میز غذاخوری کمجا
نوشته شده توسط : ساحل

در حال حاضر بیشتر منازل با پلان های چهارگوش یا مستطیل تعریف شده، پس لازم است که شما در تهیه میز ناهارخوری دقت کنند. میزهای ناهارخوری مربع و مستطیل فضای کمتری را از منزل اشغال می کنند و می توانند گوشه های خالی سالن نشیمن یا ناهارخوری شما را پر کنند.

این میزها هماهنگی بیشتری با پلان مستطیل و چهارگوش دارند که بیشتر از آنها در طراحی نقشه آپارتمان های امروزی کاربرد می شود.

میز کمجا 4 نفره
اگر اعضای خانواده شما بسیار نیست می‌توانید از این مدل میزها بهره‌گیری کنید. فضای کمی از شما می‌گیرد و به راحتی می‌توانید آن را در زاویه ای از منزل بگذارید. البته که این میزها فقط مخصوص خانه نیستند. شما می‌توانید در کافی شاپ و یا هر جایی که دربایستن به پذیرایی دارید از این فرآورده کاربرد کنید.میز خوراک خوری 3 الی 6 نفره تاشو

کلام آخر
در طراحی های امروز آپارتمان و ساختمان های کوچک، گواه افزایش به کارگیری وسایل و مبلمان های چندمنظوره هستیم. میزهای غذاخوری نیز در همین دسته به صورتی جالب طراحی می شوند.

همانگونه که می توانید در عکس ها بالا هم ببینید، میزهای ناهارخوری همهنگام به صورت اپن آشپز خانه باره کاربرد قرار می گیرند که برای خانه های کوچک بسیار ایده آل است.

این کار علاوه بر استعمال مناسب از فضاهای موجود میز غذاخوری کمجا در یک آپارتمان کوچک، نوعی سخیف ویژه و ژورنالی را نیز به دکوراسیون شما اضافه می نماید. ترکیب این وسیله با بارو آشپزخانه و برپایی تنوعی فرمی بدست آن، جذابیت زیادی خلق خواهد کرد.

نمونه های جدیدتر از طراحی و ساخت میزهای ناهارخوری، مدل های تاشو هستند. این مدل ها که با صندلی های تاشو نیز می توانند به رویداد شوند، بعد از کاربرد جمع شده و در گوشه ای پیمان می گیرند. برآیند اینکه زمان هایی که به آن ها نیازی ندارید، فضایی را در خانه تان اشغال نخواهند کرد.

علاوه بر این حقیر بودنشان باعث می شود که به غیر از طباخ خانه در فضاهای سایر منزل نیز قابلیت استفاده داشته باشند.
همچنین می‌توانید از مشاوره مجانی ما سهم ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: