کنند.

 

برای بهره مندی از این خدمات گوشی کاربر باید حداقل مجهز به نسخه ۷ سیستم عامل اندروید یا بالاتر باشد. همچنین کاربر باید برنامه اندرویدی Your Phone را بر روی گوشی خود نصب کند و رایانه شخصی وی از قابلیت بلوتوث پشتیبانی کند.

 

بعد از این کار فهرست تماس گوشی از طریق رایانه مجهز به ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود و رد کردن تماس دریافتی از طریق ارسال پیامک یا متصل کردن فرد تماس گیرنده به صندوق پستی صوتی نیز ممکن است.

 

مایکروسافت هشدار داده برخی برنامه هایی که برای شکستن قفل بازی های رایانه ای یا برخی نرم افزارها به کار می روند، ممکن است عملکرد یادشده را مختل کنند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11038138.html

 



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()