آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

این روز‌ها اینستاگرام یگانه از محبوب‌ترین سرویس‌های باره استفاده کاربران تلفن‌های به اتفاق هوشمند است اما چه بسا به انگیزه ها گوناگون شخصی و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت خود را حذف کنید. در این مطلب در چند قدم ساده منزه کردن اکانت ابنستاگرام را تعلیم می‌دهیم. این مطلب برای پاک کردن اکانت اینستاگرام و نه حذف آن از گوشی است.

پاک کردن اکانت اینستاگرام و یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.
پیش از نخست مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در نظر داشته باشید:

پس از پاک کردن اکانت دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و سایر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت نشدنی-ناشدنی خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.
پس از حذف اکانت سایر نه شما و نه هیچ آدم دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان اسم کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت بهره‌گیری کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد استفاده دوباره از‌‌ همان ایمیل را دراید در دسته Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.
اگر به طور گذرا قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت گذرا غیرفعال کنید که برای این شغل مطابق تعلیم غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام در این مطلب از فارنت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

آموزش منزه کردن اکانت اینستاگرام

حالا اگر هنوز هم هدف پاک کردن اکانتتان را دارید بر اساس قدم‌های زیر عمل کنید:
قدم اول دیلیت اکانت اینستاگرام :

ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید لغایت با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این پیشه را سپریدن داد. شدنی است باز شدن صفحه نخست به علت شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت سایر این کار را انجام دهید.

صفحه اخص اینستاگرام برای پاک کردن اکانت
قدم دوم منزه کردن اکانت اینستاگرام :

در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید الی به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون اسم کاربری و رمز عبور امکان منزه شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

delete Instagram account

قدم سوم منزه کردن اکانت اینستاگرام :

حالا وارد صفحه حذف اکانت خواهید شد که همانند تصویر ذیل How to delete Instagram account
قدم چهارم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

اینستاگرام در کادر بالا دلیل منزه کردن اکانت را می‌پرسد و سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان اندیشه می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید گزینه Something Else را برگزینید. لغایت کادر وارد کردن دوباره رمز عبور برای شما ظاهر شود.

دیلیت اکانت اینستاگرام
قدم پنجم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

حالا پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Permanently delete my account در ذیل صفحه کلیک کنید.

قدم ششم منزه کردن اکانت اینستاگرام :

سپس اینستاگرام مجدد از شما سوال می‌کند که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خویش را پاک کنید که با تائید این کادر با پیغام پایین مقابل شده و اکانت شما برای همش پاک خواهد شد.

این یعنی اینکه اگر با تصویر زیر روبرو شدید پیشه را به راستی سپریدن داده‌اید و تمام! بعد از طی مراحل بالا و نگریستن پیامی که در تصویر قابل نگریستن است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه یادگارها آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر حرفه کنید!





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: