طراحی سایت فروشگاهی در شیراز
نوشته شده توسط : ساحل

1 - وب سایت هیچ وقت نمی خوابد. اکثر مردم در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته می باشند در وب گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک تارنما هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمی باشد. یک وب سایت به سوداگری یا سازمان شما این امکان را می دهد که به چهره شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 365 روز سال مفتوح باشد. داشتن یک وب سایت برابر داشتن یک کارمند مشغول به شغل تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

 

2 - رقبای شما تارنما دارند. اگر شما در رقابت مستقیم با سوداگری دیگری باشید و رقیب شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد، این یک برتری روشن برای رقیب شما به حساب می رود، به ویژه اگر به اندازه کافی برای تارنما خود بازاریابی کرده باشد. یک تارنما یک مسیر عالی برای رقابت در کسب و کار می باشد.

 

3 - گوگل شما را به مشتریانتان شناسایی می کند. بیش از هر زمان دیگری ملت گذرگاه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییر دیتا اند و امروزه ملت اطلاعات خود را آنلاین به دست می آورند. سوداگری شما باید آنلاین هم در برگزیدن مردم باشد.

 

4 - داشتن یک تارنما اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت، تصویر کلی سوداگری شما را به عموم ملت بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان و یا سوداگری شما خواهد شد.

 

5 - سوداگری های حقیر آنلاین درآمد عالی دارند. طراحی سایت فروشگاهی در شیراز بر پای بست، آمار، کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت باشند درآمدی به طور متوسط 39 درصد اغلب از کسب و کارهای کوچکی که تارنما نداشته باشند دارند.

 

6 - تقریبا 45 میلیون نفر در ایران از اینترنت بهره‌گیری می کنند و در سراسر گیتی بیش از 3 میلیارد تن از اینترنت استفاده می کنند، داشتن یک تارنما می تواند شهرت سوداگری شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید اغلب کند و این خود یک امتیاز برای توسط آوردن درآمد اغلب می باشد.

 

7 - وب سایت، ایجاد مشتری برای کسب و کار را بیشتر می کند. بر اساس آمارگرفتن 50 درصد از فروش اینترنتی به مشتریان جدید تعلق دارد. داشتن یک تارنما به طور قابل پروا تعداد مشتریان شما را اغلب می کند، مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید.

 

8 - تارنما محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانیست. اکثر کسب و کارهای حقیر فقط توانا به بازار یابی در شهر خویش و یا پیرامون اطراف شهر خود می باشند. با به کارگیری تارنما شما می توانید کالاهای خویش را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: