تاثیرات انتخاب اسم پیج اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

در اینستاگرام ، نام شما برند شما و پروفایل شما اسم شما است. یوزرنیم اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی سایر زیاد اهمیت دارد و باید کاملا شما را بی همتا نشانه داده و کاملا ویژه شما باشد.

در واقع نام اکانت اینستاگرام شما و یا نام کاربری اینستاگرام شما دقیقا همان چیزی است تاثیرات انتخاب اسم پیج اینستاگرام که شما می خواهید با آن شناخته شوید و با آن در واقع شما باره خطاب قرار بگیرید.

یک یوزرنیم خوب و یا یک اسم کاربری تاثیر گذار اینستاگرم راه برند سازی و محبوبیت شما در اینستاگرام را بسیار صاف خواهد کرد. اسم کاربری شما هویت شما برای فالوور اینستاگرام شما است و حتی در صورت موفقیت در اینستاگرام فالوور پیج اینستاگرام شما نیز به پیگیری کردن پیج شما سربلندی خواهد کرد.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟
این میزان اهمیت مایه می شود الی شما برای برگزیدن نام کاربری اینستاگرام با یک بحران جدی مواجه باشید و موعد زیادی را برای انتخاب این نام صرف کنید. برای گزینش یوزرنیم اینستاگرام بهتر است آغاز از خود سوالاتی را بپرسید و بدانید که کجا برادر دارید اسم پیج شما شناخته شود و چقدر پیمان است دوست داشتنی شود؟

چه گونه اکانتی بیچارگی دارید؟
آیا منظور دارید اکانت بازرگانی اینستاگرام راه اندازی کنید یا صرفا یک اکانت شخصی اینستاگرام احتیاج دارید؟ آیا منظور دارید از اینستاگرام برای پر رنگ تر کردن بعضی از فعالیت های خود کاربرد کنید و یا نه تنها اخ دارید گاها با رفقا خود در ارتباط باشید؟ آیا اصلا تفاوتی برای شما دارد که گونه کاربری اینستاگرام شما چه باشد؟

یوزرنیم اینستاگرام
اجازه دهید بگوییم بی گمان تفاوت دارد. به راستی بخصوص اگر برای کسب درآمد از اینستاگرام شغل می کنید داشتن نام کاربری خوب برای شما تفاوت دارد. متداول ترین برگزیدن اسم کاربری برای پیج اینستاگرام برگزیدن یک اسم کاربری شخصی است.

شما با داشتن یک پیج شخصی اینستاگرام می توانید سوداگری خویش را هم شناسایی کنید و حتی حرفه و تخصص خویش را هم نشان دهید و یا سایر شبکه های اجتماعی خویش را با آن لینک کنید. هر چند رهنمود می کنیم حتی اگر به پیگیری راه اندازی پیج سوداگری اینستاگرام هم هستید حتما یک پیج شخصی هم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام :چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در حال آماده بسیاری از هنرپیشه ها و بازیگران، بازیکنان ، خوانندگان، عکاسان و غیره صفحه شخصی خودشان را دارند و یک صفحه تجاری اینستاگرام هم تاسیس کرده اند.

در برگزیدن نام کاربری برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد که نوع پیج شخصی است یا تجاری و اگر شخصی است آیا به پیگیری برند سازی شخصی هستید و یا برای فعالیت نرمال و وابستگی با دوستانتان این شبکه را تاسیس کرده اید.

در ادامه راهکارهایی برای برگزیدن یک اسم کاربری خوب را برای اینستاگرام برای شما روشنگری خواهیم داد.

اسم حقیر برای پیج شخصی و برند سازی شخصی
افزایش فالوور اینستاگرام
افرادی که به تعقیب برند سازی شخصی در اینستاگرام هستند معمولا اثر ای از خودشان در اسم کاربری برپایی می کنند. اسم حقیر و یا ترکیبی از نام کوچک و بزرگ بهترین انتخاب برای این قصد است.

اما اگر اسم حقیر گزینش شود ، بخصوص وقتی فرد شناخته شده ای نیستید می تواند تاثیر اکثریت داشته باشد زیرا اسم کوچک در ابتدای نام کاربری ، به خاطر سپردن اسم را ساده تر می کند.

برخی برای نوشتن نام حقیر خویش خلاقیت به هزینه می دهند و از شکل ها و املا و یا فونت های متفاوت بهره‌گیری می کنند.

نام کبیر یا نام خانوادگی
افزایش فالوور اینستاگرام
تنها زمانی از اسم فامیلی بهره‌گیری کنید که شناخته شده هستید و می دانید فالوور اینستاگرام با نوشتن نام شما به تعقیب شما خواهد گشت. اگر فرد شناخته شده ای نیستید به کارگیری نام خانوادگی تنها برای دسترسی رفقا خودتان پسندیده است و باعث می شود لغایت به خاطر تفویض اسم کاربری اینستاگرام برای فالوور اینستاگرام سخت شود.

ترکیب اسم با عنوان کاری
بسیاری از برند های سرشناس اینستاگرام از یک شیوه خلاقانه برای معرفی خویش کاربرد کرده اند. این کسان از اسم خویش و یا گاهی اسم فامیلی خویش در ابتدای اسم کاربری بهره‌گیری می کنند و بلافاصله از اسم تخصص و یا مخفف شناخته شده تخصص خویش برای شناسایی خویش استفاده می کنند.

این کار باعث می شود که خیلی ساده تر هم اسم و هم کار و جنبش فرد وارد ذهن فالوور اینستاگرام شود و وانگهی جذابیت زیادی هم دارد.

استفاده از عبارت های خاص
افزایش فالوور اینستاگرام
برخی از عبارت ها در اسم کاربری مصطلح شده و بسیاری از افراد برای رسمیت دادن به پیج خویش و یا برپایی تمایز برای اسم کاربری اینستاگرام خود از این عبارت ها استفاده می کنند.

مثلا گرد از پر کاربردترین این عبارت ها، عبارت official که معمولا در نخست و یا انتهای نام کاربری اضافه می شود و تفاوتی هم ندارد که پیج شخصی باید یا پیج بازرگانی . official در نام کاربری به مفهوم رسمی بودن پیج کمک می کند و معمولا توسط دسته ها و یا اجتماعات گزینش می شود و یا افرادی که در این گستره ها پرکار هستند از این اسم بهره‌گیری می کنند.

برخی سایر نیز از عبارت original در اسم کاربری اینستاگرام خویش کاربرد می کنند. در واقع این عبارت مفهوم اصل بودن و یا پرتو هویت یک ناحیه و یا کار را برای فالوور اینستاگرام هویت می دهد. کاربرانی که به پیگیری هویت، اصالت و یا سرچشمه و این دست مفاهیم هستند می توانند از این عبارت استفاده کنند.

دیگر اصطلاح پر استعمال را می تاب عبارت real در پیش یا بعد اسم یا نام خانوادگی در برگزیدن نام کاربری اینستاگرام دانست.

واژه real برای رساندن مفهوم واقعی، حقیقی، غیر مصنوعی ، ریشه-بن-بیخ بودن، طبیعی بودن و از این دست مفاهیم استفاده می شود و معمولا سوداگری ها و یا افرادی که به تعقیب رساندن این مفاهیم هستند از این عبارت استفاده می کنند.

استفاده از آندرلاین ( _ ) در اسم کاربری
افزایش فالوور اینستاگرام
آندرلاین در واقع برای مقاصد مختلفی در اسم کاربری بهره‌گیری می شود اما قصد اصلی جداسازی کردن نام و ایجاد تمایز است. به راستی وقتی فردی می خواهد با دو عبارت شناخته شود از این ترفند بهره‌گیری می کند.

مثلا یک منش هنری وقتی می خواهد با نام حقیر و نوع سازی که می نوازد قابل جستجو باشد این ترفند را کاربرد می کند. هر چند برخی از کابران اینستاگرام هم از این ترفند برای اینکه نام آنها پیشتر بهره‌گیری شده برای استفاده از نام تکراری کاربرد می کنند. معمولا بهتر است از یک بار آندرلاین کاربرد کنید و استفاده بسیار متعلق به تفکیک شناختی را مشکل می کند.

استفاده از اعداد در نام کاربری
افزایش فالوور اینستاگرام
در نام کاربری بعضا می توانید از اعداد هم استفاده کنید. مثلا برند ۳۶۱ به انگیزه شناخته شدن بدست شماره می تواند به راحتی توسط فالوور اینستاگرام که تعقیب این عبارت است جستجو شود. یا مثلا شماره تولد برای افرادی که دنبال مشخص کردن سن خویش هستند و یا سنه زایش خود هستند استعمال نکوداشتن دارد.

در عقیده داشته باشید که ترجیحا از اعداد زمانی کاربرد کنید که تعقیب اختراع نقش در ذهن فالوور اینستاگرام باشید. مثلا فردی که یک برند ثبت کرده و نام آن را گذاشته بیست می تواند از عدد ۲۰ برای برپایی این تصویر ذهنی خیلی خوب استفاده کند.

عدم به کارگیری عبارات غیر مرسوم
الان نزدیک کل می دانند و یا فکر می کنند که عبارات نا مرسوم و تاب متعارف برای فالوور فیک و یا فالوور غیر پرکار بهره‌گیری می شود. اگر از عبارت های غیر مرسوم و اجنبی کاربرد کنید بخت جذب فالوور اینستاگرام را برای خود مختصر می کنید. بخصوص اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و برند سازی هستید به هیچ عنوان از نام کاربری غیر مرسوم و بیگانه کاربرد نکنید.

استفاده از وب سایت
افزایش فالوور اینستاگرام
وب سایت های نامدار و شناخته شده معمولا از نام وب سایت خود برای نام کاربری اینستاگرام کاربرد می کنند. این شغل به آنها کمک می کند که نه تنها اقدام به جذب فالوور اینستاگرام مشتری خود بکنند بلکه باعث می شود که بازدید سایت آنها نیز افزایش یابد و همچنین راحت تر در ذهن مشتری برند سازی می کنند.

البته در عقیده داشته باشید که برای برند سازی و جذب فالوور اگر حوزه و یا آدرس سایت شما طولانی است فقط از بخشی از آن هم می توانید استفاده کنید و لازم نیست یک نام کاربری طولانی و مشکل داشته باشید.

داشتن یک اسم کاربری مهیج و جذاب می تواند در رشد فالوور اینستاگرام و جذب بیشتر فالوور و لایک اینستاگرم و نهایتا برند سازی و محبوبیت در اینستاگرام نقش زیادی داشته باشد. شما حتی برای به کارگیری ربات اینستاگرام نیز می توانید با داشتن یک اسم کاربری عالی و جذاب راه جذب فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام را نیز هموارتر کنید.

کارشناسان ما در شرکت فالوجت با طراحی یک ربات منحصر به فرد و هوشمند اینستاگرام حاضر ارائه خدمات راستین جذب فالوور فعال اینستاگرام به شما متناسب با اسم کاربری و تکاپو سایت شما هستند لغایت با یک اسم کاربری جذاب اقدام به جذب فالوور هدفمند برای پیج خود بکنید. با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: