نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پروا به ترقی های روز افزون در صنعت و فناوری های مختلف، کسان و سازمان ها هم نیازمند دگرگونی ها و به روز شدن هستند. قصد از این نوشتار بررسی مراحل نصب و تاسیس سیستم تلفنی تحت شبکه یا همان IPPBX در کسب و کار شما و نحوه ی به کارگیری آن است. در شروع به بررسی پیش نیازهای راه اندازی ویپ VoIP می پردازیم.

پیش از طریق اندازی ویپ در سازمان، می بایست بستر شبکه درونی یا همان LAN راه اندازی شود. هنگام تاسیس شبکه باید به امکانات و قابلیت های ساز و برگ شبکه هم دقت بسیاری نمایید. نکاتی از قبیل شمار پورت سوئیچ ها، PoE بودن، پورت گیگ، نوع کابل ها، ارتباطات وایرلس و ... باید مورد پروا پیمان گیرند.

پس از نصب ساز و برگ پسیو شبکه و تاسیس بستر اولیه، مسئله ی مهم سایر راه اندازی DHCP سرور است که برای تخصیص آدرس های IP اتوماتیک به ساز و برگ موجود در شبکه به آن نیاز داریم. همانطور که پیداست، نیازی به اینترنت برای راه اندازی ویپ نخواهیم داشت؛ و این مسئله ای است که در ذهن بسیاری از کاربران به اشتباه ایجاد شده است.

نکته ی فرجام برای تاسیس سیستم تلفنی، حاضر بودن خطوط و تحویل خطوط به هر صورتی که هستند (آنالوگ، دیجیتال یا ترانک SIP) می باشد تا به چهره یکپارچه به سیستم ویپ متصل شوند.

یکی دیگر از مسائلی که ذهن افرادی که قصد تاسیس این سیستم را دارند به خویش مشغول می کند، احتیاج به کابل کشی جدید برای به کارگیری ویپ است. این در حالیست که احد از مزیت های VoIP، استفاده از بستر شبکه کنونی بوده و نیازی به پیاده سازی بستر جدید نیست.

پس از طریق اندازی کامل بستر شبکه، گام بعدی، بررسی نیازمندی ها و انتظارات سوداگری یا سازمان از سیستم تلفنی ویپ می باشد؛ زیرا بسته به نیازمندی های مطرح شده می توان راهکارهای مختلفی را پیشنهاد داد. برای مثال می توان از رکورد مکالمات، منوی صوتی IVR، صف تماس، ... نام برد.

برای مدیریت یک شبکه ی ویپ و ارتباطات بر پایه آن، اصطلاحا به یک مرکز تلفن، سانترال یا همان IPPBX بیچارگی داریم. در ایران، در زمینه ی سانترال های سنتی، برندی همچون پاناسونیک شناخته شده است اما در مقوله ی ویپ، مرکز تلفن های IP کمتر شناخته شده اند و محصولات شرکت های معتبر به انگیزه ها مختلفی یا به ایران وارد نمی شوند یا در چهره واردات نیز، قیمت های بالایی خواهند داشت.

یکی از راهکارهای مقرون بصرفه که بسیاری از کمپانی ها، ویپ را با آن می شناسند، نرم اسباب متن مفتوح یا Open source استریسک Asterisk می باشد. پلتفرم و نرم اسباب (Asterisk) از یک محیط مدیریتی Command Line سهم می برد و به همین علت برای آسانی در استفاده از این نرم انگیزه ها و تنظیمات آن، کمپانی های مختلف پرکار در این زمینه، نرم افزارهای گرافیکی و محیط WebGUI بر روی این پلتفروم تعبیه کرده اند که پیشه با این سیستم را به مراتب راحت تر کرده است. برای نمونه نرم انگیزه ها های نامی مختلفی مثل Issable ،Elastix ،FreePBX از جمله ی مشهورترین ها هستند.

قطعا مرکز تلفن می بایست برای ارتباط با شبکه ی مخابرات، از راه خطوط تلفنی به این شبکه متصل شود. پس نیاز داریم تا خطوط شهری از هر نوعی که هستند را به مرکز تلفن متصل کنیم. برای این پیشه بیچارگی به مبدل یا گیت وی Gateway داریم.

در صورتی که از مرکز تلفن استریسک کاربرد می کنید، این امکان وجود دارد که کارت های تلفنی که اصطلاحا به کارت تلفنی استریسک هم شناخته می شوند را برای پیوندیدن خطوط شهری آنالوگ یا دیجیتال، بکار بگیرید.

پس به طور کلی برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ روش های ذیل هستی خواهند داشت:

1. مراکز تلفن بازرگانی و Embedded

2. نصب نرم انگیزه ها استریسک بر روی سرور + کارت یا گیت وی

3. نصب نرم افزار استریسک بر روی سرور مجازی + گیت وی

البته طریق دیگری نیز هستی دارد که استفاه از مراکز تلفنی ابری یا اصطلاحا CloudPBX/ HostedPBX می باشد که سعی می نماییم در مقاله ای سایر در خصوص آن صحبت کنیم.

 

مراکز تلفن Embedded

روش اول به کارگیری مراکز تلفنی آماده می باشد. مرکز تلفن ها یک سری دستگاه هایی هستند که به چهره قبل فرض پلتفرم نرم افزاری بر روی آن ها تعبیه شده و یک پیرامون گرافیکی، برای انجام تنظیمات و مدیریت دارند. این مرکز تلفن ها را می طاقت به عنوان پایدارترین طریق برای تاسیس سیستم تلفنی نام برد. هر مرکز تلفن بسته به قدرت مشکل افزاری که دارد، شمار کاربر و تماس های همزمان مشخصی را پشتیبانی می نماید.

 

نصب نرم اسباب استریسک بر روی سرور + کارت یا گیت وی

در این شیوه سیستم تلفنی را بسته به خطوط آن گردآور با به کارگیری کارت یا گیت وی و سرور تاسیس می کنیم. کارت های آنالوگ، دیجیتال، GSM بر روی سرور نصب شده و سپس نرم انگیزه ها استریسک یا FreePBX بر روی سرور نصب می گردد.

سروری که برای سیستم تلفنی گردآور برگزیدن می کنید باید متناسب با نیازمندی های سیستم باشد. اگر تعداد خطوط شهری و E1 فوقانی دارید و شمار کاربر های شما بسیار است، باید یک سرور با قدرت خوب تعبيه کنید

توجه: در هنگام استفاده از کارت حتما باید یک سرور فیزیکی و مستقل برای این سیستمقیمت نصب و راه اندازی تجهیزات ویپدر نظر بگیرید و نمی توان به صورت مجازی (VM) تاسیس نمایید.

تفاوتی که این شیوه با شیوه پیشین دارد، مشکل اسباب سرور و نصب نرم انگیزه ها می باشد. در روش قبلی متذکر شدیم که بر روی مرکز تلفن ها نرم افزارهای مربوطه به صورت پیش فرض با سخت انگیزه ها کاملا بهینه و استاندارد تعبیه شده ولی در این شیوه علاوه بر نصب به نرم افزار، می بایست نگران نگهداری و تاثیر سرور مجزا نیز بود.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شناسایی ۲۹۵ افزونه سارق اطلاعات در مرورگر کروم

بررسی‌های مؤسسه ادگارد نشان می‌دهد بیش از ۸۰ میلیون کاربر کروم حداقل یکی از ۲۹۵ افزونه معیوب عرضه شده برای این مرورگر را نصب کرده‌اند که برای سرقت اطلاعات به کار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، ۲۹۵ افزونه مخرب شناسایی شده اطلاعات خصوصی کاربران را سرقت کرده و با بررسی آنها برای نمایش آگهی‌های هدفمند در درون نتایج جستجوی بینگ و گوگل اقدام می‌کنند.

شرکت ادگارد که این افزونه‌های سارق را شناسایی کرده می‌گوید بخش زیادی از افزونه‌های یادشده مدعی بلوکه کردن آگهی‌های تبلیغاتی مزاحم هستند. اما به جای این کار اطلاعات کاربران را می‌دزدند و تبلیغات هدفمند نمایش می‌دهند. بسیاری از این افزونه‌ها در وب استور رسمی مرورگر کروم هم در دسترس هستند.

برخی از این افزونه‌ها که در ظاهر تنها برای پیش بینی آب و هوا به کار می‌روند و برخی دیگر نیز از نمایشگرها اسکرین شات می‌گیرند. از مجموع ۲۹۵ افزونه مخرب شناسایی شده ۲۴۵ افزونه کارکرد خاصی به جز سرقت اطلاعات ندارند و بدون اجازه کاربر به طور دائمی در پس زمینه مرورگر فعال باقی می‌مانند.

علیرغم اطلاع رسانی این موضوع به گوگل، این شرکت هنوز برای حذف افزونه‌های مخرب شناسایی شده اقدام نکرده و اکثر آنها هنوز در وب استور کروم در دسترس هستند.

 

 

منبع : 

https://www.mehrnews.com/news/4991569/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DB%B2%DB%B9%DB%B5-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

پیکسل 4a بالاخره بعد از چندین ماه تاخیر معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی میان‌رده از چیست اسنپ‌دراگون 730G با قابلیت 5G استفاده می‌کند. البته گوگل دو هندست 5G دیگر نیز در پاییز امسال رونمایی خواهد کرد. به‌گفته یکی از تحلیلگران مطرح به نام Ross Young، حداقل یکی از این گوشی‌ها دارای نمایشگر بسیار بزرگی خواهد بود.

گوگل تایید کرده است که پیکسل (4a (5G و پیکسل 5 اواخر امسال عرضه خواهند شد. این شرکت همچنین گفته که قیمت پیکسل (4a (5G از ۴۹۹ دلار شروع خواهد شد و هر دو دستگاه در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، ایرلند، آلمان، فرانسه، تایوان، ژاپن و استرالیا به فروش خواهند رفت.

خوشبختانه ما اطلاعات زیادی درباره این هندست‌ها داریم. براساس شایعات، هر دو دستگاه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 765G خواهند بود که در داخل وان پلاس نورد و ال‌جی Velvet استفاده شده است. هرچند هر دو گوشی احتمالا از سیستم دوربین دوگانه استفاده خواهند کرد، اما پیکسل (4a (5G از همان دوربین‌های پیکسل 4 بهره خواهد برد و پیکسل 5 ظاهرا از دوربین‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی استفاده خواهد کرد.

پیکسل 5 احتمالا باتری بزرگتری خواهد داشت

قبلا گزارش شده بود که پیکسل (4a (5G و پیکسل 5 به‌ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۱ اینچی و ۵.۸ اینچی خواهند بود. حالا Young ادعای این گزارش را رد کرده و گفته است که یکی از این گوشی‌ها مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خواهد بود.

حدس ما این است که این نمایشگر بزرگ روی پیکسل 5 استفاده خواهد شد. پیکسل (4a (5G نسبت به پیکسل 4a چیپست بهتری خواهد داشت و همانطور که گفته شد احتمالا یک دوربین اضافی خواهد داشت. البته ما فکر می‌کنیم که گوگل به‌خاطر ۱۵۰ دلار افزایش قیمت از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی روی این گوشی استفاده نخواهد کرد.

Young قبلا گفته بود پیکسل 5 مجهز به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. او همچنین امروز گفته است که این نمایشگر توسط سامسونگ دیسپلی و BOE ساخته خواهد شد.

همانطور که می‌دانید عمر باتری پیکسل 4 چندان زیاد نیست و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی مصرف انرژی بالاتری دارند. اسنپ‌دراگون 765G برخلاف اسنپ‌دراگون 865 مصرف انرژی بهینه‌ای ندارد و بنابراین پیکسل 5 احتمالا نسبت به مدل قبلی خود باتری بزرگتری خواهد داشت.
گوگل می‌گوید که مشکلات مرتبط با شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن معرفی پیکسل 4a شد. اخیرا اپل هم اعلام کرده که معرفی آیفون 12 به تعویق خواهد افتاد. این موضوع باعث شده تا شایعاتی درباره معرفی پیکسل 5 در ماه اکتبر وجود داشته باشد.

به‌گفته Young، عرضه پنل پیکسل 5 به‌زودی شروع خواهد شد و بنابراین به نظر او این گوشی حدود دو ماه دیگر یعنی در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

 

 

منبع : 

https://itresan.com/307097/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-5-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-6-67-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86%DB%8C-%D9%88-120-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%87%D8%B2-%D8%AE



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارتباط علم عصب شناسی با فروش یک واقعیت صریح است امروزه در بازار کسب و کار بیشتر بر روی سیستم عصبی و احساسی مشتری تمرکز شده است .

تحریریه سایت دکتر رضا دبیری – نقل از چگان، یکتا از جدیدترین علوم و در ضمن زنجیره دانشگاهی که حاصل یکپارچه کردن چندین دانش و رشته دانشگاهی است مبحث یا علم بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ(neuromarketing) است. در این نوشتار کوشش می شود که توضیحی درخصوص علم و دودمان بازاریابی عصبی/عصب پایه یا نورومارکتینگ ارائه شود و مفاهیم و کاربردهای آن روشنگری داده شود.
علم و تکنیک های نورو مارکتینگ به شکل حرفه ای و امروزه آن بیش از یک دهه دیرینگی ندارد، البته به کارگیری تکنیک ها و علوم مانند سالهاست که وجود دارد. به بیان ساده می توان گفت که نورو مارکتینگ ترکیبی از علوم مدیریت(با زیرمجموعه های بازاریابی، تبلیغات، ارتباطات، طراحی محصول)، علوم عصب شناسی و روانشناسی است.
در راستی در نورومارکتینگ کوشش می شود که با بهره گیری از علوم روانشناسی و تکنیک ها و طریق های روانشناسی، در کنار استفاده از افزارها و تکنیک های عصب شناسی و در ضمن دانش مدیریت و تکنیک ها و طریق های آن، رفتار مصرف کنندگان، خریداران نهفته و مشتریان مطالعه شده و طبق آن طراحی های محصول، کانال های توزیع، چیدمان محصول، تبلیغات، کانال های پیوستگی با مشتریان و کلیه امور مربوط به تجربه مصرف کننده/مشتری از خرید یا به کارگیری محصول/خدمت چهره پذیرد. البته توجه کنید که در طریق نورو مارکتینگ سعی می شود رفتارهای فرد ناشی از ضمیر ناخودآگاه او مطالعه و رسیدگی شود. چون تحقیقات پرتو داده اند که بیش از ۹۰% تصمیمات هر فردی در ضمیر ناخودآگاه او رویداد می افتد.
فلسفه و ریشه شکل گیری علم و رشته بازاریابی عصبی/نورو مارکتینگ ناشی از این نقص در شیوه های سنتی مطالعه و تحقیقات بازاریابی بوده است که هر چند این روش ها علمی و حرفه ای سپریدن دهند اما نمی توانند به این نکته استجابت دهند که مصرف کنندگان طوری که دریافتن میکنند فکر نمی کنند، و طوری که فکر می کنند حرف نمی زنند، و طوری که می گویند عمل نمی کنند.
در نورو مارکتینگ متخصصان و محققان این پهنه از فناوری هایی همانند اف ام آر آی یا تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی (FMRI= Functional Magnetic Resonance Imaging) – نوعی روش تصویر برداری ام آر آی است که فعالیت های مغز را رسیدگی می کند- برای سنجش دگرگونی ها در سرنوشت های گوناگون مغز و در ضمن از نوار مغزی برای سنجش کار و جنبش در دسته مشخصی از مغز کاربرد می کنند الی تصمیم گیری ها و سرنوشت های مرتبط با تصمیم گیری در مغز را مطالعه کنند.
ابزارها و روش های بازاریابی عصبی/نورو مارکتینگ بدست بسیاری از کمپانی های تولیدی کبیر بویژه کمپانی های تولید کننده عطر و رایحه، کمپانی های تبلیغاتی و تحقیقات بازار، کمپانی های رسانه ای و فیلم سازی، شرکت های طراحی محصول و بسته بندی باره کاربرد قرار می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زمانی که می خواهید وسیله ایی را خریداری باید از کیفیت محصولی که گزینش کرده اید اطمینان کافی داشته باشید. در سرنوشت محصولات میز و صندلی اداری این موضع اهمیت بسیاری پیدا می کند مخصوصا در سررسید برگزیدن زیرا طور سر راست بروی روند کاری و موفقیت اداره و یا کمپانی تاثیر گذار خواهد بود. میز و صندلی که برای ادراجات گزینش می شوند باید شناخته شده بوده و کیفیت آنها توسط دیگران تایید شده باشد. بسیاری از شرکت های اداری موفق و مطرح دنیا، طراحی داخلی شیک و مبلمان مناسب و ارگونومیک را جزء الویت های خویش قرار می دهند فلذا به هیچ عنوان نباید از ساحل این موضوعات به سادگی گذشت.

اگر مبلمانی را برای اداره و یا شرکت خود گزینش کرده اید ولی از کیفیت آن اطمینان ندارید و در بین عموم هم تایید شده نیستند باید چکار کرد؟ در این طور مواقع باید از فاکتورهای مهم و کارایی گذار در برگزیدن میز و صندلی اداری هشدار کافی و کامل داشته باشید. در این مطلب بطور چکیده به صریح کردن این طور فاکتورها به اتفاق با معرفی مدل های زیبای و با کیفیت خواهم پرداخت که تمامی در دو چیز مشترک هستند، زیبایی و راحتی. برای آشنایی اغلب خواهشمند است لغایت پایان به اتفاق سایت اتاق باشید.

میز-و-صندلی-اداری (16)
میز-و-صندلی-اداری (17)
شاید اولین چیزی که در خرید میز و صندلی ادرای باره توجه قرار می گیرد قیمت آنهاست، بهر حال مسائل مالی مهم ترین دلیل ایجاد شرکت های بازرگانی است. به طور کلی ست های اداری قیمت بالایی دارند، در بازار لوازم درونی اصلی است که می گوید قیمت بالاتر اثر کیفیت بالای فرآورده تولیدی است. احتمالاً در فقط زمینه ای که مجازید بها اغلب از حد مجاز برای خرید محصول بپردازید همین مبلمان اداری باکیفیت باشد. چرا که گونه ها با کیفیت دوام فوقانی داشته نیازی به تعمیر و تعویض در آینده نخواهند داشت.

اینگونه میز و صندلی اداری را باید در بهترین مارک و برند و البته پسندیده ترین بها جاسازی کرد زیرا در فضای اداری-تجاری و کمپانی های مختلف، نخستین چیزی که زیاد زیاد مورد استفاده پیمان گرفته و دائماً در حال کاربردهای متنوع است همین میز و صندلی ها هستند که کسان مختلف با وزن های گوناگون بایستی از آنها کاربرد کنند. انگار کنید یک صندلی اداری ضعیف برای شرکت یا گردانیدن خریداری شود، قاعدتاً بهره‌گیری طولانی مدت از این صندلی نه فقط شدنی نیست بلکه همان مدت محدود نیز همراه با مشکلات فراوانی مشابه شکستن ارکان که زیاد قبل می آید، هرز شدن رزوه های زیر صندلی، شکستن ستون پشتی صندلی و دهها مشکل دیگر خواهد بود. بهترین گزینه، خرید با کیفیت ترین صندلی و میز اداری برای بهره‌گیری طولانی و بی دردسر است.

میز-و-صندلی-اداری (15)
میز-و-صندلی-اداری (18)
میز-و-صندلی-اداری (19)
میز-و-صندلی-اداری (20)
مبلمان اداری ارگونومیک از بها بالاتری برخوردار هستند چرا که طراحی آنها بر پای بست، اصول صحیح نشستن های طولانی بنا شده و جلوی خستگی و کرختی بدن کارمندان را به طریق ای کاملا کارساز و استوار می گیرد. بعلاوه در ساخت آنها از مواد مرغوب و باکیفیت بهره‌گیری می شود. فلذا توصیه می کنم، هنگام خرید میز و صندلی اداری قیمتی بیشتر از بی گمان معمولی که در عقیده گرفته اید بپردازید و پروا داشته باشید که به جنسی با کیفیت اغلب دسترسی پیدا می کنید. همچنین مسئله بسیار مهم دیگر در مورد این میز و صندلی اداری ارگونومیک زیبایی، کلاس و شیک بودن آنهاست که از این منظر به هیچ عنوان نمی نا مدل های دیگر را با آنها مقایسه کرد. در باره شرکت های چند ملیتی، ادارات بزرگ و مرجع و همچنین محیط‌ هایی برای اجرای جلسات و کلاس های گوناگون می تاب و البته باید از این نوع مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کرد لغایت در ساحل کیفیت و درازا عمر از زیبایی این میز و صندلی ها نیز به نکوداشتن کاربرد گردد.

میز-و-صندلی-اداری (21)
میز-و-صندلی-اداری (22)
میز-و-صندلی-اداری (23)
میز-و-صندلی-اداری (14)
با کیفیت ترین ست های مبلمان اداری از چوب درخت بلوط تعبيه می شوند. برای آنهایی که خواستار زیبایی در کنار استحکام و دوام بالا هستند قطع به یقین مدل ها چوب طبیعی، بهترین گزینه خواهد بود. ولی طبیعات چوب های طبیعی قیمت زیادی دارند، یک روش جایگزین و کارساز می تواند به کارگیری مبلمان با ترکیب چوب و ام دی اف باشد، با این پیشه هم از ظرافت و زیبایی چوب طبیعی سهم خواهید برد و هم قیمت پایین تری برای آنها پرداخت خواهید کرد. جایگزین دیگر می تواند ترکیب چوب و فلز باشد که در شکل های ذیل گونه ها گوناگون آنها را مشاهده می فرمایید.

میز-و-صندلی-اداری (13)
میز-و-صندلی-اداری (12)
میز-و-صندلی-اداری (11)
میز-و-صندلی-اداری (10)
×
خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

۲۵ مدل دیوارک اداری جدید و زیبا پسندیده برای شرکت های تجاری

مدل های ارگونومیک و با کیفیت مبلمان اداری با طراحی زیاد شیک

مدل میز کامپیوتر اداری پسندیده برای دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون محیط اداری حقیر با طراحی شیک و کاربردی / عکس

البته باید به تاثیر محیط‌ و همینطور شرایط آن پروا اخص ای داشت. مثلا اگر پیمان میز و صندلی در فضایی پر رفت و آمد قرار بگیرد بهتر است سراغ ست های فلزی بروید. صندلی و میزهای فلزی دوام خیلی فوقانی دارند حتی در بدترین شرایط نگهداری هم مفتوح سرجای خود می ایستند. در حالی که مدل های چوبی برای اتاق های خلوت تر مثل اطاق مدیر مناسب است. بازهم به این نکته اشاره کنم که فارغ از جنس مبلمان، ارگونومیک بودن انها هیچگاه نباید فراموش شود. یک میز ارگونومیک نباید بیشتر از 76 سانت از زمین ارتفاع داشته باشد.

میز-و-صندلی-اداری (9)
میز-و-صندلی-اداری (8)
میز-و-صندلی-اداری (7)
میز-و-صندلی-اداری (6)
مهم ترین نتیجه گیری که می شود از گفته های بالا کرد این است که درازا عمر مفید مبلمان اداری رابطه مستقیمی با کیفیت محصول دارد. با پرداخت خرج ایی اغلب هم راحتی و تسکین اکثریت خواهید داشت هم مبلمانتان برای مدت موعد اکثریت باقی مانده و به هیچ وجه تعمیر و تعویضی نیاز نخواهند داشت. دوام و کیفیت مبلمان هم متاثر از موادی است که در ساخت میز و صندلی اداری باره کاربرد قرار می گیرد. و در پایان عامل زیبایی پیمان می گیرد که در برگزیدن مبلمان اداری توجه خاصی می طلبد الی طرحی مناسب و شایسته و درخور گردانیدن و شرکت پیدا شود.

میز-و-صندلی-اداری (5)
میز-و-صندلی-اداری (4)
میز-و-صندلی-اداری (3)
میز-و-صندلی-اداری (1)
میز و صندلی اداری
میز-و-صندلی-اداری (2)
در تصاویر پایین به خوبی می طاقت کارایی تمامی عوامل ذکر شده در بالا را به روشنی مشاهده کرد. چندین نوع میز و صندلی تاشو دیواری و اداری در رنگ و طر های متنوع که هر کدام از آنها قابلیت استفاده در ادارات و کمپانی های مختلف با هر گونه کار و جنبش را خواهند داشت. جنس میز و طرح آنها و وانگهی طراحی صندلی ها و کیفیت زیاد بالای آنها به احسان گویای تمامی موارد فوق الذکر است.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



امروز قصد داریم ۳۰ طرح زیبا و بی نظیر از پکیج محصولات مختلف را در اختیار شما بگذاریم. این کلکسیون زیبا منبع با ارزشی برای ذهن های خلاق شما خواهد بود.

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش


Kate Spade: کیف، جعبه و برچسب- طراحی شده توسط Marcella Zuczek

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

The Post: طراحی پیکیج رستوران

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Sunsweet- طراحی شده توسط موسسه طراحی Mclean

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

طرح ابداعی برای لوازم آرایشی-بهداشتی- طراحی شده توسط Bennet Kreative

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Essn Sparkling Fuji Apple: طراحی شده توسط موسسه Brand Engine

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Origins: طراحی کیف، جعبه

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Mammoth Lemon: طراحی شده توسط موسسه Shine New Zealand

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

White On Target: طراحی شده توسط موسسه Mclean Design

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Iluliaq Iceberg Water : طراحی شده توسط موسسه طراحی Fairly Painless Advertising

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Kashi Lean Cereal Line: طراحی شده توسط Patrick Mckeever

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

پکیج Thorsteinn

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

پکیج ۴N21

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Stoking The Fire: طراحی شده توسط موسسه Mclean Design

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Mailer: طراحی شده توسط موسسه Sean Allen Creative

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Mighty Leaf: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Mighty Leaf: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Mighty Leaf: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

 

Mighty Leaf: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Pixie Mate: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Plum Organics: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Simply Organics: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Little Bug: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Logitech: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Logitech: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Logitech: طراحی شده توسط موسسه Brand Engin

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Popcorn 479: Logitech: طراحی شده توسط موسسه Engin Room

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Haigs Delicacies: طراحی شده توسط موسسه Engin Room

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Natures Agave: طراحی شده توسط موسسه Engin Room

 

 

30 طراحی پکیج جدید، زیبا و الهام بخش

 

Recchiuti Confections: طراحی شده توسط موسسه Engin Room

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/graph/package-design-beautiful-inspiration.html



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

نگاهی به ویژگی های بنرهای تبلیغاتی

 

اگر کاربر همیشگی اینترنت هم نیستید و هر از گاهی به دنیای بی‌انتهای مجازی سری می‌زنید باز هم احتمال زیادی دارد که با صفحات تبلیغاتی مستطیلی رنگارنگی بر خورد کنید که در اندازه ها و طرح‌های مختلف جلوی چشمان‌تان می رقصند و می خواهند به آنها توجه کنید.


نام این کادرهای رنگین «بنر» است. بنرها از رایج‌ترین انواع تبلیغات اینترنتی هستند و شاید مهم‌ترین نمود خلاقیت‌های تصویری و گرافیکی آگهی‌های اینترنتی باشند که توجه کاربران و شرکت‌های تجاری را به خود جلب می‌کند.


بنرهای تبلیغاتی با بیلبوردهای خیابانی قابل مقایسه‌اند.این آگهی‌ها باید نظر بیننده را به مدتی کوتاه جذب کنند. بنرخواه در بالای صفحه باشد، یا در وسط و کناره های آن، باید با چند کلمه یا تصویر مختصر پیام خود را انتقال دهد. این آگهی ها بخصوص در معرفی نام و مارک‌های تجاری بسیار موفق عمل می کنند، زیرا نام ها یا تصاویر کوتاه به‌خوبی در ذهن جای می گیرند.

 

● وظیفه یک بنر موفق
بسیاری از متخصصان دنیای تجارت الکترونیک بر این باورند که محتوای بنر تبلیغاتی باید فقط متن ساده یا لینک به سایت مورد نظر باشد. اکثر مردم به این نوع تبلیغات بنری توجه خواهند کرد زیرا هنگامی که فردی در اینترنت سیر می‌کند به دنبال مجموعه ای از اطلاعات خاص است و به فکر مشاهده انیمیشن های جذاب یا آرم های هنری نیست . در واقع ارائه اطلاعات صحیح به جستجوگران در زمان و مکان مناسب را وظیفه یک بنر موفق می‌دانند.


اما «پدرام انصاری» مدیر سایت گرافیکی طراحی بنرهای تبلیغاتی «پدی بنر»، مهم ترین خصوصیت یک بنر استاندارد تبلیغاتی موفق را طراحی جذاب برای تاثیرگذاری روی کاربر دانست و گفت:به خصوص بنرهای متحرک ( فلش ) که با قدرت تحرک دادن به اجزای بنر از قبیل عکس‌ها و متن ها و ...نمایش زیبایی ازیک تبلیغ رافراهم میکنندواستفاده به موقع از اجزا در کنارهم به جذابیت بنر می افزاید.»


وی همچنین درباره دیگر ویژگی های یک تبلیغ موثر اینترنتی گفت: «خصوصیت بعدی استفاده از حداقل زمان برای معرفی بنر یا نمایش اطلاعات بنر است. هرچه زمان طول نمایش بنر کوتاهتر باشد کاربر زودتر به اطلاعات دسترسی پیدا می کند. توجه به حجم بنر نیز بسیار حائز اهمیت است . هرچه مقدار حجم بنر کمتر باشد در صفحات وب زودتر بارگذاری می شوند».

 


«پیمان سیف دواتی» مدیر مسئول آژانس تبلیغات اینترنتی «ایران بنر» نیز در کل راز موفقیت یک تبلغ اینترنتی را انتخاب محل مناسب برای تبلیغات ، طراحی و نوع اطلاع‌رسانی و موارد فنی بنر از قبیل حجم ذکر کرد و گفت:«با توجه به استاندارد نبودن سیستم‌های عامل نصب شده بر روی رایانه‌های کاربران اینترنتی استفاده از فرمت‌های فلش که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود توصیه نمی‌گردد و امکان باز نشدن انها در مواردی مانند نداشتن برنامه فلش پلیر و یا کندی سرعت اینترنت که به تازگی با آن مواجه شده ایم وجود دارد».

 

● تبلیغات هدفگیری شده
شاید اصطلاح «تبلیغات هدفگیری شده» را شنیده باشید. این اصطلاح در واقع اشاره به شناخت مخاطب دارد که در این باره شامل کاربرانی با علائق مشترک شغلی، تخصصی، هنری، ورزشی و امثال آن هستند. در تبلیغات از طریق بنر این گروه‌ها را می توان با دسته بندی سایت‌های نمایش‌دهنده آگهی از یکدیگر تفکیک کرد، به‌طوری که هر آگهی برای گروه خاصی از مخاطبان پخش شود. ناگفته پیداست که به این ترتیب هزینه ها کاهش و بازدهی تبلیغات به میزان درخور توجهی افزایش می‌یابد و میزان اثرگذاری تبلیغات بالا می رود.


در باره میزان اثر گذاری انواع طرح‌های مورد استفاده در بنرها از پیمان سیف پرسیدیم. وی با اشاره به نظر سنجی سال گذشته گروه ایران بنر از صاحبان وب‌سایت‌های تبلیغاتی گفت: «نتیجه به‌دست آمده نشان داد که بیشتر بنرهای تبلیغاتی با فرمت فلش و بصورت تولید انیمیشن مورد توجه کاربران بوده و بیشتر روی آنها کلیک می شود. همچنین طرح هایی با سایز های بزرگ و به‌صورت عمودی و با فرمت فلش و تحرک مناسب و آرام‌بخش و نه به‌صورت چشمک‌زن و سریع و همچنین استفاده از طیف رنگ‌های روشن و داغ بسیار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.» در این مورد پدرام انصاری ابتدا به انتخاب متفاوت طراحی بنر برای گروه‌های مختلف اجتماعی اشاره کرد و افزود:«به‌عنوان مثال طراحی بنری برای جوانان با بنری که مخاطبش پزشکان هستند، متفاوت است».


در دنیای مجازی اگر کاربر با صحنه هایی روبه‌رو شود که به راحتی در دنیای واقعی دیده نمی شود بسیار تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد .حال اگر این رویدادها به‌گونه‌ای خلاق با قدرت گرافیکی بالا طراحی شوند و از رنگ‌ها به‌صورت مجموعه‌ای حرفه‌ای در کنار هم استفاده شود خیلی راحت کاربر را به سمت خود خواهد کشید. همچنین ترکیب متحرک بودن اجزای بنر با مجموعه‌ای ازگروه رنگ‌های حرفه ای مناسب تر است . بنرهای متحرک ( فلش ) قدرت جذابیت بالایی دارند . تحرک اجزای بنر برای کاربر زیبا و چشم نواز است . تبلیغات در فضای سایبر با ترکیب بندی، رنگ، نور، حرکت، حروف و خطوط زیبا اثر محسوسی بر کاربران می‌گذارد. این تصاویر رنگارنگ ممکن است مدت‌ها در ذهن بیننده بماند و به اهداف آگهی دهنده کمک کند. کافی است به ذهنیت خود رجوع کنیم تا به‌خاطر آوریم چند بار خواسته‌ایم بر این نگارینه های مجازی کلیک کنیم و ببینیم از ما چه می‌خواهند.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/graph/characteristics-propaganda-volumes.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو اقتباس از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می نا آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و وابستگی وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با منظور رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند ادب زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير همیشگی الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یگانه از تکاپو هایی است که بدست سئوکار سپریدن می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

سئو چیست

اوايل آغاز سئو
در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو شغل خود را نخست کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که امثال صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا اتمام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري بهره‌گیری مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( شمار دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه کاربرد شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي درک محتويات وب سايت‌ها کاربرد مي‌کردند. به پیگیری اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خویش را شروع کرد. با گسترش رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سنه 1996 چاپ شد درباره توسعه‌دهندگان وب گفتگو کرد که براي پیمان گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو کاربرد مي‌کردند. اين نوشتار توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت مخفی شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن موعد قرار دریافت در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي مشکل است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و پیوستگی پيدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟
هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش وابستگی بين صفحات و واژه ها کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات پیوسته با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را اثر مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي درمان رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند فرهنگ و موعد براي پياده‌سازي روش‌هاي خویش شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

بسته به اينکه چگونه واژه ها کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد کاربرد پیمان مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه شدنی است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در طویل مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه لغایت نتيجه طبيعي نخست که 58.4 درصد کليک‌ها را دربرگیرنده مي‌شود، پیمان گيرند.

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر راز رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو چشم وهمچشمی کنند. به عنوان نمونه کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خویش گزین کردن مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خویش جايگاه نخست 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خویش گزین کردن مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها مفید است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر پرتو مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي همنشین دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و آماده هستند براي آن سررسید و هزينه صرف کنند.
بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت پایین چکیده نمود:

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
باعث ایجاد برند می شود.
باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
باعث شده تارنما در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
بهترین افزار برای تبلیغات است.
بهینه سازی موتور جستجو چیست

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)
سئو داخل صفحه به مهار مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... پیوسته مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خویش بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي پیش از شیوه SEO Off Page اتمام شود.

سئو خارج صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)
بر خلاف طریق SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي سپریدن مي‌شد، طریق بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در بیرون از وب سايت شما اتمام مي‌شود؛ اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در توسط آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند) متمرکز مي‌شود سپس با به کارگیری روش‌هايي که در خارج از وب سايت اتمام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت توسط آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه - سفيد چیست ؟ (White Hat)
در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه – سفيد به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت توسط آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو کاربرد مي‌کند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)
به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با قصد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از لیست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه – سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از لیست پايگاه دیتا موتور جستجو شود.

مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو
در پایین به بعضی از مقالات در گویه بهینه سازی موتور جستجو اشاره شده است:

پژوهشی در راهبرد های بهینه سازی موتور جستجو برای توسعه تارنما های بزرگ
در این پژوهش پژوهنده معتقد است که هنگامی که پیاده سازی وب سایت به پایان می رسد مشکلی که خیلی از کمپانی ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه تارنما خود را در اینترنت شناسایی نماید که بهترین روش برای معرفی تارنما بهنیه سازی موتور جستجو است. در این تحقیق بر بنیاد 77 معیاری که از منابع مختلف و موتورهای جستجو بررسی نموده است استراتژهای بهینه سازی برای گسترش وب سایت را بصورت ذیل معرفی می نماید:

بهبود ساختار سایت
استراتژی واژه ها کلیدی
استراتژی URL
بهینه سازی کد
پردازش کردن متن
بهینه سازی لینک های ورودی
استراتژی اسم دامنه و هاست
آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو
این پژوهش راهبرد بهینه سازی شرکت های گوگل و مایکروسافت را بررسی و روشنگری دیتا است و موردی که جهت مطالعه و آنالیز قرار دیتا است، راهبرد های مربوط به کمپانی مایکروسافت است. مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو از نظر پژوهشگر عبارتند از:

اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
اضافه کردن URL به نقشه سایت
اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl
بهینه سازی موتور جستجو جهت افزایش بهبود رویت وب سایت
در این تحقیق محققین عواملی که در افزایش رتبه سایت تاثیر دارند را به 3 سه تقسیم بخش بندی می کنند:

شرکت های دارنده موتور جستجو: جستجوکنندگان در صفحات موتورهای جستجو یک پرس و جو را اجرا می کنند سپس نتیجه آن در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دیتا می شود.
وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با به کارگیری یکسری ابزار و چیرگی ها سعی می کنند رتبه تارنما ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند
جستجو کنندگان در موتورهای جستجو: افرادی هستند که در موتورهای جستجو بدنبال یافتن اطلاعات باره نظرشان هستند.
محققین معتقد هستند افرادی که کار و جنبش بهینه سازی را سپریدن می دهند می بایست از پسینیان تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای جستجو مطلع باشند و عواملی که مایه می شود ترافیک سایت افزایش پیدا نماید را بخوبی بشناسند و همچنین از کلماتی که کاربران نهایی بدنبال آن می گردند نیز آگاهانیدن داشته باشند و بعبارتی دیگر می بایست اطلاعات خویش را در سه دسته بندی بالا همش بروز نگه دارند.

بهینه سازی موتور جستجو: مفاهیم آنالیز فنی
در این تحقیق بر پای بست، یکسری مقالات، پژوهش ها و راهبری ها بعضی از مفاهیم بهینه سازی موتور جستجو آورده شده است. محقیق معتقد هستند بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که هیچ وقت تمام نمی شود و تکنیک های زیادی برای بهتر کردن رتبه سایت هستی دارد اما پیاده سازی کل آنها مشکل است. :

تکنیک هایی که در این تحقیق برای بهینه سازی عنوان شده است عبارتند از:

افزایش لینک های خارجی
تغییر اسم فایل ها
لینک یک طرفه
کلمات کلیدی
استفاده از Meta Tag
استفاده درست از عنوان
استفاده از robots.txt
بهینه سازی محتوا



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی تاشو مسافرتی وسایل کمپینگی را میتوانید در سایت تاپ اینتکس باقیمت بسیار مناسب و گونه ها مدل های مختلف جنس ایرانی و خارجی عرضه میگردد،صندلی تاشو در چند مدل گوناگون فرآوری شده ،صندلی آکاردئونی،صندلی مترو،صندلی راحت نشین،صندلی آفرود،برای نشستن طولانی مدت وتکیه دادن پسندیده است،این صندلی های فلزی زیاد کم حجم وسبک بوده که به راحتی میتوانید در مسافرتها وسفرهای کمپینگی از آن بهره‌گیری کنید.

صندلی تاشو در ابعادی کوچک توسط کمپانی اریکه وی ساخته شده است. محصولی کاملا کارآمد بوده که می توانید متعلق به در سفر، خانه و کوهنوردی استفاده نمائید. حجم کمی داشته و جهت استفاده از آن به فضای زیادی احتیاج ندارید. یک چسب کاملا محکم دور لغایت دور محصول را فرا گرفته که در جمع کردن آن را استوار نگه می دارد. بَندی جهت حمل و نقل در سرنوشت زیرین موجود بوده و کاربردی می باشد. یک پشتی حقیر داشته که می تواند از درد کمر محافظت کرده و محل راحت تری را برای نشستن شما فراهم کند. جنس سطح نشیمنگاه کالا برزنتی بوده و از کیفیت فوقانی برخوردار می باشد. صندلی اریکه وی می تواند لغایت وزن 105 کیلوگرم را تحمل کرده و به همین علت برای کسان متعددی قابل کاربرد است. سه پایه در زیر محصول قرار گرفته که مایه استقامت آن شده و در قسمت انتهایی آنها یک تکه پلاستیکی مخصوص هستی داشته لغایت به سطح زمین صدمه ای وارد نشود.
صندلی تاشو مسافرتی یک نفره با حجم زیاد ناچیز و وزن سبک یکتا از پر فروشترین صندلی های مسافرتی است که در شرکت اریکه وی در چین تحت لیسانس آمریکا فرآوری شده است و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد . صندلی تاشو تخت وی ابعادی به طول 31 , پهنا 31 , ارتفاع 38 سانتی متر و تحمل وزن 100 کیلو گرم را دارد . به انگیزه وزن سبک و حجم کم از این صندلی تاشو در کمپینگ , توریسم , کوهنوردی , آفرود میتوان برای نشستن و درازکشیدن دوره ای کاربرد نمایش داد . جنس رویه صندلی تاشو مسافرتی بست وی از برزنت خارجی با ضخامت بالا و جنس پایه ها از آهن بوده که به وسیله یک سه راهی به یکدیگر متص ل شده اند .

شیوه نگهداری و مراقبت

برای تمیز کردن از یک پارچه نرم آغشته به یک تمیز کننده ملایم بهره‌گیری شود. پس از آن با یک دستمال نرم خشک گردد.
میز مسافرتی تاشو چوبی
میز های مسافرتی بسیار ناچیز جا و سبک هستند و در یک کیف دستی حقیر و یا چمدان کوچک جای میگیرند ، و براحتی قابل حمل هستند ، میز و صندلی های حقیر مسافرتی در اثناء سفر میتواند به اتفاق زیاد احسان برای شما باشد ، این گونه محصولات در ابعاد های حقیر دو نفره فرآوری میشوند

میز تاشو چوبی گنجینه گرد از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین میز های مسافرتی بوده که ساخته شده از چوب مقاوم به همراه پوشش ضد پوسیدگی و ضد آب می باشد. محصولی که می تواند به راحتی یک میز ناهار خوری و یا بازی برای شمار 4 تن در انواع سفر های گوناگون باشد. این کالا امثال بسیاری از میز و یا صندلی سفری از قابلیت تاشو بودن سهم دستگیر که در این حالت حمل آن آسوده و جای گیری آن بسیار کمتر می شود.

کالایی که رویه آن به صورت طراحی شده بوده و از یک دستگیره مخصوص جا به جایی برخوردار است. از سایر خاصیت های این کالا داشتن وزن زیاد پسندیده بوده که امکان جا به جایی آسوده را به مصرف کننده می دهد.

انواع صندلی تاشو جدید و گونه های میز تاشو ، خرید میز و صندلی تاشو و بها صندلی و میز تاشو مسافرتی و خرید گونه ها صندلی و میز مسافرتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در گروه تولیدی گنجینه. صندلی و میز های تاشو اصولا برای مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده و مدل های بسیار مختصر و معدودی تولید شده که با داشتن حجم و وزن بسیار مختصر خود برای سفر های کوهنوردی باره کاربرد پیمان می گیرند. از ویژگی های مهم و آشکار در صندلی های تاشو می تاب به حجم کم در حالت جمع شده ، وزن زیاد پسندیده ، جایگیری زیاد کم در سررسید حمل ، کیفیت و درازا عمر بالا به شرط انتخاب برند و مدل مطمئن با مشاوره گرفتن از کارشاناسان کمپانی خزانه اشاره کرد.
افراد مختلف به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات خاص خود را می‌طلبد. در این میان، کسان بسیاری هستند که برادر دارند حتی در موعد سفر کاملا راحت باشند. میز تاشو ی سفری که پیش روی شماست، می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد و بتوانید با استفاده از آن در موعد سفر به‌ویژه اثناء نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه به‌خوبی شما را در مکان‌های متنوع مدد می‌رساند و کمک می‌کند از بودن ساحل رفقا و خانواده‌ی خویش لذت بیشتری ببرید.

این فرآورده به‌صورت تاشو فرآوری شده است؛ به همین علت می‌توانید به‌سادگی درزمانی که نیاز ندارید، آن را الی کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی مایه می‌شود بتوانید به‌خوبی محصول را با خودرو حمل کنید یا اثناء استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در فضا دلخواهتان حفاظت کنید.

یکی از تفریحات زیاد رایج در بین ما ایرانی ها پیکنیک و مسافرت است ، حضور در دل طبیعت به اتفاق با خانواده و دوستان که انرژی مثبت زیاد زیادی را به ما می دهد . برای افزایش میزان لذت از سفرها ، وجود لوازم و ساز و برگ مسافرتی زیاد الزامی است ، وسایلی که رفاه اغلب را برای شما در شرایط گوناگون برپایی می کنند . یگانه از انواع این وسایل صندلی تاشو و میزهای تاشو هستند که به علت امکان تاشوندگی که دارند به سادگی قابل حمل و کاربرد هستند . اما این موضوع تا پیش از این فقط برای صندلی ها صدق می کرد و امکان به کارگیری میز در سفرهای کوتاهی و بلند مدت به دلیل اشغال فضای زیاد و دشواری حمل و جابه جایی امکان پذیر فقدان الی اینکه نسل جدید این محصولات با عنوان میز و صندلی مسافرتی طراحی و ارائه شد.

میز سفری تاشو و صندلی تاشو و اصولا میز و صندلی سفری تاشو احد از ابزارهای راحتی سفر است. اگر برای یک کمپینگ آماده می شوید و می خواهید بدون هیچ مشکلی هرکجا که دلتان خواست استراحت کنید و از منظره لذت ببرید قطعا انتخاب یک صندلی تاشو سبک می تواند کمک زیادی به شما بکند.

اگر برای سفر با خانواده یا جمعی از رفقا هدف کمپ زدن در دل طبیعت را دارید با یک میز صندلی تاشو می توانید یک سفر زیبا و آسان داشته باشید.

میز و صندلی های تاشو برای محیط های باز خصوصی مشابه حیاط، باغ و باغچه نیز مناسب هستند چراکه خاصیت جمع شوندگی این نوع میز و صندلی ها مایه می شود هر سررسید نیازی نبود جمع شوند و از گزند های آفتاب و باران در امان باشند.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به تازگی، تصاویر جدیدی از رندر‌های مربوط به تلفن‌های سری آیفون 12 اپل توسط کانال یوتیوب EverythingApplePro منتشر شده‌اند که طراحی آیفون‌های 2020 اپل را به ما نشان می‌دهند. براساس رندر‌های سه‌بعدی منتشر شده، طراحی بدنه پرچمداران جدید اپل همانند آیپد پرو‌های این شرکت بوده و در پشت آن‌ها نیز دوربین‌های درون ماژول مربع شکل دیده می‌شوند.

آیفون 12

تصاویر منتشر شده قبلی به ما نشان می‌دادند که تلفن‌های سری آیفون 12 همانند آیپد‌ها به Smart Connector مجهز خواهند شد. اما طبق رندر‌های جدید، این مورد در تصاویر دیده نمی‌شود. با این حال، بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که اپل از این کانکتور برای آیفون‌های بعدی بدون پورت استفاده خواهد کرد.

آیفون 12

به علاوه، اندازه 5.4 اینچی آیفون 12 نشان می‌دهد که این تلفن کوچک‌تر از چیزی است که ما انتظار آن را داشتیم. در نتیجه، اندازه این گوشی تقریبا همانند آیفون SE 2020 است. آیفون SE جدید از یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی استفاده می‌کند، اما نسبت ابعاد آن 16:9 بوده و حاشیه‌های بیشتری در آن وجود دارد.

گوشی‌های سری پرو آیفون 12 با رنگ جدیدی به نام Navy Blue (آبی) معرفی خواهند شد که جایگزین رنگ Midnight Green (سبز) آیفون 11 است. شیشه‌های پشتی دستگاه هنوز هم مات هستند، بنابراین، هیچ اثر انگشتی برروی پنل پشتی تلفن‌ها باقی نمی‌ماند.

آیفون 12

گوشی‌های سری آیفون 12 اپل از صفحه‌نمایش کاملا جدید استفاده خواهند کرد. هر چهار مدل آیفون‌های جدید به پنل OLED با شکاف‌های باریک‌تر مجهز خواهند شد. نرخ رفرش نمایشگر سری پرو نیز به 120 هرتز می‌رسد. این نمایشگر ProMotion نام دارد و آیپد پرو جدید از آن بهره می‌گیرد.

از بحث صفحه‌نمایش خارج شویم و به سراغ دوربین تلفن‌های جدید اپل برویم؛ دوربین اصلی این تلفن‌ها به عنوان یکی از نکات اصلی تمایز مدل‌های معمولی و پرو مطرح می‌شود. مدل‌های پرو از سنسور LiDAR استفاده می‌کنند که مواردی مانند فوکوس خودکار سریع را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این سنسور 2 تا 3 برابر سریع‌تر از آیفون‌های فعلی عمل می‌کند. هم‌چنین، با کمک این سنسور می‌توان از حالت پرتره برای ضبط ویدیو‌ها نیز بهره گرفت.

آیفون 12

به نظر می‌رسد که مهندسان اپل هم‌چنان به استفاده از سنسورهایی با مگاپیکسل‌های بیشتر تمایل ندارند و از همان دوربین 12 مگاپیکسلی در آیفون‌های 2020 استفاده خواهند کرد. البته، اندازه این سنسور بزرگ‌تر بوده و برای عکاسی در شب نیز بهینه شده است.

دوربین تله‌فوتو هم مثل نمایشگر 120 هرتزی به مدل‌های پرو محدود شده است. این دوربین توانایی زوم 3 برابر را داشته و از ویژگی عکاسی در شب نیز پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که دوربین تله‌فوتو موجود در آیفون‌ 11 پرو و پرو مکس توانایی زوم 2 برابر را داشت. گفته می‌شود که اپل در حال کار برروی دوربین‌ پریسکوپی است، اما این دوربین در محصولات امسال این شرکت وجود نخواهد داشت.

آیفون 12

جان پروسر، که اطلاعات زیادی را در ویدیو زیر منتشر کرده است، جزییات بیشتری را درباره تلفن‌های جدید اپل در اختیار ما قرار می‌دهد. این هندست‌ها با نام‌ آیفون 12 (5.4 اینچ)، آیفون 12 مکس (یا 12 پلاس، 6.1 اینچ)، آیفون 12 پرو (6.1 اینچ) و آیفون 12 پرو مکس (6.7 اینچ) شناخته می‌شوند که جان پروسر اطلاعات بیشتری از آن‌ها را در ویدیو خود منتشر کرده است.

 منبع: 

https://itresan.com/299645/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%88-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%87%e2%80%8c%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()