نوشته شده توسط : ساحل

تحقیقات کلمه کلیدی
بعد از این که به خوبی فهم کردید کلمه کلیدی چیست، باید درباره آن جستجو کنید و ببینید که مخاطبان شما به تعقیب چه چیز هایی هستند و دوست دارند چه مطالبی را پیدا کنند. در واقع شما باید بدانید کاربران سرویس، مطالب و محصولات شما را با چه عباراتی پیدا می کنند. به ظاهر چه بسا پژوهش واژه ها کلیدی سخت به نظر آید اما ما در نوشتار واژه کلیدی چیست به شما یاد می دهیم که چگونه با پاسخ به چند پرسش بتوانید کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب نمایید.

اغلب ملت در اینترنت چه عباراتی را جستجو می کنند؟
یک واژه و یا عبارت را چند نفر جستجو می کند؟
مخاطبان شما مطالب را با چه فرمتی می خواهند؟
ما در راستای توضیح واژه کلیدی چیست به شما ابزارهایی را معرفی خواهیم کرد که به کمک آن ها بتوانید به راحتی به این پرسش ها پاسخ دهید و از کلمات کلیدی نامناسب و ناتوان اجتناب کنید. با این روشی که گفته شد شدنی است شما چند واژه کلیدی مشابه پیش رو داشته باشید و ندانید که از کدام باید به عنوان انتخاب پسندیده کاربرد نمایید. دست موزه هایی در سئو هستند که به شما کمک می کنند از وسط این کلمات، پرسرچ ترین و محبوب ترین آن را برگزیدن نمایید.

حجم جستجوی واژه ها کلیدی
یکی از مسائلی که در نوشتار واژه کلیدی چیست باید به آن اشاره کنیم، حجم جستجو و چگالی واژه ها کلیدی است. هر اندازه که حجم جستجو برای یک واژه کلیدی بیشتر باشد، رسیدن آن به رنک بالا دشوار تر خواهد بود. به این سوژه سختی واژه ها کلیدی می گویند که در برخی موارد با خاصیت SERP نیز به اتفاق می شود. اگر یک واژه کلیدی با ویژگی SERP ترکیب شده باشد، به راستی سختی کلمه کلیدی اغلب می شود. به بیان ساده تر هر چه حجم جستجوی واژه ها کلیدی اغلب باشد، چشم وهمچشمی نیز برای کسب جایگاه بهتر در نتایج موتورهای جستجو اغلب خواهد بود. ما در نوشتار کلمه کلیدی چیست به شما پیشنهاد می کنیم، از واژه ها کلیدی استفاده کنید که جستجوکننده ی آن بسیار و چشم وهمچشمی کمی داشته باشد، زیرا در چنین شرایطی شما به راحتی می توانید در آن واژه کلیدی رتبه نکویی در گوگل کسب نمایید.

تکنیک های گزینش کلمات کلیدی
کلمه کلیدی رقیب

یکی از شیوه هایی که برای انتخاب مناسب ترین واژه کلیدی در میانی چندین عبارت در نوشتار کلمه کلیدی چیست به آن اشاره می کنیم، به شغل بردن واژه ها کلیدی باارزش است که رقبای شما برای آن رنکی ایجاد نکرده اند. از طرفی شما باید کلماتی را که نیز رقبا توانسته اند برای آن رنک بگیرند پیدا کنید و آن ها را در نخستینگی بگذارید. به کارگیری کلماتی که رقبا برای آن رنک در نظر نگرفته اند این فرصت را برای شما برپایی می کند که از آن ها پیشی بگیرید و تشخیص واژه ها کلیدی رقبا که رنک فوقانی دارند شما را در شرایط رقابتی قرار می دهد.

کلمات کلیدی مطابق با فصل

کلمات کلیدی چیست

تکنیک واژه ها کلیدی مطابق با هر فصل موضوعی است که کمتر کسی به آن پروا می کند، ولی ما در نوشتار کلمه کلیدی چیست به شما یاد می دهیم که چگونه از این تکنیک بهره‌گیری کنید. کسب اطلاعات درمورد تکنیک های هر فصل یک برتری برای راهبرد درونمایه به احصاییه می آید. به عنوان مثال در فصل زمستان بیشتر افراد به دنبال لباس های پشمی و بافتنی هستند و کمتر کسی لباس های نازک تابستانی را جستجو می کنند. فلذا شما باید طبق هر فصل کلمه کلیدی انتخاب کنید و برای آن محتوا بنویسید.

فرمت مناسب جستجوگران
منظور از فرمت جستجوگران این است که بفهیم کاربران برای یک واژه کلیدی چه اطلاعاتی را برادر دارند توسط آورند. گوگل با پروا به سلیقه ی کاربران 5 فرمت را برای نمایش دادن آن ها در عقیده میگیرد. که در نوشتار واژه کلیدی چیست به آن ها اشاره می کنیم:

جستجوی اطلاعاتی: کاربر در اینترنت به پیگیری اطلاعاتی مثل بلندی برج میلاد، اسم یک نوع موسیقی و … می گردد.

جستجوی معاملاتی: کاربر به هدف انجام معامله و یا کاری همانند خرید گوشی، لباس، خرید بلیط و … جستجو می کند.

جستجوی ناوبری: کاربر در جستجوی جای خاصی در اینترنت مانند سایت ویژه سئو، سایت ورزش و … می باشد.

نتایج محلی: کاربر به تعقیب محیط‌ خاصی مانند رستوران، کافی شاپ، سینما و … می باشد.

تحقیقات تجاری: کاربر در اینترنت به دنبال سنجش دو فرآورده مطابق با نیازش می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز شرکت گوگل آمار دقیقی از کاربران اندروید و  دسته بندی آنان بر اساس نسخه‌های مختلف منتشر شده اعلام کرد.

بر این اساس نسخه اندروید 2.3.3 با بیشترین کاربر در صدر این جدول و اندروید 1.5 با کمترین کاربر در انتها قرار دارند. اندروید 4 که چند ماه پیش معرفی شده بود طی 2 ماه گذشته توانسته است با 2.9 درصد رشد توانسته است میزان 7.1 درصد کاربران را به خود اختصاص دهد. شرکت گوگل اعلام کرده است اندروید 4 در حال رشد در تلفن همراه هوشمند و تبلت‌ها می‌باشد. البته رشد این سیستم عامل در مقابل افزایش رشد کاربران اندروید سرعت به مراتب کمتری دارد. در جدول زیر می‌توانید درصد کاربران همراه با نسخه سیستم عامل آن‌ها را مشاهده کنید.

 

منبع: 

https://itresan.com/618/%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%86%db%8c-%d8%ad%d8%b5%db%8c%d8%b1%db%8c-%db%b7%db%b1-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اکثر ملت تفاوت بین بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی را نمی دانند. این پرتو می دهد که آنها ارزش های متمایزی را که می توان از هر سرویس به دست آورد، فهم نمی کنند. کلمات “بازاریابی تلفنی” و “فروش تلفنی” هنوز هم بیشتر به عنوان هم چم بهره‌گیری می شوند. ولی اگر می خواهید از کمپین تلفنی خود بیشترین سهم را ببرید، شناخت تفاوت ها و وضعیت استفاده از هر سرویس برای شما بایسته ست.

به طور سنتی، فروش تلفنی (یک اصطلاح بسیار قدیمی) به عنوان فعالیتی جداگانه و مستقل وجود داشت. اما بازاریابی تلفنی بسیار جدیدتر است و اغلب به عنوان یک اصطلاح کلیدی مورد بهره‌گیری قرار می گیرد و فروش تلفنی را نیز شامل می شود.

امروزه بسیاری از کارآزمودگان صنعت با واژه بازاریابی تلفنی کل تکاپو هایی را که از تلفن برای وابستگی با مشتریان (بالقوه) بهره‌گیری کنند، توصیف می کنند. مستحضر ساختن مشتریان از یک فرآورده یا سرویس، فرآوری سرنخ یا فرصت، هدایت مشتریان فعلی، ارائه اطلاعات، انجام تحقیقات بازار و فروش محصولات یا خدمات به مشتریان جدید یا فعلی نیز در همین گستره است. بنابراین، بازاریابی تلفنی تبدیل به یک اصطلاح جامع شده که دربرگیرنده فروش تلفنی و دیگر مفاهیم پیوسته نیز می شود.

با کل ی این اوصاف، بازاریابی و فروش تلفنی تعاریف کاملا مشخصی دارند:

بازاریابی تلفنی: خدماتی است که مایه برپایی علاقه، برپایی فرصت ها، اجتماع اطلاعات، بازخورد مشتریان، جلسه های ملاقات و سرنخ از راه تلفن می شود.

آیا میل دارید بصورت مجانی از نرم افزار CRM بهره‌گیری نمایید؟
دموی نرم افزار CRM را مشاهده نمایید
فروش تلفنی: خدماتی است که نیروی فروش طی آن از طریق تلفن محصولات یا خدمات خویش را به صورت مستقیم به مشتری به فروش می رساند.

بازاریابی تلفنی سرنخ برپایی می کند، به کسان پروانه می دهد لغایت در مورد آنچه شما به آنها پیشنهاد می دهید اطلاعات کسب کنند و فرصتی مشترک برای مشتری و کسب و کار برای کسب اطلاعات اغلب در مورد یکدیگر فراهم می کند. فروش تلفنی این فرصت ها را برای شرکت شما به درآمد تبدیل می کند.

حالا کدام یک به شغل شما می آید؟ استجابت این سوال پیوستگی به نتایج باره نظر و اهداف شما دارد.

بازاریابی تلفنی برای شما چه کاری اتمام می دهد؟
بازاریابی تلفنی سررسید و هزینه پیدا کردن مشتریان جدید را با ارائه سر راست اطلاعات به مشتری، به برپایی علاقه به برند، فرآورده یا خدمات شما گزین کردن می دهد.
شناسایی سرنخ های عالی برای تیم فروش تلفنی شما.
منبع اطلاعات قابل اطمینانی برای تیم فروش تلفنی شما ایجاد می کند.
کمپین های بازاریابی تلفنی خوب به کمپین های فروش تلفنی عالی منجر می شوند.
بازاریابان تلفنی چیره دست دربایستن به دوره های گران قیمت و طولانی برای تماس های اولیه در تیم های فروش را حذف می کنند.
به صورتی پیشه ای، برند، محصول یا خدمات شما را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد.
روند خرید مشتریان فعلی و یا پتانسیل کسب و کار جدید را مشخص می کند.
تماس های ورودی فرصت خدماتی را فراهم می کند که بعدا می تواند به فرآوری سرنخ یا فروش اغلب منجر شود.
تیم های بازاریابی تلفنی می توانند خطوط “اطلاعات” شما را پردازش کنند، لغایت درخواست های ساده اطلاعات به مشتری منجر می شوند.
تماس های تلفنی موقعیت های تحقیق بازار را فراهم می کند که می تواند منجر به تولید سرنخ نیز بشود.
بازاریابی تلفنی بیشتر می تواند “موقعیت های دم دست” را پرتو دهد. این موقعیت ها مشتریانی هستند که از قبل آماده خرید یک فرآورده یا خدمات هستند و به قانع کردن یا ایجاد حس بایستگی خرید احتیاجی ندارند.
هماهنگ کردن جلسات کاری چیرگی است. بازاریابان تلفنی با تجربه، جلسه های قوی تری می گذارند می کنند.
بازاریابی تلفنی کمک می کند جلساتی با مشتریانی داشته باشید که دقیقا به دنبال آنچه که شما ارائه می دهید، هستند.
بازاریابی تلفنی رضایت مشتری را موجب شده و بیشتر از نیازهای مشتری فراتر می رود، که در تمام انواع مشتری اهمیت فراوان دارد.
فروش تلفنی برای شما چه کاری انجام می دهد؟

تفاوت بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی


اگر در حال حاضر اطلاعات تماس مشتریان احتمالی خویش را دارید، دربایستن به کسی دارید که با دنبال های درست و متقاعد کننده، این سرنخ ها را به مشتری تبدیل کند.
یک تیم فروش تلفنی حرفه ای نرخ تبدیل سرنخ به مشتری را افزایش، و هزینه های هر فروش را تفریق می دهد.
اغلب، تیم های تخصصی فروش تلفنی باید بتوانند با رعایت اصول تصادف با مشتری ها، سرنخ های سخت (مثلا مدیران ارشد) را به مشتری تبدیل کنند.
کمپین های فروش تلفنی در ساحل اطلاعات ریزبین مشتری که بدست کمپین های بازاریابی ارائه شده به راستی شغل می کنند.
اندازه کمپین های فروش تلفنی را می نا متناسب با بودجه تغییر داد.
تماس تلفنی سرد (تماس اولیه با کسی که اطلاعاتی از شما ندارد) نیاز به روحیه ای ویژه دارد. اگر می خواهید ارز این طریق فروش بهره‌گیری کنید، حتما از قوای کارشناس و با تجربه کمک بگیرید تا مشتری های احتمالی آزرده نشوند.
هزینه های جلسات حضوری را با یک تیم فروش تلفنی کارآمد کاهش دهید.
اگر شما در گفتگو کردن با مشتریان در باره محصولات و خدمات خود مشکلی ندارید، اما در برقراری ارتباط با مشتریان ناتوانی دارید، به کمک بازاریابی تلفنی نیازمندید.

اگر در جذب مشتریان خفته خوب عمل می کنید اما تبدیل سرنخ به مشتری برای شما دشوار است، به فروش تلفنی نیاز دارید.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کمپانی مایکروسافت فردا یک کنفرانس خبری دارد که احتمال می‌رود بخش زیادی از آن شامل ویندوز 10 بشود.

در حال حاضر کابران از مشخصات ویندوز 10 و شکل و شمایل آن اطلاع دارند اما انتظار می‌رود که فردا مایکروسافت در مراسم خبری خود اطلاعات بیشتری را در این خصوص و زمان انتشار نسخه رسمی آن در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین اخبار حاکی از ادغام دو بخش استور مربوط به موبایل و کامپیوتر است که احتمال می‌رود یک فروشگاه کامل باشد که تمام کاربران خود را پوشش دهد.

Windows-10

اما علاوه بر این‌ها، امروز اخباری نیز در خصوص کنفرانس فردا منتشر شده است که گفته می‌شود مایکروسافت تصمیم دارد محصولات سخت افزاری جدیدی را نیز در این جریان معرفی نماید. محصولاتی نظیر موبایل-لپ‌تاپ هیبریدی که گفته می‌شود مشخصات آن‌ها در طول هفته آینده معلوم خواهد شد و این دستگاه، کسب و کار افراد را مدنظر خواهد داشت و آن‌ها را بازار هدف خود قرار داده است.

به‌نظر شما مایکروسافت چه محصول سخت‌افزاری جدیدی را می‌خواهد در این کنفرانس معرفی کند؟

منبع: 

https://itresan.com/58608/microsoft-will-introduce-new-hardware-at-windows-10-press/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پرینتر‌های سه‌بعدی خبر از دنیای آینده می‌دهند و واقعا دستگاه‌های عجیبی هستند. با پرینتر‌های سه‌بعدی می‌توان وسایل و حتی خوراکی‌های زیادی را تولید کرد که زمان کمتری را به خود اختصاص می‌دهد و چندی پیش نیز اخباری در خصوص استفاده از این نوع پرینتر‌ها در فضا و پزشکی نیز شنیده شد.

3d-home-printe-1

اما حال یک شرکت چینی پا را فراتر گذاشته است و در اقدامی جالب یک آپارتمان 5 طبقه را با کمک پرینتر‌های سه‌بعدی تولید کرده است که حتی به تزیینات داخلی و خارجی آن نیز پرداخته شده است. کمپانی مذکور برای این کار از یک پرینتر سه‌بعدی در سایز 6.6 در 40 متر استفاده کرده است که قطعات به‌صورت جدا تولید شده و سپس در محل به یکدیگر متصل می‌شوند.

3d-home-printe-5

این رو هم بخون:

در این آپارتمان 5 طبقه که در زیر بنایی 1100 متری ساخته شده است، می‌توان محل اتصال قطعات به یکدیگر را مشاهده کرد و همچنین در این ساختمان از یک نوع سیمان خاصی استفاده شده است که بسیار سریع خشک می‌‌شود. برای ساخت این آپارتمان نیز 161 هزار دلار خرج شده است. گفتنی است که در این روش ضایعات ساختمانی نیز 30 الی 60 درصد کاهش پیدا می‌کنند که خود عدد قابل توجهی است.

3d-home-printe-6

این شرکت که WinSun نام دارد آینده بزرگی را برای خود ترسیم کرده است که ساخت آسمان خراش و پل نیز بخشی از آن است. در ادامه می‌توانید تولیدات این شرکت را مشاهده نمایید.

3d-home-printe-43d-home-printe-33d-home-printe-23d-home-printe

منبع: 

https://itresan.com/58621/worlds-first-3d-printed-apartment-building-constructed/



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
ویژگی یک محتوا خوب برای شبکه های اجتماعی

زمانی که ما از اهمیت محتوا و فرآوری درونمایه در کسب و کارهای امروزی گفتگو می کنیم، باید به چند نکته پروا داشته باشیم لغایت محتوای فرآوری شده ما، محتوای خوب و مناسبی باشد. در غیر این چهره محتوای تولید شده عقیده مخاطبین را جلب نخواهد کرد و ما در رسیدن به منظور خویش دچار مشکل خواهیم شد. در این مقاله منظور داریم لغایت خاصیت های اصلی یک محتوای خوب را مورد بررسی قرار دهیم.

مخاطبان محتوای خوب
اولین نکته ای که در رابطه با فرآوری محتوای خوب می بایست در ارتباط با آن تفکر کرد، این مسئله می باشد که مخاطبان یک محتوای خوب چه کسانی هستند و به طور کلی منظور از تولید محتوای خوب چیست، قصد ما از تولید محتوا چیست، با فرآوری محتوا در نظر داریم چه مخاطبینی را جذب کنیم، مخاطبین باره عقیده ما به پیگیری چه گونه محتوایی هستند.

ویژگی های اصلی فرآوری محتوای خوب

ما پیش از اینکه بخواهیم در رابطه با ویژگی های اصلی محتوای خوب گفتگو کنیم، می بایست جامعه قصد و مخاطبان مورد نظر خویش را مشخص نموده و آنها را موشکافی و رسیدگی نماییم الی متوجه شویم برای دست یافتن به آنها چه کار و جنبش هایی را باید صورت بدهیم.

محتوای هدفمند
اولین نکته ای که در رابطه با تولید محتوا باید در عقیده داشته باشیم و جزء خاصیت های اصلی محتوای خوب می باشد، این مسئله است که درونمایه هدفمند باشد. هدف این است که ما برای فرآوری درونمایه باید هدف خویش را مشخص کنیم و باید تمام کوشش خود را اتمام دهیم الی محتوای تولید شده، دربایستن بیننده در هر مقوله ای را برطرف کند. زمانی که تصمیم به تولید محتوا گرفته می شود، ما به عنوان سازمان و یا مدیر سایت، باید قصد خود را از فرآوری محتوا به روشنی مشخص کنیم. منظور ما باید برطرف کردن نیاز مخاطبمان باشد. تنها در این چهره می توانیم نظر مخاطبین را جلب کنیم.

ویژگی های اصلی فرآوری محتوای خوب

مخاطب زمانی که تصمیم می گیرد از محتوای ارائه شده از سوی ما سهم بگیرد، در واقع تصمیم گرفته است وقت و زمان خود را بر روی این درونمایه صرف کند. فلذا محتوای فرآوری شده ما باید به گونه ای باشد که در ته بیننده از صرف وقت و هزینه بابت این محتوا، خوشنودی کامل را داشته باشد.

محتوای دست اول
دومین ویژگی یک محتوای خوب، این مسئله است که محتوا دست اول باشد. یعنی محتوا کپی شده نباشد. زمانی که شما از محتواهای سایرین کاربرد می کنید و به راستی محتوای آنها را کپی می کنید. در حال ضربه زدن به تکاپو های خود هستید.

در تولید محتوا همش خلاقیت حرف نخست را می زند. بیننده زمانی که با محتوای خوب، پسین و به اتفاق با خلاقیت رو به رو می شود، به سرعت جذب آن می شود. فلذا باید تمام سعی خود را بر این نکته متمرکز نماییم که محتواهای ما در هر زمینه ای که باشند و با هر هدفی که نگارش می شوند، می بایست به اتفاق با خلاقیت و ابتکار باشند. شما هر زمانی که هدف داشته باشید در رابطه با هر موضوعی، شروع به فرآوری درونمایه کنید، مطمئن باشید در این دنیای کبیر اینترنت حتما درباره آن موضوع محتواهای بسیاری وجود دارد. یعنی این که موضوعات همگی تکراری هستند. زمانی که موضوعات تکراری می شوند، فقط در صورتی محتوای شما مورد پروا پیمان می گیرد که نسبت به دیگر محتواها ویژگی های پدیدار دیگری داشته باشد.

محتوای خوب، محتوایی است که برای فرآوری آن اندیشه شده و قبل از شروع به فرآوری محتوا، تمام جوانب باره رسیدگی پیمان گرفته باشد. محتوای دیگر سایت ها در این سوژه خاص مورد رسیدگی قرار گیرد و محتوای فرآوری شده در عین کارآمدی همراه با خلاقیت و نوآوری باشد.

محتوای باکیفیت
بعد از اینکه قصد از تولید محتوا مشخص شد و برای فرآوری آن خلاقیت مد نظر قرار گرفت. ویژگی بعدی یک محتوای خوب، کیفیت آن است. هر محتوایی اگر به اتفاق با بالاترین کیفیت نباشد، قطعا در برقراری پیوستگی با مخاطب مبتلا دشوار خواهد شد. در پروسه فرآوری محتوا، شما باید تمام سعی خویش را کنید که محتوای تولید شده شما همراه با بالاترین کیفیت باشد. حتما برای شما هم این سوال قبل می آید که هدف از کیفیت چه مسائلی می باشند.

برای مثال در هنگام تولید محتوای متنی، شما می بایست حتما از جملات کوتاهی و پاراگراف های اختصار کاربرد کنید، به زبان خیلی ساده نوشتار خویش را بنویسید، از زیاده گویی و پیچیده گویی پرهیز کنید و مهمترین نکته در مورد تولید محتوای متنی، رعایت کردن نکات و مسائل سئو می باشد. به سئو باید پروا بسیار داشته باشید. برای اینکه مهمترین نکته برای ارتقا رتبه سایت شما، سئو می باشد. البته این بدین معنی نیست که فقط توجه خویش را معطوف به سئو کنید و از مخاطب غافل شوید. بلکه شما قطعا می بایست محتوای خوب برای بیننده بنویسید و در آن سئو را رعایت کنید.

ویژگی های اصلی فرآوری محتوای خوب

یا درباره فرآوری محتوای ویدئویی، کیفیت ویدئو شما باید بالا باشد. نحوه انتقال مفهوم باره نظر شما می بایست به اتفاق با خلاقیت و زیبایی باشد. امروزه ویدئو پرمخاطب ترین نوع محتواست. پس شما می توانید با فرآوری محتوای ویدئویی به اتفاق با ویژگی های یک محتوای خوب که در این مقاله به آن اشاره کردیم و در رابطه با آن گفتگو کردیم، شمار بسیار زیادی از مخاطبین را به سوی خویش جذب کنید.

در این نوشتار ما متوجه شدیم که یک محتوای خوب می بایست چه خاصیت هایی داشته باشد، به چه نکاتی پروا داشته باشد و از چه مسائلی می بایست اجتناب کند. اما برای جذب مخاطب تنها تولید محتوای خوب و با کیفیت نمی تواند ما را به هدفمان برساند. البته که زیاد ما را به قصد نزدیک می کند، ولی شما می بایست در سطح وسیع و جامع نسبت به کلیه محتواهای فرآوری شده خویش راهبرد مشخص و معینی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شاید برای شما این مسئله پیش آمده باشد که بخواهید فایلی را حذف کنید ولی بعد از حذف بخشی از فایل باقی می ماند که غیرقابل حذف می باشد این باعث دردسر برای کاربر می شود این بار برای این مشکل راه حلی آماده کرده است که به راحتی می توان باقی مانده فایل را از سیستم خود پاک کنند

 

حذف فایل های غیر قابل حذف با فرمان cmd :

ابتدا وارد Command Prompt شوید. با نگه داشتن کلید ترکیبی Win+R یا رفتن به Start سپس run و عبارت cmd را تایپ می کنید تا وارد بخش Command Prompt شوید.

مرحله2: مسیر فایلی که غیر قابل حذف می باشد با کد cd وارد کنید که در این آموزش یک فایل در دسکتاپ قرار داده شده است.

cd desktop

مرحله3: بعد از نوشتن دستور بالا اینتر را بفشارید تا وارد دسکتاپ شوید.

مرحله4: وارد دسکتاپ که شد عبارت del را تایپ کنید و با یک فاصله نام فایلی که حذف نمی شود را نوشته و اینتر را بفشارید.

del نام فایل برای حذف. پسوند فایل حذف شونده

 

نرم افزار حذف فایل های غیرقابل حذف, حذف فایل های غیرقابل حذف در ویندوز

حذف فایل های غیر قابل حذف 

 

حذف فایل های غیر قابل حذف با Wise Force Deleter:

Wise Force Deleter نام ابزاری مفید می باشد که قابلیت حل مشکل فایل هایی که توسط ابزارهای ویندوز قابلیت حذف را ندارند ، دارا می باشد. برخی اوقات شما هنگام حذف فایل ها با ارور های مختلف روبرو خواهید بود مثلا ارور باز شدن فایل یا ارور استفاده توسط ابزارهای ویندوز !

 

اگر این فایل یک موسیقی یا عکس باشد که توسط پلیرها مورد استفاده باشد کار راحت است زیرا با بستن پلیر قادر به حذف آن فایل خواهید بود اما اگر از فایل های غیر قابل پخش باشد کار یه کم پیچیده خواهد بود ، Wise Force Deleter ابزاری کم حجم و آسان می باشد که توسط آن قابلیت حل تمامی ارورهای هنگام حذف فایل را دارا خواهید بود و می توانید فایل مذکور را به راحتی و توسط نرم افزار حذف نمایید.

 

نرم افزار حذف فایل های غیرقابل حذف, حذف فایل های غیرقابل حذف در ویندوز

حذف فایل های غیر قابل حذف در حالت Safe Mode

 

حذف فایل های غیر قابل حذف در حالت Safe Mode:

منوی Start را کلیک کنید. این منو دارای لوگوی ویندوز است و در سمت چپ و در قسمت پایین صفحه نمایش شما قرار گرفته است. کلید Shift را نگه دارید و دکمه Restart را کلیک کنید. کامپیوتر شما به طور عادی شروع به ریستارت شدن می کند اما کلید Shift را رها نکنید تا صفحه آبی ظاهر می شود. بعد از نمایش صفحه آبی شما کلید شیفت را رها کنید و Troubleshoot که در وسط صفحه است را کلیک کنید.

 

Advanced options را کلیک کنید. بعد در سمت راست صفحه Startup Settings را کلیک کنید. از پایین صفحه Restart را انتخاب کنید.

کلید Safe Mode را فشار دهید این کلید معمولا کلید ۴ است اگر این کلید برای شما کار نکرد کلید F4 را انتخاب کنید تا کامپیوتر شما به حالت سیف مد ریبوت شود.

 

بعد از ریستارت شدن سیستم فایلی که می خواهید پاک کنید را انتخاب کنید و کلید Del صفحه کلید را فشار دهید تا به سطل بازیافت انتقال داده شود. Recycle Bin را خالی کنید که این کار را با کلیک راست کردن روی آیکن Recycle Bin و انتخاب Empty Recycle Bin و سپس OK می توانید انجام دهید. کامپیوتر خود را ریستارت کنید تا به حالت عادی ریبوت شود.

 

نرم افزار حذف فایل های غیرقابل حذف, حذف فایل های غیرقابل حذف در ویندوز

حذف فایل های غیر قابل حذف با استفاده از برنامه LockHunter

 

حذف فایل های غیر قابل حذف با استفاده از برنامه LockHunter :

یکی از بهترین روش ها برای حذف فایل هایی که قابل پاک شدن نیستند، استفاده از برنامه LockHunter است. در این نرم افزار به کاربر قابلیت بازگشایی فایل های محافظت شده و همچنین حذف آن ها داده می شود. بعد از نصب این برنامه کافی است روی فایل مورد نظر کلیک راست کنید و سپس فرآیند پاکسازی را به اجرا در آورید.

دقت کنید، تغییرات ایجاد شده پس از ریستارت کردن کامپیوتر اعمال می شود.

 

حذف فایل های غیر قابل حذف از طریق Check Disk :

وقتی که می خواهید ارورهای دیسک ویندوز را تعمیر کنید فایل های باز را ببندید. دوبار آیکن Computer را کلیک کنید و درایو مورد نظر خود را انتخاب کنید. روی درایو کلیک راست کنید و از منو Properties را انتخاب کنید. به سربرگ Tools بروید و دکمه Check را انتخاب کنید. پنجره Check Disk باز می شود، گزینه Automatically را انتخاب کنید و روی Start کلیک کنید. بعد از تمام شدن فرآیند اسکن دوباره برای حذف فایلی که از ویندوز پاک نمی شد اقدام کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/delete-unrecoverable-windows.html



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه به یک پوشه ZIP که دارای یک رمز عبور ناشناخته است دسترسی پیدا کنید. تنها راه انجام این کار این است که برنامه ای که می تواند رمز عبور را برای شما از بین ببرد را دانلود کنید. هرچند که روند رمزگشایی می تواند چند روز طول بکشد.

 

قسمت 1 :

آماده سازی برای حذف رمز عبور

از ریسک این کار مطلع باشید: باید یک برنامه را دانلود کنید که بتواند رمز عبور را در پوشه ZIP حدس بزند. قبل از اینکه این کار را انجام دهید، آگاه باشید که این می تواند کامپیوتر شما را به ویروس آلوده کند.قبل از ادامه ی کار یک آنتی ویروس و مرورگر ایمن نصب کنید.

 

اکثر نسخه های آزمایشی رایگان فقط رمزهای عبور کوتاه را پیدا می کنند.اگر برنامه ای که در اینجا ذکر نشده است و فعال بودن نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهد، از دانلود آن جلوگیری کنید، زیرا ممکن است بدافزار باشد.

 

انتظار داشته باشید که انجام این کار ممکن است زمان زیادی به طول بیانجامد. برخی از این نرم افزار ها برای رمزگشایی به چندین ساعت و یا چند روز زمان احتیاج دارند. هیچ راهی برای رمزگشایی به طور معمول در چند دقیقه وجود ندارد. هر سرویسی که ادعا میکند این کار را انجام میدهد، احتمالا بدافزار است. 

 

همه برنامه ها را ببندید شما به حداکثر سرعت پردازنده کامپیوتر خود نیاز دارید، بنابراین برنامه های سنگین مانند فتوشاپ، بازی های ویدئویی، پخش کننده های صوتی و تصویری و غیره را ببندید.

حتی با حداکثر سرعت پردازشی رایانه ای که برای حدس زدن گذرواژه پوشه ZIP استفاده می شود، این روند هنوز می تواند چند روز طول بکشد.

 

پوشه ZIP خود را روی دسکتاپ قرار دهید. دسکتاپ به راحتی قابل دسترسی است، پوشه ZIP را بر روی دسکتاپ بکشید و همچنین میتوانید پوشه ZIP را با انتخاب پوشه، با فشار دادن Ctrl + C (ویندوز) یا (Command + C (Mac⌘ ، رفتن به دسکتاپ و فشار دادن Ctrl + V یا  Command + V⌘ کپی کنید و پیست کنید.

اگر پوشه ZIP بر روی یک مورد تلفن همراه مانند یک گوشی هوشمند یا یک تبلت باشد، قبل از ادامه این پوشه را بر روی کامپیوتر قرار دهید .

 

قسمت 2

با استفاده از John the Ripper

نحوه کار: John the Ripper یک برنامه رایگان مبتنی بر خط فرمان است که می تواند برای رمزگشایی کلمات عبور مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه، در حالی که رایگان است، نصب و استفاده از آن می تواند مشکل باشد.

 

John the Ripper را دانلود کنید: به http://www.openwall.com/john در مرورگر وب خود بروید و سپس در پایین صفحه روی لینک John the Ripper 1.8.0-jumbo-1 (Windows binaries, ZIP, 34 MB) در بخش "community enhanced version"کلیک کنید .

 

John the Ripper را از حالت فشرده خارج کنید: روی پوشه ی ZIP دانلود شده, دوبار کلیک کنید. سپس روی زبانه ی Extractو گزینه ی Extract all, سپس Extract کلیک کنید و صبر کنید تا پنجره باز شود.

 

نصب John The Ripper : John The Ripper را نمی توان مانند برنامه های معمولی نصب کرد، اما شما می توانید با قرار دادن پوشه ی آن و سپس آن را به "john" تغییر نام دهید.

در پنجره ای که برنامه را از حالت فشرده خارج کرده اید، روی پوشه "john180j1w" کلیک کنید.

Ctrl + C را فشار دهید

دسکتاپ خود را باز کنید، سپس Ctrl + V را فشار دهید .

راست کلیک بر روی پوشه، سپس روی Rename کلیک کنید

John را تایپ کنید و  اینتر را بزنید .

 

پوشه ZIP خود را در پوشه "run" برنامه ی John the Ripper  قرار دهید. پوشه را با کلیک بر روی آن و با فشار دادن Ctrl + C کپی کنید، سپس پوشه "john" و پوشه «run» را باز کنید، روی فضای خالی کلیک کرده و Ctrl + V را فشار دهید .

 

Command Prompt را باز کنید: دستورالعمل باز کردن برنامه خط فرمان :

روی Start  کلیک کنید 

عبارت command prompt را تایپ کنید.

روی Command Prompt در بالای پنجره استارت کلیک کنید.

دایرکتوری را به پوشه ی “run” برنامه ی John the Ripper تغییر دهید. عبارت cd desktop/john/run را تایپ کنید سپس دکمه ی ↵ Enter را فشار دهید.

دستور "run" را وارد کنید عبارت zip2john.exe name.zip > name.hash را تایپ کنید (مطمئن شوید که به جای "name" نام پوشه ZIP خود را جایگزین کنید) و ↵ Enter را فشار دهید.

مثلا برای یک پوشه ZIP به نام "hello", دستور zip2john.exe hello.zip > hello.hash را بنویسید .

hash پوشه ی ZIP را تعریف کنید: name.hash را وارد کنید (جایی که "name" نام فایل hash است) و ↵ Enter را فشار دهید. در این مرحله، شما آماده هستید که رمز عبور را از بین ببرید.

شروع به حذف رمز عبور کنید: عبارت john.exe --pot=name.pot --wordlist=john/run/password.lst name.hash را تایپ کنید و اینتر ↵ را بزنید.

John the Ripper رمز عبور پوشه ی ZIP را با پایگاه داده ی کلمات کلیدی خود مقایسه خواهد کرد.

شما باید "name" را در هر دو "name.pot" و "name.hash" با نام پوشه ZIP خود جایگزین کنید. فایل password.lst حاوی لیستی از کلمات عبور و جایگزینی آنها است.

هنگامی که رمز عبور تعیین شود، خواهید دید که “Session complete”  در پایین Command Prompt ظاهر می شود. در این مرحله می توانید نام type.pot را تایپ کنید (مجددا قسمت “name” را جایگزین نام پوشه کنید ) و دکمه اینتر را فشار دهید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/remove-zipfile2-password.html



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به حساسیت مدیریت تماس ها برای کسب و کارهای گوناگون پس از نصب و تاسیس voip در سازمان و یا شرکت مربوطه به مدت ۱ ماه پشتیبانی رایگان ارائه خواهد شد. وانگهی یکتا از کسان متخصص (در زمینهIT) سازمان با تعلیم دقیق به عنوان ادمین سیستم و رابط با گروه نت وب گزینش خواهد شد.تخصص ما ویپ است و برای سپریدن این مهم از متخصصین این پهنه دعوت کرده و با عظم راسخ سال ها در زمینه ویپ و شبکه پیشه کرده ایم. متخصصین ما جمعی از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه هاس سراسری می باشند و از جوانان مومن و متخصص این حد و بوم سهم جسته ایم. کادر نت وب ، کادری حرفه ای و با تجربه در گویه برنامه نویسی، دشوار افزار و شبکه است.

خدمات امداد شبکه
نت وب جهت اجرای سیستمهای ویپ با پروا به اینکه صرفا در زمینه مشاوره، نصب و پیاده سازی ویپ تکاپو دارد و هیچ سودی از ساز و برگ کاربردی در پروژه نمی برد صادقانه و با آگاهی شما اقدام به خرید ساز و برگ می نماید. لذا با پروا به کیفیت ساز و برگ مناسبترین بها برای شما در عقیده گرفته خواهد شد. هزینه نصب و اجرای پروژه نیز نسبت به پروژه های IT زیاد پسندیده و محدود است.یکی از سیاستهای اصلی در نت وب، پشتیبانی همه جانبه جهت ایجاد رضایت مندی مشتری از خدمت خریداری شده است. ما بی وقفه کنار شما خواهیم ماند.

آموزش و پشتیبانی همه جانبه
با توجه به حساسیت مدیریت تماس ها برای کسب و کارهای گوناگون پس از نصب و راه اندازی ویپ در سازمان و یا کمپانی مربوطه به مدت ۱ ماه حمایت مجانی ارائه خواهد شد. همچنین گرد از افراد کارآزموده (در زمینهIT) سازمان با تعلیم ریزبین به عنوان ادمین سیستم و رابط با گروه نت وب برگزیدن خواهد شد.

سفارشی سازی ویپ

برقراری ارتباط VOIP با CRM
برقراری بستگی VOIP با برخی نرم ابزارها و مشکل افزارهای موجود در سازمان جهت راه اندازی داده سنتر (Data Center)
برنامه نویسی PHP و فراهم ساختن امکانات گوناگون جهت سهم برداری همه جانبه از VOIP بر بنیاد احتیاج سازمان
راه اندازی کال سنتر (Call Center) با فناوری ویپ
حذف خرج های تماس در شرکتهایی که دارای توضیع جغرافیایی هستند.
مشارکت و همکاری
تیم نت وب با تجربه چندین ساله در اجرای پروژه های ویپ و شبکه این امکان را دارد لغایت با کمپانی های همکار در زمینه IT مشارکت سازنده داشته باشد. و از پیشنهادات شما استقبال خواهد کرد.

راهکار شبکه و دشوار افزار

مشاوره، طراحی، پیاده سازی واجرای شبکه‌های کامپیوتری
نصب وراه‌اندازی ارتباطات شبکه بیسیم (Wireless Indoor & Outdoor )
ارائه سرورهای تخصصی وتجهیزات شبکه
طراحی واجرای اتاق سرور وData Center
مشاوره وپیاده‌سازی راهکارهای امنیت شبکه
قراردادهای پشتیبانی ونگهداری سخت انگیزه ها ومدیریت شبکه
ارائه راهکارهای بهینه‌سازی شبکه وارتباطات
راهکار امنیت اطلاعات

ارزیابی و تحلیل ریسکهای موجود
طراحی سیستم امن مدیریت تماسهای سازمان
طراحی و پیاده‌سازی سیاستها و روالهای امنیتی
آموزش کاربران درسطوح مدیریت سیستم وکاربری سیستم
خدمات گزیده تر مشتریان

در راستای ارائه خدمات بهینه باهدف برپایی وحفظ خوشنودی مشتریان راهکارهای برقراری وابستگی سر راست مشابه تلفن، ایمیل و فرم تماس با ما را جهت اخذ پیشنهادات، انتقادات و تعقیب امور مشتریان در نظر گرفته ایم و سربلندی می نماییم که ارج به مشتری سالهاست به عنوان یک ریشه-بن-بیخ در بین همگی اعضاء رعایت میگردد.

برتری های ویپ نسبت به سانترال
انعطاف پذیری در سپریدن پروژه های گوناگون و تنظیمات تحت وب
سازگاری بهتر با سیستم های کامپیوتری به دلیل انتقال صوت به چهره دیتا
عدم محدودیت در بکار گیری یک برند ویژه در اجزای سخت افزاری سیستم
جابه جایی و نقل محیط‌ زیاد ساده کاربران در سطح شرکت در روبرو روش های سنتی
مبتنی بر نرم انگیزه ها و قابل گسترش بر مبنای فعالیت کاری و گرفتن گزارش ها مختلف
موجب کاهش هزینه مکالمات بین شهری و بیرون از کشور خواهد شد به انگیزه استفاده از بستر شبکه و اینترنت
راهکارهای تلفنی بر بستر شبکه (VOIP)
VOIP (انتقال صوت بر پایه پروتکل اینترنت) که با اسم IP تلفنی نیز از آن یاد می شود، امکان استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری را برای مکالمات تلفنی فراهم می نماید. در روبرو به کارگیری خطوط تلفن سنتی ، VOIP از فن آوری دیجیتال کاربرد می نماید. ترقی شگفت انگیز تکنولوژی در تلفنهای مبتنی بر IP با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. برای سازمانها و موسساتی حائز بیش از یک شعبه که دربایستن به بیش از یک درونی در بیرون از ستاد اصلی سازمان دارند، تکنولوژی VOIP قادر است بستگی بین ۱۰۰ها شعبه آنان را استوار کند که هر کدام از این شعبات نیز خویش برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP می باشند. با سیستمهای VOIP سایر فرقی بین پرسنل این شعبات با پرسنل دفتر مرکزی کمپانی از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

VOICE OVER IP یا VOIP چیست؟
با اشاعه روز افزون شبکه جهانی اینترنت اکثر تکنولوژی‌ها برای بقا و گسترش کوشش می‌کنند خویش را به این شبکه متصل کنند لغایت بدین روش هم هزینه های خود را کاهش دهند و هم سرویس بهتر با امکانات بیشتر برای مشتریان خویش ارائه کنند. مخابرات و مکالمات تلفنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حال با توجه به این‌که بزرگ‌ترین شبکه بر اساس IP شبکه اینترنت است، به‌طور معمول از این فن‌آوری به‌عنوان منتقل کننده صدا بر روی شبکه اینترنت استفاده می‌شود. تلفن اینترنتی یا VoIP، امکان مکالمات تلفنی را روی بستر شبکه یا IP فراهم می‌سازد. سیستم‌های تلفنی VoIP نسبت به مراکز تلفن معمولی، پایداری و انعطاف بیش‌تری دارند. تلفن‌های معمولی با سیگنال‌های آنالوگ کار می‌کنند و دشواری ها زیادی را به به اتفاق دارند اما سرویس VoIP با سیگنال‌های دیجیتال پیشه میکند. بر این اساس، این تلفن‌ها با کاربری زیاد آسان‌تر، می‌توانند کیفیت به مراتب بالاتری را در اختیار کاربران پیمان دهند. از زمان نوکاری سیستم تلفن بدست گراهام بل این سیستم دستخوش تغییرات زیادی گردیده و هر روز فناوری های جدید و روش های امروزین جایگزین سیستم های قدیمی گردیده است. اشاعه دهندگان این سیستم فناوری VOIP که جزو واپسین روش های ارتباطی و انتقال صدا می باشد به علت به کارگیری فناوری انتقال صدا بر روی شبکه و به کارگیری امکانات TCP/IP و نرم افزاری با محدودیت های سیستم آنالوگ مواجه نیستند لذا مرتبا در حال تحول و نو آوری و افزودن امکانات بر روی این سرویس می باشند. این سیستم که به دلیل مزایای کثرت که به همراه دارد به سرعت در حال جایگزین شدن با سیستم های سنتی آنالوگ انتقال صدا می باشد و در آینده ای نه چندان دور بطور کامل جایگزین آن خواهد شد

Voip چیست؟
سرویس VOIP صدا را تبدیل به سیگنال دیجیتال کرده و بر روی بستر شبکه و اینترنت ارسال می کند. زمانی که شما یک عدد عادی را شماره گیری می نمایید، سیگنال قبل از رسیدن به مقصد به یک سیگنال معمولی تلفن تبدیل می گردد. سرویس Voip به شما این امکان را می دهد که مستقیما از روی رایانه شخصی، تلفن تحت شبکه، یا تلفن عادی که به تجهیزات Voip متصل است مستقیم تماس پایدار نمایید. وانگهی بر روی بستر وایرلس موجود در کمپانی یا اماکن عمومی نظیر پارکها، فرودگاه ها، رستوران و امثالهم میتوانید سر راست مکالمه را برقرار نمایید.

VoIP چگونه شغل می کند ؟
در گذشته ای نه چندان بعید ، پیشگامان پهنه های علمی به این نتیجه رسیدند که می تاب یک سیگنال را به چهره دیجیتال و در یک مسافت طولانی ارسال نمود . بدین منظور می بایست قبل از ارسال سیگنال ، آن را با به کارگیری یک مبدل آنالوگ به دیجیتال(ADC) ، تبدیل و سپس ارسال و در نقطه نهایی انتقال،با استفاده از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ(DAC) مجددا” آن را به آنالوگ تبدیل رو کرد .
فن آوری VoIP همانند آنچه اشاره گردید کار می کند . در پیش درآمد ، صدای دیجیتال شده در بسته های اطلاعاتی قرار می گیرد و پس از ارسال در مقصد مجددا” به صوت تبدیل می گردد. با ذخیره اطلاعات به فرمت دیجیتال می طاقت بر روی آنان مهار بهتری را اعمال نمایش داد . مثلا” می طاقت آنان را فشرده ، مسیر آنان را تعیین و یا آنان را به یک فرمت جدید دیگر تبدیل رو کرد .
شبکه های مبتنی‌ بر پروتکل TCP/IP از بسته های اطلاعاتی IP تشکیل می گردند که شامل یک هدر ( برای مهار ارتباطات ) و یک paylaod به هدف مبادله دیتا می باشند . فن آوری VoIP از بسته های اطلاعاتی IP به منظور جنبش در شبکه و رسیدن به مقصد نهائی استفاده می نماید .

چرا سیستم Voip؟
در حال آماده اشاعه بستر شبکه تبدیل به جزئی لاینفک از فناوری و نیازهای هر جامعه و سازمان و شرکت و …. گردیده و بستر ارتباطی از داخل هر مجموعه کوچک و کبیر گرفته تا ارتباطات بین شهری و جهانی فراهم است. با توجه به اینکه بروی همین بستر امکان برقراری سیستم Voip شدنی است دیگر نیازی به برقراری سیستمهای کهنه و سیم کشی به موازات بستر شبکه وجود ندارد و باعث تفریق خرج و دشواری ها میگردد.
مزیت سایر آن امکان برقراری پیوستگی بین نقاطی است به انگیزه پس مسافت یا شرایط فیزیکی امکان سیم کشی هستی ندارد. این سیستم براحتی بروی بستر Wireless ارتباط تلفنی شما را فراهم میکند.
از سایر امکاناتی که این سیستم برای شما فراهم میکند پیوستگی ارزان بین نقاط گوناگون بین شهری و کشوری است بصورتی که با استفاده از بستر اینترنت یا اینترانت این بستگی برقرار شده و خرج مکالمه بین شهری و بین کشوری از بین میرود.
با به کارگیری سانترال IP base به جای سانترال های آنالوگ برای مراکزی که تعداد تلفنهای درونی زیاد دارند با توجه به ارزانتر بودن این سانترال خرج بسیار کاهش میابد.

ارائه سرویس VOIP
روش‌های برقراری وابستگی تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری بستگی تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP کاربرد میشود. VoIP یک طریق برای تبدیل سیگنال‌های آنالوگ صوت به داده‌های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل میشوند.ممکن است از خویش بپرسید که این امر چگونه میتواند سودمند واقع شود. خوب، کافی است چند ثانیه درباره آن فکر کنید. اگر تبدیل سیگنال‌های آنالوگ به داده‌های دیجیتال شدنی باشد، VoIP میتواند یک ارتباط اینترنت استاندارد را به یک طریق مجازاً مجانی برای برقرای ارتباطات تلفنی در هر جای گیتی تبدیل کند. تنها کافی است هزینه ISP را بپردازید. این امر شما را قادر میکند که شرکت‌های تلفنی را به‌طور کامل کناره بگذارید.VoIP قابلیت این را دارد که روش کار سیستم‌های تلفنی را کاملاً متحول کند. شرکت‌های زیادی هستند که سرویس VoIP ارئه میدهند و پیوستگی هم در حال افزایش هستند.

با سیستم‌های VOIP به یگانه از سه طریق زیر میتوان وابستگی تلفنی استوار کرد
ATA :ساده‌ترین روش برقراری ارتباط VoIP با به کارگیری (ATA (Analog Telephone Adaptor ها که gateway هم نامیده می‌شوند، می‌باشد. این ادوات این امکان را به شما می‌دهند که از تلفن‌های آنالوگ استاندارد فعلیتان استفاده کنید.به آسانی می‌توانید Handset استانداردتان را به ATA متصل کنید، سپس ATA را به کامپیوتر یا وابستگی اینترنت خویش وصل کنید. با این کار توانا به برقراری ارتباط VoIP خواهید بود. ATA سیگنال آنالوگ را از تلفن استاندارد شما می‌گیرد و آن را به سیگنال دیجیتال حاضر برای انتقال در بستر اینترنت تبدیل می‌کند. به اتفاق بعضی ATA ها یک نرم اسباب هست که روی رایانه load می‌شود و شما را توانا می‌سازد که آن را برای VoIP با دقت پیکربندی کنید.

IP Phones :این Handset ها کاملاً مانند Handset های استاندارد معمولی است. حائز یک کانکتور RJ 45 Ethernet به جای کانکتورهای استاندارد RJ 11 هستند. نوع بی‌سیم گوشی‌های IP سرشناس به Wi-Fi می‌باشد که از شبکه‌های Wi- Fi استفاده می‌کند.این تلفن‌ها تمام نرم افزارها و دشوار افزارهای لازم برای برقراری ارتباطات VoIP را به صورت built-in دارند. مستقیمأ به روتر شما وصل می‌شوند و یک ورودی سریع و مقرون به صرفه به دنیای VoIP فراهم می‌کنند.

کامپیوتر به کامپیوتر: این روش آسانترین شیوه به کارگیری تکنولوژی VoIP است. شرکت‌های زیادی هستند که نرم افزارهای مقرون به صرف‌های ارائه می‌دهند که می‌توانید برای این نوع VoIP از آنها بهره‌گیری کنید. معمولاً تنها مبلغی که باید پرداخت کنید تنها هزینه ماهانه ISP است. تمام آنچه که بیچارگی دارید یک میکروفون، بلندگو، یک کارت صدای پسندیده و یک پیوستگی اینترنت با سرعت پسندیده است.

مزایای VOIP
ازآنجاییکه با استفاده از VoIP شما از هر جایی که به پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید، می‌توانید وابستگی برقرار کنید، کاربران می‌توانند اثناء مسافرت ATA ها یا IP Phone هایشان را به اتفاق داشته باشند و به تمام خدماتی که تلفن خانگیشان ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشند.برخی افراد از یک softphone برای دسترسی به سرویس VoIP شان کاربرد می‌کنند. یک softphone یک نرم افزار گزیده تر است که سرویس VoIP را به کامپیوتر یا laptop شما load می‌کند. این برنامه‌ها این امکان را به شما می‌دهد که از راه laptop تان از هرجای جهان که به یک پیوستگی با پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید ارتباط تلفنی برقرار کنید. بسیاری از سرویس‌های VoIP امکان بررسی Voicemail شما را از راه اینترنت و یا بدست فایل پیوستگی نامه الکترونیکی که به رایانه یا PDA شما ارسال شده است را می‌دهد.برای مدیران شبکه، سیستم تلفن VoIP به این معنی است که به جای دو شبکه فقط با یک شبکه مقابل هستند. جابجایی سیستم VoIP نیز به آسانی چهره می‌گیرد. این بدین علت است که اکثر سیستم‌های تلفن باره استفاده در شبکه VoIP دارای رابط Web بوده و به راحتی توسط مدیر شبکه قابل مدیریت هستند. فرآیند MAC(Move, Add, Change) به راحتی قابل انجام خواهد شد و لازم نیست برای هر بار انجام MAC با سرویسدهندهتان تماس بگیرید. تمام اینها به معنای خرج کمتر برای سازمان شما می‌باشد.یکی سایر از منافعی که برای شرکت‌های حائز VoIP می‌تواند وجود داشته باشد این است که شعب سازمان‌ها می‌توانند در سرتاسر دنیا پراکنده شده باشند و نیازی به مجتمع بودن آنها نیست. دلیل گسترش روز افزون از سیستم VoIP فناوری مورد بهره‌گیری در این سیستم می باشد که گسترش دهندگان و تولید کنندگان این سیم بدون محدودیت سیستم های آنالوگ امکان افزودن امکانات فراوانی را دارند. در ذیل به برخی از مزایای این سیستم اشاره می شود.

عدم محدودیت جغرافیایی :در سیستم های سنتی برای پیوست هر کاربر به مرکز تلفن نیاز به کابل کشی جداگانه می باشد. البته اگر کاربر در نقطه ای خارج از محدوده جغرافیایی دفتر باشد این امر امکان پذیر نمی باشد. در سیستم VoIP پیوستگی به مرکز از طریق شبکه می باشد. بدین معنی که در هر نقطه از گیتی که امکان برقراری وابستگی به شبکه مرکزی از راه وایرلس، اینترانت، اینترنت و هر شکل سایر ارتباطی هستی داشته باشد، امکان پیوندیدن درونی به مرکز تلفن وجود دارد. این اتصال می تواند از طریق گوشی تلفن تحت شبکه، رایانه، تلفن همراه و … اتمام پذیرد.
عدم نیاز به سیم کشی مجزا :در عصر حاضرهر دفتر، شرکت، سازمان و مجموعه ای به شبکه مجهز می باشد که برای برقراری سیستم VoIP به کارگیری بستر موجود شبکه امکان پذیر می باشد. بدین معنی که برای سیستم تلفن سایر احتیاج به سیم کشی جداگانه وجود ندارد که خود سبب کاهش هزینه و سهولت در کار می گردد.
ارتباطات رایگان:ارتباط تلفنی تحت شبکه با استفاده از طرق گوناگون ارتباطی و اینترنت اتمام می گیرد.. لذا مکالمات بدون دربایستن به عدد گیری و بصورت مجانی انجام می پذیرد.
قابلیت انتقال خطوط :با به کارگیری سیستم VoIP می توان بوق هر شهر یا کشوری را در شهر یا مملکت دیگری در کمر بستن داشت. این طریق نه فقط سبب کاهش خرج های تلفن می گردد بلکه با کمک آن می توان دفاتر مجازی در کمر بستن داشت که در دفتر اصلی پاسخگویی اتمام گیرد. از سایر استعمال های این طریق انتقال خطوط تلفن به محلی است که مخابرات امکان واگذاری خطوط تلفن را ندارد.
یکپارچه سازی :شرکت ها و سازمان هایی که حائز بیش از یک دفتر می باشند در هر مرکز خطوط تلفن یا یک مرکز تلفن جداگانه دارند. برای تماس با همدیگر باید عدد گیری کرده و بستگی پایدار نمایند و در ضمن چنانچه تماس از خارج دفتر داشته باشند و تماس گیرنده با دفتر دیگری نیز هدف مکالمه داشته باشد باید از او اراده تا شماره دفاتر دیگر را شماره گیری نماید. در سیستم مرکز تلفن VoIP همگی دفاتر در دفتر اصلی متمرکز می شوند. چنانچه کارمندان و مدیران منظور تماس با همدیگر را داشته باشند براحتی با اخذ شماره درونی می توانند با هم تماس حاصل نمایند و شخصی که از بیرون دفتر تماس گرفته است براحتی می تواند به داخلی دیگری که در دفتر دیگر پیمان دارد متصل گردد.
مدیریت ساده : در سیستم سانترال تحت شبکه مدیریت مرکز زیاد ساده می باشد. مراکز تلفن VoIP محیطی را تحت شبکه در پسندیدن کاربر قرار می دهند که از طریق آن می تواند تنظیمات را تغییر داده، کاربر اضافه نموده و یا گزارش گیری نماید.
اتاق کنفرانس :از سایر امکانات مراکز تلفن تحت شبکه اطاق کنفرانس می باشد که تعداد زیادی از کسان در درون و خارج دفتر می توانند همهنگام با هم مکالمه داشته باشند.
گسترش آسان:گسترش و اضافه نمودن کاربر در این سیستم ها زیاد آسان می باشد و همانند سیستم های سنتی نیاز به سیم کشی دوباره برای هر کاربر وجود ندارد.
امکانات افزوده: مراکز تلفن تحت شبکه حائز امکاناتی هستند که بصورت یکپارچه در برگزیدن کاربر قرار می گیرد. بسیاری از این امکانات در سیستم های سنتی قابل اضافه کردن نمی باشد و یا برای هر کدام باید قطعه و سیستم جداگانه ای تعبيه نمود.
مکالمات تصویری: مکالمه تصویری در سیستم های تلفن تحت شبکه به راحتی امکان پذیر می باشد و با استفاده از تلفن های تحت شبکه مجهز به دوربین و یا حتی نوت بوک و Webcam این فرمایش امکان پذیر می باشد.
دریافت و ارسال فکس از راه اینترنت: با استفاده از سیستم FoIP دستگاه مرکزی میتواند فکس را گرفتن کرده و آن را به آدرس شما ایمیل نماید. وانگهی از طریق اینترنت می توان به دستگاه متصل شده و از راه آن با عدد دفتر خویش فکس ارسال نمایید. این بدان معنی است که شما در هر نقطه از دنیا که باشید به دستگاه فکس خویش دسترسی دارید.در اجرای سیستم VoIP با توجه به انعطاف پذیری این تکنولوژی که در حال حاضر در گیتی به سرعت در حال گسترش می باشد روش های متنوعی را می نا پیاده سازی کرد که نیاز شما را بطور کامل پوشش دهد و بهترین کاربرد را از این تکنولوژی روز جهان برد.
انتخاب یک سیستم تلفن VOIP
اگر شما تصمیم به پیاده سازی سیستم VoIP در سازمان خود دارید، نخست مشخص کنید که کدامیک از ساز و برگ تلفنی فعلیتان را می‌توانید حفظ کنید. بدین ترتیب می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. بسیاری از سیستم‌های تلفن دیجیتال با اضافه کردن کمترین سخت اسباب و بروزرسانی نرم اسباب حائز قابلیت آدرس دهی می‌شوند.علاوه بر این شما باید مطمئن باشید که تمامی دستگاه‌های مورد بهره‌گیری شما مانند فکس، پردازشگر کارت اعتباری، سیستم‌های امنیتی و … می‌توانند به چهره یکپارچه به سیستم تلفن VoIP شما متصل شود.در پسین پیشنهاد می‌شود که هیچگاه سعی نکنید با خریدن تلفن‌های VoIP دست دوم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. به خاطر داشته باشید که VoIP یک فناوری جدید بوده و حتی شدنی است ساز و برگ مربوط به یک سال پیش هم از رده خارج شده باشند. همچنین خرج نصب چه تلفن شما نو باشد چه دست دوم تفاوتی نمی‌کند و حتی ممکن است در چهره استفاده از تلفن‌های دست دوم مجبور شوید هزینه خدمات بیشتری بپردازید.

مهم ترین ویژگی هایVOIP
کیفیت بالا و کم مانند صدای مکالمه
حداقل دیرکرد زمانی در مکالمه
پوشش تمام کشورهای جهان
وضوح و شفافیت صدا، بدون هستی خراش و بازتاب در صدا
سادگی و آسانی کاربری
قیمت پسندیده مکالمات
امکان بهره‌گیری بدون دربایستن به شماره گیری مرکز تلفن
امکان استفاده در تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر های دستی و سایر رایانه ها
قابلیت اتصال به سانترال
قابلیت بهره‌گیری چندین نفر از یک Account
جابه‌جائی آسان شماره‌های تلفنی، به این.
برای برقراری تماس‌های تحت اینترنت از هر نقطه دنیا
برقراری تماس‌های Point to Point مابین دفتر مرکزی و دفاتر نمایندگی خارج از کشور بر روی بستر اینترنت
امکان تماس با کلیه شماره‌های به‌صورت سر راست و با خرج ناچیز
امکان تماس کلیه کارکنان دفاتر و شعب با یکدیگر به‌صورت ۳ شماره‌ای و با هزینه
قیمت کمتر خدمات تلفنی به خصوص تماس‌های راه دور
حذف کد شهر
برقراری ارتباط بین دفاتر و شعب شرکتها با فناوری ویپ
یکی از بارزترین ویژگی های ویپ در سازمان ها، پیوست دفاتر، شعب و کارخانجات به دفتر مرکزی می باشد. به عبارت ساده تر همگی دفاتر شما در هر نقطه ای از گیتی که باشند بصورت یکپارچه در می آیند و علاوه بر اینکه ارتباطات بین دفاتر کاملا رایگان می گردد، شما می توانید از امکان انتقال خطوط شهری بین دفاتر استفاده نمایید و این به معنی کاهش خرج ها و سهولت در برقراری پیوستگی در سازمان ها می باشد.همچنین اگر یک سازمان حائز دفتر یا کارخانه ای در نقطه ای می باشد که امکان تخصیص تلفن شهری از راه مخابرات هستی ندارد، می توانید از راه ویپ خطوط دفاتر دیگر خود را به آنجا انتقال دهید.با توجه به درخواست ها و سفارشی سازی های گوناگون در این پهنه و جستار مربوط به انتقال خطوط از طریق ویپ و امکانات بسیاری که در این گویه موجود است

گوشی ویپ دست دوم

ارائه خدمات پشتیبانی ویپ
حتما برای شرکت و مجموعه شما هم پیش آمده که برای مدیریت تماسهایتان از وبپ کاربرد کرده اید حال یا یگانه از مهندسان کمپانی این کار را اتمام داده است و یا یک فرد یا شرکت دیگر اما احتمالاً خیلی از عملکرد سیستم راضی نباشید و یا گزارش ها و درخواستهای بیشماری که از ویپ انتظار داشتید نتوانستند برای شما پیاده سازی کنند. با اطمینان خاطر میتوانیم به شما این امید را بدهیم که نت وب با تجربه موفق خود در پیاده سازی سفارشی سازی های مورد نظر برای سیستمهای ویپ سازمانها در کنار شماست و درخواستهایتان را در کمترین زمان برآورده خواهد ساخت.

فروشگاه های اینترنتی و مشکلات مدیریت تماسهایشان
در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر فروشگاه های اینترنتی در ایران بوده ایم.با برسی چند فروشگاه اینترنتی و ساز و کارهای وابستگی با مشتریانشان و ثبت اطلاعات مشتریان متوجه شدم متاسفانه پروسه قوی و مدونی برای این مهم از سوی مدیران این گونه کسب و کار اندیشه نشده است و باعث شده با توجه به رشد مشتریانشان و تعدد تامین کنندگان آنها متاسفانه مبتلا دشواری ها متفاوتی شوند.حال شاید بپرسید که ویپ در این نوشتار چه جایگاهی میتواند داشته باشد. با توجه به خدماتی که با تاسیس ویپ میتوان به این فروشگاه ها عدل نقش ویپ زیاد پر رنگ خواهد شد.در این مطلب تنها به تیتر برخی از مشکلاتی که بر راز گذرگاه کسب و کارهای اینترنتی است اشاره مینمایم. که تمامی آنها توسط تاسیس سیستم یکپارچه ویپ VOIP و سی آر ام CRM به راحتی قابل برطرف شدن است.

۱- برپایی بستری مناسب برای پاسخ گویی به سوالات مشتریان

۲- آگاهی رسانی به مشتریانی که کالای خاصی را جاسازی کرده اند.

۳- ارائه خدمات پس از فروش مناسب بر اساس کالای خریداری شده

۴- هدایت مشتریان بر پای بست، گروه بندی کالایی باره نظر به کارشناسان فروش همان حوزه

۵- ثبت تقاضا مشتریان در ساعت غیر کاری توسط تلفن

۶- دسترسی به گزارشات متفاوت از عملکرد فروش فروشگاه و گونه ها گزارش ها متفاوت دیگر به تفکیک کالای خریداری شده و شماره موبایل مشتریان و ایمیل آنها

۷- بازاریابی تلفنی هوشمند بدون دربایستن به به کارگیری کارشناسان فروش

۸- ثبت اطلاعات مشتریان به صورت جامع و نرم افزاری بدون ستیز هاست و سایت

۹- اطلاع از سابقه ( نشانی شماره تماس کالاهای خریداری شده کالای مرجوع شده پیگیریهای انجام شده ) فرد تماس گیرنده با کمپانی به چهره هوشمند

۱۰- برگزیدن کد های ویژه به مشتریان جهت برقراری ارتباط تند با شرکت

۱۱- ایجاد بستری مناسب برای بستگی با نمایندگی های کمپانی بدون صرف خرج تلفنی

۱۲- ایجاد شرایط مناسب برای بعید کاری کارشناسان فروش و صرفه جویی مالی و منابع

۱۳- امکان گسترش ساده درونی های مجموعه و افزایش پرسنل بدون نیاز به سیم کشی داخلی جهت برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان

مدیریت فروش و خدمات پس از فروش با ویپ
گزارش توزیع تماس ها:
• شمار تماسهای پاسخ داده شده در هر روز
• میانگین/حداکثر/حداقل درازا مدت تماس در هر روز
• سررسید چشمداشت تماسهای برای استجابت دیتا شده در هر روز
• میانگین/حداقل/حداکثر سررسید چشمداشت در هر روز
• زمان انتظار تماسهای برای پاسخ داده نشده در هر روز
• میانگین/حداقل و حداکثر سررسید چشمداشت تماسها در هر روز
• تماس برای فروش و مخاطبین در هر روز
• تماس های پخش شده در هر ساعت
• میانگین/حداقل و حداکثر درازا تماسها در هر ساعت
• میانگین/حداقل و بیشینه درازا مدت انتظار تماس در هر ساعت
• پخش زمان چشمداشت مکالمه های استجابت داده شده در هر ساعت
• زمان چشمداشت برای تماسهای بی استجابت در هر ساعت
• میانگین/حداقل وحداکثر موعد انتظار تماسهای بی پذیرش در هر ساعت
• میزان فروش و مخاطبین در هر ساعت
• تماسهای پذیرش دیتا شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و بیشینه درازا مدت مکالمه در هر روز هفته
• زمان چشمداشت تماسهای پاسخ دیتا شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و بیشینه موعد چشمداشت تماسهای بی پذیرش در هر روز هفته
• میزان فروش و مخاطبین در هر روز هفته
• گزارشات ساعتی را می توان برای نصف یا یک ربع ساعت نیز تنظیم کرد.

گزارش عملکرد اپراتورها:
• تعداد اپراتورهای در دسترس
• مجموع زمان
• میانگین موعد اپراتور
• حداقل/حداکثر طول مدت دوره اپراتور
• در دسترس بودن اپراتور
• موعد اپراتور در حالت وقفه
• سررسید قابل پرداخت و غیر قابل پرداخت اپراتور
• سررسید دوره ها و وقفه های هر اپراتور
• میانگین مدت دوره هر اپراتور
• میانگین مدت وقفه هر اپراتور
• نسبت مدت هر وقفه به هر دوره
• درصد سررسید وقفه سپری شده
• میانگین وقفه در هر دوره
• تماسهای پذیرش دیتا شده (تعداد،میانگین زمان، درصد کل) برای هر اپراتور
• تماسهای پذیرش دیتا شده مربوط به گروه خدماتی
• مکان تماسهای استجابت دیتا شده هر اپراتور
• جزئیات کامل دوره وقفه اپراتور
• جزئیات کامل وقفه اپراتور
• تاریخچه دوره وقفه کامل اپراتور (تاریخچه دوره و وقفه به طور همزمان)



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

چک کردن جیمیل

 

همگی به خوبی می دانیم که جی‌میل یکی از قدرتمندترین سرویس های ایمیل محسوب می شود. با این وجود می توان با استفاده از افزونه ها (add-ons) که در بخش Gmail Labs قرار دارند آن را مفیدتر و کارآمدتر ساخت. اگر مفهوم Lab برای شما تازگی دارد و با آن آشنا نیستید باید گفت که این قسمت در واقع به عنوان بخش آزمایشگاهی محسوب می شود و جی‌میل در این قسمت امکانات جدید خود را محک می زند. آن هایی که مفید هستند به ویژگی های استاندارد جی‌میل تبدیل می شوند مانند دکمه Send  و Archive که زمانی جز بخش آزمایشی Gmail Lab بودند. اما علیرغم این که آن ها در Labها قرار دارند همیشه این شانس برایشان وجود دارد که از این قسمت خارج شوند و به عنوان ویژگی اصلی قرار بگیرند، تغییر کنند یا حتی به طور کلی ناپدید شوند و جی‌میل آن ها را از لیست Lab حذف نماید.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

جی‌میل یکی از قدرتمندترین سرویس های ایمیل محسوب می شود

 

به منظور فعال سازی هر یک از ویژگی های Gmail Lab بر روی آیکون تنظیمات (چرخ دنده) که در بالا و سمت راست پنجره جی‌میل وجود دارد کلیک کنید. سپس به بخش Settings > Labs بروید. از میان ویژگی هایی که در این صفحه لیست شده است، ویژگی مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از دکمه Enable که در روبروی قابلیت مورد نظر است، انجام دهید.

 

در نهایت بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید. در صورتی که پس از فعال کردن هر کدام از این موارد دچار مشکل شدید شما می توانید با استفاده از آدرس https://mail.google.com/mail/u/0/?labs=0 به اینباکس خود دسترسی پیدا کنید. با انتخاب این آدرس تمام ویژگی های Lab غیرفعال خواهند شد و محیط جی‌میل شما به حالت پیش فرض باز خواهد گشت.

 

در ادامه قصد داریم شما را با ۴ مورد از ویژگی های مهمی که در بخش Lab قرار دارد آشنا کنیم:

آیکون احراز هویت برای ارسال کنندگان تایید شده

کلاهبرداران اینترنتی، به خصوص کسانی که از طریق ایمیل اقدام به کلاهبرداری می نمایند همیشه در تلاش هستند تا با استفاده از ایجاد روش های جدید مردم را فریب داده و اطلاعات شخصی و مالی آن ها را بدست آورند. در حالی که هیچ جایگزینی برای شیوه های امنیتی معمول وجود ندارد، شما می توانید با افزودن آیکون احراز هویت از بخش Gmail Lab برای فرستندگانی که مورد تایید شما هستند یک لایه امنیتی اضافی ایجاد نمایید.

 

پس از فعال کردن این ویژگی یک آیکن شبیه به کلید در کنار نام فرستندگان مورد اعتماد مانند PayPal و Google Wallet قرار خواهد گرفت. در صورتی که فرستندگان، تعداد زیادی ایمیل به کاربران جی‌میل ارسال کنند و کاربران جی‌میل نیز این ایمیل ها را جز اسپم تلقی نکند در نتیجه گوگل نام این فرستندگان را در لیست فرستندگان قابل اعتماد قرار خواهد داد.  هم چنین اگر فرستندگان از پروتکل DMARC استفاده نمایند نیز نام آن ها در این لیست قرار خواهد گرفت. (استفاده از پروتکل DMARC بدان معنا است که آن ها فقط ایمیل های معتبر ارسال می کنند و هر ایمیل غیرمعتبری که توسط آن دومین ارسال می شود، رد خواهد شد.)

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

 

گوش دادن به فایل صوتی در ایمیل

کاربران می توانند از Google Voice در تمام پیام های متنی خود در تلفن های همراه استفاده کنند. بنابراین چرا چنین پیام هایی مستقیما به اینباکس شما ارسال نشود؟

پس به شما پیشنهاد می کنیم ویژگی Google Voice player in mail  را از برگه Labs فعال سازید. با انجام این کار زمانی که یک پیام صوتی در جی‌میل خود دریافت می کنید، به جای این که به صفحه جدیدی از مرورگر برای گوش دادن به فایل صوتی هدایت شوید، می توانید مستقیما آن فایل صوتی را در داخل پیام خود اجرا کنید. پس از گوش دادن به فایل صوتی آن پیام به حالت “Read” در خواهد آمد. بنابراین نیازی نیست تا بار دیگر که اینباکس خود را از طریق تلفن همراه چک می کنید، آن فایل را اجرا نمایید.

 

بازگرداندن پیام ارسال شده

مهم نیست محتوای ایمیلی که ارسال می کنیم به شدت منتقدانه و کنایه آمیز باشد یا از روی خشم و عصبانیت نوشته شده باشد. مهم این است که همه ما پس از ارسال ایمیلی که نباید آن را می فرستادیم به شدت احساس اضطراب و پشیمانی می کنیم. اگر شما نمی توانید اضطرابی که به طور ناگهانی به شما دست می دهد، کنترل کنید، ویژگی Undo Send می تواند شما را از این اضطراب و تحقیر شدن نجات دهد.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

ترفندهای جیمیل

 

در واقع این ویژگی ایمیل شما را با تاخیر ارسال می کند. این تاخیر می تواند ۵، ۱۰، ۲۰ یا حتی ۳۰ ثانیه باشد. این ویژگی مهلتی به شما خواهد داد تا با زدن دکمه Undo از ارسال پیام خود جلوگیری کنید. پس از فعال سازی این ویژگی کافی است تا از بخش Settings > General مدت زمانی لغو کردن یک پیغام را مشخص نمایید.

 

پاسخ های از پیش آماده

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده که یک پاسخ را بارها و بارها برای افراد مختلف ارسال کرده باشید. مثلا پاسخ هایی مانند “پیام شما را دریافت کردم” ، “در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود ندارد” یا ” به دلیل سفر امکان پاسخگویی نیست”. پاسخ های از پیش آماده (Canned Responses) در Google Lab این امکان را فراهم می کند تا پیغام های از پیش نوشته شده و ثابت را آماده کرده تا با یک کلیک آن ها را ارسال نمایید.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

 

زمانی که شما این ویژگی را فعال کردید، ایجاد یک پاسخ از پیش آماده نیز ساده خواهد بود. برای این منظور بر روی Compose کلیک کرده  و پاسخی که قصد دارید ذخیره کنید، تایپ نمایید. سپس بر روی فلشی که در پایین و گوشه سمت راست پنجره پیام قرار دارد کلیک کنید و از منوی ظاهر شده گزینه Canned responses > New canned response را انتخاب نمایید. برای پاسخ خود نامی انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه OK کلیک کنید. هم چنین زمانی که قصد دارید از پاسخ های آماده خود استفاده نمایید پس از انتخاب گزینه Reply به منظور پاسخ دادن به مخاطب خود، بار دیگر بر روی فلشی که در پایین و گوشه سمت راست پنجره پیام قرار دارد کلیک کنید. سپس گزینه Canned response را انتخاب کرده و از زیر منوی ظاهر شده نام پیامی که از پیش تهیه کردید را برگزینید.

 

پنجره پیش نمایش

یکی از نقاط ضعف جی‌میل این است که برای دیدن محتویات یک پیغام باید آن را باز کنید. که این موضوع باعث می شود زمانی که شما قصد دارید به سرعت در میان پیام های درون اینباکس خود جابجا شوید، وقت زیادی از شما گرفته شود. استفاده از پنجره پیش نمایش (Preview Pane) باعث می شود تا واسط کاربری جی‌میل به چند بخش تقسیم شود (ظاهری که در اکثر نرم افزارهای ارسال ایمیل تحت ویندوز وجود دارد.) و در نتیجه هم زمان با حرکت کردن در میان پیام ها، محتویات آن ها را نیز مشاهده کنید.

 

آموزش هک جیمیل, چک کردن جیمیل

ویژگی های Gmail Lab

 

زمانی که شما این ویژگی را فعال می کنید یک دکمه جدید در کنار دکمه تنظیمات ظاهر خواهد شد. از طریق این دکمه شما می توانید بین حالت پیش فرض و حالت پنجره پیش نمایش سوییچ کنید و هم چنین مشخص کنید که پنجره پیش نمایش به صوت افقی دیده شود یا به صورت عمودی.

 

Auto-advance

اگر شما عادت دارید در بازه های زمانی که خود مشخص کرده اید تعداد زیادی از ایمیل های خود را بررسی کنید (که اکثر افراد نیز همین عادت را دارند)، به جای این که هر زمان که ایمیلی برایتان رسید آن را بخوانید، این کار از جهاتی باعث صرف زمان زیادی برای شما خواهد شد. اجازه دهید کمی ساده تر این موضوع را شرح دهیم. قابلیت Auto-advance باعث خواهد شد که شما بعد از انجام عملیاتی مانند delete، archive یا mute یک ایمیل، دوباره به اینباکس باز نگردید. در واقع اگر این ویژگی را فعال کنید بلافاصله پس از انجام یکی از عملیات ذکر شده محتویات ایمیل دیگری به صورت خودکار به شما نشان داده خواهد شد. هم چنین شما می توانید با استفاده از بخش Settings > General تعیین کنید که ایمیلی که پس از عملیات مذکور نشان داده می شود، ایمیل بعدی باشد یا ایمیل قبلی شما.

منبع:click.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()