نوشته شده توسط : ساحل

کوچک و سبک هستند.( حتی کوچکتر از یک تبلت )
سخت افزار ندارند. به همین علت نیاز به تعمیر و ارتقا هم ندارند.
هزینه تعبيه بسیار اقلیت از PC و ThinClientدارند .(حدودا معادل 35% یک کیس Corei3)
نیاز به سرور بسیار قوی برای پشتیبانی ندارند و یک PC معمولی هم میتواند آنها را مدیریت کند.
مصرف برق زیاد کمی دارند. و سازگار با پیرامون زیست هستند.( درحد یک شارژر موبایل !)
فن و قطعه متحرک ندارند. بهمین علت آلودگی صوتی و نویز هم ندارند.
نیاز به پشتیبانی سخت افزاری یا نرم افزاری ندارند.
تمرکز اطلاعات درشبکه بیشتر است . کل ی داده ها در سرور نگهداری و ذخیره میشود.
برای افزایش کاربران شبکه فقط حافظه و RAM سرور را ارتقا میدهیم.
آرایش و جابجایی سیستم ها کاملا منعطف است.
سیستم عامل و برنامه ها تنها یکبار روی سرور نصب میشوند.
نرم افزارهای لایسنس دار و پولی هم فقط یک بار خریداری و روی سرور نصب میشوند.
مدیریت کاربران بصورت یکپارچه و بسیار ساده است.
عمرمفید بسیار بالا دارند.( بالاتر از 10 سال )

بهترین زیرو کلاینت


نسل جدید زیرو کلاینت ها
مزایای بیان شده ، در ارتباط با بیشتری زیرو کلاینت های کهن تر و جدیدتر عمومیت دارد . مزیت های اکثریت هم در دودمان های جدیدتر این زیرو کلاینت ها به چشم میخورد که آنها را از مابقی زیرو کلاینت ها جدا میکند . زیرو کلاینت های پیشنهادی کمپانی مایا ، با توجه به بیچارگی کاربران برگزیدن شده و قابلیت اجرایی بسیار بالاتری نسبت به شبکه های PC محور به کاربران ارائه میدهند . به طوری که حتی سنگین ترین عملیات گرافیکی را هم بتوان در شبکه های مبتنی بر زیرو کلاینت پر کاربر اجرا کرد . از طرفی سرعت انتقال اطلاعات و اجرای برنامه ها هم با استفاده از انحاء و پروتکل های خاصی نظیر DDP ، الی کران بسیار مطلوبی افزایش میابد . با راهکارهای ویژه کمپانی مایا ، دیگر خبری از Overload شدن یا Dawn شدن شبکه و سرور نیست . وانگهی نرم ادوات و مولتی مدیا بصورت مستقل ویا مشترک ، بدون Delay و تاخیر در شبکه اجرا خواهند شد . مطالب بالا صرفا جهت بالا بردن اطلاعات کاربران و کمکی هرچند کوچک به تصمیم گیری درست ایشان تنظیم شده . در نهایت، تصمیم گیری در گویه تکنولوژی و ساز و برگ مورد بهره‌گیری ، برعهده خویش مشتریان عزیز میباشد



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
تولید گوشی قدرتمند نسل پنجم توسط ریل می

شرکت ریل می روز پنج شنبه از تازه‌ترین گوشی نسل پنجم خود در چین رونمایی کرد و از عرضه محصولات خود در ۲۷ کشور جهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از چاینا دیلی، ریل می که از نظر سرعت رشد گوی سبقت را از دیگر شرکت‌های رقیب سازنده گوشی در چین ربوده، این گوشی را ایکس ۵۰ پرو نام گذاری کرده است.

ریل می از برنامه ریزی خود برای حضور در بازار ۹۰ درصد از کشورهای اروپایی تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ خبر داده است. ریل می هم اکنون به چهارمین عرضه کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در هند، اندونزی و فیلیپین مبدل شده است.

ایکس ۵۰ پرو که ۵۱۵ دلار قیمت دارد، مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، نمایشگر تخت و فراگیر ۶.۴۴ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، دوربین قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو با دقت ۲۱۶۰ پیسکل، رم ۶ تا ۱۲ گیگابایتی به انتخاب کاربر و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4876928/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D9%85%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شیوآمی دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی‌های هوشمند در جهان شد

شرکت شیوآمی که بیشتر به علت تولید گوشی‌های هوشمند شناخته شده است، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ بعد از اپل دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی‌های هوشمند در دنیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تکنولوژی نیوز، بررسی‌های مؤسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می‌دهد شیوآمی به علت سرمایه گذاری گسترده در این زمینه و تولید محصولات متنوع و جذاب توانسته از همه رقبای خود به غیر از اپل در بازار پوشیدنی‌های هوشمند سبقت بگیرد.

بر اساس گزارش آی دی سی، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شیوآمی ۱۲.۸ میلیون پوشیدنی هوشمند و به خصوص انواع ساعت و مچ بند ورزشی هوشمند را روانه بازار کرده و سهم خود را به ۱۰.۸ درصد افزایش داده است. رشد این شرکت در بازار مذکور نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برابر با ۷۱.۱ درصد بوده است.

۷۳.۳ درصد از کل پوشیدنی‌های هوشمند شیوآمی را مچ بندهایی تشکیل می‌دهند که کارکردهای ورزشی دارند و برای کنترل میزان تحرک و وضعیت سلامت به کار می‌روند.

اپل کماکان سهم ۳۶.۵ درصدی از بازار پوشیدنی‌های هوشمند را در اختیار داشته و در رتبه اول است. این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ موفق به عرضه ۴۳.۴ میلیون محصول از این دست به بازارهای جهانی شده است. سامسونگ با عرضه ۱۰.۵ میلیون محصول و هواوی با عرضه ۹.۳ میلیون محصول از این دست در رتبه‌های سوم و چهارم هستند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4876953/%D8%B4%DB%8C%D9%88%D8%A2%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اشاره به نام هواوی برای اکثریت مردم یادآور برندی با جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات در حوزه فناوری است. در واقع برند هواوی از زمان تاسیس خود در سال 1987 میلادی، مسیری طولانی را پشت سر گذاشته است. اکنون با گذشت بیش از 3 دهه از عمر هواوی این برند به رقیبی سرسخت برای تولیدات اپل و سامسونگ تبدیل شده است. اما راز موفقیت سریع هواوی چیست؟ در این مقاله ضمن بررسی تاریخچه هواوی به‌دنبال یافتن پاسخ پرسش مذکور هستیم.

تاریخچه

شرکت Huawei Technologies در سال 1987 در شهر شنژن چین و به‌عنوان یک عامل فروش محلی برای شبکه کابلی و تلفنی هنگ‌کنگ آغاز به کار کرد. با رشد انفجارگونه جمعیت شهری چین در سال‌های 1996 تا 1998، هواوی برای نخستین بار حوزه فعالیت خود را به مناطق شهری نیز توسعه داد. بر اساس پیش‌بینی‌ها تا سال 2030 جمعیت شهرنشین چین از مرز 1 میلیارد نفر فراتر خواهد رفت. همچنین تا سال 2025 جمعیت 221 شهر کشور چین به بیش از 1 میلیون نفر خواهد رسید؛ در حالی‌که این وضعیت تنها در 35 شهر اروپایی مشاهده خواهد شد. شهرهای پرچمعیت به شبکه‌های ارتباطی پیشرفته نیاز دارند و هواوی در راستای گسترش خدمات و حوزه سرویس‌دهی خود به پیشرفت‌های بسیار چشمگیری دست یافته است.

امروزه محصولات هواوی در بیش از 170 کشور دنیا مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بیش از یک‌سوم جمعیت جهان از خدمات و محصولات این برند استفاده می‌کنند. هواوی پس از شرکت‌های Alcatel-Lucent و سیسکو، سومین تولیدکننده بزرگ روترها، سوییچ‌ها و سایر تجهیزات ارتباطی در جهان به‌شمار می‌رود. طی سالیان اخیر این کمپانی به فضای بسیار رقابتی صنعت اسمارت‌فون نیز قدم گذاشته است.

به باور برخی ناظران، شانس هواوی برای تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین برندهای تکنولوژی در جهان بسیار ناچیز بود. اپراتورهای تلفنی و اینترنتی بخش عمده‌ای از مشتریان هواوی را تشکیل می‌دهند. این شرکت‌ها به منظور ارائه خدمات به مشتریان خود از تخصص هواوی و نه نام تجاری آن استفاده می‌کنند. حدودا 20 درصد جمعیت جهان در چین سکونت دارند و این موضوع به هواوی امکان داده تا علیرغم فشار آمریکا کماکان به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

فعالیت هواوی در قالب 3 گروه تجاری مجزا

کسب‌ و کار هواوی به 3 گروه تجاری عمده قابل تفکیک است. گروه نخست متعلق به تجهیزات شبکه‌های بی‌سیم و ثابت، سرویس‌های جهانی، نرم‌افزار مخابراتی و ایده‌های انرژی شبکه است که توسط اکثر شرکت‌های مخابراتی بزرگ در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. طی یک دوره زمانی 7 ساله منتهی به سال 2012، مجموع رشد سالیانه خدمات تحت مدیریت هواوی از مرز 70 درصد فراتر رفت. این پدیده باعث شد تا هواوی به سریع‌ترین نرخ رشد در میان کلیه شرکت‌های ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی جهان دست پیدا کند.

دومین گروه تجاری متعلق به کسب‌وکار سازمانی هواوی است. پس از ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مجاری ارتباطی، داده‌ها بایستی تجزیه و تحلیل و ذخیره‌سازی شوند. این فرآیند از طریق تجهیزات حافظه و دیتاسنتر هواوی انجام می‌شود.

گروه کسب‌وکار مصرف‌کنندگان، سومین شاخه تجاری کمپانی به‌شمار می‌رود. این واحد، کسب‌وکار مشتریان شخصی و اسمارت‌فون‌های کمپانی را مدیریت می‌کند. در آوریل سال 2017 هواوی از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی کسب‌وکار ابری مستقل از طریق سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری خبر داد. اریک زو؛ مدیرعامل وقت کمپانی اعلام کرد که هواوی با همکاری برخی اپراتورها نظیر Duetsche Telekom در آلمان اقدام به راه‌اندازی پلتفرم ابری جدید و عمومی خود نموده است.

استراتژی راهبردی این گروه بر پایه الگوی “N+8+1” طراحی شده است. N مخفف دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا نظیر چراغ‌های روشنایی، محصولات امنیتی و تولیدات مرتبط با محیط‌ زیست است. عدد 8 بیانگر هشت پرتال پشتیبانی شامل اسپیکرهای هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی، گجت‌های پوشیدنی، ابزارهای اتصال به خودرو، واقعیت‌مجازی و واقعیت‌افزوده، ایرفون‌های هوشمند و نمایشگرهای هوشمند است. عدد 1 نیز بیانگر اسمارت‌فون‌های ساخت شرکت است.

کسب‌وکار هندست‌های شخصی هواوی با تولید قطعات ارزان‌قیمت و ارائه خطوط مونتاژ به تولیدکنندگان برتر گوشی در جهان فعالیت خود را آغاز کرد.  اگرچه تا پیش از سال 2008 این برند موفق به کسب درآمد چندانی نشد؛ اما کماکان عنوان سومین تولیدکننده بزرگ قطعات موبایل در جهان را به خود اختصاص داد. اکنون چند سالی است که این برند به یک تولیدکننده مستقل و کلیدی تبدیل شده و تولید دستگاه‌های هوشمند مختلف را آغاز نموده است. تبدیل شدن هواوی از یک شرکت قطعه‌ساز به یک تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون، بخش عمده‌ای از راهبرد توسعه کمپانی در عصر فعلی و آینده به‌شمار می‌رود. در سال 2019 شرکت هواوی با کسب سهم 17.6 درصدی از بازار اسمارت‌فون و فروش بیش از 240 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به دومین تولیدکننده بزرگ این محصول در جهان پس از سامسونگ تبدیل شد.

فلسفه برند هواوی

ارتقای کیفیت زندگی از طریق ارتباطات یکی از اهداف تعریف شده در چشم‌انداز هواوی محسوب می‌شود. به تدریج تعداد بیش‌تری از مردم جهان از تجهیزات ارتباطی پرسرعت استفاده می‌کنند. بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان سال 2020، ارتباطات میان مردم و اشیاء محیط پیرامون آن‌ها نیازمند بیش از 50 میلیارد اتصال GPS، قطب‌نما، میکروفون و دوربین خواهند بود. هواوی برای ارضای این نیازمندی‌ها به ارائه راهکارهای سریع‌تر، هوشمندتر و کارآمدتر متعهد شده است.

تعامل نزدیک با مصرف‌کنندگان و مشتری‌مداری، بزرگ‌ترین فاکتور متمایزکننده هواوی از سایر رقبای این برند به‌شمار می‌رود. این کمپانی با راه‌اندازی 15 موسسه تحقیقاتی و 36 مرکز نوآوری اقدام به همکاری مستقیم با اپراتورهای مخابراتی شاخص در سراسر جهان نموده و فناوری‌های سفارشی و منحصربه‌فرد هر شرکت را در اختیار آن قرار می‌دهد.

در سال 2016 گروه مشاوره‌ای بوستون در رتبه‌بندی خود، هواوی را به‌عنوان چهل وششمین برند خلاق جهان معرفی کرد. هواوی در سال‌های 2015 و 2016 بیش‌ترین میزان ثبت اختراعات در جهان را به خود اختصاص داد. در ژانویه سال 2020 موسسه Brand Finance گزارش 500 برند ارزشمند در سراسر جهان را منتشر کرد و هواوی برای نخستین بار رتبه دهم را کسب کرد. نشریه فوربس در گزارش مربوط به ارزشمندترین برندهای سال 2019، شرکت هواوی را در جایگاه 97 قرار داد. این در حالیست که هواوی تنها برند چینی حاضر در این فهرست محسوب می‌شود.

منبع: 

https://itresan.com/293641/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%b4%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%b3%d8%a8%e2%80%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%88%da%86/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اسمارت‌فون جدید گوگل پیکسل 4a به عنوان عضو میان‌رده خانواده پیکسل 4 از حافظه UFS 2.1 با ظرفیت 64 گیگابایت استفاده خواهد کرد. این در حالی است که تلفن پیکسل 3a از حافظه داخلی 64 گیگابایت با استاندارد eMMC بهره می‌برد. گوگل به دلیل کاهش هزینه‌های تولید و در نتیجه، ارزان بودن تلفن‌های خود مجبور به استفاده از امکانات کم‌تری است تا کاربران تفاوت یک تلفن پرچمدار و یک تلفن میان‌رده را درک کنند.

اما به نظر می‌رسد که گوگل درباره پیکسل 4a تغییر موضع داده است. براساس تصویری که از انجمن توسعه‌دهندگان XDA به دست آمده، این گوشی از حافظه داخلی 64 گیگابایت با استاندارد UFS 2.1 استفاده خواهد کرد. از آن‌جایی که تلفن‌های پرچمدار جدید به حافظه‌های UFS 3.0 و UFS 3.1 مجهز شده‌اند، این حس به ما القا می‌شود که گوگل به دنبال کاهش هزینه‌ها از استاندارد UFS 2.1 بهره می‌گیرد.

پیکسل 4a

این اطلاعات از تصویر صفحه بوت‌لودر پیکسل 4a به دست آمده‌اند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عبارت ufs: 64GB SKHynix در صفحه بوت‌لودر این تلفن دیده می‌شود. به عبارتی ساده‌تر، استفاده از استاندارد UFS 2.1 در حافظه داخلی، سرعت بوت شدن تلفن و اجرای نرم‌افزارها را نسبت به استاندارد قدیمی eMMC افزایش می‌دهد.

منبع: 

https://itresan.com/294091/%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-4a-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی شبکه ای بحثی است که چند ساله حسابی کل جا درباره آن صحبت می شود و بحث داغ محافل جوانانی است که می خواهند یک شبه پولدار شوند.
در این یادداشت کوشش بر آن است الی نگاهی به جوانب گوناگون بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ داشته باشیم.

با بازاریابی شبکه ای آشنا شویم
بازاریابی شبکه ای احد از زیرمجموعه های زنجیره بازاریابی است که کانال فروش خود را بر شبکه های انسانی و اجتماعی استوار کرده است. در این شیوه، شما چندی از محصولات کمپانی را خریداری کرده و در هر مکانی که می خواهید به فروش می رسانید و در ازای آن فایده خویش را اخذ می کنید. اما این فرجام مسیر نیست. به راستی در این شیوه، مصرف کننده نیز می تواند کالاهای شرکت را بازاریابی کرده و در قبال آن سود گرفتن کند. البته این روش ساختار ویژه خود را نیز دارد. در این ساختار، بازاریاب باید افرادی را به عنوان زیرشاخه خود شناسایی کند و هر چه پایین این زیرمجموعه اغلب باشد و بیشتر فعالیت کند، سود اکثریت به شما می رسد.
این شیوه با ساختار هرمی ای که دارد شبکه ای از قوای انسانی را ایجاد کرده که به صورت تصاعدی بر آن افزوده می شود. تبلیغات نیز در این تکنیک به صورت چهره به صورت و کلامی صورت می گیرد.

حال باید ببینیم چگونه میتوانیم در بازاریابی شبکه ای کامیاب باشیم؟
برای اینکه شما در بازاریابی شبکه ای موفق باشید، باید اصولی را رعایت کنید.

کیفیت کالا: محصولاتی که برای عرضه گزینش می کنید باید کیفیت فوقانی داشته باشند تا مشتری آنها را به سایر محصولات ترجیح دهد. اگر کیفیت کالای شما زیر باشد، دلیلی ندارد مشتری آن را از شما بخرد.
مهارت مذاکره و فروش: مهارت های فروش اکتسابی هستند. با کسب این چیرگی ها می توانید راهکارهایی افزایش فروش خود پیدا کنید. باید توانایی گفتگو با مشتری را داشته باشید. باید فوت و فن گفتگو و رفتار با مشتری را بدانید.
مهارت تیم سازی و رهبری: همانطور که در بالا اشاره شد یکتا از راه های کسب هوده در بازاریابی شبکه ای، پورسانتی است که به ازای فعال بودن زیرمجموعه شما برایتان حاصل می شود. پس باید توانایی آن را داشته باشید که افراد زیادی را به مجموعه خود اضافه و در آنها دلیل ایجاد کنید.
مهارت رهبرسازی: همان فرمولی که برای شما کسب هوده می کند، برای زیرمجموعه شما نیز صادق است. پس باید توانایی این را داشته باشید که آنها را نیز به رهبرانی مشکل کوش و با انگیزه تبدیل کنید.
آیا بازاریابی شبکه ای همان شرکت هرمی است؟
شرکت های هرمی آن دسته از کمپانی هایی هستند که اعضا آنها متعهد هستند افرادی را به کمپانی شناسایی کنند و در ازای سرمایه گذاری آن فرد کمیسیون دریافت می کنند. در واقع در این شرکت ها فرآورده ملموسی خرید و فروش نمی شود و سرمایه گذاری فرد به عنوان کمیسیون بین کسان بالاتر در این هرم دسته می شود. در این ساختار هر چه به راس هرم کم و بیش می شوید، سود بیشتری دریافت می کنید. ولی اگر در سطوح زیر هرم باشید، هیچ گاه چنین سودی نخواهید داشت، البته اگر متضرر نشوید.
اما در بازاریابی شبکه اصل بر فروش محصول است و سپس می تاب در ازای معرفی فرد جدید سود گرفتن کرد.

رویای ثروتمند شدن با بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای چیست؟


بازاریابی شبکه ای هم مشابه دیگر کار و جنبش ها نیازمند تلاش و کوشش پیوسته است و هیچ ویژگی به خصوصی در آن هستی ندارد که این زنجیره را به شغلی ویژه و درآمدزا تبدیل کند. به راستی مانند هر کار دیگری شما نان تلاش خود را می خورید.
بر پای بست، آمارهای منتشر شده تنها ده درصد فروشندگان کمپانی Amway از کهنه ترین و بزرگترین کمپانی های مبتنی بر بازاریابی شبکه ای در امریکا و دانشمند در انگلستان موفق شده اند درامدی کسب کنند. این آمارها اگرچه حکم به عدم موفقیت قطعی کل بازاریاب ها نمی دهند اما اثر می دهند که نمی تاب برای همه بازاریاب های کمپانی درآمدهای هنگفت ماهیانه را متصور بود. در کمپانی های بازاریابی گرچه سران شبکه و اعضای با سابقه که شمار زیادی پایین گردآور دارند درآمدهای عالی دارند ولی درآمدهای بی اندازه با کار آسان برای برای کل اعضا به ویژه اعضایی که دیر به شبکه پیوستگی اند منطقی به نظر نمی رسد.

بازاریابی شبکه ای از نظر قانونی
فعالیت های هرمی در اکثر کشورهای دانشمند غیرقانونی تلقی می شود ولی به واسطه تفاوت کمپانی های بازاریابی شبکه ای با هرمی این تکاپو در بعضی کشورها قانونی است. ولی با این حال بازاریابی شبکه ای همواره محل انتقاد مراجع قانونی و اقتصادی بوده است.

نماد پرتو دهنده وضعیت کار و جنبش کمپانی بازاریابی شبکه ایچند سالی است که این کمپانی ها می توانند با گرفتن پروانه از وزارت صنعت، معدن و تجارت تکاپو کنند. شما با رسیدگی مظهر شرکت می توانید به قانونی یا غیر قانونی بودن کار کمپانی پی ببرید. اگر رنگ این نماد سبز بود یعنی مجاز به فعالیت است. اگر زرد بود یعنی مجاز به کار و جنبش یکماهه برای رفع ایراد و در واپسین،انجام اگر قرمز بود یعنی موقتا بمدت شش ماه تعلیق شده است. رنگ سیاه هم اثر دهنده اتمام پروانه کار و جنبش آن شرکت می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مشخصات طاهری و فنی :

جنس رویه : چرم
جنس ارکان : فلز
ارتفاع پشتی: 82 سانتی متر

صندلی تاشو بدون پایه


تحمل وزن صندلی : 120 کیلو گرم
به منظور خم شوندگی بهتر فرآورده یک پایه مکمل از درون لوله پایه بزرگتر زیر تخته صندلی قرار گرفته است که خاصیت لولایی دارد.

صندلی تاشو بدون پایه:
صندلی تاشو پارکی این یک صندلی آسان و سبک می‌باشد در موعد هایی که شما نیاز به دراز کردن پاها دارید ولی نمی‌خواهید روز زمین بنشینید. صندلی تاشو تکیه گاه پسندیده برای زمانی است که به مسافرت یا استخر رفته اید و دربایستن به نشستن روی زمین دارید. صندلی تاشو fit بهترین وسیله برای کاربرد در مساجد جهت نشستن های طولانی میباشد. حائز اسکلت از جنس فلز محکم و رویه برزنتی تغییر ناپذیر است که می توان در سه گوشه گوناگون تکیه گاهی تنظیم نمود.صندلی تاشو بدون پایهصندلی تاشو اف ای تی برای جاهایی که امکان تکیه دادن ندارید پسندیده ترین محصول است. بها صندلی زمینی تاشو زیاد مناسب است. صندلی تاشو آسان نشین محصولی زیاد فوق العاده برای بهره‌گیری در خانه نیز است با تنظیم کردن زاویه نسشتن به راحتی می‌توانید از درد کمر ممانعت کنید. صندلی تاشو لوله ای می‌تواند هر وزنی را تحمل کند و به راحتی تحمل تکیه کردن را برای ما شدنی می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همزمان با شیوع ویروس کرونای جدید در سطح جهانی، ترس و نگرانی مردم هم افزایش یافته است. رسانه‌ها مرتبا درباره این صحبت می‌کنند که چگونه خودمان را از آلوده شدن به این ویروس محافظت کنیم. اما سوال اینجاست که ما چطور می‌توانیم در عین مراقبت از سلامتی‌مان، مطمئن شویم که ترس و اضطراب، زندگی ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و منجر به اختلال وسواس یا پنیک نمی‌شود؟

ترس یک پاسخ نرمال و ضروری در مقابل تهدید است و در واقع برای این طراحی شده تا ما را سالم نگه دارد. این تهدید از هر نوعی که باشد (فیزیکی، اجتماعی یا احساسی)، پاسخ ما به آن بستگی به فعل‌وانفعال پیچیده سیستم لیمبیک (مسئول رفتارهای هیجانی) و بخش نئوکورتکس (مسئول رفتارهای منطقی) مغزمان دارد.

همه این‌ بخش‌ها سعی می‌کنند تا تهدید موردنظر را ارزیابی کرده و برای زنده ماندن ما پاسخ مناسب به آن بدهند. به محض شناسایی تهدید، بلافاصله پاسخ فرار یا جنگ (fight or flight) در مغز ما برانگیخته می‌شود. این وضعیت، پاسخ بیولوژیکی بدن به ترس است و با ترشح آدرنالین به خون می‌خواهد مطمئن شود که ما قادر به فرار از تهدید یا شکست دادن آن هستیم. پاسخ فرار یا جنگ باعث ایجاد علایم شدید فیزیکی، مانند تپش قلب، عرق کردن، سرگیجه و نفس کشیدن‌های سخت می‌شود.

با این‌‌حال، این سیستم می‌تواند مشکلاتی را هم در پی داشته باشد؛ مثلا ممکن است که نسبت به تهدیداتی که واقعا جدی یا حتمی نیستند واکنش‌های نامتناسبی بروز بدهد. نگرانی بیش‌ازاندازه درباره شرایط سلامتی‌مان، مانند فکر کردن مداوم به حمله قلبی، سکته و حتی بیماری ویروس کرونا یا همان کووید۱۹ می‌تواند پاسخ جنگ یا فرار را در ما برانگیزد.

البته در مورد ویروس کرونا پاسخ بیولوژیکی ابتدایی هیچ نقشی برای مقابله با آن ندارد؛ به عبارتی در این شرایط هیچ فرار یا جنگیدنی لازم نیست. در عوض، بسیار ضروری است که ما بخش شناختی نئوکورتکس مغزمان را به کار گیریم و بدون هیچ ترسی یک رویکرد عقلانی و حساب‌شده نسبت به بیماری اتخاذ کنیم.

البته گفتن این جملات راحت‌تر از انجام دادن آن‌هاست؛ برای اینکه به محض غالب شدن ترس بر ما، به‌سختی می‌توان جلوی آن را گرفت.

گروه‌های آسیب‌پذیر

احتمال اینکه شیوع یک ویروس حتی در سطح پاندمیک باعث ایجاد مشکلاتی در  سلامت روان افرادی که آن بیماری را ندارند شود، بسیار کم است. مطالعات نشان می‌دهند که این‌گونه مشکلات بیشتر بین نوجوانان و کسانی که در اواسط دهه بیست عمرشان هستند اتفاق می‌افتد.

طبق برخی گزارش‌ها، حدود ۱۰ درصد از مردم دنیا دچار اختلال اضطراب هستند، هرچند که گزارش‌های دیگری این رقم را بسیار بالاتر اعلام کرده‌اند.

افرادی که دارای بیماری‌های مزمن هستند، بیشترین آسیب‌پذیری را در مقابل ویروس کرونا دارند و بنابراین احتمال بروز اضطراب در آن‌ها بیشتر است. به همین‌خاطر نباید این گروه را فراموش کرد.

ایجاد نگرانی‌ در آن‌ها حتمی است و بنابراین انجام اقدامات پیشگیرانه برای کمک به آن‌ها اهمیت زیادی دارد. بسیار مهم است که این افراد پشتیبانی لازم برای برخورد با احساسات‌ ناخوشایندشان را داشته باشند.

همچنین کسانی که دارای اضطراب سلامت هستند و مغزشان پر از اطلاعات مرتبط با سلامتی یا علایم فیزیکی بیماری‌هاست نیز در معرض خطر مشکلات روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار دارند. این‌ها افرادی هستند که مرتبا همه چیز را چک می کنند؛ برای مثال مدام می‌خواهند مطمئن شوند که اجاق گاز خاموش است یا درب منزل‌شان قفل است. برخی از این افراد ممکن است نشانه‌هایی از اختلال وسواس را نیز داشته باشند.

بنابراین شرایط روانی این افراد مضطرب هم ممکن است در پی شیوع ویروس کرونا تشدید شود و باعث بروز اختلال پنیک یا اختلال اضطراب در آن‌ها گردد.

روش‌های مدیریت استرس

اگر احساس می‌کنید که درباره ویروس کرونا نگرانی شدیدی دارید، این لزوما به معنای آن نیست که شما دچار اختلال روانشناختی هستید. اما اگر دارای استرس هیجانی زیادی هستید بطوریکه فعالیت‌های روزمره‌تان هم تحت تاثیر آن قرار گرفته است، باید چاره ای برای آن بیاندیشید.

ما در مواقعی که دچار استرس و اضطراب می‌شویم، معمولا از استراتژی‌هایی استفاده می‌کنیم که برای کمک به ما طراحی شده‌اند، اما این استراتژی‌ها همیشه موثر نیستند. برای مثال، ممکن است برای مقابله با استرس ناشی از یک بیماری و آرام‌تر کردن خودمان سعی کنیم که علایم آن را در گوگل جستجو کنیم. اما این کار ممکن است به جای از بین بردن استرس‌مان، آن را در ما تشدید کند. در چنین مواقعی لازم است که یک قدم به عقب برگردیم و ببینیم آیا کارهای مفیدتری دیگری وجود دارند که بتوانند به ما کمک کنند؟

این روزها روش‌های زیادی برای کاستن از علایم فیزیکی و احساسی ناشی از اضطراب وجود دارند. یکی از آن‌ها، توقف چک کردن‌هاست. برای مثال، از جستجوی نشانه‌های بیماری اجتناب کنید. شما ممکن است دچار برخی علایم فیزیکی شوید که بدون ضرر هستند، اما باز هم استرس بگیرید. باید بدانید که تغییرات فیزیکی نرمالی که در بدن اتفاق می‌افتند معمولا در طول زمان از بین می‌روند، بنابراین اگر احساس تنگی نفس می‌کنید، تمرکز خود را بر روی فعالیت‌های نشاط‌آور بگذارید و در عین‌حال هوشیارانه مراقب وضعیت خود باشید.

در مورد بیماری کووید۱۹ هم چک کردن‌ها می‌تواند شامل پی‌گیری مداوم اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باشد و این کار ممکن است به نحو فزاینده‌ای اضطراب شما را افزایش ‌دهد. بنابراین اگر با دیدن این اخبار احساس اضطراب می‌کنید، نوتیفیکیشن‌های خودکار و به‌روزرسانی‌های مرتبط با این بیماری را خاموش کنید.

در عوض، سعی کنید گهگاه منابع معتبری را که اطلاعات قابل اعتمادتری را درباره کووید۱۹ ارایه می‌کنند چک کنید. این منابع ممکن است شامل وب‌سایت سازمان‌های بهداشت جهانی باشند که برخلاف اخبار هیجانی شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تا حدودی مانع از تشدید نگرانی شما شوند. اطلاعات در صورتی که ریشه در واقعیت داشته باشند، بسیار اطمینان‌بخش خواهند بود. اغلب، عدم تحمل بلاتکلیفی بیشتر از خود بیماری باعث ایجاد اضطراب می‌شود.

نفس کشیدن‌های سطحی و تهویه ریه (hyperventilation) جزو موارد شایع در زمان استرس و اضطراب هستند. بنابراین نفس کشیدن هدفمند و معمولی می‌تواند در آرام کردن پاسخ فرار یا جنگ موثر باشد و از شروع پنیک و ایجاد علایم فیزیکی ناخوشایند جلوگیری کند. ورزش کردن هم می‌تواند با کاهش تولید آدرنالین اضافی در بدن، روش مناسبی برای مقابله با اضطراب باشد.

اما موضوع مهم‌تری که باید به آن توجه داشته باشید این است که خودتان را ایزوله نکنید. روابط شخصی، نقش مهمی در حفظ آرامش، بهبود خلق‌وخو و پرت شدن حواس ما از نگرانی‌ها دارند.

حتی در قرنطینه‌های اجباری هم سعی کنید از طریق تماس‌های ویدیویی، با اطرافیان و دوستان‌تان صحبت کنید و تنها نمانید.

ما اکنون در حال زندگی کردن با یک تهدید سلامت خیلی جدی ولی نامطمئن هستیم. در چنین شرایطی، مراقبت از خودمان و انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار ضروری است. اما اضطراب و ترس نباید بخشی از این تجربه باشد. انجام فعالیت‌های روزانه، حفظ آرامش و کاهش استرس‌های غیرضروری‌ برای سلامت روانی ما بسیار حیاتی هستند. بنابراین تا جایی که می‌توانید آرامش خودتان را حفظ کنید.

با این‌حال، اگر علی‌رغم امتحان کردن این تکنیک‌ها همچنان احساس استرس و اضطراب دارید، با پزشک خود صحبت کنید یا برای رفتاردرمانی شناختی به یک روانشناس مراجعه نمایید.

منبع: 

https://itresan.com/293635/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b6%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%a8-%d9%86%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d9%85%d9%82%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت شیائومی در نوامبر سال گذشته میلادی از تلفن جدید می نوت 10 (Mi Note 10) رونمایی و آن را به بازار عرضه کرد. اکنون وقت آن رسیده که مقاومت این تلفن را آزمایش کنیم. اسمارت‌فون شیائومی می نوت 10 یک دوربین پنج‌گانه در پشت، لبه‌های خمیده، شیشه گوریلا گلس 5 در هردو طرف و یک فریم آلومینیومی را دارا است. کانال JerryRigEverything در یوتیوب به سراغ این تلفن رفت تا دوام آن را تست کند.

صفحه‌نمایش می نوت 10 توسط شیشه‌ کورنینگ محافظت می‌شود. مقیاس استاندارد مقاومت (Mohs) در برابر خراشیدگی نیز در این آزمایش به عدد شش می‌رسد که نمایشگر این گوشی در مقیاس مذکور خراشیده شد. البته، جایگاه دوربین و فلاش‌های LED در برابر خراشیدگی‌های معمولی و روزمره مقاوم هستند. در آخر این نوید را هم باید به شما بدهیم که می نوت 10 به سختی خم می‌شود و نسبت به مدل‌های قدیمی تلفن‌های شیائومی از دوام بیشتر و بهتری برخوردار است.

منبعGSM Arena
 
منبع: 
https://itresan.com/293710/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%aa%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88%d9%85%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-10-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%db%8c/


:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لاجیتک در حال تولید یک کیبورد جدید است که با انرژی خورشیدی کار می‌کند. این محصول بی‌سیم که با نام K760 شناخته می‌شود، جانشین خیلی خوب مدل K750 است و تنها برای محصولات شرکت اپل طراحی شده است . کاربر با کمک این کیبورد می تواند با مک، آی‌پد و آی‌فون کار کند. این دستگاه از فناوری بلوتوث برای ارتباط بی‌سیم استفاده می‌کند و به راحتی با دستگاه مورد نظر می‌تواند عمل جفت سازی یا همان Pair را انجام دهد. یک نکته جالب دیگر که در این دستگاه به کار رفته است، قابلیت جفت سازی هم‌زمان با سه دستگاه می‌باشد. در این قابلیت، کاربری که در حال تایپ و در محیط مک است، بلافاصله می‌تواند فقط با فشردن یک کلیک ادامه تایپ خودش را در آی‌پد یا آی‌فون ادامه دهد.

این رو هم بخون:

K760 از طراحی باریک و شیکی برخوردار است که با محصولات زیبای شرکت اپل همخوانی دارد. این کیبورد بر اساس صفحه کلیدهای اپل طراحی شده و در طراحی آن مواردی مثل روشنایی صفحه کلید، کلید Command، کلید Eject در نظر گرفته شده است. برای تامین انژری K760 از سلول‌های خورشیدی استفاده شده است که در هر جایی که باشید بتوانید از آن استفاده کنید.

بر اساس گفته‌های شرکت لاجیتک در صورت ذخیره کامل انژری کاربر می‌تواند بیش از یک ماه از این کیبورد استفاده کند ( البته در صورتی که چراغ‌های کیبورد روشن نباشد).

همچنین K760 یک کیبورد سازگار با محیط زیست است و کاملا قابل بازیافت می‌باشد. قرار است که این محصول در ماه ژوئن با قیمت ۷۹/۹۹ دلار به بازار های جهانی ارائه شود.

منبع: 

https://itresan.com/597/%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%db%8c%e2%80%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%ac%db%8c%d8%aa%da%a9/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()