راهنمای خرید میز و صندلی
نوشته شده توسط : ساحل

زمانی که می خواهید وسیله ایی را خریداری باید از کیفیت محصولی که گزینش کرده اید اطمینان کافی داشته باشید. در سرنوشت محصولات میز و صندلی اداری این موضع اهمیت بسیاری پیدا می کند مخصوصا در سررسید برگزیدن زیرا طور سر راست بروی روند کاری و موفقیت اداره و یا کمپانی تاثیر گذار خواهد بود. میز و صندلی که برای ادراجات گزینش می شوند باید شناخته شده بوده و کیفیت آنها توسط دیگران تایید شده باشد. بسیاری از شرکت های اداری موفق و مطرح دنیا، طراحی داخلی شیک و مبلمان مناسب و ارگونومیک را جزء الویت های خویش قرار می دهند فلذا به هیچ عنوان نباید از ساحل این موضوعات به سادگی گذشت.

اگر مبلمانی را برای اداره و یا شرکت خود گزینش کرده اید ولی از کیفیت آن اطمینان ندارید و در بین عموم هم تایید شده نیستند باید چکار کرد؟ در این طور مواقع باید از فاکتورهای مهم و کارایی گذار در برگزیدن میز و صندلی اداری هشدار کافی و کامل داشته باشید. در این مطلب بطور چکیده به صریح کردن این طور فاکتورها به اتفاق با معرفی مدل های زیبای و با کیفیت خواهم پرداخت که تمامی در دو چیز مشترک هستند، زیبایی و راحتی. برای آشنایی اغلب خواهشمند است لغایت پایان به اتفاق سایت اتاق باشید.

میز-و-صندلی-اداری (16)
میز-و-صندلی-اداری (17)
شاید اولین چیزی که در خرید میز و صندلی ادرای باره توجه قرار می گیرد قیمت آنهاست، بهر حال مسائل مالی مهم ترین دلیل ایجاد شرکت های بازرگانی است. به طور کلی ست های اداری قیمت بالایی دارند، در بازار لوازم درونی اصلی است که می گوید قیمت بالاتر اثر کیفیت بالای فرآورده تولیدی است. احتمالاً در فقط زمینه ای که مجازید بها اغلب از حد مجاز برای خرید محصول بپردازید همین مبلمان اداری باکیفیت باشد. چرا که گونه ها با کیفیت دوام فوقانی داشته نیازی به تعمیر و تعویض در آینده نخواهند داشت.

اینگونه میز و صندلی اداری را باید در بهترین مارک و برند و البته پسندیده ترین بها جاسازی کرد زیرا در فضای اداری-تجاری و کمپانی های مختلف، نخستین چیزی که زیاد زیاد مورد استفاده پیمان گرفته و دائماً در حال کاربردهای متنوع است همین میز و صندلی ها هستند که کسان مختلف با وزن های گوناگون بایستی از آنها کاربرد کنند. انگار کنید یک صندلی اداری ضعیف برای شرکت یا گردانیدن خریداری شود، قاعدتاً بهره‌گیری طولانی مدت از این صندلی نه فقط شدنی نیست بلکه همان مدت محدود نیز همراه با مشکلات فراوانی مشابه شکستن ارکان که زیاد قبل می آید، هرز شدن رزوه های زیر صندلی، شکستن ستون پشتی صندلی و دهها مشکل دیگر خواهد بود. بهترین گزینه، خرید با کیفیت ترین صندلی و میز اداری برای بهره‌گیری طولانی و بی دردسر است.

میز-و-صندلی-اداری (15)
میز-و-صندلی-اداری (18)
میز-و-صندلی-اداری (19)
میز-و-صندلی-اداری (20)
مبلمان اداری ارگونومیک از بها بالاتری برخوردار هستند چرا که طراحی آنها بر پای بست، اصول صحیح نشستن های طولانی بنا شده و جلوی خستگی و کرختی بدن کارمندان را به طریق ای کاملا کارساز و استوار می گیرد. بعلاوه در ساخت آنها از مواد مرغوب و باکیفیت بهره‌گیری می شود. فلذا توصیه می کنم، هنگام خرید میز و صندلی اداری قیمتی بیشتر از بی گمان معمولی که در عقیده گرفته اید بپردازید و پروا داشته باشید که به جنسی با کیفیت اغلب دسترسی پیدا می کنید. همچنین مسئله بسیار مهم دیگر در مورد این میز و صندلی اداری ارگونومیک زیبایی، کلاس و شیک بودن آنهاست که از این منظر به هیچ عنوان نمی نا مدل های دیگر را با آنها مقایسه کرد. در باره شرکت های چند ملیتی، ادارات بزرگ و مرجع و همچنین محیط‌ هایی برای اجرای جلسات و کلاس های گوناگون می تاب و البته باید از این نوع مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کرد لغایت در ساحل کیفیت و درازا عمر از زیبایی این میز و صندلی ها نیز به نکوداشتن کاربرد گردد.

میز-و-صندلی-اداری (21)
میز-و-صندلی-اداری (22)
میز-و-صندلی-اداری (23)
میز-و-صندلی-اداری (14)
با کیفیت ترین ست های مبلمان اداری از چوب درخت بلوط تعبيه می شوند. برای آنهایی که خواستار زیبایی در کنار استحکام و دوام بالا هستند قطع به یقین مدل ها چوب طبیعی، بهترین گزینه خواهد بود. ولی طبیعات چوب های طبیعی قیمت زیادی دارند، یک روش جایگزین و کارساز می تواند به کارگیری مبلمان با ترکیب چوب و ام دی اف باشد، با این پیشه هم از ظرافت و زیبایی چوب طبیعی سهم خواهید برد و هم قیمت پایین تری برای آنها پرداخت خواهید کرد. جایگزین دیگر می تواند ترکیب چوب و فلز باشد که در شکل های ذیل گونه ها گوناگون آنها را مشاهده می فرمایید.

میز-و-صندلی-اداری (13)
میز-و-صندلی-اداری (12)
میز-و-صندلی-اداری (11)
میز-و-صندلی-اداری (10)
×
خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

۲۵ مدل دیوارک اداری جدید و زیبا پسندیده برای شرکت های تجاری

مدل های ارگونومیک و با کیفیت مبلمان اداری با طراحی زیاد شیک

مدل میز کامپیوتر اداری پسندیده برای دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون محیط اداری حقیر با طراحی شیک و کاربردی / عکس

البته باید به تاثیر محیط‌ و همینطور شرایط آن پروا اخص ای داشت. مثلا اگر پیمان میز و صندلی در فضایی پر رفت و آمد قرار بگیرد بهتر است سراغ ست های فلزی بروید. صندلی و میزهای فلزی دوام خیلی فوقانی دارند حتی در بدترین شرایط نگهداری هم مفتوح سرجای خود می ایستند. در حالی که مدل های چوبی برای اتاق های خلوت تر مثل اطاق مدیر مناسب است. بازهم به این نکته اشاره کنم که فارغ از جنس مبلمان، ارگونومیک بودن انها هیچگاه نباید فراموش شود. یک میز ارگونومیک نباید بیشتر از 76 سانت از زمین ارتفاع داشته باشد.

میز-و-صندلی-اداری (9)
میز-و-صندلی-اداری (8)
میز-و-صندلی-اداری (7)
میز-و-صندلی-اداری (6)
مهم ترین نتیجه گیری که می شود از گفته های بالا کرد این است که درازا عمر مفید مبلمان اداری رابطه مستقیمی با کیفیت محصول دارد. با پرداخت خرج ایی اغلب هم راحتی و تسکین اکثریت خواهید داشت هم مبلمانتان برای مدت موعد اکثریت باقی مانده و به هیچ وجه تعمیر و تعویضی نیاز نخواهند داشت. دوام و کیفیت مبلمان هم متاثر از موادی است که در ساخت میز و صندلی اداری باره کاربرد قرار می گیرد. و در پایان عامل زیبایی پیمان می گیرد که در برگزیدن مبلمان اداری توجه خاصی می طلبد الی طرحی مناسب و شایسته و درخور گردانیدن و شرکت پیدا شود.

میز-و-صندلی-اداری (5)
میز-و-صندلی-اداری (4)
میز-و-صندلی-اداری (3)
میز-و-صندلی-اداری (1)
میز و صندلی اداری
میز-و-صندلی-اداری (2)
در تصاویر پایین به خوبی می طاقت کارایی تمامی عوامل ذکر شده در بالا را به روشنی مشاهده کرد. چندین نوع میز و صندلی تاشو دیواری و اداری در رنگ و طر های متنوع که هر کدام از آنها قابلیت استفاده در ادارات و کمپانی های مختلف با هر گونه کار و جنبش را خواهند داشت. جنس میز و طرح آنها و وانگهی طراحی صندلی ها و کیفیت زیاد بالای آنها به احسان گویای تمامی موارد فوق الذکر است.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: