11 قانون برای انتخاب نام دامنه مناسب
نوشته شده توسط : ساحل

1 – انتخاب گستره از وسط 5 کلمه کلیدی
هنگامی که شما برای نخستین بار شروع به جستجو برای اسم حوزه می کنید ، 5 واژه یا عبارت می تواند به شما در توصیف بهترین نام دامنه کمک کند. اصول انتخاب نام دامنه هنگامی که شما این لیست از واژها را آماده کردید آنوقت با جفت یا افزودن پیشوند یا پسوند اسم پهنه ایده ال خود را ایجاد کنید. به عنوان نمونه اگر شما در حال راه اندازی نام حوزه مرتبط با وام مسکن باشد شما ممکن است از کلماتی همانند امور مالی ، سهام ، نرخ بهره ، پرداخت خانه ، بهره‌گیری کرده تا پس از کمی جستجو و فکر کردن نام حوزه پسندیده را برای خویش انتخاب کنید.
2 – بی همتا بودن دامنه
داشتن یک تارنما که با یک تارنما محبوب و پر بازدید کننده شخص دیگری اشتباه گرفته شود یک فاجعه به حساب می آید. بنابراین هیچ وقت گستره را انتخاب نکنید که با حوزه کسی سایر مثل باشد.
3 – تنها گستره های دات کام موجود را برگزیدن کنید
اگر شما در مورد ساخت یک وب سایت کامیاب و طولانی مدت جدی هستید باید نگران اسم بازرگانی ، اسم و نام فامیلی ، و شناخت در شدامد باشید. همش هدایت ترافیک به دات نت و دات اورگ خوب میباشد. داشتن پهنه با پسوند دات کام با هستی فناوری های موجود در این سررسید حیاتی میباشد.
4 – نوشتن و تایپ کردن نام حوزه راحت باشد
اگر یک نام گستره احتیاج به پروا زیادی برای نگارش آن بدلیل املایی یا طولانی  و مشکل بودن نام آن داشته باشد شما احتمالا دسته زیادی از ارزش اسم بازرگانی خود یا بازاریابی را از دست می دهید. کوشش کنید در نام پهنه از حروفی پایین حتی الامکان اجتناب کنید. حروفی همانند P , Z , X , C
5 – آسان به خاطر سپردن نام دامنه
همیشه اسم دامنه را برگزیدن کنید که سر زبان بماند و در ذهن به خاطر ودیعه شود. هنگامی که شما وب سایتی با شدامد بالا داشته باشید هیچ وقت نمی خواهید که نام پهنه تارنما شما قابل حفظ کردن نباشد و یک بازدید کننده نتواند اسم تارنما شما را به شخص دیگری معرفی کند.
6 – برگزیدن نام حوزه کوتاه
نام پهنه کوتاه برای حفظ کردن و تایپ کردن زیاد آسان می باشد. و برای تارنما های بازرگانی و رسانه های آنلاین زیاد مهم میباشد که نام دامنه کوتاهی باشد لغایت ملت براحتی آن را حفظ کنند و بتواند به تارنما دسترسی سریع داشته باشند.
7 – ایجاد و تحقق انتظارات دیگران
هنگامی که شخصی برای نخستین بار نام دامنه شما را می شنود باید نام پهنه طوری باشد که آن شخص قادر باشد بی درنگ و با دقت محتوای وب سایت شما را حدس بزند.
8 – دوری پذیری نقض حقوق مولف
در بیشتر مورد شدنی است این اشتباه سهوا سپریدن گیرد و می تواند سبب از بین رفتن یک اسم دامنه عالی و یا یک کمپانی بزرگ شود و باید دائم مطمئن شوید که اسم سایت شما حقوق کپی رایت یک شرکت سایر را نقض نکند. شما قبل از خرید در جستجو در تارنما پایین از حقوق کپی رایت آن آگاه شوید.
9 – مجموعه خویش را متمایز از اسم بازرگانی دیگری بگذارید
استفاده از نام دامنه منحصر بفرد یک مسیر زیاد احسان برای ایجاد ارزش اضافه به اسم دامنه شما میباشد. همیشه بدانید که یک نام تجاری چیزی بیش تر از فقط ترکیبی از کلمات میباشد .
10 – از خط تیره و اعداد در اسم پهنه استفاده نکنید
استفاده از خط طایفه و اعداد نام گستره شما را به صورت شفاهی مشکل می کند و به خاطر تفویض و تایپ آن را سخت می کند. فلذا رهنمود می کنم کوشش کنید از خط طایفه و اعداد در نام گستره استفاده نکنید به کارگیری آنها می تواند برای بازدید کنندگان مبهوت کننده باشد.
11 - به کارگیری دست موزه گزینش دامنه
استفاده از وب سایت هابی اندازه آسان برای تعیین در دسترس بودن نام یک گستره میباشد. تنها به خاطر داشته باشید شما مجبور نیستید از راه این وب سایت خرید انجام دهید فقط برای در دسترس بودن اسم پهنه و انتخاب نام گستره مناسب از این وب سایت ها بهره‌گیری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: