اصول بازاریابی
نوشته شده توسط : ساحل

دوره آموزشی اصول فروشدر این مطلب که یک مقاله در مورد تکنیک های فروش در بازاریابی است ما کوشش کردیم که به اصطلاح چیزی از قلم نیندازیم و یک نوشتار کامل در باره تکنیک های فروش موفق و وانگهی فنون بازاریابی حضوری به به اتفاق فایل قابل دانلود تعلیم بازاریابی و فروش pdf و چند ویدیو آموزشی در پسندیدن شما پیمان دهیم . امیدوارم که برای شما مفید واقع شود.

موضوع را با جمله ای از برایان تریسی پیش درآمد میکنیم:

تکنیک های فروش موفق

داستانی در مورد فروش و بازاریابی:
یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن پیشه از منزل به گذرگاه افتاد و به گرد از فروشگاه های بزرگ در فرمانروایی کالیفرنیا که کل چیز می فروشند، رفت.مدیر فروشگاه به او گفت: «یک روز فرصت داری الی بطور آزمایشی پیشه کرده و در سرانجام روز با پروا به نتیجه ی کار در باره استخدام درون تصمیم می گیریم.»

در پسین نخستین روز کاری، مدیر به سراغ پسر رفت و از او پرسید که چند الی فروش داشته است.

پسر پذیرش داد: « یک فروش »

مدیر با شگفتی گفت: «تنها یک فروش؟! بی تجربه ترین متقاضیان در اینجا دست کم ده لغایت بیست فروش در روز دارند. حالا مبلغ فروشت چقدر بوده است؟»

پسر گفت: «۱۳۴,۹۹۹ دلار.»

مدیر تقریباً فریاد کشید: «۱۳۴,۹۹۹ دلار؟ مگر چه فروخته ای؟»

پسر گفت: «اول یک قلاب ماهیگیری حقیر فروختم، بعد یک قلاب ماهیگیری بزرگ، بعد یک چوب ماهیگیری گرافیت به به اتفاق یک چرخ ماهیگیری ۴ بلبرینگه. بعد پرسیدم کجا می روید، گفت ماهیگیری در کنداب پشتی. من هم گفتم پس به قایق هم نیاز دارید و یک قایق توربوی دو موتوره به او فروختم. بعد پرسیدم اتومبیل تان چیست و آیا می تواند این قایق را بکشد که گفت هوندا سیویک. بعد من هم یک بلیزر به او رهنمود دادم که او هم خرید.»

مدیر با تعجب پرسید: «او آمده بود که یک قلاب ماهیگیری بخرد و داخل به او قایق و بلیزر فروختی؟»

پسر به آرامی گفت: «نه، او با همسرش دعوا کرده و اعصابش به هم ریخته بود و آمده بود یک بسته قرص اعصاب بخرد که من گفتم بعد فرجام هفته ی شما ویران شده است، بیا یک برنامه ی ماهیگیری برایت ترتیب بدهم!»

دلیل این موفقیت بی همانند چه بود؟

احترام به مشتری، حس کمک کردن به مشتری و هم درد بودن با مشتری، اینها تمامی می توانند جواب درست باشند.

چرا بازاریابی ؟!
دنیای امروز دنیای تحولات سریع و مفصل در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت اثر از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های گوناگون بازرگانی شده است.

آنچه به باور می نا گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد بعدها ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاسیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های سوداگری را به سود سایرین از دست می دهد.

تکنیک های فروش در بازاریابی

در این شرایط همپای تجارت پهنه ی فروشندگی نیزبه عنوان ذیل مجموعه ی تجارت –چه به چهره کلی در عقیده گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است. هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در وابستگی با این تغییر کجا قرار بگیرد.

آموزش بازاریابی

بازار پر چشم وهمچشمی معاصر کمپانی ها را بر آن داشته است اصول بازریابی که با سوژه فروش بطور جدی تصادف کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و کارشناس برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند.

به ویدیو پایین که از دوره آموزشی اصول فروش بدست تیم لیندا و ترجمه مدیران ایران تهیه شده پروا کنید:


برای تماشا دوره کامل اینجا کلیک کنید

به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب که در مورد تکنیک های فروش در بازاریابی است را با دقت مطالعه بفرمایید.

تعریف فروش
تکنیک های بازاریابی و فروش

تعریف فروش از نظر تام هاپکینز


تعریف مدیریت بازاریابی – فروش شخصی
یکی سایر از تکنیک های فروش در بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است. فروش یک پیوستگی دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری خفته و بستگی دوم، برگشت مشتری به شرکت است.

در تعریف مدیریت بازاریابی وظیفه فروشنده این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری، آن احتیاج را با فرآورده شرکت تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند.

فروش شخصی موثر در مملکت فروشنده (مادر)، مستلزم ایجاد پیوستگی مطلوب با مشتری است. بازار جهانی به دلیل این که خریدار و فروشنده ممکن است از فرهنگهای متفاوت برخوردار باشند، دچار چالش میشود. روشها و تلاشهای رودررو در فروش شخصی برای محصولات صنعتی اهمیت زیادی دارد.

در سال ۱۹۹۳، یک شرکت مالزیایی به نام YTL، به تعقیب یک مناقصه هفتصد میلیون دلاری برای توربینهای ژنراتور بود که در آن زیمنس از آلمان و جنرال الکتریک کمپانی داشتند.

فرانسیس یو ، مدیر وای تی ال از مدیران عالی هر دو شرکت، درخواست جلسه کرد. وی گفت من میخواستم که رو در رو و حضوری آنها را ببینم و پی ببرم که آیا میتوانیم با آنها کار کنیم و معامله را انجام بدهیم یا نه.

زیمنس دعوت را برآوردن کرد ولی جنرال الکتریک، نماینده اجرایی خود را برای جلسه فرستاد. زیمنس بابت رفتن به جلسه، برنده پیمان نامه مربوطه شد.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: