مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟ آیا می‌دانید که شما به‌ کدام یک از این دو نیاز دارید؟
در واقع بسیاری از مردم تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را نمی‌دانند. این بدان معنی است که آن‌ها نمی‌توانند ارزش‌های متمایز و مهمی را که می‌توان از هر دو سرویس جداگانه به‌ دست آورد را فهم کنند. هنوز هم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی دو کلمه‌ای هستند که به‌ جای هم کاربرد می‌شوند و به‌ همین ترتیب می‌توانند کارهایی را که به‌ جای همدیگر را اتمام می‌دهند هم به‌ عنوان لیست وظایف خویش داشته باشند. اما به‌ شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید از کمپین تلفنی خود بیشترین بهره‌وری ممکن را ببرید، به‌ شناخت تفاوت بین این دو و وضعیت استفاده از آنها برای بالابردن شرایط تجارتی خویش بهره‌گیری کنید. در این نوشته هدف داریم لغایت مهم‌ترین تفاوت بین بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی را برای شما مطرح نماییم و پس از مطالعه این نوشته و شناخت تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می‌توانید متناسب با کسب‌وکار و نیاز خودتان گزینه باره بیچارگی خویش را برگزیدن کنید.

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک پایین اخذ کنید.


فروش اخص – ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان

مهم‌ترین تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی چیست؟
یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخی در میان کسب و کارها به کارگیری این دو کلمه یعنی بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی به‌ جای یکدیگر است. کلمه‌ی سنتی فروش تلفنی یک اصطلاح بسیار قدیمی است که به‌ عنوان تکاپو جداگانه‌ای از دیرباز به‌ آن پرداخته شده است. ولی بازاریابی تلفنی روشی است که در سنجش با روش نخست زیاد جدیدتر بوده و بیشتر به‌ عنوان یک اصطلاح کلیدی در امور سوداگری کاربرد می‌شود که حتی فروش تلفنی هم می‌تواند گرد از پایین مجموعه‌ها و عناصر آن به‌ حساب بیاید. امروزه بسیاری از کارآزمودگان صنعت کسب و کار از واژه‌ی بازاریابی تلفنی کاربرد می‌کنند الی کل فعالیت‌هایی را که از طریق تلفن سپریدن می‌دهند، در جهت استفاده از ارتباط با مشتری به‌ شغل گیرند. این دربرگیرنده ایجاد یک گروه از مشتریان برای یک محصول یا خدمات خاص یا برپایی فرصت‌های جدید به‌ هدف هدایت مشتریان، ارائه‌ی اطلاعات، سپریدن تحقیقات بازار، فروش محصولات و خدمات مشتریان جدید و مشتریان پیشین می‌باشد.

بنابراین باید بدانید که اصطلاح بازاریابی تلفنی یک اصطلاح کلیدی می‌باشد که شامل فروش تلفنی و سایر گونه ها تبلیغات بازاریابی‌ها در ادب جامعه‌ی خویش می‌شود. به‌ یاد داشته باشید که شما هم مشابه دیگران این اشتباه فاحش را اتمام ندهید و از بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی یا وارونه بهره‌گیری نکنید.

مطلب پیشنهادی: ۴ راهبرد کامیاب برای ایجاد وفاداری در مشتری
همیشه در اثناء به کارگیری سرویس ویژه برای کسب و کار خویش باید موارد مهم ذیل را در نظر داشته باشید:

بازاریابی تلفنی جذب خدماتی است که مایه ایجاد علاقه، برپایی فرصت، فراهم آوردن اطلاعات، بازخورد مشتریان، امکان ملاقات و برپایی پیوستگی های تلفنی می‌باشد. اما فروش تلفنی شامل خدماتی می‌باشد که محصولات یا خدمات خود را به‌ صورت سر راست و از طریق تلفن مشتریان‌تان می‌فروشید.

بازاریابی تلفنی چشم‌اندازی را ایجاد می‌کند که بدست آن افرادی را پیدا می‌کنید تا در مورد آنچه شما به‌ آن‌ها به عنوان فرآورده یا خدمات رهنمود می‌دهید، اطلاعات زیادی به‌ دست آورده و فرصت مناسبی برای شناخت مشتریان و سوداگری شما به‌ دست بیاورد. در روبرو فروش تلفنی می‌تواند این فرصت را برای سوداگری خود و شرکت شما به‌ صورت کوچک‌تری اتمام دهد.

بعد از اینکه با تفاوت اصلی بین دو کار و جنبش بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی مستحضر شدید دیگر این شما هستید که می‌توانید انتخاب کنید کدام سرویس می‌‌تواند نیازهای شما را به‌ بهترین شکل ممکن برآورده کند. انتخاب شما به‌ طور کامل وابستگی به‌ نتایجی دارد که شما می‌خواهید از کسب و کار خویش به‌ دست بیاورید.

بازاریابی تلفنی
کاربرد بازاریابی تلفنی چیست؟
. بازاریابی تلفنی پروژه زمان‌بر و هزینه‌بری است که مایه پیدا کردن مشتریان جدید و برپایی علاقه به‌ برند شما و همین‌طور شفا فروش محصولات و خدمات شما با اطلاعات سر راست به‌ مشتری‌ها اتفاق می‌افتد.

. بازاریابی تلفنی باعث شناسایی منابع خفته و بسیار خوب برای تیم‌های فروش تلفنی شما می‌شود.

. به‌جای خرید اطلاعات، شما هم اکنون یک منبع قابل اطمینان دارید که از طریق تیم فروش تلفنی به‌آن دسترسی خواهید داشت.

. با بازاریابی تلفنی شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی زیاد خوب برای فروش محصولات از طریق فروش تلفنی به‌ دست بیاورید.

. بازاریابی تلفنی خوب و پسندیده می‌تواند احتیاج شما را برای دوره‌های طولانی از تماس‌های تلفنی و فروش‌های تلفنی بلندمدت و خسته کننده نجات دهد.

. بازاریابی تلفنی هزینه‌های آموزش را کاهش می‌دهد و باعث یادگیری یک مهارت جدید در میانی فروشندگان تلفنی شما می‌شود.

. بازاریابی تلفنی به‌ صورت حرفه‌ای، نام تجاری محصول یا خدمات شما را به‌ مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد.

. بازاریابی تلفنی سبب می‌شود الی میزان مشتریان موجود و روند خرید یک طرح کسب و کار جدید برای شما را اندازه‌گیری می‌کند.

تیم‌های بازاریابی تلفنی می‌توانند اطلاعات شما را پردازش کرده و اطلاعات کوتاه و ساده‌ای را جهت آنالیز تعبيه و ارسال کنند.

. بازاریابی تلفنی می‌تواند مشتریان حاضر به‌ خرید را تشخیص داده و سرمایه گذاری‌های اختصار مدت شما روی آن‌ها را به‌ سهم برساند.

. باعث افزایش مهارت ارتباط‌های تلفنی و برپایی ارتباط‌های اغلب شما می‌شود.

. بازاریابی تلفنی مایه ایجاد رضایت اغلب در مشتری شده و پا را فراتر از نیازهای مشتریان می‌گذارد.

مطلب پیشنهادی: باشگاه مشتریان: فرصتی مناسب برای قدردانی از وفاداری کاربران
فروش تلفنی چه خدماتی را می‌تواند برای شما به ارمغان داشته باشد؟
اگر در حال آماده شما اطلاعات مشتری خود را داشته باشید پس شما نیاز به‌ کسی دارید که به‌ طور مداوم و متقاعد کننده آن‌ها را متقاعد به‌ خرید محصولات شما کند.

. تیم‌های فروش تلفنی حرفه‌ای تعلیم دیتا می‌شوند تا بتوانند با کاهش هزینه‌های احتمالی میزان متقاعد کردن مشتریان را بالا اسیر و رضایت‌مندی آن‌ها را جلب کنند.

. فروش تلفنی باعث می‌شود شما کمپین‌های تبلیغاتی تدارکاتی را با اطلاعات دقیق‌تری به‌ مشتریان ارائه کرده و به‌ صورت سازمان مکشوف به‌ سوالات آن‌ها پاسخ دهید.

. یک فروش تلفنی تاثیرگذار احتیاج به‌ تخصص دارد. که باعث صرفه جویی پول و زمان تیم فروش شما شده و همین‌طور نیازهای فعلی‌تان را برآورده می‌کند.

. اندازه‌ی کمپین فروش تلفنی بسته به هزینه‌ای دارد که شما به‌ این کار گزین کردن خواهید داد.

. تماس‌های تلفنی بیچارگی به‌ روحیه‌ی خاصی دارند و اگر کارمند شما تجربه‌ی مناسبی از گفتگو کردن با شخص پشت تلفن را نداشته باشد شاید که باعث می‌شود آن‌ها از خرید محصولات شما مایوس گردند.

. شما می‌توانید هزینه‌های سفرهای تبلیغاتی را با داشتن یک تیم فروش تلفنی حذف کنید.

. اگر متعلق به گونه افراد هستید که برادر دارید همواره با مشتریان خود در بستگی باشید ولی علاقه‌مندی زیادی به‌ پیوستگی سر راست با آن‌ها ندارید، بعد به‌ شما رهنمود می‌کنیم فروش تلفنی را ساحل گذاشته و به‌ بازاریابی تلفنی بپردازید.

 

 

تفاوت بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

به‌ یاد داشته باشید که هر دو نوع سرویس‌های بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی می‌تواند توسط همان کمپانی اجرا شود و در واقع این دو گروه می‌توانند در قالب یک تیم مشترک به‌ صورت استراتژیک با هم کار کنند. یک تیم کامیاب می‌تواند مجموعه‌ای از منافع خفته را تولید کند و از هر دو گروه بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی برای دستیابی به‌ این منظور استفاده کند. اگر هر دو تیم بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی با هم شغل کنند نتایج قابل توجهی در جهت پیشرفت اهداف شرکت به‌ دست خواهد آمد.

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک ذیل دریافت کنید.


فروش ویژه – ۳۵,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰ تومان

با این حال کل شرکت‌ها می‌توانند طیف گسترده‌ای از گونه ها تماس‌های تلفنی، بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی، تلفن‌های ورودی و تلفن‌های خروجی ارائه دهند. به‌ شما رهنمود می‌کنیم با توجه به‌ شرایط شرکت‌تان و نیازمندی‌های خود بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی را برگزیدن کنید که با کار و روحیات شما همسو باشد. ولی به یاد داشته باشید که دائم روش‌های ترکیبی می‌تواند تمامی گروه های مشتریان را پوشش دهند.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: