۱۲ روش افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

۱- یک پروفایل عالی طراحی کنید.

۲- عکاسی کنید و بهترین ویرایش را اتمام دهید.

۳- روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را پایین نویس کنید.

۴- از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خویش بهره‌گیری کنید.

۵- مشارکت با سایر کاربران

۶- استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید

۷- کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه اتمام دهید.

حتما می‌دانید که اینستاگرام یک کانال رو به رشد است که کسان و شرکت ها به طور یکسان برند خود را گسترش می دهند. به گزیده تر برای کسب و کارها، روشی برای نرمش پذیری نام بازرگانی شماست، استخدام کارمندان آینده، نمایش فرآورده و نزاکت کمپانی شما، لذت بردن مشتریان، و برپایی سوداگری جدید.

اما اینجا یک قرارداد است: به جز سرشناس بودن شما، افزایش فالوور در اینستاگرام واقعاً سخت است که بدون هیچ شغل سختی در اینستاگرام به تعقیب یک ظفر کبیر بگردیم.

به طور متوسط برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون احتیاج به زمان و توجه روزانه و مداوم دارد. خوشبختانه، چندین راه وجود دارد که می‎توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام حداقل به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا چیره دست خود در اینستاگرام انجام دهید.

همه چیز درباره این است که بدانید سررسید و کوشش خویش را کجا سرمایه گذاری کنید. با سفارشی کردن پروفایل خود، گزینش مطالب عالی، نگارش کپی هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و شغل با نفوذ کنندگان و طرفداران برای تشویق تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا آغاز کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور اول را چطور جذب کنیم. از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور بسیار جذب کند گرفته الی استفاده از رقابت برای درست ماندن در اسم بازرگانی خود.

حالا برویم سراغ فرمان العمل اصلی که چطور فالوورهای اکثریت را در اینستاگرام بدست آوریم؟

دستورالعمل افزایش فالوور اینستاگرام:
۱- پروفایل خود را برپایی و بهینه سازی کنید

۲- یک فرآوری کننده درونمایه تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست قراردادن یا کنید

۵- بعضی از مطالب خویش را سازماندهی کنید.

۶- لذت دسته بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه کاربرد کنید

۸- با کاربران سایر تعامل داشته باشید، از آنگونه با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که شبیه به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام پیکار برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و ویدئوی live

۱۲- پروفایل خود را برای پیدا کردن و پیگیری کردن راحت کنید

اول – پروفایل خویش را برپایی و بهینه سازی کنید
کسب درآمد از اینستاگرام
برای افزایش فالوور اینستاگرام، قبل از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خویش را سفارشی سازی کنید. به فالوورهای بالقوه خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را پیگیری کنند. چطور؟ از اینجا شروع کنید که به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مثل نام کسب و کار شما. اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید اسم سوداگری خود را به عنوان بخش نخست اسم کاربری خویش حفظ کنید لغایت هنگامیکه مردم به دنبال کسب و کار شما هستند اغلب به شما تقریبا شوند.

توجه: مطمئن شوید که اسم سوداگری خویش را به طور کامل به فیلد نام در بخش گزینه ها اضافه کنید. دکمه های دندانه دار در ios و سه نقطه در اندروید. این پایین تصویر پروفایل شما و پایین username شما در جستجو ظاهر خواهد شد. پس مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. برای ایجاد نمایه عمومی، اینستاگرام را مفتوح کنید، گزینه ها (Options) را باز کنید، و مطمئن شوید که حساب خصوصی (Private Account) خاموش است.


برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر پروفایل انتخاب کنید که برند شما در دیگر شبکه های اجتماعی نیز باشد مشابه لوگوی شرکت خود.

سپس تقدیر bio یا توضیحات مربوط به خویش را با اطلاعات سودمند و لذت بخش و علمی و آموزنده درباره برند خویش پر کنید. اطلاعاتی مانند این دستور می دهد لغایت مردم در ارتباط با شما اغلب بدانند و دلیلی به آنها می دهید که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل این می‌شود که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. و اشاره به منش را نیز اضافه کنید.

در اینجا چند مثال برای الهام بخشی وجود دارد:

@WeWork: “Make a life, not just a living.”
@Oreo: “See the world through our OREO Wonderfilled lens.”
@CalifiaFarms: “Crafting, concocting and cold-brewing up a delicious, plant-based future.”
@Staples: “We make it easy to #MakeMoreHappen”
سپس، یک لینک به bio خود اضافه کنید لغایت اگر ملت می خواهند به تارنما شما بروند بتوانند به راحتی به طور سر راست از اینستاگرام به وب سایت بروند. فضای وابستگی داده شده برای URL ها خیلی با ارزش است. زیرا این فقط محیط‌ در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، پس متعلق به عاقلانه استفاده کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام رهنمود می‌کنیم که لینک را اختصار کنید الی بیشتر قابل کلیک باشد. می توانید از سایت Bitly برای کوتاه کردن لینک بهره‌گیری کنید.

در نهایت، آگهی ها (notifications) را فعال کنید به این ترتیب وقتی ملت عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا برای آنها کامنت می گذارند را می توانید ببینید. این به شما دستور خواهد عدل که تند تر با آنها ارتباط برپا کنید.

مثل بسیاری از کمپانی ها در توییتر. برای پرکار کردن اعلان ها، به گزینه ها(Options) بروید و سپس تنظیمات اعلان ها را گزینش کنید (Push Notification Settings.) و همه (From Everyone) را برای هر تقسیم ای انتخاب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام ما پیشنهاد نمی کنیم که حساب اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک لینک دهید. بعد پست های اینستاگرام شما به طور اتوماتیک در حساب های سایر منتشر می شوند. انواع پست ها متفاوت است.

دوم – یک فرآوری کننده درونمایه تعیین کنید
تولید محتوا
تولید محتوا
فقط یک یا دو تن حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در چهره امکان، شخصی را برگزیدن کنید که تجربه به کارگیری حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های مفید اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان بزرگ شغل می کنید، شدنی است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند در ارتباط با چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک تقاضا سازمان یافته یا دستورالعمل مستند در دست است. این اسناد باید به مردم آگاهی دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما تقاضا کنند، هنگامیکه می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این شغل را اتمام دهند.

سوم – مهارت عکاسی و ویرایش عکس و کار کردن با عکس ها
برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر شدنی است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست. این به این معنی نیست که حتماً باید دوره های عکاسی را بگذرانید لغایت عکس های اینستاگرام نکوداشتن داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها قبل از آغاز شغل باید تمرین مشکل داشته باشید. ولی باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا باشید.


مهارت های عکاسی
از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، چه بسا اغلب عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن به اتفاق خود گرفته اید. فقط اینطور نیست، اما چشمداشت می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های چیره دست برای عکس اینستاگرام خویش کاربرد می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند بهره‌گیری می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی کلمه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خود را دلشاد کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام بعضی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما اغلب اوقات آنها برای برپایی یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس ها را قبل از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس مفتوح کنید و آنها را ویرایش کنید.

چهارم – آغاز به پست گذاشتن
وقتی که پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را در ارتباط با عکاسی و ویرایش عکس بدانید، الان سررسید آغاز پست قراردادن یا است. ایده نکویی است که تعداد زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ عدد یا بیشتر، لغایت پیش از اینکه آغاز کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی ملت پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را ببینند که کل صفحه را پوشانده است. به جای اینکه شمار انگشت شماری ببینند، به این ترتیب آنها با تازه می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای آغاز پست گذاشتن در اینستاگرام، ابتدا قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و شروع به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خویش کنید. با گذشت زمان، میخواهید که تصاویر را با تاریخی که دارند تقسیم بندی کنید و ساحل هم بگذارید، مانند پسین هفته یا وقتی که به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست قراردادن یا آغاز به برنامه ریزی می کنید منش های بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور چشمگیر موعد و فرکانس پست گذاری خود را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خویش را در منطقه زمانی متفاوت منظور پیمان می دهید. می‌توانید از قالب های رایگان بهره‌گیری کنید.

برنامه خویش را برای مخاطبان خاص خود که ممکن است سررسید بر باشد.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: