7 نوع کلمه‌ کلیدی که استراتژی سئو شما را تقویت می‌کند
نوشته شده توسط : ساحل

آیا در جستجوی انواع کلمه کلیدی برای استفاده در استراتژی سئو خود هستید؟ در این مقاله که از سایت سرچ انجین لند ترجمه شده است(لینک در بخش منابع می‌آید) می‌آموزیم چه استراتژیی را برای انتخاب کلمات کلید در سئو سایتمان برگزینیم.

کلمات کلیدی در تمامی وجوه کمپین‌های سئو نقشی اساسی دارند، از استفاده در محتوای سایت تا به کارگیری آن‌ها برای ساخت و کسب لینک. آگاهی از موضوع مورد نظر برای بررسی و چگونگی هدف قرار دادن آن، هم می‌تواند به تولید نتایجی خارق‌العاده منجر شود و هم می‌تواند به مشکلی بزرگ تبدیل شود.

برای شناخت بهتر کلمات کلیدی صنعت خود با دپارتمان سئو نوین مارکتینگ تماس حاصل فرمایید. این مشاوره به صورت رایگان برگزار می‌شود.

تعریف و دسته بندی کلمات کلیدی به شما در لینک سازی و افزایش شهرت عمومی شما کمک می‌کند، مواردی که هر دو برای دستیابی به ترافیک مرتبط با موضوع سایت شما اساسی هستند. در حالی که برخی قواعد برای انتخاب انواع کلمات کلیدی به کار گرفته شده وجود دارد، من به شما 7 نوع از کلمات کلیدی و چگونگی استفاده از آن را معرفی می‌کنم.

مات کلیدی تعریف کننده بازار برای استفاده استراتژی سئو
کلمات کلیدی تعریف کننده بازار، اصطلاحات و عباراتی هستند که مخاطبان شما برای بحث درباره‌ کسب و کار یا صنعت شما استفاده می‌کنند. این عبارات معمولاً بسیار کلی و جامع هستند، بنابراین دستیابی به رتبه‌ بالا در آن‌ها نسبت به سایر موارد سخت‌تر است. با این حال این کلمات کلیدی اهمیت خاصی در استراتژی سئو دارند.

این موارد برای بهینه‌سازی داخلی صفحات شما بسیار مهم‌اند. بهترین راهکارهای استراتژی سئو را دنبال کرده و از این عبارات در سئو داخلی خود استفاده کنید. کلمات کلیدی تعریف‎‌کننده بازار برای تولید محتوا نیز بسیار مهم است. استفاده از این کلمات کلیدی در سؤالات مهم‌تر به شما در توسعه‌ محتوایی عالی برای سایت یا وبلاگ شما کمک می‌کند.

زمانی که درباره‌ کسب لینک صحبت می‌کنیم، بایستی از این کلمات کلیدی به عنوان فرصتی برای کسب لینک و یا برقراری ارتباط استفاده کرد. من هم می‌دانم که لینک‌سازی دستی این روزها به عنوان روشی عالی برای کسب لینک به حساب نمی‌آید، اما کارکرد آن از سایر روش‌ها بهتر است. این اصطلاحات ممکن است به پیدا کردن برخی دیگر از سایت‌های بزرگ در حوزه خود که می‌توانید با آن همکاری کنید، کمک کند.

کلمات کلیدی تعریف‌کننده مشتری
کلمات کلیدی تعریف کننده مشتری اصطلاحات و عباراتی هستند که مشتریان شما برای تعریف خودشان استفاده می‌کنند. مشتریان شما خود را چه می‌نامند؟ چگونه در گروه‌های خود به یکدیگر اشاره می‌کنند؟ این دو سؤال به شما کمک می‌کند که این کلمات کلیدی قدرتمند را پیدا کنید.

این دسته از کلمات کلیدی به این دلیل اهمیت دارند که به شما در یافتن سایر افرادی که با مخاطبان هدف شما در ارتباط هستند کمک می‌کنند. برخی از افراد ممکن است که مستقیماً با بخش مشتریان شما مرتبط باشند، و برخی دیگر نیز ممکن است ارتباط کمتری با شما داشته باشند. در هر حال، با استفاده از این اصطلاحات خواهید توانست که نگرشی عمیق به شیوه‌ صحبت کردن کاربران خود داشته باشید و بدانید که چگونه سایت خود را در راستای جذب آن‌ها پیش ببرید.

سئو چیزی فراتر از جستجو کردن است؛ سئو یعنی ساخت روابط

کلمات کلیدی تعریف کننده مشتری به شما در برقراری ارتباط با کسانی که محصولات یا خدمات شما را می‌خواهند و یا به آن‌ها نیاز دارند، کمک می‌کند. با فهمیدن تعریف مخاطبان از خودشان، می‌توانید محتوایی بهتر بسازید، لینک‌های بهتری کسب کنید و ارتباطات آنلاین بیشتری برقرار کنید.

کلمات کلیدی محصولات برای استفاده در استراتژی سئو
کلمات کلیدی محصولات، چیزی که شما می‌فروشید را تعریف می‌کند. در فهرست و بررسی کردن این اصطلاحات دقیق باشید. برای مثال اگر در کسب و کار فروش رایانه هستید، از نام تجاری محصولات استفاده کنید: لپ تاپ دل، مک‌بوک پرو، سرفیس پرو و غیره. این کار به شما کمک می‌کند که فرصت‌ها و نگرش‌هایی عالی، درباره‌ کسانی که مشتریان هدف شما در زمینه‌ای خاص هستند، به دست آورید.

در اکثر موارد، می‌توانید بخش‌هایی کوچک را پیدا کنید که به یک نام تجاری، سبک یا نوع خاصی از محصولات اشاره دارند. با استفاده از این نشانه‌ها، محصولاتی که امکان لینک سازی و افزایش شهرت نام تجاری شما دارند را پیدا کنید. کلمات کلیدی محصولات برای استفاده در سایت و نیز برای استفاده به عنوان نقطه‌ آغاز تولید محتوا عالی هستند.

برای مطالعه بیشتر در زمینه لینک سازی بهتر است مقاله چگونه روند لینک سازی را بهبود ببخشیم را هم مطالعه کنید.

رهبران فکری صنعت
رهبران فکری صنعت، اشخاص یا گروه‌هایی هستند که در زمینه‌ی کاری شما شناخته شده، مورد احترام و مشهور هستند. این رهبران افرادی هستند که همه آن‌ها را می‌شناسند، و اگر هم نشناشند، باید بشناسند! در حالی که این کلمات کلیدی نباید در عنوان صفحه‌ی نخست شما به کار برده شوند اما آشنایی با آن‌ها به شما کمک شایانی می‌کند. اصطلاحات رهبران فکری صنعت به شما در افزایش رتبه و نیز فرصت مصاحبه با آن‌ها که جاذب ترافیک به سایت شما هست، نیز کمک خواهد کرد.

در صورتی که با افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی کاری خود آشنا نیستید می‌توانید از برخی سایت‌ها نظیر آمازون، گوگل، فیسبوک و توییتر استفاده کنید. برقراری ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی با این افراد راهکاری عالی برای مکالمه با آن‌ها، بالا بردن ارزش فردی و آموختن از آن‌ها است. هر چه بیشتر افراد متخصص را بشناسید، امکان مصاحبه با آن‌ها بیشتر خواهد بود.

نام‌ شرکت‌های رقیب
نام شرکت‌های رقیب در فهمیدن چگونگی گزارش‌دهی و برخورد سایرین با شرکت‌های شبیه شما مهم است. این اصطلاحات بسیار شبیه به رهبران فکری صنعت هستند و نباید در بهینه سازی داخلی استفاده شوند. با استفاده از نام شرکت‌های رقیب قادرید رقبایی که در سایت‌ها و وبلاگ‌های مشهور پوشش خبری داده شده‌اند را پیدا کنید، و با بررسی دقیق نقدهای آن‌ها ایده‌های بهتری برای کارهای پیش روی خود به دست آورید. البته این کار را برخی در کمپین‌های ادوردز خود انجام می‌دهند که فضای رقابت آنها را به شدت مسموم می‌کند.

کلمات کلیدی مرتبط و کوئری‌های مرتبط (Related vertical)
کلمات کلیدی مرتبط و هم‌گروه اصطلاحاتی هستند که اکوسیستم زمینه‌ مورد‌نظر را هدف قرار می‌دهند. استراتژی کلمات کلیدیاین اصطلاحات از صنایع تأمین‌کننده تا مشتریان را در بر می‌گیرند اما به ارتباطی شفاف با مخاطبان اصلی شما نیاز دارند. این عبارات هم به یافتن فرصت‌های بیشتر و هم به ساخت ارتباطات اجتماعی با افراد دارای ذهنیت مشابه کمک می‌کند.

کلمات کلیدی مرتبط و هم‌گروه می‌توانند به ارتباط متقاطع کمک کرده و لینک‌ها و ارتباطات اجتماعی شما را افزایش دهند. با استفاده از زمینه‌های کاری بسیار نزدیک به هم، قادرید که پیام خود را به کسانی که علاقه مند به کار شما هستند اما اطلاعات زیادی از شما ندارند، گسترش دهید. با استفاده از این اطلاعات جدید، می‌توانید محتوایی کاربردی تولید کرده و با مخاطبان قدیمی و جدید خود ارتباط برقرار کنید.

کلمات کلیدی جغرافیایی
کلمات کلیدی جغرافیایی در به دست آوردن رتبه‌ی محلی نقشی کلیدی دارند. به گفته‌ی گوگل، 50 درصد از کاربرانی که جستجویی محلی را با استفاده از تلفن هوشمند خود انجام داده‌اند، در کمتر از یک روز مغازه‌ جستجو شده را بازدید کرده‌اند و 34 درصد از کسانی که جستجو را با تبلت یا رایانه انجام داده‌اند هم همین کار را کرده‌اند. تعریف کلمات کلیدی جغرافیایی به افراد، گروه‌ها و رویدادهای محلی کمک می‌کند که به عنوان پشتیبان از شرکت شما استفاده کنند.

سئو محلی راهکاری قدرتمند برای رشد دسترسی و اثرگذاری در محیط اطراف کسب و کار شما است. اگر کسب و کاری فیزیکی دارید، سئو محلی نه تنها باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود بلکه مشتریان را به مغازه‌ی شما می‌آورد.

زمانی که اصطلاحات جغرافیایی را بررسی می‌کنید، فقط به محل یا شهر خود بسنده نکنید. قلمرو کاری خود را به مناطق مجاور نیز توسعه دهید. اگر در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، اصطلاحات جغرافیایی خود را به بخش‌های محلی تقسیم کنید تا اهدافی دقیق‌تر را به دست آورید.

 





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: